فورد با معرفی ۵ کانسپت جدید از شاسیبلند تازهنفس برانکو اقدام به گرامی داشت تولد دوباره این اسطوره کرده است. این خودروها با تأکید روی ماهیت ماجراجویی برانکو توسعه یافتهاند. این خودروساز آمریکایی اعلام کرده بیش از ۲۰۰ وسیله جانبی کارخانهای برای برانکوی بزرگ و بیش از ۱۰۰ وسیله جانبی برای برانکو اسپورت در دسترس خواهد بود و حالا هم این مدلهای مفهومی با چنین وسایلی معرفی شدهاند.
با برانکوی بزرگ کار را آغاز میکنیم. مدل کانسپت تریل ریگ یکی از کانسپت هایی است که بر پایه برانکو بدلند دو درب بنا شده و از ویژگیهای متنوعی همچون دربهای لولهای و وینچ با قدرت قابلتوجه سود میبرد. این آفرودر همچنین به میلههای یاکیمای روی سقف مجهز شده و یک نوار نورانی نیز وجود دارد. تکمیل کننده ویژگیهای این خودرو نیز کیت احیا و ریکاوری و کفپوشهای هوی دیوتی داخل کابین است.
مدل بعدی کانسپت برانکو فیشینگ گاید است که بر پایه تریم بنکس بنا شده است. این خودرو برای ماهیگیران آماتور و حرفهای تدارک دیده شده و دارای نگهدارنده وسایل ماهیگیری و روف راک یاکیماست. این شاسیبلند چهار درب از سقف نرم بهره برده است.
کانسپت بعدی بر پایه برانکو اسپورت شکل گرفته و آنهم تریل ریگ نام دارد. این خودرو از ویژگیهای متنوعی از جمله جک با ارتفاع بالاتر و روف راک سود میبرد. چراغهای آفرود LED نیز تکمیل کننده تغییرات دیگر هستند.
چهارمین کانسپت فورد با نام برانکو اسپورت تاو RZR معرفی شده است. این خودرو از پکیج یدک کشی کلاس ۲ سود برده و از فضای ذخیرهای بیشتری برخوردار است.
نهایتاً به کانسپت برانکو اسپورت آفرود ادونچر پاترول میرسیم که آن نیز بر پایه تریم بدلند شکل گرفته است. این خودرو پیشنمایشی از محصولاتی خواهد بود که در رویدادهای آفرود خود فورد شرکت خواهند کرد. اولین رویداد از چهار رویداد در نظر گرفته شده تابستان سال بعد در آستین تگزاس برگزار خواهد شد و مالکان برانکو و برانکو اسپورت خواهند توانست در آن شرکت کنند.
Sajjad
۲۵ مرداد ۱۳۹۹عکس اول
ترکیب جلو پنجره همرهنگ بدنه و چراغ عالی از کار درومده
برخلاف رانگلر دستکاری زیادی رو لازم نداره، ولی اینکه میشه زیاد دستکاریش کرد یا نه هنوز معلوم نیست(منظورم سیستم تعلیقه).
اما رانگلر مثل یه لپ تاپ صنعتیه که تا سر حد مرگ میشه ارتقاعش داد
برای هر نوع افرودی که بخوای میتونی تغییرش بدی
اگه برانکو هم اینطوری باشه جیپ یه فکر اساسی باید بکنه.
AMG///
۲۵ مرداد ۱۳۹۹بنظر من برانکو تک در از همه بهتره
چون با فاصله محوری کمتر مث مارمولک میچسبه میره بالا
مانی
۲۶ مرداد ۱۳۹۹طبیعیه زاویه شکست خیلی بهتری داره که تو آفرود خیلی کاربردیه
امیر.عارف
۲۵ مرداد ۱۳۹۹هر چی میگذره خبرهای جذاب تری از برانکو شنیده میشه . دمشون گرم با تولیداتی مثل برانکو و جیپ برای کسانی که طبیعت گرد هستند وسیله ای ارزان و توانمند تولید میکنند
NAVID۰۰۹۸
۲۵ مرداد ۱۳۹۹میدونستم
تیونرها عاشق خودروهایی مثل جیپ ، فورد و تویوتا هستند و قطعات اَفترمارکتی پُرطرفداری دارند به سبب ارزانی و در دسترس بودن همه .
همین fjکروز تویوتا را ببینید ، هیچکدومشون شبیه دیگری نیست و فرق دارند از بَس که تنوع و طرفدار داره در اَمر تیونینگ .
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۵ مرداد ۱۳۹۹بله برای نمونه Fj هایی که جلو پنجره رنجرووری دارن از فابریک هاش بیشترن!
رامین
۲۶ مرداد ۱۳۹۹قشنگ بود :))))