مرحلهٔ نیمهنهایی، گروه نهم، کوپههای اسپرت، دوئل اول
گروه نهم سری رقابتهای خودرویی پدال به کوپههای اسپرت اختصاص دارد یعنی گروهی که ماسل کارهای آمریکایی بر آن سلطه یافتهاند. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی شاهد رقابت شش خودرو بودیم که از بین آنها عضلانیهای آمریکایی یعنی شورلت کامارو، فورد موستانگ و دوج چلنجر هر سه با شکست رقبای خود به مرحلهٔ یکچهارم نهایی صعود کردند. دراینبین اما نیسان GT-R که با کمترین اختلاف شکست خودرو بود هم به این جمع تمام آمریکایی اضافه شد تا تعداد خودروها در مرحلهٔ نیمهنهایی زوج شود. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ مقدماتی هم بین دوج چلنجر و بامو سری ۴ برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده میکنید.
دوئلهای این گروه در مرحلهٔ نیمهنهایی
نتایج دوئل قبلی بین دوج چلنجر و بامو سری ۴
مجموع آراء: ۱۸۱۴
آراء دوج: ۱۰۲۳
آراء بامو: ۷۹۴
پیروز دوئل: دوج چلنجر با کسب ۵۶ درصد از کل آراء
فورد موستانگ
تاریخ معرفی: آوریل ۲۰۱۴ (نسخهٔ GT500 در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹)
پلتفرم: S550 فورد
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۵۲,۴۱۴ دستگاه
فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱۳,۹۸۶ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۳,۸۶۵ دستگاه
تایم در پیست VIR ویرجینیا: ۲:۴۴.۶
تایم در پیست لاگونا سکا: ۱:۳۳.۸
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: وحشیترین موستانگ تاریخ، بهطور شگفتآوری برای استفادههای روزمره مناسب است، پیشرانهٔ V8 فوقالعاده جذاب و قدرتمند، پرفورمنس آن خصوصاً در پیست خیلی بهتر از یک ماسل کار است
نقاط منفی: مصرف سوخت بسیار بالا، قیمت گران پکیج پیست، مناسب تازهکارها نیست چون بسیار وحشی و درنده است، استفاده از قطعات داخلی نهچندان باکیفیت موستانگهای معمولی
چکیده: شلبی GT500 یک ماسل کار باشکوه و یک خودروی اسپرت چشمگیرتر است که هیجانی بیش از یک ترن هوایی را با قیمتی که مثل همهٔ موستانگها در دسترس عموم است ارائه میکند
نیسان GT-R
تاریخ معرفی: نمایشگاه توکیو ۲۰۰۷ (نسخهٔ نیسمو در نمایشگاه توکیو ۲۰۱۳)
پلتفرم: نیسان پریمیوم میدشیپ
امتیاز از کارانددرایور: ۷.۰ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۲۷ دستگاه
فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۵۰ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱۹۳ دستگاه
گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
تایم در پیست VIR ویرجینیا: ۲:۴۹.۴
تایم در پیست لاگونا سکا: ۱:۳۵.۰
نقاط مثبت: شتاب نفسگیر، سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد، رانندگی چابک و مانورپذیر، چسبندگی فوقالعاده، قابلیت استفادهٔ روزانه
نقاط منفی: در ظاهر بهاندازهٔ قیمتش گران به نظر نمیرسد، کابین میتوانست آراستهتر و جذابتر باشد، رقبایی با قیمت مشابه پرفورمنس بهتری را ارائه میکنند، کاملاً سالخورده شده است
چکیده: GT-R خودروی بسیار سریعی است و در پیچها چسبندگی زیادی دارد اما پکیج کلی آن برای رقابت با خودروهای اسپرت مدرنی که قصد دارد آنها را به چالش بکشد، بسیار قدیمی است
مقایسهٔ مشخصات فنی
شلبی GT500 | GT-R نیسمو | |
پیشرانه | ۵.۲ لیتری V8 | ۳.۸ لیتری V6 |
تنفس | سوپرشارژ | توئین توربو |
ردلاین | ۷,۵۰۰ rpm | ۷,۰۰۰ rpm |
قدرت | ۷۶۰ اسب بخار | ۶۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۸۵۰ نیوتن متر | ۶۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | ۶ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | عقب | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۶ ثانیه | ۲.۹ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۳ ثانیه | ۱۱.۰ ثانیه |
پیست Figure-8 | ۲۳.۵ ثانیه | ۲۲.۹ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۹۰ کیلومتر/ساعت | ۳۱۵ کیلومتر/ساعت |
توقف از ۹۶ | ۲۸.۶ متر | ۳۱.۷ متر |
شتاب جانبی | ۱.۰۵ جی | ۱.۰۲ جی |
دایرهٔ چرخش | ۱۳.۴ متر | ۱۱.۱ متر |
مصرف سوخت | ۱۶.۸ لیتر ترکیبی | ۱۳.۰ یتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۶۰ لیتر | ۷۴ لیتر |
تولید آلایندگی | ۳۸۸ گرم/کیلومتر | ۳۰۰ گرم/کیلومتر |
وزن | ۱۸۴۰ کیلوگرم | ۱۷۷۰ کیلوگرم |
توزیع وزن | ۵۶ به ۴۴ جلو/عقب | ۵۵ به ۴۵ جلو/عقب |
نسبت وزن به قدرت | ۲.۴ کیلو/اسب بخار | ۲.۹ کیلو/اسب بخار |
طول | ۴,۸۱۳ میلیمتر | ۴,۷۲۴ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۷۲۰ میلیمتر | ۲,۷۷۸ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۳۸۰ لیتر | ۲۵۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۴ نفر | ۴ نفر |
قیمت | ۸۰,۸۱۵ دلار | ۲۱۲,۶۳۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
AMANTE
۲۱ تیر ۱۴۰۱تنها اروپایی که میتونست سه تنفگدار آمریکایی رو حذف کنه M4 بود که دور قبل حذف شد و این دور هم GTR حذف میشه و بعد اون Camaro و فینال بین Challenger و Mustang میشه و با کمی اختلاف Challenger پیروز فینال میشه.
TML BN
۲۱ تیر ۱۴۰۱متاسفانه نیسمو حدف میشه چون امریکن فن ها خیلی بشتر از ژاپنی فن ها هستن ولی خب ربطی نداره ما هم که آلمانی فن هستیم رای میدیم ولی من مطمئنم داخل سایت کسایی که علاقه به نیسمو دارن خیلی کمتر از موستانگ هست
Amard
۲۱ تیر ۱۴۰۱قیمت نیسان اصلا رقابتی نیست اگه طرف امریکایی فن باش کوروت موستانگ شلبی و کامارو zl1 و چاجر چلنجر جیب گرند چروکی و دورانگو میتونه بخره اگه آلمانی باز باش m5 m8 و مرسدس gt 63s و اوعودی rs7 میتونه بخره نصف قیمت اگه برقی بخواد هم تسلا هست جی تی بخاطر کاریزما تاریخش که میفروشه و ارزش کلکسیونی داره
phonix
۲۱ تیر ۱۴۰۱نه واقعا نیسان عالیه ولی دیگه خیلی پیر شده
Kato
۲۲ تیر ۱۴۰۱صد در صد مخصوصا تو هندلینگ
بهنام
۲۱ تیر ۱۴۰۱من خودم عاشق GTR م ولی بی انصافی میشه اگه به موستانگ رای ندم
این دوئل ها برای انتخاب بهترینهاست ، نه انتخاب پر طرفدار ترین
GTR تو این چند ساله رفته رفته قیمتش افزایش پیدا کرد و در حال حاضر قیمت خیلی بالایی داره از طرفی نزدیک به سیزده ساله داره تولید میشه که نسبت به رقبا خیلی قدیمی شده . مقایسه کنید با زمانی که معرفی شد و یا سال 2013 که نسخه نیسمو معرفی شد چه گودزیلایی بود در مقابل رقبا ولی در حال حاضر همون پرفرومنس یک دهه پیش با قیمت خیلی بالایی نسبت به رقبا داره ارائه میده که نتیجه ش شد فروش خیلی کم و پایین
وجه تمایز GTR ارائه پرفرومنس سوپر اسپورت ها با قیمت خیلی پایین بود که ازش خیلی دور شده
GMA
۲۱ تیر ۱۴۰۱«این دوئل ها برای انتخاب بهترینهاست ، نه انتخاب پر طرفدار ترین»
آقا بهنام اتفاقا برعکس چیزی که گفتید هست
«این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند»
اگر قرار بر انتخاب خودرو برتر بود خیلی جا ها نتایج عوض میشد،بارزترین نمونه هاش هم دوئل لوسید ایر و مرسدس EQS یا دوئل استون مارتین والکری و لامبورگینی سیان!
مهردادکمال
۲۲ تیر ۱۴۰۱البته به قدیمی بودن بیش از حد نیسان اصلا نمیشه بی توجه بود چیزی که باعث این فروش ناامید کنندش شده
دکتر استاپ
۲۱ تیر ۱۴۰۱موستانگ برنده دوئل میشه نه چلنجر
Reza Waffen SS
۲۱ تیر ۱۴۰۱گودزیلا انتخابم
سروش
۲۱ تیر ۱۴۰۱گودزیلا هم سن ۲ نسل قبل موستانگه. سوپر اسپورت هم هست. تا ۱۰سال همه رو به خاک و خون کشید ولی دیگه بعد از ۱۵ سال نباید با خودروی روز رقابت کنه. اصلا نباید در دوئل شرکت داده میشد
Iman99
۲۲ تیر ۱۴۰۱ربطی به خاک و خون کشیدن نداره
قبل از جی تی آر شاهکار هایی مثل ویرون معرفی شدن که مهندسی بسیار بالاتری داشتن و خیلی بهتر و پیشرفته تر هم بودن این مهمه نه اون چون مثلا ممکنه یه خودرو ساخته شه ولی رقیب مستقیمی نداشته باشه مقایسه به این صورت نمیشه
اگه هم خاک و خونی بوده به لطف شرکت امریکایی بورگوارنر و شرکت های اروپایی دخیل در این موضوع بوده جی تی آر به لانچش معروف بود که برگرفته از گیربکس دوکلاچه اون بوده که طراحی و مهندسی و توسعه اون توسط شرکت امریکایی بورگوارنر بوده که گیربکس و مجموعه لانچ کنترلش رو مهندسی و طراحی کرده بود و موتورش برگرفته از موتور خودروی لمانز نیسان بوده که همون توسط یک شرکت اروپایی فعال و با سابقه در موتور اسپرت توسعه داده شده
هرچند همینم بازم به پای شاهکار های اروپایی یا امریکایی نمیرسید
و در برابر شاهکار مهندسی بوگاتی ویرون که یک سال قبل از اون معرفی شده چیزی نیست
چون اگه بخوایم از این لفظ استفاده کنیم که به خاک و خون کشیدن لفظ کوچه بازاری هست واقعا معنی و مفهوم درستی باید داشته بشه که از این جهت باید مهندسی کلی و کار مهندسی و علمی و تکنولوژیکی رو در نظر بگیریم
که با این اوصاف میبینم که برتری با اروپایی ها و امریکایی هایی هست که از همه نظر در همه چیز برتری دارن و بهترین هستن
مثلا بوگاتی ویرون یا دوج وایپر قبل از اون معرفی شد ولی شاهکار مهندسی بود و مهندسی بسیار بالاتری داشت و از همه نظر پیشرفته تر و بهتر بود و خیلی از زمان خودش جلو تر بود به نسبت و همه رو بصورت واقعی خیلی بیشتر به خاک و خون کشید نه اینکه تصور بعضیا باشه واقعا از لحاظ مهندسی برتر بود و فقط امریکایی ها یه چیزی در حدش میتونستن بسازن
Iman99
۲۲ تیر ۱۴۰۱ماستانگ هم محبوب تره و هم پرفروش تره هم بهتره
ربطی به تعداد بیشتر فن ها نداره جی تی آر هم کم خواهان نداره و چیز بدی نیست ولی اینجا ماستانگ اگه رای بیشتری داره چون خودش بهتره تو جهان هم خیلی محبوب تره و فروش خیلی بیشتری داره با قیمت خیلی کمتر عملکرد بهتری داره
کی بود فروش فروش میکرد هی میگفت فروش بیشتر و از این حرفا بفرما اینم فروش حالا تو کدوم سوراخ موش رفته بیشترین سود با پولی که میدی رو همین امریکایی میده بیخود نیست محبوب ترین خودروی اسپرت جهانه
امریکا بخواد ماشین بسازه بهترین اون کلاس رو میسازن و کسی نمیتونه باهاش رقابت کنه فقط اروپایی میتونن باهاش رقابت کنن مثلا آلمانی ها میتونن بیان باهاش رقابت کنن وگرنه بقیه به گرد پای اینم نمیرسن تو همه چیز که بهترین هستن تو این مورد هم بخوان برتری راحته واسشون
تو فروش هم فروش ملاک مقایسه فنی نیست و اصل قضیه مقایسه فنی و عملکرد و پرفورمنس بهتره که ماستانگ اونم با قیمت بسیار کمتر بهترش رو ارائه میده حالا اگه خواسته باشن با قیمت ۳ برابر بدن دیگه چه غولی میشه دیگه بی رقیب میشه
Iman99
۲۲ تیر ۱۴۰۱انتخاب فورد ماستانگ
ولی جی تی آر هم قابل احترامه و طرفداران خودشو داره که کم هم نیستن
TML BN
۲۱ تیر ۱۴۰۱خب نیسمو قیمت خیلی بیشتر قدرت کمتر وزن کمتر ولی شتاب ۵ ثانیه ای بیشتر اون هم به خاطر توئین توربو و وزن کمتر
من نمیتونم دقیق تصمیم بگیرم ولی نیسمو انتخابم چون هم خاصه و هم خوش هیکل تر و عضلانی تر
ولی از یک لحاظ دیگه فورد گزینه خیلی خوبه قدرت بیشتر جابار بیشتر و قیمت خیلی خیلی کمتر
و اگر نخوایم از روی علاقه و فقط به فکر خرید باشیم قطعا موستانگ
شاهرخ
۲۱ تیر ۱۴۰۱بدون در نظر گرفتن قیمت هم با اختلاف ماستنگ بهتره
با اون اختلاف قیمتی زیاد که چرخ ماستنگ هم می ارزه به نیسان
Carlover
۲۱ تیر ۱۴۰۱بنظرم جای جی تی آر نیسمو تو این دوئل نیست! جی تی ار برای رقابت با سوپراسپرت ها بوده و تولید شده.قیمتش هم خیلی بالاتره،۸۰ هزار دلار کجا و ۲۱۲ هزار دلار کجا
اصلا باورم نمیشد تایم پست موستانگ اینقدر بهتر از نیسان باشه! مطمئن بودم تو این مورد نیسان نیسمو میزنه فورد رو که ظاهرا اینطور نیست
چیزی که موستانگ رو فوق العاده میکنه اینه که نوشته برای استفاده روزمره هم خیلی مناسبه! این واقعا توج مهندسیه که ماشین با این مشخصات واس استفاده روزمره هم مناسب باشه
phonix
۲۱ تیر ۱۴۰۱نیسان خیلی قدیمی تره دیگه به درد رقابت با ماشین های جدید تر بازار نمیخوره وگرنه که کسی دنبال تیون کردن باشه
ضمن اینکه وقتی بشه از یک ماشین مثل شلبی استفاده روزمره کرد نیاز به تکنولوژی خاصی نداره از کروت و فراری و لامبو و… هم میشه این استفاده رو کرد تنها چیزی که مانع میشه قیمت اونا ماشین هاس
تکنولوژی و مهندسی رو باید در مصرف سوخت و قدرت خروجی و آیرودینامیک پیدا کرد
Carlover
۲۱ تیر ۱۴۰۱از فراری و لامبو هم میشه واس مصرف روزانه استفاده کرد؟!!!!!
phonix
۲۲ تیر ۱۴۰۱اره همین طور که خر پول ها تو موناکو و انگلستان استفاده می کنن مگه ندیدی؟
پس فکر کردی طرف فراری میخری میندازتش تو پیست؟
نود درصد این افراد اصلا بالای صد و بیست تا باهاش نمیرن چون هم گرونه هم اهلش نیستن
mahdi-es17
۲۱ تیر ۱۴۰۱با این اختلاف قیمت قطعا موستانگ
Hadi
۲۱ تیر ۱۴۰۱گودزیلا 🇯🇵🔥👌🏼
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۱ تیر ۱۴۰۱مشخصات شتاب موستانگ رو درست کنید.0تا100 رو که 3.2 میزنه حتی کمتر هم زده.400متر رو هم 10.5 میزنه که البته بیشتر 10.6 ثبت شده.
دانیال_Surrey،England
۲۱ تیر ۱۴۰۱کجا میزنه ما خبر نداریم؟؟!!
خود فورد گفته شرایط محیا باشه((از پیست چسبون گرفته تا سبک سازی و…)) 0تا 60 مایلو تو 3.3 میزنه و 1.4 هم تو 10.7.
تازه اگه بخوایم حرف سازنده رو ملاک قرار بدیم.((که رفیقت امیر آرمی مدنظرشه))
تو شرایط طبیعی 11.3 هم به زور میزنه.
AMIN (M.A.S)
۲۱ تیر ۱۴۰۱فورد خودش اعلام کرده بود یک چهارم مایل زیر 11ثانیه یادم نمیاد عدد اعلام کرده باشن
زیاد از ماستنگ خوشم نمیاد ولی به شخصه 10.6 دیدم بزنه تو حالت کاملا استوک
10.5 یا کمتر رو احتمالا با تایر درگ رادیال زده
Aboalfazl demon
۲۱ تیر ۱۴۰۱۱ ماستنگ تو پیست سریعتره
۲ ماستنگ نمره ۹ گرفته بالاتر از gtr
۳ ماستنگ جدید ترو بروز تر هستش
۴ ارزون تره
انتخابم بهترین کوپه اسپرت دنیا . فورد ماستنگ
Swedish Arrogant Tiger
۲۱ تیر ۱۴۰۱میشه گفت تمام جدول به نفع ماستانگه، ولی از حس و حال خاص GTR نمیشه گذشت.
دکتر
۲۱ تیر ۱۴۰۱موستانگ و خیلی دوست دارم،اما قبول کنید کلا گودزیلا یه حس و حال دیگه داره😂 انتخابم گودزیلا
مهدی
۲۱ تیر ۱۴۰۱اصلا نباید gtr رو وارد لیست میکردین این ماشین سن ماموت رو داره دیگه نمیتونه رقابت کنه
JDM lover
۲۱ تیر ۱۴۰۱قیمت gtr خیلی زیاده بنظرم باید نسخه پایه رو میاوردید تو دوئل که قیمتش خیلی نزدیکتره
انتخاب خیلی سخته از اونور گودزیلا با اون موتور فوق العاده تیون پذیر
و از اونور هم شلبی gt500 با اون نعره V8
از لحاظ طراحی هم هر دو جذابن
از لحاظ کابین ولی موستانگ یه سروگردن بالاتره
Gt500 در عین وحشی بودن برای استفاده روزمره هم خیلی خوبه
من خودم ترجیح میدم با پول موستانگ یه gtr کارکرده بخرم روش پکیج الفا بندازم ۲۲۰۰ اسبی 😈
Clean Energy
۲۱ تیر ۱۴۰۱بی هیچ حرفی
موستانگ
عشق
در قلبمه
بهنام
۲۱ تیر ۱۴۰۱من خودم عاشق GTR م ولی بی انصافی میشه اگه به موستانگ رای ندم
این دوئل ها برای انتخاب بهترینهاست ، نه انتخاب پر طرفدار ترین
GTR تو این چند ساله رفته رفته قیمتش افزایش پیدا کرد و در حال حاضر قیمت خیلی بالایی داره از طرفی نزدیک به سیزده ساله داره تولید میشه که نسبت به رقبا خیلی قدیمی شده . مقایسه کنید با زمانی که معرفی شد و یا سال 2013 که نسخه نیسمو معرفی شد چه گودزیلایی بود در مقابل رقبا ولی در حال حاضر همون پرفرومنس یک دهه پیش با قیمت خیلی بالایی نسبت به رقبا داره ارائه میده که نتیجه ش شد فروش خیلی کم و پایین
وجه تمایز GTR ارائه پرفرومنس سوپر اسپورت ها با قیمت خیلی پایین بود که ازش خیلی دور شده
امیرشایان فرازی
۲۱ تیر ۱۴۰۱حاجی قیمت جی تی آر اصلا نمی چربه به موستانگ دربرابر موستانگ
HamiD
۲۱ تیر ۱۴۰۱واقعا انتظار نداشتم این دوتا مقابل هم قرار بگیرن
از اونجایی که واقعا هر دوشون رو دوست دارم و تفاوت قیمتی نمیتونه جای علاقه رو پر کنه اصلا رای نمیدم …
اما اگه بخوام شلبی بگیرم سراغ شلبی ۳۵۰ میرم
و اگه میخوام جی تی آر بگیرم سراغ نسخه معمولی میرم نه نیسمو چون از قطعات اضافی نیسمو خوشم نمیاد حقیقتش …
پدرام
۲۱ تیر ۱۴۰۱نوشتید موستانگ بهطور شگفتآوری برای استفادههای روزمره مناسب است رو چه حسابی لابد با مصرف صدی 16 !!!
من خودم خیلی طرفدارش هستم اما قطعا برای استفاده روزمره مناسب نیست
اگه برای استفاده روزمره مناسبه پس چرا تو نکات منفی نوشتید پر مصرف
مزدا
۲۱ تیر ۱۴۰۱اگر گودزیلا قیمتش کمتر بود درجا رأیم اون بود ولی حیف
meysam
۲۱ تیر ۱۴۰۱انتخاب من شلبی
همون پرفورمنس با 2.6 برابر قیمت کمتر
mb675
۲۱ تیر ۱۴۰۱گودزیلا
mm-yarlou
۲۱ تیر ۱۴۰۱مار کبری آمریکایی گودیزیلای ژاپنی رو زد
امیررضا
۲۲ تیر ۱۴۰۱قلبم میگه جیتیآر ولی مغزم میگه موستانگ پس موستانگ 🌹🥰
Ninja
۲۲ تیر ۱۴۰۱جی تی ار سبکتره سریعتره البته تو خط مستقیم از نظر من خیلی زیباتره از نظر موتوری هم نیسان رو میپسندم
اما وقتی به تایم پیست و قیمت میرسم یکمی ………..
ولی خب هیج جوره من یکی نمیتونم از نیسان بگذرم اگرم بخوام یکیو بخرم یه نسخه عادی و کارکرده نیسان رو میخرم چون قیمت نیسان منطقی نیست
درکل رای من نیسان
و اینکه توزیع وزن موستانگ هم درست کنین
pooya
۲۲ تیر ۱۴۰۱من خودم عاشق gtr هستم. ولی شما یه نگاه به قیمت ها بنداز. اینجاست که موستانگ رو انتخاب میکنم. ولی هیچی چلنجر نمیشه…
GT500
۱۴ مرداد ۱۴۰۱عشق فقط shelby GT500
همینو بس
تو یوتیوب ویدیو های درگ نیسان و شلبی خیلی زیاده که تو اکثر شون نیسان رو تا خرخره تقویت کردن ولی شلبی استوک هست
بازم با این وضعیت شلبی قوی تره