فورد برانکو شاسیبلندی جذاب با تواناییهای آفرود بالاست. احتمالاً تاکنون ویدئوهای صخرهنوردی و آفرود برانکو را در پدال مشاهده کردهاید اما اگر فکر میکنید پرفورمنس خارج از جادهای این خودرو کافی نیست میتوانید با گروه اتوموتیو پرفورمنس یا APG ملاقات کنید. APG پکیج اولتیمیت پرفورمنس را برای فورد برانکو ارائه میکند. این خودرو که APG فورد برانکو پرو رانر نام دارد به دنبال ارائه حداکثر تواناییهای آفرود بدون تأثیر گذاشتن روی تواناییهای حرکتی داخل جادهای خواهد بود. APG مدعی است شما با این خودرو میتوانید از هر مسیری عبور کنید و به راحتی هم راهی خانه شوید.
تمرکز اصلی این پکیج روی سیستم تعلیق برانکو خواهد بود. سیستم تعلیق جلوی APG از بازوهای کنترل پایینی جدید و قطعات کارایی استفاده میکند که نتیجه آن بازی بیشتر سیستم تعلیق در محیطهای ناهموار خواهد بود. درصورتیکه لاستیکهای ۴۰ اینچی نصب شوند میزان بازی سیستم تعلیق چند میلیمتری کمتر میشود. دامپرهای جلو و عقب نیز با فنرهای پیچشی کینگ ریس همراه شدهاند. گلگیرهای جلو و عقب از جنس فیبر کربن هستند و بر پهنای خودرو افزودهاند. گفته میشود این گلگیرها کاملاً از گرید هوافضا پیروی میکنند. دیگر ویژگی پکیج APG جزئیات فیبر کربنی روی کاپوت و سقف سخت یک تکه خواهد بود.
به منظور اطمینان از اینکه برانکو میتواند لاستیکهای بزرگتر را استفاده کند واحد سواری اولتیمیت دانا ۴۴ IFS و اکسلهای 300M RCV در جلو و اکسل اولتیمیت دانا ۶۰ در عقب نصب شدهاند. APG میتواند این پکیج را در مقر خود یعنی گاردن گرو کالیفرنیا نصب کند. این کمپانی همچنین وسایل جانبی بیشتری همچون چراغها، تغییرات عملکردی و زرهی را نیز عرضه میکند. تولید این پکیج سفارشی از پاییز سال جاری میلادی شروع خواهد شد.
ali(chevynova)
۶ مرداد ۱۴۰۱قبله آفرودهای جهان
برانکو و رانگلر
TOM KRISTENSEN
۷ مرداد ۱۴۰۱👍👍👍 به سمت قبله نماز میخونن شاید خدا(یونیماگ) قبولشون کنه.
Reza Waffen SS
۷ مرداد ۱۴۰۱Big Like
JDM lover
۶ مرداد ۱۴۰۱عجب غولی شده
من خیلی خوشم اومد مخصوصا با این رنگ
Al pachino
۶ مرداد ۱۴۰۱غول بود، الان پادشاه شده!
واقعا با این سیستم تعلیق قدرتمند که روی این ماشین سوار کردن،آفرود براش یه واژه پیش پا افتادهست
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۶ مرداد ۱۴۰۱دیگه زیاده رویه
چون الانشم چیزی برای آفرود های سخت کم نداره
امیرشایان فرازی
۶ مرداد ۱۴۰۱یا خدا این چرخ نیست کره زمینه !
THE RAMIN
۶ مرداد ۱۴۰۱امیر شایان مثل اینکه شما چرخ های TANK500که یکی از بزرگان آفرود جهان هست رو ندیدید
حسین
۶ مرداد ۱۴۰۱داداش گفتیم برانکو رپتور با اون عرضش
یکم ارتفاع و لاستیک بزرگ تر بزاری
که بنظرم اصلا این عریض بودن ویژگی برانکو
هست و شاید هم روی سواری جاده ای خوبش هم
تاثیر گذار بوده
من فقط میخواستم یکم زیاده روی کنم :)))
گفتم یه تیونینگ کار می طلبه
ارتفاع و لاستیک رو یکم افزایش بده
طوری که جای بازی زیاد هم داشته باشه
که باهاش پرواز کنیم و از هر چیزی رو خشکی رد بشیم :))
ولی این دیگه خیلی زیاده و نافرمه 😂
لاستیکاش واقعا افراطه دیگه
اگه لاستیکاش کمی کوچیکتر بود بهتر بود بنظرم
در هر صورت مرسی بابت همین که
بازم به فکر بودی اصولی جمعش کنی و
همچین غولی بدی بیرون ممنونتیم D:
mahdi-es17
۶ مرداد ۱۴۰۱خریداریم🙂
مسعود
۶ مرداد ۱۴۰۱عالیه
MAJking2
۶ مرداد ۱۴۰۱چند وقت دیگه اگر یه نسخه معرفی بشه و چرخش هاش یک دور عرض زمین رو طی کنن و به موازات به هم برسند، اصلا برام عجیب نیست چون از زمان معرفی تا به الان همینطور عرض خودرو بیشتر شده.
(صرفا شوخی)
درکل خیلی هم با شکوهه
Elemento
۶ مرداد ۱۴۰۱عالیه. یه سری از وضعیت ها رو فقط کسایی که ازش دورن، درک میکنن. یکیش سلامتیه، یکی پول، یکی هم همین که بتونی به خرید چنین ماشین هایی فکر کنی،
meysam
۶ مرداد ۱۴۰۱واقعا عالی شده
ولی یکی از مشکلاتی که اینجور ماشینا با ارتفاع خیلی زیاد دارن اینه که تو برخوردهای از بغل یا حتی یه ماشین یه کوچولو به سپر عقب بماله احتمال چپ کردن وحشتناک بالاست.
meysam
۶ مرداد ۱۴۰۱تو پست مقایسه برانکو و دیفندر، اونایی که دیفندر رو یه آفرودر قدر میدونن آیا میشه باهاش همچین کاری کرد؟
اصلا شاسی نداره که بخوان ارتقاء اساسی بدن
تمام حرف ما همینه که یه آفرودر خوب باید بدنه رو شاسی باشه
شاسی مونوکوک رو نمیگن آفرودر، میگن کراس اوور حتی اگه فنی قوی داشته باشه
Afg
۶ مرداد ۱۴۰۱واقعا عالی شده
پدرام
۷ مرداد ۱۴۰۱به نظر من از حیث قیافه جالب نشده شبیه اتومبیل MONSTER جی تی آ هست چون بدنه به نسبت تایرها زیادی کوچک هست
Alan.r
۷ مرداد ۱۴۰۱عجب غولیه با این میشه از دیوار راست بالا رفت
دانا
۷ مرداد ۱۴۰۱بسیار زیبا چقدر ارتفاع خوبی برای افرود داره.
مازیار
۷ مرداد ۱۴۰۱خیلی جذاب و بامزه شده
و این لاستیک های موسوم به بالنی بجز مورد خودنمایی
فقط بدرد حرکت روی برف میخوره و بجز اون خصوصا مسیرهای گل و لای اصلا مناسب نیست چون حجم گل خیلی زیادی که به لاستیک ها میچسبه باعث افزایش وزن غیر فنرسوار و آسیب به سیستم انتقال قدرت میشه
بهمن
۳۱ مرداد ۱۴۰۱چقدر باابهت و زیباست .آفرود تو خونشه عشق منه