قیمت نسل جدید فورد موستانگ از ۳۲,۵۱۵ دلار در نسخهٔ اکوبوست پایه آغاز شده و تا نزدیک ۶۰ هزار دلار در نسخهٔ دارک هورس بالا میرود.
فورد قیمت نسل جدید موستانگ را اعلام کرده است که نشان از گرانتر شدن کل خانوادهٔ این خودرو دارد. قیمت نسخهٔ پایهٔ اکوبوست از ۳۲,۵۱۵ دلار آغاز میشود و این رقم تا نزدیک ۶۰ هزار برای نسخهٔ ۵۰۰ اسب بخاری دارک هورس بالا میرود. قیمت پایهٔ ۳۲ هزار دلاری موستانگ حدود ۳ هزار دلار از نسل قبلی بیشتر شده اما به گفتهٔ فورد، حالا موستانگ بهصورت استاندارد با گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک ارائه میشود درحالیکه قبلاً این یک آپشن ۱,۵۹۵ دلاری بود. برای نسخهٔ اکوبوست اما دیگر خبری از گیربکس دستی نیست.
تیپ بعدی، اکوبوست پریمیوم با قیمت ۳۸,۰۴۰ دلار است که از نورپردازی داخلی و نمایشگر منحنی دوگانه بهره میبرد. کسانی که خواهان نسخهٔ کانورتیبل هستند نیز باید ۴۳,۵۴۰ دلار پرداخت کنند. قیمتهایی که تا اینجا عنوان شد متعلق به موستانگ چهار سیلندر با ۳۱۵ اسب بخار قدرت است و قیمت نسخهٔ هشت سیلندر GT از ۴۳,۰۹۰ دلار آغاز میشود. این مدل که ۴۸۰ اسب بخار قدرت دارد، بهصورت استاندارد با گیربکس شش سرعتهٔ دستی ارائه میشود. قیمت موستانگ GT در تیپ پریمیوم که به نورپردازی داخلی و پدالهای آلومینیومی مجهز است به ۴۷,۶۱۰ میرسد و نسخهٔ کانورتیبل هم ۵۳,۱۱۰ دلار قیمت دارد.
در صدر خانوادهٔ نسل هفتم موستانگ نیز نسخهٔ دارک هورس با پیشرانهٔ هشت سیلندر ۵۰۰ اسب بخاری قرار دارد که قیمت آن از ۵۹,۵۵۶ دلار آغاز میشود. این نسخه تنها ۶,۵۳۰ دلار از کوروت پایه ارزانتر است. البته قطعاً این دو خودروی اسپرت آمریکایی بسیار باهم متفاوت هستند اما اینکه از لحاظ قیمت تا این حد به هم نزدیک شدهاند جالب است. رقیب اصلی موستانگ در سبد محصولات شورلت اما کامارو با قیمت پایهٔ ۲۷,۷۹۵ دلار است. نزدیکترین نسخهٔ این ماشین به موستانگ دارک هورس نسخهٔ SS 1LE با قیمت ۴۸,۲۹۵ دلار است. البته این کامارو تنها ۴۵۵ اسب بخار قدرت دارد که ۴۵ اسب بخار از رقیب خود کمتر است.
مدل | قیمت |
اکوبوست | ۳۲,۵۱۵ دلار |
اکوبوست پریمیوم | ۳۸,۰۴۰ دلار |
اکوبوست کانورتیبل | ۴۳,۵۴۰ دلار |
GT | ۴۳,۰۹۰ دلار |
GT پریمیوم | ۴۷,۶۱۰ دلار |
GT کانورتیبل | ۵۳,۱۱۰ دلار |
دارک هورس | ۵۹,۵۵۶ دلار |
Ferrari
۱۱ اسفند ۱۴۰۱امیدوارم نسخه شلبی با موتور ۵٫۲ لیتری هم معرفی بشه.
علی جردن
۱۱ اسفند ۱۴۰۱سلیقه شما چیه؟
ماستانگ فول آپشن +لایک
کروت لو آپشن _ دیس لایک
سینا
۱۱ اسفند ۱۴۰۱نمیشه کوروت رو با 60 هزار دلار خرید…درسته قیمت MSRPش، 60کا بود، ولی چون استقبال ازش زیاده، دییلرها راحت 30 40 هزارتا سرش میخورن
علی جردن
۱۱ اسفند ۱۴۰۱سلیقه من خودروی فول آپشنه حتی یه کیا فول آپشن رو به مرسدس بنز C کلاس سقف فلزی لو آپشن بدون گرم و سرد صندلی و … صدرصد ترجیح می دم اما بعضیا فقط دوست دارن مارک سوار شن مثلا فقط بیامو داشته باشن تا مردم ببینه اونا خودروی آلمانی سوار شدن در حالی که موتور پایه و کلی آپشن های حذف شدهه نمی خوامم
sina
۱۱ اسفند ۱۴۰۱عکس آخری عجب چیزیه
MohammaD
۱۱ اسفند ۱۴۰۱انتخابم ماستنگ GT قرمز کانورتیبل
(Ali(chevynova
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ماشالاه پرفروش ترین کوپه اسپرت جهان که با قیمت منطقیش تونسته در دنیا محبوب باشه
جمشید
۱۱ اسفند ۱۴۰۱در کشوری با این همه ثروت خدادای در ایران اما جوان ایرانی نمیتونه خونه و ماشین خوب مثل این موستانگ سی و دو هزار دلاری داشته باشه ! رتبه سوم ذخایر نفتی جهان و رتبه دوم ذخایر گازی جهان و رتبه هفتم ذخایر معدنی جهان رو داریم و یک درصد جمعیت دنیا و این یعنی مردم ایران باید در ناز و نعمت غوطه ور باشن اما دارن در فقر و فلاکت دست و پا میزنن ! فقر و فلاکت در ایران کی تمام میشه ؟
زیزیگولو
۱۱ اسفند ۱۴۰۱میگن یه پسری از باباش پرسید فقر کی تموم میشه؟؟ باباش بش گفت چهل روز دیگه …….. پسره دوباره پرسید یعنی واقعاً تموم میشه؟؟ پدره بش گفت نه عزیزم تا چهل روز دیگه عادت میکنیم!!!!! مقامات ما خوب این موضوع رو میدونن
یوسف
۱۱ اسفند ۱۴۰۱موستانگ ۴ سیلندر یعنی جوک
یعنی تمسخر مشتری
نوستانگ فقط باید ۸ سیلندر باشه
MohammaD
۱۱ اسفند ۱۴۰۱منم برام سواله چرا موتور 3.7 V6 برای مدل پایه حفظ نشد…..
Afg
۱۱ اسفند ۱۴۰۱حرف نداره
R@min
۱۱ اسفند ۱۴۰۱تنها چیزی که تو این نسل دوست دارم باشه موتور وودو هست.