هنسی تولید پیکاپ جدید ولوسیرپتور ۶۰۰ را آغاز کرده است. این پیکاپ که بر پایهٔ فورد F150 رپتور شکل گرفته است، مجموعهای از تغییرات را در پیشرانه تجربه کرده تا پرفورمنس آن نسبت به نسخهٔ استاندارد ارتقاء پیدا کند. در ولوسیرپتور قدرت پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربوی فورد از ۴۵۰ اسب بخار به ۵۵۸ اسب بخار افزایش پیدا کرده و گشتاور نیز با جهش قابلتوجهی از ۶۹۰ نیوتن متر به ۹۱۰ نیوتن متر رسیده است.
این افزایش خروجی به لطف تغییراتی در پیشرانه شامل استفاده از فیلتر هوای بهتر، اینترکولر ظرفیت بالا و ارتقاء سیستم مدیریت پیشرانه حاصل شده است. به لطف این قدرت بیشتر، ولوسیرپتور ظرف تنها ۴.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۲.۹ ثانیه طی میکند. با چنین پرفورمنسی، عجیب نیست که هنسی ترمزهای این پیکاپ را هم با نمونههای برمبوی شش پیستونه ارتقاء داده است.
هنسی برای اینکه نشان دهد ولوسیرپتور چقدر از رپتور معمولی سریعتر است، چند مسابقهٔ درگ بین این دو پیکاپ ترتیب داده است و تعجبی ندارد که چه در درگهای ایستاده و چه در رولینگ دستپروردهٔ تیونر تگزاسی همتای استاندارد خود را نابود کند. هنسی همچنین برای این پیکاپ یک پکیج ارتقاء آفرود را هم تدارک دیده است.
این پکیج شامل سپرهای جلو و عقب جدیدی میشود که هم سنسورهای استاندارد F150 را در خود جای میدهد هم در جلو به یک نوار LED مجهز است. با این پکیج رینگهای ۲۰ اینچی با لاستیکهای ۳۷ اینچی پوشیده میشوند که تواناییهای آفرود را با راحتی بزرگراهی ترکیب میکنند. علاوه بر این، یک کیت افزایش ۷.۶ سانتیمتری ارتفاع تعلیق هم قابلیتهای خارج جادهای پیکاپ را بهبود میبخشد.
از ولوسیرپتور ۶۰۰ تنها ۲۵۰ دستگاه با مدل ۲۰۲۲ ساخته خواهد شد زیرا هنسی میخواهد این خودرویی خاص و منحصربهفرد باشد. ارتقاء پیشرانه در این پیکاپ ۱۹,۹۵۰ دلار هزینه دارد و کسانی که خواهان پکیج آفرود باشند باید ۱۷,۹۰۰ دلار دیگر هم پرداخت کنند. ولوسیرپتور ۶۰۰ با گارانتی ۳ ساله یا ۵۸ هزار کیلومتری هنسی ارائه میشود و تحویل آن به خریداران از اواخر ژانویه آغاز خواهد شد.
R@m!n
۲ بهمن ۱۴۰۰F150 رپتور با پکیج ۳۷ اینج نهایت 80 هزارتا تموم میشه.
۳۸ هزار پول بدی به چیزی که خوده فورد قبلا تدارکشو دیده اونم با مهندسی سطح بالا قطعا اوجه حماقته. همین تغییرات که اصلا نیازی بهش نیست با کمتر از ۱۰ هزار تا هم قابل انجامه و اگر کسی دنباله مدله قوی تر و جنگ مزخرف قدرت باشه ساله دیگه مدل R میاد و مثله همیشه استاندارد پیکاپ هارو چند پله جلوتر می بره.
من^_^
۳ بهمن ۱۴۰۰امروز چه همه زدن تو کار آف ۱۵۰😂
A ... She just reminds Me of love ... A
۲ بهمن ۱۴۰۰ولی تیرکس خیلی جذاب تره و بهتر.
Northrop/McDonnell Douglas YF-23
۲ بهمن ۱۴۰۰درسته TRX شتاب بهتر و قدرت بیشتری داره
ولی رپتور کاربردی تره به صرفه تره لوکس تره که باعث میشه رپتور همچنان پادشاه باقی بمونه
M.Kkarimi
۲ بهمن ۱۴۰۰لوکس تره ؟!؟!
Northrop/McDonnell Douglas YF-23
۳ بهمن ۱۴۰۰امکانات رفاهی بیشتری داره
rezars
۲ بهمن ۱۴۰۰اکانت خودم چی شد
اع چه عجب هزار اسب نیست
shirko
۲ بهمن ۱۴۰۰ابهت ازش می باره .
GMA
۲ بهمن ۱۴۰۰واقعا ممد ژانگولر حرف حق میزنه:👇
«فکر کن وانت خریدی شتابش زیر ۴.۵ ثانیه باشه
هر چی بار عقبش جا کرده باشی با اولین نیش گاز پخش زمین و هوا میشه 😂
واقعا نباید ی فرقی بین سگمنتهای ماشینا باشه ؟!!»
این همه قدرت و پرفورمنس نیازه واقعا؟
سامورایی | 武士 | قاتل تسلا
۲ بهمن ۱۴۰۰خیلی یوقور و با ابهته
علی
۲ بهمن ۱۴۰۰خوبه قشنگه بزرگه قویه اما قیمتش و نمیدونم احتمال میدم گرون باشه
زیزیگولو
۲ بهمن ۱۴۰۰موقعی که گرسنه باشی یه لقمه نون خوشبختیه و موقعی که تشنه باشی یه قطره آب خوشبختیه و موقعی خوابت میاد یه چرت کوچیک خوشبختیه و …… واسه ماشین بازایی که دنبال یه پیکاپ مناسب میگردن این یه خوشبختیه
M.Kkarimi
۲ بهمن ۱۴۰۰نمیدونم چرا بغضم گرفت … 🥺🥺❤️
M.Kkarimi
۳ بهمن ۱۴۰۰دوست داشتید یه سری هم به سایت هنسی بزنید
http://hennesseyperformance.com/
علی
۳ بهمن ۱۴۰۰چرا انقده قدرتمندن !!
مجید
۷ بهمن ۱۴۰۰عشق میدونی چیه ..این عشقه باران رنگه سیاهش