برای مدل ۲۰۲۴، نسخههای آفرودی F150 یعنی رپتور و ترمور بهروزرسانیهایی را تجربه کردهاند که تواناییهای بیراهه نوردی آنها را افزایش میدهد.
طی فیسلیفت فورد F150، نسخههای آفرودی این پیکاپ یعنی ترمور و رپتور هم بهروزرسانیهایی را تجربه کردهاند. هردوی این نسخهها در قسمت جلو دستخوش تغییراتی شده و نمای تهاجمیتری پیدا کردهاند. روی کاپوت رپتور مدل ۲۰۲۴ کاور پلاستیک برجستهای کار شده که خاص این مدل است. فورد همچنین برای این پیکاپ آفرودی رنگ سبز جدید و گرافیک جدید RAPTOR روی گلگیرهای عقب را هم ارائه کرده است.
فورد برای رپتور مدل ۲۰۲۴ سپر ماژولار جدیدی را تدارک دیده است که برای نصب لوازم جانبی بیشتری طراحی شده است. علاوه بر این، در نمونههای مجهز به لاستیکهای ۳۷ اینچی، قسمت انتهایی طرفین سپر جلو کوچکتر شده که به گفتهٔ فورد نهتنها ظاهر پیکاپ را تهاجمیتر میکند بلکه تواناییهای آن را هم در مسیرهای ناهموار افزایش میدهد. این پیکاپ آفرودی همچنین به کمکفنرهای Duel Live Valve فاکس هم مجهز شده که به گفتهٔ فورد، تجربهٔ سواری مطمئنتر و کنترلشدهتری را فراهم میکند.
این کمکفنرها که بهعنوان آپشن ارائه میشوند، به الگوریتمهای آفرود فورد پرفورمنس مجهز هستند که امکان تنظیم صدها بار در ثانیه را به کنترل الکترونیکی تعلیق میدهد تا با شرایط متغیر مسیر سازگار شود. به گفتهٔ فورد، این کمکفنرهای فاکس مکمل سیستم تعلیق پنج اتصالی عقب رپتور هستند.
فورد F150 ترمور ۲۰۲۴
یکی از بهروزرسانیهای مهم F150 ترمور، ارائهٔ یک وینچ اختصاصی است. این وینچ بهگونهای طراحی شده که روی سپر ماژولار ترمور نصب شود. علاوه بر این، برای این نسخهٔ آفرودی نمای جلویی جدیدی با جلوپنجرهٔ سراسری مشکیرنگ و تریم نارنجی طراحی شده است. برچسب TERMOR روی گلگیرهای عقب، پله رکابهای اختصاصی و دوخت تزئینی در داخل نیز از دیگر ویژگیهای F150 ترمور مدل ۲۰۲۴ هستند. همچنین این مدل حالا بهصورت استاندارد با پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 متعلق به موستانگ ارائه میشود که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۵ نیوتن متر گشتاور دارد.
F150 رپتور اما همچنان از همان موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو استفاده میکند که ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن متر گشتاور دارد درحالیکه زیر کاپوت رپتور R نیز کماکان پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V8 سوپرشارژ قرار خواهد گرفت. بااینحال، به گفتهٔ فورد قدرت این موتور برای مدل ۲۰۲۴ به بیش از ۷۰۰ اسب بخار افزایش پیدا میکند. قیمت فورد F150 ترمور از ۶۵,۹۴۵ دلار، F150 رپتور از ۷۹,۹۷۵ دلار و رپتور R از ۱۱۸,۵۹۰ دلار آغاز میشود.
بردیا
۲۳ شهریور ۱۴۰۲زیبا ، با ابهت ، قدرتمند ، ولی بازم رم رو به این ترجیح میدم
M.83
۲۳ شهریور ۱۴۰۲من برعکس بنظرم رم بهتره همه این سه موردو بیشتر داره
ولی رپتورو ترجیح میدم
ما باهم فرق داریم
ram1500trx
۲۶ شهریور ۱۴۰۲واقعا زیبا و پر ابهته ولی نظر منم رو رم هست
مخصوصا رم TRX🔥🔥🔥
عارف
۲۳ شهریور ۱۴۰۲غول زیبایِ دوست داشتنی
NAVID۰۰۹۸
۲۳ شهریور ۱۴۰۲همش تقصیرِ پدالِ !!!!!
این مقالههارو میذاره ، اونوقت یه عده بیسواد فکر میکنن T8 و کلوت هم پیکاپن میرن میخرن میزنن به دشت و بیابون !
اما فانتزی ماجرا اینجاست که چون تو دشت و بیابون به … خوردن میوفتن میان میریزن تو خیابون باس داف بازی و اینجاست که بُلد میشه و شرکت جک جانورسازی هم نفع میبره فکر میکنه خبریه در حالی که خبری نیست ، فقط دافا کار خودشونو خوب انجام دادن که مورد قبول قشر خریدار بیسواد قرار گرفته 😂👋🏻 !
تا بوده بوده ، جنگ سر دَرودافا بوده !
پیروز این ماجرا هم جکجانوران بوده !
گریهداره اما بگذار بخندیم 🙃 !
Arshia m3csl
۲۳ شهریور ۱۴۰۲متاسفانه خودمون مقصریم به جای فورد رنجر و هایلوکس جک t8 و مکث موتور داریم وقتی از ماشین های چینی و ایرانی حمایت میکنیم یعنی داریم از انحصار و عدم واردات حمایت میکنیم
amdbenz
۲۳ شهریور ۱۴۰۲کی دقیقا با وانت میره دنبال دافا ؟ اصلا به پدال چه ربطی داره ؟ مگه پدال چند نفر مخاطب داره ؟ نوید بعضی وقت ها عجیب میشی 😂
NAVID۰۰۹۸
۲۳ شهریور ۱۴۰۲ببخشید !!! با T8 میرن یونجه با گوسفند بار میزنند ، فقط نمیدونم اینا که تو شهر میگردن با درودافا از کرهی شمالی اومدن احتمالاً !!!
تو شهر شما اونجوریه ولی تو دِهات ما اینجوریه ، چیکارش کنم !!!
ram1500trx
۲۶ شهریور ۱۴۰۲منم با نوید موافقم
اخه اونی ک بخواد با وانت تو مزرعه کار کنه نیسان گاوی میخره نه بیاد دومیلیارد بده ب T8 ک ب نظرم دوهزار هم نمیارزه بعدم بره بارکشی کنه
برای درو داف میخرن دیگه…
ابوالفضل
۲۳ شهریور ۱۴۰۲تو چین به غیر از byd یکی دو کمپانی دیگه که تمرکزشان روی الکتریکی هست ما بقیه که بنزینی هستن داری خربخار هستند
R@min
۲۳ شهریور ۱۴۰۲تا رقبا میان خودشونو نزدیک کنن یه چیزی رو می کنه که باز چند سال فاصله میندازه. این دفعه هم سیستم جدید dual live valve رو کرد که واقعا دیگه خیلی افراطی شده.
Camaro ZL1 427
۲۳ شهریور ۱۴۰۲V8 5.0 لیتری با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۷۸ نیوتن متر گشتاور ؟؟؟
این گشتاور از انجین تنفس طبیعی هست یا توربو ؟؟؟
فکر کنم اشتباه نوشته شده و گشتاور این انجین باید در حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ نیوتن متر باشه
امیر دهقان
۲۳ شهریور ۱۴۰۲اشتباه از منبع مطلب بود و اصلاح شد
ممنون
Camaro ZL1 427
۲۳ شهریور ۱۴۰۲خواهش میکنم
ممنون از توجهتون
ابوالفضل
۲۳ شهریور ۱۴۰۲عشق رپتور R 😎💪🏻
Scuderia Ferrari
۲۳ شهریور ۱۴۰۲اگه تو دنیا برای خرید ماشین ، یک حق انتخاب داشتم قطعاً اون پادشاه پیکاپ ها “فورد F-150 رپتور” بود 👑👑
Enzo Ferrari 2008
۲۳ شهریور ۱۴۰۲این پادشاه آفروده
وی
۲۳ شهریور ۱۴۰۲به نسبت قیمت ترمور بهترینشه رپتور rقیمتش برای یک پیکاپ افرودی بالاست و به هفتصد اسب بخار احتیاجی نیست ترمور همه چی داره هم هشت سیلندر تنفس طبیعی هم خوش صدا هم زیبا
به روز رسانی طراحیشونم عالی بوده