بامو قرار دارد تا نسل جدید سری ۷ را بهزودی رونمایی کند. این شرکت میگوید که قصد دارد تا در ماه آینده میلادی از نسخه تمام برقی این سدان لوکس پردهبرداری کند؛ براساس این گفته، احتمالا بهزودی شاهد رونمایی از سری ۷ بنزینی نیز خواهیم بود.
باواریاییها هماکنون هم کمابیش چهره خودروی خود را در موقعیتهای گوناگون فاش کردهاند؛ تصویربرداران نیز موفق شدهاند تا درحین پیمودن روند توسعه در نقاط مختلف جهان، تصاویر مختلفی از سری ۷ جدید بگیرند. «Kolesa.ru» براساس این تصاویر و نمونههای پیشنمایششده، دست به طراحی و رندری دقیق برای نسل آینده سری ۷ زده است. قاعدتا صحت و سقم این تصاویر تا زمان رونمایی نمونه اصلی و نهایی این خودرو در روزهای آتی نامشخص است و انتظار میرود خودروی نهایی بامو در بخشهای گوناگونی با این طراحی تفاوت داشته باشد. با این وجود، براساس تصاویر جاسوسی که تاکنون دیدهایم، احتمالا این تصاویر دیجیتال نزدیکترین شکل را به خودروی آینده بامو داشته باشند.
نسل آینده سری ۷ همراه خود هم خبر خوب آورده است و هم خبر بد؛ بگذارید با خبر خوب شروع کنیم… . نسل جدید باموهای سری ۷ و i7 در زبان طراحی خود نسبتبه نسل کنونی دچار دگرگونیهایی خواهند شد. نسل کنونی بامو سری ۷ خودروی نسبتا زیبایی به شمار میرود و شکی در آن نیست. نسل آینده نیز سعی دارد تا با حفظ بیشتر المانهای نسل کنونی، از چهره جدید خود برای جذب مشتریان بهترین استفاده را ببرد.
حال به خبر بد میرسیم؛ همانطور که در تصاویر هم مشاهده میکنید، نسل جدید سری ۷ از چراغهای بسیاری باریکی استفاده میکند که آنها را نخست در مدل شاسیبلند مفهومی XM دیدیم. احتمالا این چهره نهچندان دلچسب هم با گذر زمان برای طرفداران بامو عادی میشود؛ همانطور که همه به جلوپنجره عظیم نسل کنونی باموها بهویژه در مدلهای M4 و X7 عادت کردهایم.
با وجود همه اینها، معرفی نسل جدید بامو سری ۷ اتفاقی خوب برای هواداران این برند آلمانی است. هماکنون میدانیم که مدل i7 قرار است با ۶۰۰ اسب بخار قدرت، قویترین خودروی لوکس این خودروسازی باشد. در کنار آن، بامو مدل 760i را با موتوری V8 و سیستم هیبریدی معرفی میکند که خروجی نزدیک اما کمتر از برادر برقی خود دارد.
حال تنها باید تا ماه آینده میلادی منتظر نشست و دید که آیا بامو سدان لوکس خود را به همین چهره معرفی میکند یا رنگ دیگری به سر و روی آن میبخشد! نظر شما درباره این طرح چیست؟! آیا طراحی جدید بامو را بر خودروهای کنونی این شرکت ترجیح میدهید؟!
ناشناس
۲۹ اسفند ۱۴۰۰جان من بیخیال جلو پنجره بشید. بقیه جاها قشنگ شده. من که راضی ام خدا هم راضی باشه انشاالله.
shirko
۲۹ اسفند ۱۴۰۰اگه این جوری که باشه زیباست غیر از چراغ جلوش ،استایلشم شبیه رولزرویس گوسته .
تیرداد
۲۹ اسفند ۱۴۰۰سوای جلوپنجره،ناهماهنگی چراغای جلو و پاک کردن خم هامفیستر ک امضای بی ام و هست
پیشرفت در قبال عدم توازن در رخ ماشین
فرامرز
۲۹ اسفند ۱۴۰۰با تبریک سال نو. اون خم اسم درستش هوف مایستر هست که اسم طراح دهه ۱۹۶۰ ب ام و هست
محمدهادی
۲۹ اسفند ۱۴۰۰بعید میدونم طرح رسمی به این ناپختگی باشه
بعید میدونم
حالا بذا تا زمان معرفی رسمی برامون رخ بنماید
سلطان تجملات و سنگین وزن بی ام و
مهزیار
۲۹ اسفند ۱۴۰۰برادر جان بحث صرف جلو پنجره نیست
معماری خودرو ایراد داره
احمدرضا
۲۹ اسفند ۱۴۰۰اول سال هست
با این سم
بنده امسال رو سال افول طراحی اعلام میکنم 🙂
Aran+Milan
۲۹ اسفند ۱۴۰۰بخدا اگه بیخیال این جلو پنجره زشت بشم!
Behnam1012
۲۹ اسفند ۱۴۰۰چراغ های بی ام و در کنار جلوپجنره کیلویی شکل قدیمی ش یکی از ویژگی های جذاب طراحی بی ام و بود
نمیدونم چرا داره DNA خودش رو از بین میبره
احمدرضا
۲۹ اسفند ۱۴۰۰چراغاش به مراتب زشت تر از جلوپنجرشه اومدن یه حرکت بزنن جلوپنجره رو همه بیخیال بشن
فرشاد
۲۹ اسفند ۱۴۰۰شما فقط یه لحظه تصور کن چراغ باریک جلو حذف بشه و اون قسمت توخالی زیرینش بیاد یه کم بالاتر و داخلش چراغ های دوقلوی معروف بی ام و کار بشه
چقدر زیبا میشه:/
چرا اینکارو میکنن طراحای بی ام و ،نمیدونم!!!:(
مردیم از خوشی
۲۹ اسفند ۱۴۰۰واقعا به نظرم جلو پنجره اش خوبه ( البته من از m4 هم خوشم می آمد 😂 )
مشکل اصلی چراغ هاست که مثل چینی ها شده و خیلی نازکه واقعا اگه اون قسمت پایین که توخالی فقط چراغ می بود به نظرم خیلی بهتر میشد
ارین صاحب جمعی
۲۹ اسفند ۱۴۰۰اینقدر منفی نباشین چیزایی که ما ایرانیا ازشون بدمون میاد رکورد فروش میزنن ما نه تخصص مدیرای بی ام و را داریم نه چیز دیگه ای و فقط نشستیم از طراحی های آینده ایراد میگیریم
مردیم از خوشی
۲۹ اسفند ۱۴۰۰خب اگه ما یه توانایی داشته باشیم همین نقد ظاهری هست ! مطمئن باش حتی شرکت های بزرگ هم اشتباه میکنند تاریخ اینا ثابت کرده
Sina10
۲۹ اسفند ۱۴۰۰فروش تنها معیار موفقیت نیست !
اگه به فروش باشه همه این شرکتا جمع کنن این سدانا رو
برن کراس اوور ۱۵ هزار دلاری ارزون بسازن!
پویان
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ارین الان چینی ها در بحث طراحی و کیفیت از ب ام و هم دارن سبقت میگیرن دیگه.
Sina10
۲۹ اسفند ۱۴۰۰اتفاقا قیافش خیلی بد نشده
درصورتی که ابعاد جلوپنجره رو نادیده بگیرین و با خودتون فکر کنید سری ۷ اصلا نسل قبلی نداشته ، قیافش خوبه و میتونم تحملش کنم.
شاید عجیب باشه ولی خدا کنه همین طرح نهایی باشه و اساتید طراحی بامو ، نخوان دیگه از این بدترش کنن.
Jdm باز
۲۹ اسفند ۱۴۰۰طراحیش یجوریه نه میشه گفت خیلی قشنگه نه میشه گفت زشته
ولیچراغ های پشتش روفک نکنم شبیه این رندر باشه چون تو چند نسل پیشینش همیشه بین چراغ ها یه خط استیل بوده
mm-yarlou
۲۹ اسفند ۱۴۰۰Bmw تصمیم گرفته نابود کنه خودش رو این چه طرحی آخه
2311
۲۹ اسفند ۱۴۰۰بنظرم خیلی خوب شده و حس مدرن بودن میده مخصوصا چراغاش ((((((((=
تحت پیگرد
۲۹ اسفند ۱۴۰۰طراحی چراغ دو قسمتی سلیقه ایه ولی به نظرم باعث میشه ماشین خیلی مدرن به نظر بیاد
مهردادکمال
۲۹ اسفند ۱۴۰۰اگه با این شکل تولید شه که انگار محتمل هم هست، قطعا اس کلاس تو طراحی برتری مطلق خواهد داشت
Swedish Arrogant Tiger
۹ فروردین ۱۴۰۱از سر جلو و دماغه ش مشخصه هنگام طراحی نیم نگاهی به رولزرویس داشتن.