فورد

معرفی فورد رنجر سوپر دیوتی؛ توانمندترین پیکاپ اندازه متوسط جهان

تقویت شاسی، افزایش ارتفاع، لاستیک‌های ۳۳ اینچ و افزایش ظرفیت یدک کشی به ۴.۵ تن از ویژگی‌های فورد رنجر سوپر دیوتی هستند.

نسل کنونی رنجر موفقیت بی‌سابقه‌ای برای فورد به دنبال داشته و حالا این شرکت نسخهٔ جدید رنجر سوپر دیوتی را معرفی کرده که برای وظایف سنگین ساخته شده و توانایی‌های بیشتری دارد. این نسخه در برخی بازارها مثل استرالیا عرضه خواهد شد ولی راهی ایالات‌متحده نمی‌شود. رنجر سوپر دیوتی ارتفاع بیشتری نسبت به نسخهٔ معمولی دارد، از فاصلهٔ عرضی بیشتر چرخ‌ها با فلاپ‌های روی گلگیر بهره می‌برد و روی لاستیک‌های جدید ۳۳ اینچی آل‌ترین قرار گرفته است. این پیکاپ همچنین در تمام نسخه‌ها به‌صورت استاندارد به سپر جلوی فولادی، نقاطی برای نصب چراغ‌های اضافی و صفحه محافظ در زیر خودرو مجهز است.

یکی دیگر از تجهیزات استاندارد رنجر سوپر دیوتی اسنورکل اختصاصی است که امکان عبور از آب‌های عمیق را فراهم می‌کند. مهم‌ترین ویژگی این پیکاپ اما ظرفیت یدک کشی ۴.۵ تن است که یک تن افزایش را نسبت به نسخهٔ معمولی نشان می‌دهد. این پیکاپ که در نسخه‌های تک کابین بدون اتاق بار، دو کابین بدون اتاق بار و دو کابین با اتاق بار تولید خواهد شد، نه‌تنها برای خریداران خصوصی که به دنبال خودرویی کاری هستند عالی خواهد بود بلکه می‌تواند برای خدمات اضطراری هم مورداستفاده قرار گیرد. بدین منظور، رنجر سوپر دیوتی با نظرات مدیران ناوگان‌های خدمات خصوصی و بیش از ۵۰ شرکت خدماتی توسعه پیدا کرده است.

این پیکاپ توانمند در پیشرانه اما تغییری را تجربه نکرده و با همان موتور ۳ لیتری V6 توربودیزل رنجر معمولی عرضه می‌شود. فعلاً قدرت و گشتاور این موتور اعلام نشده ولی به گفتهٔ فورد، پیشرانهٔ موردبحث برای مطابقت با استانداردهای آلایندگی سنگین ارتقاء پیدا کرده است. انتقال نیروی موتور هم توسط یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک صورت می‌گیرد. رنجر سوپر دیوتی به‌صورت استاندارد به باک سوخت ۱۳۰ لیتری مجهز شده و فورد قفل دیفرانسیل جلو و عقب را هم اضافه کرده که توانایی‌های آفرود را ارتقاء می‌بخشد. شاسی پیکاپ نیز برای مطابقت با افزایش ظرفیت یدکشی تقویت شده و یک ترازو هم روی پیکاپ تعبیه شده که می‌تواند وزن بار روی اتاق بار را اندازه‌گیری کند.

فورد فعلاً قیمت رنجر سوپر دیوتی را اعلام نکرده ولی میدانیم که این پیکاپ میان سایز توانمند قرار است در سال ۲۰۲۶ به خریداران تحویل داده شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۸ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. (Ali(chevynova

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (7646 ديدگاه)

    حقا که لقب تواناترین وانت سایز متوسط جهان برازندش هست
    نا سلامتی فورد بیش از ۱۰۰ سال وانت میسازه و نزدیک نیم قرن هست که سری f پرفروشترین ماشین بازار آزاد امریکاست

    بابا مرحبا سری f مدل ۱۹۴۹
    بابا مرحبا تورینو ۱۹۷۴
    بابا مرحبا ۴ شاخ گاردون موستانگ باس ۴۲۹

    موافقم 50
    مخالفم 37
    1. ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (6105 ديدگاه)

      ماشین مورد علاقه کاربر نت

      موافقم 18
      مخالفم 3
      1. net

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (3794 ديدگاه)

        واقعا طراحی داخلی یکپارچه مشکی وانت میان سایز لوکس فورد رنجر ۲۰۲۲ زیباست مخصوصا صفحه نمایش عمودش. ولی جلوپنجره و چراغ باریک جلو فورد رنجر نسل قبلی خیلی زیباتر از این چراغ جلو c شکل و جلوپنجره رنجر ۲۰۲۲ هست. رنجر ۲۰۲۲ چراغ جلو و جلوپنجره رو خراب کرده. ترکیب طراحی بیرونی رنجر نسل قبلی با طراحی داخلی رنجر ۲۰۲۲ خیلی زیبا میشه

        موافقم 5
        مخالفم 6
        1. net

          ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (3794 ديدگاه)

          طراحی بیرونی فورد رنجر نسل قبلی مدل ۲۰۲۱ هم زیباترین طراحی بیرونی وانت میان سایز لوکس جهان هست

          موافقم 3
          مخالفم 7
        2. KOP

          ۱۹ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (43 ديدگاه)

          به هر ماشینی که دیدی نگو لوکس. طراحی خوب و کاربردی داره ، که باید داشته باشه که بسیار عالی هست ولی لوکس نیست.
          با تولیدات سایپا و ویرانخودرو مقایسه نکن که به همه چی میگی لوکس.
          با بیش از 3700 کامنت که نشون میده خیلی در پدال فعالی ولی هنوز تفاوت لوکس و غیر لوکس متوجه نمیشی! و این عجیبه

          موافقم 2
          مخالفم 1
      2. net

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (3794 ديدگاه)

        ببینید چقدر طراحی داخلی لوکس یکپارچه مشکی و صفحه نمایش عمود فورد رنجر ۲۰۲۲ زیباست که توانسته از فیلترهای سختگیرانه من در طراحی داخلی رد بشه و من رو توانسته راضی کنه که طراحی داخلی رنجر ۲۰۲۲ رو انتخاب کنم به عنوان زیباترین (طراحی داخلی) وانت میان سایز لوکس (جهان) و صفحه نمایش عمود با حاشیه کم زیبا رنجر ۲۰۲۲ رو انتخاب کنم به عنوان زیباترین (صفحه نمایش) ماشین (جهان)

        موافقم 2
        مخالفم 6
        1. net

          ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (3794 ديدگاه)

          به غیر از صفحه نمایش عمود و با حاشیه کم رنجر ۲۰۲۲ که زیباست، ابعاد (طول و عرض) و جایگاه و شیب صفحه نمایش که روی کنسول قرار گرفته و سمت چپ و سمت راست و سمت بالا صفحه نمایش که دکمه فیزیکی وجود نداره و به داشبورد چسبیده و شناور نیست و از بالای داشبورد نزده بیرون باعث شده از نظر من در حال حاضر صفحه نمایش رنجر ۲۰۲۲ به عنوان زیباترین صفحه نمایش و بهترین جایگاه صفحه نمایش جهان لقب بگیره

          موافقم 1
          مخالفم 5
        2. ۱۶ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (6105 ديدگاه)

          انشالله بخریش

          موافقم 4
          مخالفم 3
    2. NAVID@@98

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1263 ديدگاه)

      ابعادش بزرگتر از لندکروزه و وزنش هم سنگین تر از لندکروزه
      اگه تاکوما رو از نزدیک دیده باشید متوجه میشید که ابعاد تاکوما هم نزدیک همون لندکروزه ولی هایلوکس که خیلی کوچیکتره دیگه قابل مقایسه نیست با این فورد رنجر
      با بررسی ابعاد بزرگتر این فورد رنجر با 2028mm عرض و حدود ۲۵۰۰ کیلوگرم وزن متوجه میشیم که کلا چه غولیه و تو یه لیگ دیگست

      موافقم 11
      مخالفم 4
  2. NAVID@@98

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1263 ديدگاه)

    اول۱ معرفی
    ( فورد رنجر سوپر دیوتی؛ توانمندترین پیکاپ اندازه متوسط جهان
    بدین منظور، رنجر سوپر دیوتی با نظرات مدیران ناوگان‌های خدمات خصوصی و بیش از ۵۰ شرکت خدماتی توسعه پیدا کرده است.)

    همینجوریش هم به خودی خود تو مقایسه ها بهترین عملکرد اول۱ رو داشت حالا این دیگه مزید بر علت هم شد
    اوفففففففف 🔥👍

    موافقم 29
    مخالفم 10
  3. مصطفی

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (116 ديدگاه)

    به‌به عجب پیکاپ خوب و باحالیه

    ماشاءالله فورد
    ماشاءالله فورد رنجر سوپر دیوتی
    ماشاءالله خودرو سازی آمریکا

    🤣🤣🤣

    موافقم 22
    مخالفم 17
    1. (Ali(chevynova

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (7646 ديدگاه)

      برای سال جدید(( ماشالاه)) تبدیل شد به
      ((بابا مرحبا))

      سال نو ، شعار نو

      موافقم 31
      مخالفم 26
      1. Titanium

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (363 ديدگاه)

        اخجون شعار جدید
        از دست ماشالاه خسته شده بودیم

        موافقم 16
        مخالفم 10
      2. یانکی من هم فرزند کسی هستم

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (492 ديدگاه)

        مشتی چرا انقدر دوست داری عربی بگی.یک کلمه بگو درود

        موافقم 17
        مخالفم 8
  4. همایون

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    آفرین به فورد با هوشیاری از فرصت تغییر نسل تویوتا تاکوما استفاده کرد و خودش رو به صدر این کلاس آورد

    موافقم 21
    مخالفم 12
  5. 13

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (71 ديدگاه)

    ترازو هم که بصورت استاندارد روش نصبه دیگه چی میخواین

    بهترین ماشین برای خرید ضایعات و نون خشکی

    نیسان گاوی محلات امریکا

    موافقم 9
    مخالفم 22
    1. (Ali(chevynova

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (7646 ديدگاه)

      ترازو براش عالیه
      هرجا ماشین ضایعاتی اروپایی باشه همون کیلو میکنه و بعنوان آهن پاره میبرش

      موافقم 29
      مخالفم 18
      1. Armanbimmer

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (61 ديدگاه)

        مشتی هم به آمریکایی زدی هم به اروپایی که

        موافقم 17
        مخالفم 4
      2. Cadillac-V

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (177 ديدگاه)

        وای حاجی دمت گرم مُردمیم از خنده😂😂😂👌🏻

        موافقم 13
        مخالفم 8
    2. NAVID@@98

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1263 ديدگاه)

      ترازو برای اینه که
      هرجا ماشین ضایعاتی ژاپنی باشه همون وزن میکنه و همشون رو بعنوان آهن پاره میبره

      موافقم 17
      مخالفم 13
      1. datsun

        ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (4065 ديدگاه)

        نویدی تو خود آمریکا هم انقدر تعصب اینو نمیکشن آمار فروش تاکوما تو خود آمریکا بیشتر از این بود تو بازار جهانی هم که هایلوکس اجازه نفس کشیدن به اینا نمیده

        موافقم 16
        مخالفم 13
        1. Amir Machine

          ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (1345 ديدگاه)

          Ranger has been the No. 1 bestselling pickup in Europe for the last 10 years. We are a double-digit lead above Toyota in Europe

          In Australia, we are the No. 1 bestselling vehicle, not pickup, but vehicle

          In New Zealand, the Ranger has held leadership for 10 years and in Vietnam for 12 years

          موافقم 4
          مخالفم 6
        2. NAVID@@98

          ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (1263 ديدگاه)

          اجازه نفس کشیدن از قلم افتاد

          ادامش…
          اصل کار سگمت فول سایزه یعنی اف ۱۵۰ به بالا که اجازه نفس کشیدن به هرکی نمیدن بازار جهانی هر چی هر جا
          اینم به بالایی اصلی اضافه بشه

          موافقم 6
          مخالفم 10
        3. NAVID@@98

          ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (1263 ديدگاه)

          نه اتفاقا تو فروش هم حتی این سگمنت هم آمریکایی ها برتری دارن چون
          چون که
          میزان فروش آمریکا یی ها بین چند مدل از چند شرکت از خودشون تقسیم شده
          یعنی رنجر و کلرادو و جمس کانیون و…
          وقتی با هم جمع بشن تعداد فروش بیشتر از تاکوما می‌شود
          هایلوکس هم که حکم پرایدو تو بازار جهانی داره و اصل کار میزان فروش سگمنت های بزرگتر و بهتر و برتر یعنی اف ۱۵۰ به بالاست که اینم هرروز دو اسیایی برا نهار میخوره
          در نهایت هم اینکه میزان فروش اصلا معیار مستقیم مستقل برای مقایسه مهم نی و مقایسه فنی مهمه که نتیجه اینم برتری آمریکایی‌هاست و پادشاهی میکنند و حاکمیت آفرود و این سگمت دستشونه و دیگران باید برای دوم شدن به بعد رقابت کنند همین فورد رنجر رو ببینید که همشون رو حریفه چقدر تریم ها و ورژن هار و نسخه های وحشی و برتری داره متوجه میشید

          پدال خدایی این یه کامنت خالصه با خلوص نیت و اصلاح شده نوشتمش بزارش کارو ناقص نکن

          موافقم 4
          مخالفم 4
        4. Cadillac-V

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (177 ديدگاه)

          لطفاً هرچی میگین با مدرک بگین یه چیزی نپرونین؟
          ولی من با مدرک حرف میزنم، هم از نظر فروش پیکاپای امرکیایی پر‌ فروش ترینن و هم پیکاپای ژاپنی به گرد پای آمریکایی ها نمیرسن
          https://www.pedal.ir/magazine/best-selling-trucks-of-2024-so-far/#%D9%81%D9%88%D8%B1%D8%AF_%D8%B3%D8%B1%DB%8C_f
          https://www.pedal.ir/toyota/2022-toyota-tundra-vs-2021-ford-f-150-comparison-test-review/#%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8_%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87
          https://www.pedal.ir/toyota/ford-ranger-toyota-hilux-drag/

          موافقم 3
          مخالفم 3
        5. datsun

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (4065 ديدگاه)

          آمار فروش مید سایز مهندس کادیلاک
          تو همین لیستی که دادی اصلا اسمی از رنجر نبوده انقدر امار فروشش تو امریکا کم بوده

          موافقم 2
          مخالفم 2
        6. NAVID@@98

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (1263 ديدگاه)

          داتسون اینهمه توضیح دادم اگه میخوندی اینو نمیگفتی
          چون که در آمار فروش میدسایز هم آمریکایی ها دست برتر اول۱ رو دارن حتی این سگمنت مید سایز از فول سایز به بالا که هرکدومش پادشاهی میکنند
          ۱میزان فروش مید سایز ها آمریکا یی ها بین چند مدل از چند شرکت از خودشون تقسیم شده
          یعنی فورد رنجر و شورلت کلرادو و جمس کانیون جیپ گلادیاتور و…

          که سرجمع حساب کنیم تعداد فروش میدسایز ۱ های آمریکایی خیلی بیشتر از تاکوما میشه
          تازه برای فورد رنجر اینقدر برای فورد مهم نبوده به یه چپشون بوده جوری که رنجر رو تو آمریکا هم تولید نکردن دادن هرجا خواستن بسازن مث مکزیک و استرالیا و..‌. چون برای خودشون از سگمنت فول سایز به بالا مهم بوده هرچند همون‌طور که کفتم با این خال مید سایز هم سرجمع آم یمایی ها دست برتر اول۱ رو دارند با اینکه بهش اهمیت چندانی ندادن و واسشون مهم نبوده

          موافقم 1
          مخالفم 2
        7. datsun

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (4065 ديدگاه)

          ولی پرفروش‌ترین مید ساز آمریکا تاکوماست مقاومت عجیبی داری ،تو مید سایز از گذشته ژاپن دست برتر رو داشته و آمریکای تو فول سایز البته فول سایز همه جای دنیا طالب نداره

          موافقم 2
          مخالفم 2
        8. NAVID@@98

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (1263 ديدگاه)

          نه گفتم که تو میدسایز هم امریکا پادشاهی می‌کنه

          چون همون‌طور که کفتم که در آمار فروش میدسایز هم آمریکایی ها دست برتر اول۱ رو دارن حتی این سگمنت مید سایز از فول سایز به بالا که هرکدومش پادشاهی میکنند
          وقتی که نگاه کنیم به تعداد فروشی که بین چند مدل از چند شرکت که تقسیم شده
          میبینیم که دلیلش اینه که بصورت تک تک جمع میشن از هرکدوم از تعداد فروششون که بین این چند مدل تقسیم شده آمریکایی ها پرفروش ترین هم هستن تو مید سایز
          ۱میزان فروش مید سایز ها آمریکا یی ها بین چند مدل از چند شرکت از خودشون تقسیم شده
          یعنی فورد رنجر و شورلت کلرادو و جمس کانیون جیپ گلادیاتور و…
          دیگه توضیح به این واضحی و وضوح عجیبه که متوجه نشید نگاه کنید به واقعیت تا متوجه بشید حرفتون اشتباهه چون چیزی که بالا گفته شده درسته

          موافقم 1
          مخالفم 1
    3. Armanbimmer

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (61 ديدگاه)

      داداش سرت در نمیره نیاز نیست نظری بدی

      موافقم 4
      مخالفم 6
  6. Siyavash

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1119 ديدگاه)

    عجب چیزی شده..همش گوشته😁

    موافقم 6
    مخالفم 10
  7. Armanbimmer

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (61 ديدگاه)

    آمریکایی ها همیشه توی کلاس پیکاپ همیشه برترین و بهترین بودن و به نظرم هیچ کشور دیگه ای نمیتونه توی پیکاپ روی دستش بیاد.
    انقدر truck های خفنی درست کردن که آدم نمیتونه روش ایراد بزاره.
    بعد جدا از اون قدرت و عظمت ماشین هاش هست مثل F640 Super duty که از بزرگی این ماشین هیچی نمیشه گفت…
    جنرال موتورز که اون هم کم نداشته مثل Silverado.
    هممون هم میدونیم که آمریکایی ها راهکار هاشون بزرگتر کردن انجین و قدرتمند تر کردن اون هستش که این قضیه توی این موضوع هم صدق می‌کنه.

    موافقم 17
    مخالفم 6
  8. حسام الدین

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (51 ديدگاه)

    مدیون هستید اگر فکر کنید خودش رو به تویوتا شبیه کرده! تویوتای بی ادعا ولی سرمشق برای همه!

    موافقم 9
    مخالفم 10
    1. NAVID@@98

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1263 ديدگاه)

      نه اتفاقا واقعیت برعکس اینه که گفتی چون خود تویوتا خودش اومده میگه ما این نوع خودرو ها از آمریکایی ها الگو و سرمشق میگیره بعدش هم اعتراف کرده به خود آمریکایی ها هم نمیرسه و ادعایی نداره نشون به اون نشون که گفته هدفشون رو چیزی دیگه قرار میدن چون میدونن در رقابت مستقیم به پای آمریکایی ها کلا نمیرسن هرچیز به همین دلیل اینا سنده هاااا نه اینکه حرف بی سند باشه عین واقعیته بعد شما قضاوت اشتباه میکنید نظر اشتباه هم ندهید
      باز خوبه همین چند پست قبل از خودروهای آفرود آمریکایی و الگو برداری دیگران از روش گفته شد

      اصلاح شد مشکلی نداره

      موافقم 4
      مخالفم 6
    2. Aj23

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (88 ديدگاه)

      به کدوم تویوتا؟
      تاکوما
      هایلوکس
      لابد sbو استوت؟؟؟؟؟

      موافقم 4
      مخالفم 4
    3. Aj23

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (88 ديدگاه)

      راستی اگر نمی دونی sbو استوت چیه،عادیه بزن گوگل!

      موافقم 3
      مخالفم 4
    4. net

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (3794 ديدگاه)

      فورد در دسته لوکس هست و تویوتا در دسته نیمه لوکس

      موافقم 2
      مخالفم 2
    5. Cadillac-V

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (177 ديدگاه)

      ژاپن هرچی پیکاپ و شاسی بلند میزنه از رو آمرکیا الگو گرفته و مدیون آمریکاست

      اون موقع که سال ۱۹۰۳ فورد تاسیس شد و خودرو تولید کرد اصلا تویوتایی وجود خارجی نداشت

      این همه خودرو آفرودی و شاسی مستقل که داری تو دنیا میبینی همشون شروعشون از شورولت بود که اولین شاسی بلند دنیا رو تولید کرد و بقیشون که از جیپ الگو گرفتن

      موافقم 4
      مخالفم 4
  9. moeinkmusic

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    و فورد دوست داشتنی…

    موافقم 6
    مخالفم 5
  10. GENERAL CORVETTE

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (152 ديدگاه)

    خاورمیانه و جنوب شرق آسیا و آمریکای لاتین
    طلبش هست
    توی خاورمیانه فورد سوپر دیوتی اصلی هم دوباره
    عرضه میشه F250_F350_F450 با چهار تریم

    موافقم 4
    مخالفم 4
  11. froG-driVer

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1183 ديدگاه)

    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2025/04/Ford-Ranger-Super-Duty-8.jpg
    چه اندازه زیبا و مقبول بوده است مَندس.
    این را برای نیرو های نظامی کشورم خواهان استم.
    طالب ها این را پسند مَکْنند.
    🤣

    موافقم 3
    مخالفم 1
  12. سعید رحیمی

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (30 ديدگاه)

    بازار استرالیا تویوتا لندکروز های سری ۷۰ با لیاقت هرچه تمامتر پرچمدار وانت های کار هستند، هایلوکس و نیسان ناوارا نیسان فِرانتییِر نیز عرض اندام میکنند..
    اما سوپردیوتی رِنجر،، می تواند فورد را در بازی بزرگان پیروز کند!
    باید صبر کرد و دید..

    1. NAVID@@98

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1263 ديدگاه)

      ۱اتفاقا همون فورد رنجر مسخه عادیش هم فروشش بیشتره تو استرالیا و هم با لیاقت هر چه تمام تر پرفروش ترین وانت پیکاپ شده و هم پرچمدار وانت های کار هست بخصوص با این نسخه فورد رنجر سوپر دیوتی خیلی بیشتر پرچمدار وانت های کار هستش
      کلا بزرگترین بازار های این سگمنت هم دست فورده
      تازه اصل کار از اف ۱۵۰ به بالاست و خود سوپر دیوتی های اصلی که موتور هاشون به تنهایی با ۱۶۰۰ نیوتن متر گشتاور هر فسقلی اسیایی رو چرخ میکنه ولی لزومی نی اونها حتی اف۱ ۱۵۰ بگیم خود همین ۱ فورد رنجر همشون رو حریفه با بررسی ویژگی های کلی و ابعاد و وزن و… مشخصه

      موافقم 2
      مخالفم 2
  13. samurai

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (652 ديدگاه)

    حتی 10 درصد کیفیت هایلوکس و نداره با این همه تعریف تو مقالات در دنیای واقعی کیفیت زاپنیا رو نمیتونه داشته باشه
    در دنیای واقعی هایلوکس و تاکوما و توندرا یه چیز دیگست

    موافقم 6
    مخالفم 8
    1. amirboss

      ۱۵ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1018 ديدگاه)

      داداش نمیخام کل بندازم ولی تعصبی و غیر منطقی حرف نزن.
      یا دلیل فنی و واقعی بیار یا بکش کنار باد بیاد.
      درضمن زاپنیا همین ساخت آفرود و پیکاپ رو از آمریکاییا تقلید کردن.

      موافقم 7
      مخالفم 6
      1. nima.jdm

        ۱۶ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (1128 ديدگاه)

        خودت میگی غیر منطقی حرف نزن و دلیل بیار
        بعد خودتم میای میگی ژاپنی ها از آمریکایی ها تقلید کردن😂
        خب دلیل و مدرک بیار و منطقی حرف بزن

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. amirboss

          ۱۶ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (1018 ديدگاه)

          nima.jdm
          این مطلب رو فقط برای خودت میفرستم.
          تاریخچه جالب لندکروز:
          “زمانی که نیروهای آمریکایی از فیلیپین در طول جنگ جهانی دوم عقب‌نشینی کردند، ژاپنی‌ها یک جیپ ویلیز رها شده یافتند. این خودرو به‌عنوان “الهام” برای اولین خودروی آفرود تویوتا به نام AK10 شناخته شد، که به یک گیربکس سه‌سرعته دستی، و یک موتور چهارسیلندر مجهز بود.

          با تکامل AK10 به‌سمت یک خودروی شبیه‌تر به ویلیز، تویوتا ابتدا از نام «جیپ بی‌جی» استفاده کرد تا این خودروی آفرود را توصیف کند. جیپ تویوتا بزرگتر و قوی‌تر از نسخه آمریکایی خود بود، با موتور ۳.۴ لیتری شش‌سیلندر و سیستم چهارچرخ‌متحرک. اما این خودرو جعبه دنده انتقال نداشت. تویوتا از نام “جیپ” برای سه سال بین سال‌های ۱۹۵۱ تا ۱۹۵۴ استفاده کرد تا این که شرکت ویلیز ادعا کرد که این نام نقض حقوق برند است، و تویوتا مجبور شد نام جدیدی پیدا کند: لندکروزر.”
          یکی از خلصت های ژاپنیا که اتفاقا ازش خوشم میاد، پررویی شون هست که اتفاقا هم تو خودشون و هم خودروسازیشون موج میزنه.

          موافقم 2
          مخالفم 1
    2. NAVID@@98

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1263 ديدگاه)

      نه اتفاقا اشتباه گفتی samurai اشتباه گفتی
      اینکه حرفی ادعایی باشه که اینجوری اصلا خودت نمیتونی اثباتش کنی
      منم الان مثل تو میتونم بیام بگم میگم حتی 10 درصد کیفیت فورد رنجر رو نداره با این همه تعریف تو مقالات در دنیای واقعی اصلا تویوتا هایلوکس اصلا کیفیت این آمریکایی رو نمیتونه داشته باشه
      در دنیای واقعی فورد و پیکاپ تراک های آمریکایی یک۱ چیز دیگه هستن

      موافقم 1
      مخالفم 2
    3. NAVID@@98

      ۱۶ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1263 ديدگاه)

      قابل‌اعتمادترین و با کیفیت ترین پیکاپ‌های 10 سال گذشته، از تویوتا تاکوما تا شورلت سیلورادو
      این دیگه مطلبی هست که در خود پدال هم کار شده امار رسمی عملی و در واقعیت اثبات شده
      لینکش هم هست ولی لازم نی بزارم چون خلاصه متنو اینحا مینویسم
      ۲۳ شهریور ۱۴۰۳۳۸ خواندن این مطلب 4 دقیقه زمان میبرد
      پیکاپ‌ها محبوب‌ترین خودروها در بازار آمریکا هستند و یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که خریداران هنگام خرید یک پیکاپ جدید در نظر می‌گیرند، قابلیت اطمینان است
      در ادامه قصد داریم با استفاده از معیارهای مختلفی، قابل‌اعتمادترین پیکاپ‌های یک دههٔ گذشته را مشخص کنیم

      در این مقاله، ۱۰ پیکاپ قابل‌اعتماد دهه اخیر بر اساس داده‌های مؤسسه JD Power، تعداد فراخوان‌ها و شکایات ثبت‌شده بررسی شده‌اند. این فهرست شامل مدل‌هایی از برندهای تویوتا، نیسان، فورد، شورلت و رم است. قابل‌اعتمادترین‌ها به‌ترتیب شامل شورلت سیلورادو ۲۵۰۰

      ۱۰-جی‌ام‌سی سی‌یرا ۱۵۰۰
      امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان جی‌دی پاور: ۸۵
      تعداد فراخوان: ۱۰
      تعداد شکایات NHTSA به ازای هر هزار دستگاه: ۰.۵۷

      ۹-تویوتا تاکوما
      امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان جی‌دی پاور: ۸۵
      تعداد فراخوان: ۴
      تعداد شکایات NHTSA به ازای هر هزار دستگاه: ۰.۴۹

      ۸-رم ۲۵۰۰
      امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان جی‌دی پاور: ۸۶
      تعداد فراخوان: ۷
      تعداد شکایات NHTSA به ازای هر هزار دستگاه: –

      ۷-فورد F150
      امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان جی‌دی پاور: ۸۶
      تعداد فراخوان: ۱۳
      تعداد شکایات NHTSA به ازای هر هزار دستگاه: ۰.۶۸

      ۶-تویوتا تاندرا
      امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان جی‌دی پاور: ۸۶
      تعداد فراخوان: ۳
      تعداد شکایات NHTSA به ازای هر هزار دستگاه: ۰.۲۰

      ۵-جیپ گلادیاتور
      امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان جی‌دی پاور: ۸۷
      تعداد فراخوان: ۴
      تعداد شکایات NHTSA به ازای هر هزار دستگاه: ۰.۳۸

      ۴-نیسان فرانتیر
      امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان جی‌دی پاور: ۸۷
      تعداد فراخوان: ۱
      تعداد شکایات NHTSA به ازای هر هزار دستگاه: ۰.۲۳

      ۳-فورد رنجر
      امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان جی‌دی پاور: ۸۷
      تعداد فراخوان: ۲
      تعداد شکایات NHTSA به ازای هر هزار دستگاه: ۰.۳۴

      ۲-نیسان تایتان
      امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان جی‌دی پاور: ۸۸
      تعداد فراخوان: ۲
      تعداد شکایات NHTSA به ازای هر هزار دستگاه: ۰.۲۶

      ۱-شورلت سیلورادو ۲۵۰۰
      امتیاز کیفیت و قابلیت اطمینان جی‌دی پاور: ۸۸
      تعداد فراخوان: ۱
      تعداد شکایات NHTSA به ازای هر هزار دستگاه: –

      فقط نگا کن فورد رنجر کجاست اینا برای از ۱۰ سال قبل تا الان بررسی شدن و نتیجه آمار جامع و کامل اینو میگه که شامل کارکرد و کیفیت دوام فراخوان ها شکایات کاربران و از امار رسمی و معتبر NHTSA و JD power و… هست که یکجا جمع شده

      دیگه هیچ وقت یه موضوع بی پایه و اساس
      و اشتباه مطرح نکن samurai اشتباه گفتن و مطرح کردن موضوع بی پایه و اساس باعث میشه خودت رو زیر سوال ببری که البته از نظر من بردی من فقط اینها رو برای کاربرای دیگه میگم نه متعصب های در اشتباه تا با حرفای شما گمراه نشن و واقعیت های درستی که گفتم رو بدونند

      موافقم 5
      مخالفم 1
  14. nima.jdm

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1128 ديدگاه)

    رنجر عالیه

    موافقم 2
    مخالفم 1
  15. 𝓢𝓱𝓪𝓱𝓻𝓸𝓴𝓱_𝓰

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (25 ديدگاه)

    شعار نو((بابا مرحبا نوید))عژب پیکاپ های جیگری‌ان این امریکایی هاا♥⚡♥

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا