نسخهٔ پلاگینهیبریدی فورد رنجر به یک پیشرانهٔ ۲.۳ لیتری بنزینی توربو به همراه یک موتور الکتریکی مجهز است و گشتاور چشمگیر ۶۹۰ نیوتن متری دارد.
فورد در نمایشگاه حملونقل ۲۰۲۴ در فرانکفورت آلمان، رسماً نسخهٔ پلاگینهیبریدی پیکاپ رنجر را رونمایی کرده است. این پیکاپ از یک پیشرانهٔ ۲.۳ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ اکوبوست (همان موتور موستانگ اکوبوست) به همراه یک موتور الکتریکی ۱۰۰ اسب بخاری، پکیج باطری ۱۱.۸ کیلووات ساعتی و گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک استفاده میکند. مجموع خروجی این سیستم، ۲۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن متر گشتاور است. این یعنی نسخهٔ پلاگینهیبریدی از تمام نسخههای قبلی رنجر حتی رپتور، گشتاور بیشتری دارد.
رنجر پلاگینهیبریدی به لطف پکیج باطری لیتیوم یونی، میتواند تا ۴۵ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی طی کند. شارژ این باطری هم با شارژرهای معمولی کمتر از چهار ساعت طول میکشد. این باطری همچنین میتواند با خروجی برق استاندارد ۲.۳ کیلوواتی، انرژی موردنیاز ابزارهای مختلف را تأمین کند. علاوه بر این، با پرداخت هزینهٔ اضافی، امکان سفارش خروجی ۶.۹ کیلوواتی هم وجود خواهد داشت که با دو خروجی برق ۳.۴۵ کیلوواتی در اتاق بار ارائه میشود. رنجر پلاگینهیبریدی با ظرفت بار ۱۰۰۰ کیلوگرمی و ظرفیت یدک کشی ۳.۵ تنی همچنان پیکاپ توانمندی خواهد بود.
رنجر پلاگینهیبریدی در سه تیپ مختلف با نامهای XLT، وایلدترک و استورمترک به بازار عرضه میشود که آخری از لیست امکانات سخاوتمندانهای مثل چراغهای جلوی LED ماتریکسی، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی B&O با ۱۰ بلندگو، سیستم کمکی دندهعقب تریلر، رینگهای ۱۸ اینچی و ریلهای روی سقف بهره میبرد. این پیکاپ پلاگینهیبریدی در آفریقای جنوبی تولید میشود و تحویل آن به خریداران اروپایی از بهار ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد. فورد فعلاً حرفی در مورد عرضهٔ این نسخهٔ رنجر در بازار ایالاتمتحده نزده است.
ALI.A.NLANSR
۲۷ شهریور ۱۴۰۳خدایی فورد خیلی داره روی این نسل رنجر سرمایه گذاری میکنه که خیلی خوبه
net
۲۷ شهریور ۱۴۰۳طراحی داخلی یکپارچه مشکی و صفحه نمایش عمود این رنجر واقعا زیبا و لوکس هست ولی چراغ جلو c شکل و جلوپنجره خراب کرده و بد شده . چراغ باریک جلو و جلوپنجره رنجر نسل قبلی خیلی زیبا بود و نباید در این نسل تغییرش میداد
net
۲۷ شهریور ۱۴۰۳باربند فلزی و پلاستیکی و محافظ پلاستیکی اطراف گلگیر و لاستیک بزرگ چهره وانت رو بد میکنه . دستگیره روی سقف برای وانت و کراس اور قشنگه
net
۲۷ شهریور ۱۴۰۳دستگیره مشکی پلاستیکی روی سقف این رنجر کمی بزرگ هست جالب نیست اگر استیل نازک بود قشنگتر میشد
amir
۲۷ شهریور ۱۴۰۳اونا باید باربند باشه
آرین
۲۷ شهریور ۱۴۰۳اونا باربنده
amirkhanzadeh
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ظرفیت بار کمی داره
و با این زمانی که برای عرضه گذاشتم انتظار برد بیشتر از موتور الکتریکیش به صورت تنها داشتم
I love Deutschland
۲۷ شهریور ۱۴۰۳شما رو قسم به هرچی که می پرستید فورد رو دیگه بیخیال برقی کردنش بشید! اون از داج دیمون افسانه ای اینم از فورد که داره یواش یواش از چشمم میوفته، خودرو امریکایی باید پر حجم و قدرتی باشه گاز که بدی همسایه هات فحشت بدن نه اینکه سوار سشوار برقی شی!!!
:((((((
ALI.A.NLANSR
۲۷ شهریور ۱۴۰۳داداش موستانگ GTD رو برا من معرفی کردن؟؟
اشترانکوه
۲۷ شهریور ۱۴۰۳خودروهای برقی مفت گرون هستن نمیدونم چه اصراری هم دارن که میسازن هزارتا عیب و محدودیت دارن بازم میسازن لیتیوم هم برای باتریش سخت استخراج هست برد مسافتیشون کمه و فضای زیادی میگیرن و خودرو سنگینتر میشه و زودم خراب میشن پایه ایستگاه شارژشونم کمه.هیچ چیزی فعلا نمیتونه جایگزین بهتری برای بنزین و گازوئیل باشه و بعدها محتمله بتونن از موتور هیدروژنی استفاده کنن که ژاپنی ها در حال تحقیقاتشان هستن و البته اونم باز محدودیتهای زیاد خودشو داره.بنازم حکمت خدا رو عظیم ترین سرمایه مهم بشری رو بهمون داده زیرپامونه خودمون با بی کفایتی خرابش میکنیم.لندکروزر و لندرور وجیپ هزار اسبی هیبریدی هم مث بنزین سوز و حتی دیزل گازوئیل سوز نمیشن.افسوس و صد افسوس باید تو ایران این آشغال و لگن ها وجود نمیداشت تو دبی تصادف میشه راننده پایین نمیاد ببینه چی شد فوری میبرن تعویض اینجا یه تصادف پراید و آردی۲۰سال کار ترافیک۴ساعته بوجود میاره تا افسر بی پناه بیاد قصور افراد معلوم بشه.از ماست که بر ماست.