فورد نسخهٔ فیسلیفت فوکوس را در دو مدل سدان و هاچبک در چین رونمایی کرده است. این خودرو در ظاهر حالا بیش از قبل به همتای اروپایی خود نزدیک شده است اما هنوز هم در ظاهر تفاوتهایی جزئی با فیسلیفت فوکوس اروپایی که سال گذشته معرفی شد دارد. بهعنوانمثال، در نسخهٔ چینی جلوپنجره با چراغهای جلو ادغام شده است تا ظاهری تهاجمیتر با الهام از جتهای جنگنده به خودرو ببخشد. همچنین گرافیک چراغهای LED جلو نیز با نسخهٔ اروپایی متفاوت است و تریم مشکیرنگ اطراف جلوپنجره با سپر جلو تضاد زیبایی را ایجاد کرده است.
پروفیل جانبی فوکوس بدون تغییر باقیمانده و بخش عقبی هم صرفاً به دیفیوزر اسپرتتری با سر اگزوز دوتایی مجهز شده است. این ماشین در نسخهٔ هاچبک ۴,۴۰۱ میلیمتر و در نسخهٔ سدان ۴,۶۶۴ میلیمتر طول دارد درحالیکه فاصلهٔ محوری هردو نسخه ۲,۷۰۵ میلیمتر است. چینیها از نسخهٔ کراس فوکوس اکتیو محروم هستند اما امکان خرید مدل اسپرت ST-Line و نسخهٔ جدید S Edition که از فوکوس RS قدیمی الهام گرفته است را خواهند داشت. ST-Line از رینگهای آلیاژی ۱۸ اینچی خاکستری ذغالی با کالیپرهای ترمز قرمزرنگ بهره میبرد درحالیکه S Edition به رینگهای مشکی براق به همراه اسپویلر عقب مشکی و برچسبهای مسابقهای مجهز است.
در داخل فوکوس فیسلیفت چینی صفحه آمپر دیجیتالی ۸ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۲.۸ اینچی به چشم میخورد که از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی SYNC + Zhi Mo بهره میبرد. این سیستم توسط فورد و بایدو توسعه پیدا کرده و با سیستم SYNC 4 نسخهٔ اروپایی متفاوت است. تجهیزات این ماشین هم شامل سیستم صوتی B&O و پکیج ایمنی Co-Pilot360 فورد میشود که قابلیت خودران سطح دو را فراهم میکند. در داخل فوکوس چینی همچنین بسته به مدل تودوزی مشکی و آبی، تریم طرح فیبر کربن، کمربندهای ایمنی آبی و غربیلک فرمان چرمی با دوخت قرمزرنگ ارائه میشود.
برخلاف فوکوس اروپایی که بهصورت استاندارد با یک پیشرانهٔ ۱ لیتری سه سیلندر توربوشارژ هیبریدی خفیف ارائه میشود، زیر کاپوت نسخهٔ چینی یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر اکوبوست با ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور قرار میگیرد. این موتور به یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک متصل میشود که با نمونهٔ هفت سرعتهٔ دوکلاچهٔ نسخهٔ اروپایی متفاوت است و از سه حالت رانندگی استاندارد، اقتصادی و اسپرت برخوردار است. نیروی پیشرانه به چرخهای جلو منتقل میشود و خودرو را ظرف ۷.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرساند.
به گفتهٔ فورد، سیستم تعلیق و فرمان فوکوس در نسخهٔ فیسلیفت از نو تنظیم شده است درحالیکه مدلهای ST-Line و S Edition از تنظیمات شاسی اسپرتتری با ۱۰ میلیمتر ارتفاع کمتر از زمین بهره میبرند. ترمزهای خودرو نیز با دیسکهای ۳۰۸ میلیمتری در جلو و ۳۰۲ میلیمتری در عقب ارتقاء پیدا کردهاند. فیسلیفت فوکوس توسط جوینت ونچر فورد و چانگان در چین تولید میشود.
Reza Waffen SS
۲۱ خرداد ۱۴۰۱طراحی رقبای کره ایش بهترن ( نظر شخصیم )
مهدی
۲۱ خرداد ۱۴۰۱سدانش همان آریزو 5 خودمونه چرا این آمریکایی ها کپی کار شدن ! خخخخ
hssn
۲۱ خرداد ۱۴۰۱طراحیش بینظیر شده
زیزیگولو
۲۱ خرداد ۱۴۰۱طبق اطلاعات شرکت فورد این ماشین جادار با فرمون پذیری نرم که قیمتی رقابتی تو دنیا داره و مناسب واسه خانواده هستش و تو سه چهار سال گذشته تو کشوری مثل انگلیس تونسته رو رده پر فروش ترینا باشه و توجه مردم انگلیس رو به خودش جلب گنه
iman
۲۱ خرداد ۱۴۰۱فورد دیگه طراحی واحدی تو ماشیناش نداره و این یکی دیگه اصلا حس فورد رو نمیرسونه با اینکه طراحی خوبی داره
Taha Malek
۲۲ خرداد ۱۴۰۱جدا در نمای جلو خیلی شبیه آریزو 6 عه
درسته این ماشین اصلا با اون قابل مقایسه نیست ولی واقعا شبیه