جیم فارلی، مدیرعامل فورد که سابقهی حضور در مسابقات کلاسیک لمان را هم دارد، برای مسابقه با موستانگ GT4 در سری مسابقات Roar Before the Rolex ۲۴ در پیست بینالمللی دیتونا آماده میشود.
بر کسی پوشیده نیست که جیم فارلی، مدیرعامل فورد، عاشق مسابقه است. او یک بار دیگر در اواخر ماه جاری میلادی با فورد موستانگ GT4 در مسابقه افتتاحیه IMSA VP Racing SportsCar Challenge، پشت فرمان نشست که اولین مسابقه برای مدیرعامل فورد در این مسابقات محسوب میشود. به گزارش موتوروان، او در سری مسابقات Roar Before the Rolex ۲۴ در پیست بینالمللی دیتونا نیز شرکت خواهد کرد.
جیم فارلی در حال تولید خودرویی برای مسابقات موتوراسپرت مالتیماتیک در کلاس GSX است که رقبای زیادی در آن شرکت میکنند. او با خودروهایی مانند بیامو M4 GT4، پورشه ۷۱۸ GT4 RS CS، شورولت کامارو GT4.R، مرسدس آ.ام.گ GT4 و استون مارتین ونتیج GT4 رقابت خواهد کرد. فارلی تنها فورد در این کلاس را رانندگی نخواهد کرد و تیم KohR موتوراسپرتس با موستانگ GT4 دیگری مسابقه میدهد. فارلی و دوستانش در دو مسابقه ۴۵ دقیقهای تک راننده با کلاس GSX در کنار ۹ خودروی LMP3 رقابت خواهند کرد.
جیم فارلی که یکی از بزرگترین خودروسازان دنیا را اداره میکند، واقعاً از رانندگی در پشت فرمان خودرویش لذت میبرد. ماه گذشته، مدیرعامل فورد، جیمی فالون مجری برنامه اواخر شب تاک شو (talk show) را برای گردش در مسیر مسابقه M1 کونکورس، واقع در حدود ۳۰ مایلی شمال دیترویت برد. او پشت فرمان نسخهی استرالیایی خودروی مسابقهای فورد موستانگ Gen2 با شماره ۹۸ (نه بر خلاف نسکار) نشست که لبخند بزرگی را بر لبان فالون مینشاند. او با همین شماره ماشین در دیتونا مسابقه خواهد داد. تابستان گذشته، فارلی در مسابقات کلاسیک لمان مسابقه داد و با فورد GT40 شماره ۶۴ در کلاس خود دوم شد.
با پیشروی سال جدید، مسابقه محوری برای برندسازی فورد اقدام مهمی خواهد بود. هنگامی که این خودروساز نسل هفتم موستانگ را در سپتامبر عرضه کرد، همچنین اعلام کرد که کمتر از ۶ موستانگ مسابقهای برای نسل جدید S650، از جمله مدلهای GT3 و GT4 در نظر گرفته است. فورد همچنین در حال کار روی نسخههای نسکار و NHRA Factory X است و امید میرود که این مسابقه تبلیغاتی برای موستانگ جدید و برند فورد باشد.
چالش IMSA VP Racing SportsCar در روز جمعه، ۲۰ ژانویه، با تمرین آغاز میشود و پس از آن مسابقه در روزهای شنبه و یکشنبه، ۲۱ و ۲۲ ژانویه برگزار میشود.
R@min
۲۵ دی ۱۴۰۱این آدم بزرگترین چهره صنعت خودروی آمریکا در ۳۰ سال اخیره.
قبل از فورد در تویوتا و به متمرکز لکسوس کار می کرد سهم عمده ای تو موفقیت لکسوس تو آمریکا داشت و تو فورد هم سابقه درخشانی داره و از اصلی ترین دلایل زنده موندن بخش فورد پرفورمنس هست.
پدر بزرگشم کارمند هنری فورد بود.
کمال پاشا
۲۵ دی ۱۴۰۱این رو به هرکی خارج از پدال بگی بهت میخندن
ایلان ماسک چغندر لابد . بزرگترین چهره صنعت خودروی آمریکا که هیچ بزرگترین چهره صنعت خودروی دنیا در چند دهه گذیته ایلان ماسک هستش
R@min
۲۵ دی ۱۴۰۱همیشه به امثال شما میگم وقت بزارین بیشتر بخونین و بیشتر تحقیق کنین.
Dead man95
۲۵ دی ۱۴۰۱وقتشه سایپا هم وارد لمانز بشه
ممد ژانگولر
۲۵ دی ۱۴۰۱به خاطر داشتن اندام درشت و هیکل چاق و فربه و وزن زیاد بعید بدونم یک رون پاشم تو فورد جا بشه چه برسه گاز بده
بابای خدا بیامرزشم از چاقی مرد
علیx76
۲۵ دی ۱۴۰۱“ماه گذشته، مدیرعامل فورد جیمی فالون، مجری برنامه اواخر شب تاک شو (talk show) را …”
فکر میکنم اینطوری بهتر باشه : “ماه گذشته مدیرعامل فورد، جیمی فالون مجری برنامه فلان تاک شو را …”
اینکه «مدیر عامل فورد» بدون فاصله به جیمی فالون رسیده، غلط اندازه.
امیرحسین
۲۵ دی ۱۴۰۱خیلی هم عالی
زیزیگولو
۲۵ دی ۱۴۰۱ببینین طرف تخصصش و عشق و علاقش و همه زندگیش ماشینو طراحی ماشینو تولید ماشینه و دقیقاً سر جای خودشه و مثل ایران تو این چهار دهه نبوده که مهندس شده کارمند ثبت احوال !!! و فوق لیسانس ریاضیات شده معلم ادبیات!!!! و خیلی از فارق التحصیلان دانشگاه شدن راننده اسنپ و نظام دوبرره هم شده مدیر عامل فلان کمپانی خودرو ساز داخلی!!!!!