راش به دنبال ترکیب تواناییهای آفرود با پرفورمنس روی جاده به بهترین شکل ممکن بوده و به همین خاطر از پیکاپ جدید F-150 SC 2018 رونمایی کرده است.
این خودرو به پکیج سوپرشارژر TVS R2650 راش، سیستم تعلیق مسابقهای و پیشرفتهی فاکس و طیف متنوعی از قطعات ظاهری پرفورمنس مجهز شده است.
نیروبخش این پیکاپ تیون شده پیشرانهی ۸ سیلندر ۵ لیتری فورد است که هماکنون قدرت ۶۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۲۷ نیوتون متری دارد. این قدرت و گشتاور به لطف یک سوپرشارژر و بازنگری در پیشرانه میسر شده است. صدای پیشرانه نیز با سیستم اگزوز پرفورمنس دوگانه استاندارد و یا سیستم اگزوز فعال سفارشی افزایش مییابد. راننده با استفاده از سیستم فعال میتواند بین حالتهای پرطنین یا آرام یکی را انتخاب کند.
دیگر بهبودهای این خودرو شامل سیستم تعلیق پیچشی ۲.۰، افزایش ۵ سانتیمتری بخش جلو، رینگهای ۲۰ اینچی راش و یک دست لاستیک میکی تامپسون باجا میباشد.
جک راش درباره محصول جدید شرکتش میگوید:
راش با افتخار محصولاتی خلاقانه و قدرتمند را در اختیار مشتریان میگذارد. F-150 SC 2018 ما آمادهی کشیدن تریلر، قایق لوکس و… مشتریان است.
از نظر طراحی و ظاهری این خودرو دارای جلوپنجره خاص راش، کاور سپر مخصوص و قوسهای چرخ با عناصر نورانی است. خریداران همچنین میتوانند با چندین گزینهی گرافیکی ظاهر خودروی خود را سفارشیتر کنند.
داخل این پیکاپ نیز نشان کنسول سریال دار، صندلیهای چرمی مشکی و کیت کاربردی آفرود بکار رفتهاند. نهایتاً باید به پوشش سریال دار پیشرانه با نام فردی که خودرو را ساخته اشاره کرد.
قیمت راش F-150 SC 2018 از ۲۲۹۹۹ دلار آغاز میشود که این به جز قیمت پایه ی خودرو میباشد.
حمید
۳۰ شهریور ۱۳۹۷جون میده باهاش بری سفر
mahdy
۳۰ شهریور ۱۳۹۷فقط حواست باشه جای دوری نری
مصرف سوختش بالاس کلی پول بنزینت میشه
(Ali (Chevy nova
۳۰ شهریور ۱۳۹۷مهدى
مصرف در برابر چه ماشىنى بالاتره؟؟؟؟ در برابر رنو 5؟؟؟؟؟
قدرت 650 اسبى و گشتاور 827 نىوتنى رو نادىده گرفتىد و مصرفش رو که حتى تو متن اشاره اى هم بهش نشده رو لحاظ کردى؟؟؟
تازه موتورهاى 8 امرىکاى در مواقع لزوم 4 تا از سىلندرهاشون از کار مىوفته براى کاهش مصرف
الان موتور 6/2 لىترى کوروت با اون قدرت و گشتاور هر 100 کىلومتر 9 لىتر مصرف داره
mahdy
۳۰ شهریور ۱۳۹۷ههههه
علی جون چرا جوش میاری ؟ نسبت به ماشینایی که ما باهاش میریم سفر مصرفش بالاس
نسبت به همون رنو 5
شاهین
۳۰ شهریور ۱۳۹۷بنزشون ۶ لیتریه ۱۲ سیلندره مورد نداره چون بننننزه هااااا :) اما این پیکاپ های پرفورمنس مورد دارن مخصوصا با این قیمتاشون!
Sajjad
۳۰ شهریور ۱۳۹۷انتظار داری اندازه یه سدان 300 اسبی بنزین بسوزونه؟!
دنبال قدرت بالا باشی باید منتظر مصرف بالا هم باشی
قدرت بالا دوست نداری میتونی بری دنبال ماشین های ضعیف با مصرف کم
(Ali (Chevy nova
۳۰ شهریور ۱۳۹۷به به
موتور 650 اسبى و گشتاور 827 نىوتنى
اى ولا
راش مدتى نبود ولى الان که اومده خىلى خوب محصولى رو عرضه کرده
(Ali (Chevy nova
۳۰ شهریور ۱۳۹۷مشخصات موتور 429 کبرا جت رو هم مىذارم تا لذت ببرىد از قدرت و گشتاور اىن موتور 50 ساله
As with the FE line of engines, Ford also offered Cobra Jet, Cobra Jet – RamAir, and Super Cobra Jet versions of the 429.
The Cobra Jet, rated at 370 hp (280 kW), was equipped with a Rochester Quadrajet 700 cfm 4 BBL carburetor, larger camshaft, 11.3:1 compression ratio and a special set of cylinder heads. It was available with or without a hood scoop, and came with a 3.25 rear axle ratio.
The Cobra Jet – RamAir came with the shaker scoop, which was attached to the engine, and a 3.50 rear axle ratio.
The Super Cobra Jet, rated at 375 bhp (380 PS; 280 kW) at 5200 rpm and 450 lb⋅ft (610 N⋅m) at 3400 rpm of torque, had a four-bolt main block, a single Holley 735 CFM 4-barrel carburetor, and a larger mechanical camshaft. It was only available with a 3.91 or 4.30 rear axle ratio.[2][3]
In 1971, the CJ engine also used a four-bolt main block. However, these engines were actually derated and produced power in the 440–460 hp range.[citation needed] This was done to deceive insurance companies (common practice in that era), so that buyers did not have to pay higher insurance rates.
(Ali (Chevy nova
۳۰ شهریور ۱۳۹۷موتورهاى 429 و 428 در واقع موتورهاى بودن بسىار گرون قىمت که در محصولات خاصى مثل mustang boss و Mach 1 و همىنطور torino و…… بکار مىرفت
قدرت موتورها با توجه به کاربرات بىن 375 تا 460 اسب بود
معروف ترىن مدلى که موتور 429 روش استفاده شد mustang boss مدل 69 و mustang Mach 1 مدل 71 بودن
mahdy
۳۰ شهریور ۱۳۹۷اووووف
یعنی با تغییر کاربرات 85 اسب تغییر پیدا میکرد ؟
میشه یکم بیشتر توضیح بدی در مورد کاربراتش
(Ali (Chevy nova
۳۰ شهریور ۱۳۹۷بله
کاربراتور بحثش خىلى خىلى پىچىدست سعى مىکنم خلاصه بگم
موتورهاى اسمال بلاک و بىگ بلاک همىشه با انواع کاربراتورها عرضه مىشدن که هر کدوم از اىن کاربراتورها در سالهاى مختلف مشخصات مختلفى داشتن
حالا برسىم سره قدرت موتور 429
موتور 429 در اون سالها بسته به خواسته مشترى کاربراتورهاى استاندارد و افتر مارکت روش از طرف فورد نصب مىشد
کاربراتورهاى استانداردى که فورد روى موتورهاى 429 مىبست راچستر ساخت جى ام بود با ورودى 700cfm هوا و سوخت که 375 اسب تولىد مىکرد
ولى موتورهاى که سفارشى بودن کاربراتورهاى هولى که افتر مارکت بودن عرضه مىشد با 735cfm ورودى هوا و بنزىن
البته به غىر از نوع کاربراتور مىل سوپاپ و سرسىلندرها هم موثر بودن تو افزاىش قدرت موتورها
حمیدرضا
۳۰ شهریور ۱۳۹۷برای یه تیون خیلی قیمت بالایی هست به جز این که خود مدل هشت سیلندر فورد ماشین گرون قیمتی هست
(Ali (Chevy nova
۳۰ شهریور ۱۳۹۷بله گرونه چون تولىد محدوده و چند سال بعد قىمتش بسىار بالا مىره
در ضمن به غىر از ظاهر از لحاظ فنى ارتقا خىلى بالا پىدا کرده
صد در صد راش سىستم تعلىق رو هم ارتقا داده
شما اگه ىه سرى اف استاندارد رو هم بخواى از قسمت فنى ارتقا بدى مثل راش همىن قدر پولش مىشه که راش داره مىگىره از مشترى
net
۳۰ شهریور ۱۳۹۷رینگ مشکی جالب نیست و باید رینگ خاکستری میزاشت