فوردمرسدس بنز

دوئل مرسدس بنز G کلاس و فورد برانکو

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، گروه بیست‌وسوم، شاسی‌بلندهای آفرودی، دوئل آخر

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

نتایج دوئل قبلی بین جیپ رانگلر و تویوتا پرادو

مجموع آراء: ۲۳۷۰

آراء جیپ: ۱۴۱۵

آراء تویوتا: ۹۵۵

پیروز دوئل: جیپ رانگلر با کسب ۶۰ درصد از کل آراء

فورد برانکو

تاریخ معرفی: جولای ۲۰۲۰

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۸.۰ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۳۵,۰۲۳ دستگاه

فروش شش ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۵۴,۸۴۲ دستگاه

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: سواری کاملاً مناسب و بهتر از رانگلر برای استفاده‌های روزمره، کابین مقاوم و کاربردی، ظاهر رتروی جذاب، قابلیت سفارشی‌سازی گسترده، توانایی‌های آفرود فوق‌العاده و فقدان تأخیر توربو در نسخهٔ رپتور، تجهیزات استاندارد فراوان

نقاط منفی: صدای نه‌چندان هیجان‌انگیز پیشرانه و اگزوز، سروصدای زیاد باد در سرعت‌های بالا، متریال کابین هم‌سطح قیمت تیپ‌های بالایی نیست، مصرف سوخت بالا و عرض زیاد نسخهٔ رپتور، دید عقب و طرفین می‌توانست بهتر باشد

چکیده: فورد برانکو نه‌تنها شاسی‌بلندی جذاب و بسیار توانمند در آفرود است بلکه رانندگی روزمره با آن روی آسفالت هم به‌طور شگفت‌انگیزی رضایت‌بخش است و در نسخهٔ رپتور نیز توانایی‌های آفرود حتی بیشتری را همراه با رانندگی هیجان‌انگیز ارائه می‌کند

مرسدس بنز G کلاس

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۷.۶ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۸,۵۲۳ دستگاه

فروش شش ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۲,۳۸۶ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: مالکیت آن نشانهٔ ثروت است، طراحی جعبه‌ای شکل نمادین و بسیار جذاب، توانایی‌های آفرود فوق‌العاده و درعین‌حال سواری مناسب روی جاده، کابین مجلل و پر از تکنولوژی، پرفورمنس شگفت‌انگیز نسخهٔ G63 روی جاده

نقاط منفی: سروصدای باد به خاطر بدنهٔ جعبه‌ای شکل، قیمت بسیار گران و خارج از دسترس اکثر افراد، سیستم‌های کمک آفرودی پیچیده، مصرف سوخت بالا، هندلینگ نه‌چندان چشمگیر، احساس ناخوشایند هنگام پیچیدن با سرعت بالا

چکیده: مرسدس G کلاس به ثروتمندان اجازه می‌دهد تا ثروت خود را هم روی جاده و هم در خارج از جاده به نمایش بگذارند. نسخهٔ AMG نیز این شاسی‌بلند افسانه‌ای را به یک آفرودر داغ تبدیل می‌کند که به همان اندازهٔ نسخهٔ معمولی جذاب و دیوانه کننده است

مقایسهٔ مشخصات فنی

مرسدس بنز G550

فورد برانکو رپتور

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 ۳.۰ لیتری V6
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۴۱۶ اسب بخار ۴۱۸ اسب بخار
گشتاور ۶۱۰ نیوتن متر ۶۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک ۱۰ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۵.۱ ثانیه ۵.۶ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۳.۹ ثانیه ۱۴.۴ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۵۳.۳ متر ۶۷.۳ متر
پیست Figure-8 ۳۰.۷ ثانیه ۲۹.۰ ثانیه
شتاب جانبی ۰.۶۱ جی ۰.۶۸ جی
حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت ۱۸۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۶.۸ لیتر ترکیبی ۱۵.۷ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۱۰۰ لیتر ۷۹ لیتر
وزن ۲۵۶۷ کیلوگرم ۲۶۱۵ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۳ به ۴۷ جلو/عقب ۵۵ به ۴۵ جلو/عقب
ظرفیت یدک کشی ۳۱۸۰ کیلوگرم ۲۰۴۰ کیلوگرم
طول ۴,۸۱۸ میلی‌متر ۴,۸۵۱ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۹۰ میلی‌متر ۲,۹۵۹ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۵۵ لیتر ۹۳۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
زاویهٔ حمله ۳۱ درجه ۴۷ درجه
زاویهٔ فرار ۳۰ درجه ۴۰ درجه
زاویهٔ شکست ۲۶ درجه ۳۱ درجه
حرکت در آب ۷۰ سانتی‌متر ۹۴ سانتی‌متر
قیمت ۱۴۰,۹۵۰ دلار ۷۰,۰۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. ارش

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    بدون لحظه ای تردید بنز g کلاس

    موافقم 67
    مخالفم 54
    1. Reza Waffen SS

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      G کلاس وسلام

      موافقم 52
      مخالفم 37
      1. ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (1037 ديدگاه)

        میرم ی G کم کار میگیرم هم افتشو کرده هم قیمتش منطقی تره🤝🏻
        ولی اگر قرار باشه صفر بگیرم خب معلومه برانکو

        موافقم 34
        مخالفم 5
    2. پژمان

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (10 ديدگاه)

      جی کلاس که به خودی خود تو دل برو هست ولی از برانکو هم نمیشه به سادگی گذشت !!! پدال مخاطب رو سر دوراهی سختی گذاشته

      موافقم 27
    3. علی

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      بدون تردید فورد برانکو ، مشخصات مثل بنز و قیمت نصف اون!!!

      موافقم 25
      مخالفم 15
      1. mohsen

        ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (48 ديدگاه)

        گفته کدوم برای شما محبوب تره
        به قیمتش چکار دارین نه که هر دوتاهم تو کشور هم در دسترسه!!!! که برای قیمت میگین فلان و بهمان….

        موافقم 6
        مخالفم 1
    4. فورد

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (892 ديدگاه)

      منم موافقم جی کلاس بعد میفروشم دوتا برانکو میخرم

      موافقم 2
      مخالفم 3
    5. شاعر

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (235 ديدگاه)

      دقت کنید تو کلاس شاسی بلندهای آفرودی دارین نظر میدین پس بنظر من جنبه آفرودی باید پررنگتر از بقیه چیزها باشه ولی بعضی از دوستان گیر دادن روی مجلل بودن! خب اگه اینجوریه کولینان رو بیارین با رانگلر بندازیم بعد رای بدیم به کولینان بگیم چون مجلل تره!
      مثل این می مانه یکی ازتون بپرسه برای آفرود برانکو بهتره یا جی کلاس بعد بگید جی کلاس بعد بپرسه چرا؟ جواب بدید چون مجللتره! حس اشرافیش بیشتره!

      موافقم 6
      مخالفم 5
    6. کافر مقدس

      ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1635 ديدگاه)

      تردید چیه حتی بعید میدونم یک خط از متن هم خونده باشی که همه اهل فن ش اشاره کردن برانکو بهتر عمل کرده و جی کلاس داره دو برابر پول میگیره و در قبالش چیزی بهت نمیده . جی کلاس اور ریت به کنار .آفرودشون هم ببینی تازه میفهمی جی کلاس چقدر ضعیف عمل میکنه . یه مقاله آفرود تخصصی بذارن هم اون موقع میای میگی بازم بی تردید جی کلاس چون فن هستی و فن کلا همینه و دوست نداره ضعف های بت ش رو ببینه و بت پرستی میکنه صبح تا شب .فقط زوایای حمله و خروج برانکو رو با جی کلاس مقایسه کن دیگه نیاز به توضیح نداره قیمت ک هیچ

      موافقم 3
      مخالفم 4
      1. Iman99

        ۱ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        جی کلاس نسخه 4×4² رو ببین بعد نظر بده چون اون خیلی بالاتر از جی کااس عادیه که اینجا میبینیدش و تمرکزش روی آفرود و پرفورمنس آفروده
        اون نسخه کلا یه چیز خیلی سطح بالاتره که فقط مگر رم تی آر ایکس و فورد رپتور و هامر ها بتونن باهاش رقابت کنن در کنار هم اینها خودشون بهترین آفرودر های فول سایز جهان با فاصله زیاد هستن و چیزی به گرد پاشونم نمیرسه
        ولی بین نسخه عادی جی کلاس و برانکو برانکو تمایل بیشتری به آفرود داره که طبیعیه چون جی کلاس اینجا نسخه عادی اون هست
        ولی نسخه 4×4² رو برید مشخصاتش رو ببینید تا بفهمید آفرودر یعنی چه
        زوایای ورود و خروج و حمله اون خداست خدایی
        این آفرودر ها از اروپا و امریکا که گفتم دیگه پرچمدار هستن از هر لحاظ کلا در همه چیز هم از همه نظر بهترین هستن با فاصله زیاد
        اون نسخه ویژه از جی کلاس که گفتم اکسل های پرتال داره با فاصله بسیار زیاد از زمین که با سیستم‌های کنترلی آفرودش پادشاهی میکنن طوری که بدون نیاز به هیچ سیستم کمکی و قفل دیفرانسیل از چالش بر انگیز ترین موانع عبور میکنه جای که بقیه گیر میکنن دیگه با قفل دیفرانسل دیگه یه تانک واقعی میشه دیگه فقط رقیبش همون فورد رپتور و رم تی آر ایکس و هامر ها هستن که میتونن یه چیزی در حدش باشن که گفتم و حتی از برانمو رپتور هم خیلی بزرگتر و بهتر و سنگین تر و پهن تر هستن هرکدوم با بالای ۳ تن وزن هیولاهای بی رقیب و برتر هستن

        در کلاس و سگمنت بعد پیین تر از اینها که گفته شد هم همون برانکو و برانکو رپتور و رانگلر و اینیوس گرنادیر و فورد رنجر و شورلت کلرادو و لندروور هستن که بهترین در کلاس خودشون هستن یعنی در آفرودر های مدرن و آفرودر های کلاسیک و آفرودر های پیکاپ و آفرودر های یونی بادی هرکدوم در کلاس خودشون برتر هستن اینهایی که گفتم

        موافقم 7
        مخالفم 2
  2. mahdi-es17

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (565 ديدگاه)

    چی بگم والا ماشین 140 هزار دلاری با 70 هزار دلاری مقایسه کردن داره 🤔
    من خودم فورد برانکو انتخاب میکنم چون قیمت کمتری داره و بجاش پتانسیل زیادی برای دست ماری کردن به شما میده🙂

    موافقم 56
    مخالفم 16
    1. mahdi-es17

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (565 ديدگاه)

      بقیه پولم رو هم 10 هزار تا خرج ماشین میکنم بقیش میزنم به جیب🤠

      موافقم 38
      مخالفم 10
    2. بهراد

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (243 ديدگاه)

      خب اون g کلاس یه سال کار کنه میشه هم قیمت اون. من g کلاس یکسال کارکرده تمیز رو برمیدارم بدون تردید.

      موافقم 7
      مخالفم 23
      1. mahdi-es17

        ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (565 ديدگاه)

        نظر شما قابل احترامه اما در این مقاله ماشین صفر کیلومتر مورد برسی قرار گرفته

        موافقم 16
        مخالفم 1
  3. corvette

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (370 ديدگاه)

    آفرودی برانکو با قیمت کمتر آفرودش از جی کلاس بهتره
    از جی کلاس برا خودتون بت درست نکنید
    واقعا یکبار سواریش رو بفهمید متوجه میشید این ماشین خیلی اووریتد هستش و فقط قیافه و چرم چوب داره
    اصلا سواری خوبی با اون قیمت نداره

    فینال آفرودر ها قطعا برانکو و رانگلر هستن

    همانطور که نمره های برانکو بالاتره

    موافقم 21
    مخالفم 32
    1. بی خیال اسم

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (790 ديدگاه)

      سوار جی کلاس شدید تا حالا؟

      موافقم 20
      مخالفم 2
      1. corvette

        ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (370 ديدگاه)

        بله سوار جی کلاس شدم
        اگر سوار شید متوجه میشید
        سواری خوبی نداره
        و در های به شدت سنگینی داره
        تو سر پیج ماشین خوب عمل نمیکنه

        موافقم 8
        مخالفم 20
        1. بی خیال اسم

          ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          می شه دقیقا بگید مدل چندش؟
          و چه سالی؟

  4. Sina

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (831 ديدگاه)

    مشکل من با برانکو و رانگلر همین تیکه تیکه بودن دربو سقفه که راحت باز میشن(البته خیلی ها کلا بخاطر همین ویژگی میخرنش که برن توی طبیعت باز) بخاطر اینکه راحت بادو صداو گرما سرما میاد توی ماشین
    خیلی دوست داشتم بدنه ثابتش هم میساختن

    موافقم 13
    مخالفم 10
  5. ARMAN سابق

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (491 ديدگاه)

    باید منطقی فکر کرد
    تعداد افرادی که دو برابر پول برانکو به جی میدن خیلی کمه
    بعدم اگه کسی صرفا ماشینی برا آفرود و نه برای زرق و برق و از این حرفا بخواد میره و ۱۴۰ هزار تا پول داشته باشه به نظر من میرم برانکو بر می داره و بقیه پولم صرف تجهیزات آفرود می کنه
    جی ذات آفرودی داره هیچ حرفیم توش نیست ولی با این قیمت کمتر کسی باهاش آفرود میره

    موافقم 31
    مخالفم 7
  6. مردیم از خوشی

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1450 ديدگاه)

    با نصف قیمت تقریبا از همه لحاظ بهتره از همین چیز خودرو های امریکای خوشم میاد با قیمت کم بیش از انتظار بهت امکانات ارائه میدند

    موافقم 33
    مخالفم 21
  7. ارش

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (58 ديدگاه)

    معلومه بنز

    موافقم 21
    مخالفم 29
  8. مازیار

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3300 ديدگاه)

    با توجه به ظاهر و مشخصات تو آفرود سنگین فورد موفق تره اما اون طرف بنز هست که احتمالا جزئیات و حس و حالش قیمت دو برابریش رو توجیه می کنه
    اما اصل موضوع اینه که قیاس کامل و درستی نیست
    صرفنظر از قیمت، برای مالکیت بنز و برای تجربه فورد

    موافقم 13
  9. خان

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (84 ديدگاه)

    تو این دوGکلاس از نظر من بهتره👌

    موافقم 15
    مخالفم 23
  10. ۹۱۱

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (600 ديدگاه)

    جی کلاس با اینکه برانکو رو دوست دارم اما جی کلاس بهتره.

    موافقم 10
    مخالفم 9
  11. AMD

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (249 ديدگاه)

    با احترام به فورد ، انتخاب من بنز

    موافقم 19
    مخالفم 19
  12. Alan.r

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    G class واقعا محشره و به نظر من نباید با هیچ ماشینی مقایسه بشه صد درصد هم ارزش این قیمت رو داره
    چون هم آفرود خیلی خوبیه هم خیییلی لوکس و زیباست ظرفیت بکسلشم به مراتب بهتر از برانکوئه
    در واقع جی واگن ویژگی های یونیماگ و اس کلاس رو با هم داره(البته نه به خوبی اونا)

    موافقم 16
    مخالفم 12
    1. M.Kkarimi

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (862 ديدگاه)

      باشه ولی کسی با G کلاس نمیره ماشین بکسل کنه…

      موافقم 12
      مخالفم 8
  13. Erfan

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (536 ديدگاه)

    از اون نظر سنجی های هست که برانکو توی اکثر قسمت ها بهتره اما نمیشه به بنز رای نداد😅.
    اینجاست که تصمیم دل به عقل می چربه

    موافقم 17
    مخالفم 4
  14. مهدی

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    اگر به نسبت پول بسنجیم با اختلاف برانکو اما بدون در نظر گرفتن قیمت با اختلاف کمتر بازم برانکو 😁

    موافقم 30
    مخالفم 22
  15. meysam

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    برانکو انتخاب منه
    1. اگه بخوای آفرود بری یه ماشین 70 هزار دلاری خیلی منطقی تره
    2. مشخصاتشون تفاوت آنچنانی با هم ندارن
    3. احیف جی کلاس ببری آفرود داغونش کنی
    4. هزینه نگهداریشون به اندازه قیمتشون با هم اختلاف دارن
    اگه دنبال پرستیژ یا علاقه شخصی هستی قطعا بنز
    جی کلاس اولش یه مدل لوکس نبود، خیلی کاربردی بود ولی بعد از لوکس کردنش جنبه کاربردیش رو تقریبا فدا کردن

    موافقم 26
    مخالفم 7
  16. Si

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    ببینید هیچ شکی نیست که g بسیار خوبه ولی توانایی افرود برانکو رو نداره از اونطرف برانکو لوکس بودن g رو نداره و من رای نمیدم

    موافقم 10
    مخالفم 2
  17. عاشق پدال

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (254 ديدگاه)

    انتخابم بین این دو برانکو هست
    ناقابل قیمت برانکو تقریبا همین قیمته تو عراق. وارد شده. اینقدر جمز و شورلوت و فورد ریخته که تویوتا هایلوکس مثل نیسان ابی میمونه.

    موافقم 17
    مخالفم 5
  18. Ali

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (88 ديدگاه)

    این چه حماقتی آخه !!!!
    اختلاف قیمت ببینید

    موافقم 12
    مخالفم 2
    1. datsun

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (3951 ديدگاه)

      کلا این دوتا درسته آفرودین ولی اصلا ربطی به هم ندارن رقیب هم نیستن دوئل های پدال یه سریش خیلی مضحکه

      موافقم 22
      مخالفم 2
  19. سوشیانت

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3513 ديدگاه)

    قطعا فورد به یه نگاه به جدول مشخص میشه که تو آفرود برتری داره

    موافقم 10
    مخالفم 6
  20. پدرام

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    من خودم به شخصه برانکو رو انتخاب می کنم چون قیمتش حدود 70 هزار دلار هست و جی کلاس قیمتش 140 هزار دلار اونم اگه با این شرایط کرونا بهتون بدن بعضی ها 100 هزارتا هم کشیدن روی قیمتش و نکته بعد کسی که چنین پولی می ده به جی کلاس باهاش نمی ره آفرود و راه های صعب العبور تو همون آمریکاو اروپا هم اگه دقت کنید اکثر ویدیوهایی که از آفرود می بینیم ماشین های دهه 80 90 هستند که افت خودشون رو کردن و اگه یه زمانی به جایی برخورد کرد سنگی چیزی رفت زیرش خیلی مهم نباشه

    موافقم 12
    مخالفم 2
  21. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    من هردو چون این خودروها کاملا متفاوت هستند از لحاظ کاربرد

    موافقم 8
    مخالفم 1
  22. genius

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    مرسدس الهه مهندسی است!فورد اما جانانه میجنگه و آخ نمیگه

    موافقم 10
    مخالفم 1
  23. امیرحسین

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (300 ديدگاه)

    اولین شاخصه رو که آدم میبینه عملا متوجه باخت جی کلاس ب برانکو میشه و حتی جای بحثی نیست
    موتور هشت سیلندر چهار لیتر
    در مقابل ۳ لیتر شش سیلندر

    نتیجه کار به نفع برانکو هست

    اونایی ک میگفتن آمریکایی ها چرا حجم موتورشون بالاس ولی خروجی بهتری نسبت ب ماشینیای آلمانی ندار حالا باید نظرشونو عوض کنند و تعصب رو قاطی نکنند
    بله از لحاظ شتاب اولیه شاید عملکرد نسبی داشته باشه اما بایستی متذکر شد عملا ما تو این سگمنت احتیاجی به شتاب زیاد نداریم
    در پایان ما با قیمت مواجه میشیم که اونوقت برای ما فقط بحث لاکچری بودن مطرح میشه
    ماشین خوب میخوای با قیمت پایین ک عشق کنی در هر مسیری
    برانکو برانکو برانکو
    اگر پرستیژ مهمه واست ک واقعا هم مهم جی کلاس انتخاب عالیه
    خودم برانکو انتخابم بود

    موافقم 8
    مخالفم 8
    1. سوشیانت

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (3513 ديدگاه)

      خب داداش تو شتاب هم که دیدیم دوج چلنجر دیمون از آلمانی ها بهتر بود تو بحث قدرت و تاپ اسپید هم که کادیلاک ct5 v بلک وینگ و دوج چارجر هلکت جیل بریک هم رقیب ندارن

      موافقم 4
      مخالفم 4
      1. بی خیال اسم

        ۷ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        ج.و.ک نگو😂

  24. علی

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (839 ديدگاه)

    آقاجون بنز ماله میلیاردر هاست و فورد نه !!! حالا تو نظرسنجی ایرانی های اکثرا آلمان فن بهش رای دادن !! چرا ؟ مکه آدم عادی می‌تونه G کلاس بخره . یه خورده این مغزتون را بکار بندازین . میلیاردرها به بنز رای میدن ولی مردم عادی یه فورد . از خودت بپرس مگه میلیاردری؟ فلسفه فورد ماشین برای عامه مردم هست دمش گرم

    موافقم 8
    مخالفم 11
  25. Royal Driver UK 70

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1293 ديدگاه)

    لوکس رو دارین با اقتصادی مقایسه میکنین. منصفانه نیست. مثل اینه هوندا آکورد رو بیایم با مرسدس E کلاس مقایسه کنیم

    موافقم 5
    مخالفم 1
  26. R@min

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (2054 ديدگاه)

    جی کلاس اصلا ربطی به این گروه نداره و با هیچ ماشینی قابل قیاس نیست چون اصلا فلسفه ساخت و دلیل خریدش متفاوته. حضور پرادو و جی کلاس کاملا اشتباه بود و باید فوررانر و جمینی و برانکو و رانگلر تو یه گروه باشن.

    در کل فینال باید بین رانگلر و برانکو می بودن که خب اهمیتی نداره و این نظرسنجی ها جنبه فان و طرفداری داره زیاد سخت نگیرین و دنبال رای جمع کردن و قانع کردن همدیگه نباشین.

    موافقم 10
    مخالفم 1
  27. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    جی یه آفرودر لوکسه
    ولی برانکو بحثش جداعه…
    من جی کلاسو دوس دارم ولی چون اینجا بحث آفروده من برانکو رو بر میدارم…

    موافقم 3
    مخالفم 1
  28. MohammaD

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (344 ديدگاه)

    اگه بنا به انتخاب G کلاس باشه فقط به G63 AMG فکر می کنم . برانکو اینجا خفن تر و آفرودی تر بنظر میاد .

  29. MASOUD 0099

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (424 ديدگاه)

    فقط g کلاس

    موافقم 3
    مخالفم 4
  30. بهنام

    ۲۷ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (904 ديدگاه)

    من نسل ماقبل آخر جی کلاس رو از نزدیک دیدم تو خزرشهر. فکر کنم مدل ۲۰۱۷ بود شاید . خلاصه این جدیده نبود .ولی نمیدونم چرا اصلأ از ظاهرش خوشم نیومد . ده بار دور ماشین چرخیدم براندازش کردم از نزدیک از یکم دورتر دیدم نه واقعا خوشم نمیاد دیگه . شاید سلیقه ی من نبوده ولی اصلا برام جالب نبود تازه با اون قیمتش بیشتر برام جای سوال بود اینو‌ چرا با اون قیمت میخرن . درست کنارش یه کاین پارک بود . من اگه پولشو داشتم حتی اگه جی کلاس یک سوم قیمت کاین هم‌ میبود سمتش نمیرفتم . علاقه ای به این کلاس ندارم ولی انتخابم برونکو .

    موافقم 4
    مخالفم 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا