شرکت ویلنر که در ارتقای کابین خودروهای مشهور دنیا تبحر خاصی دارد از جدیدترین پروژه خود یعنی فورد F-150 رپتور نسل اول رونمایی کرد. همانطور که در تصاویر دیده میشود ویلنر طرح کلاسیکی را برای کابین این وانت انتخاب کرده است.
ویلنر به عنوان تیونری که در بلغارستان مستقر است واحدی جدید و مستقل را برای ارتقای خودروها در کشور چین تأسیس کرده و همچنین کابین ریمک کانسپت وان را نیز طراحی کرده است. البته آنها برای پروژه جدید خود خودرویی کاملاً متفاوت یعنی فورد F-150 رپتور نسل اول را انتخاب کردهاند. خودروی موردبحث با ظاهری خسته وارد گاراژ ویلنر شده اما مالک خواهان طراحی کاملاً جدیدی بوده است.
این تیونر با روی باز از مالک استقبال کرده و اگرچه بخش اعظم طراحی اصلی خودرو را حفظ نموده اما تقریباً تمامی سطوح کابین با متریال جدیدی پوشانده شده است. اولین قدم در این پروژه تجسم بصری و دیجیتالی کابین حتی قبل از ملاقات دوباره با مالک بوده و همانطور که دیده میشود همهچیز به خوبی پیش رفته است. البته شاید نتیجه نهایی باب میل همه نباشد اما باید اذعان کرد میزان توجه ویلنر به جزئیات شگفتانگیز خواهد بود. چرم قهوهای انتخابی برای فورد F-150 رپتور در بخشهای زیادی از داشبورد، پانل دربها، کنسول مرکزی، صندلیها و فرمان دیده میشود. چرم مشکی نیز تضاد لازم را با این اجزا ایجاد میکند.
در مقابل باید به بخشهایی همچون ستونها و آفتابگیرها اشاره کرد که با آلکانترا نرم همراه شدهاند و دوخت سفید و مشکی نیز تکمیل کننده کار بوده است. تریم چوبی ویلنر را میتوان روی پانل دربها دید. باقی بخشها از جمله سیستم صوتی، پشت آمپرها و کنسول مرکزی تغییری نداشتهاند اما به خوبی با کابین نونوار شده این وانت آمریکایی هماهنگ شدهاند. اگرچه ما مدل دقیق این فورد F-150 رپتور نسل اول را نمیدانیم اما قطعاً زیر کاپوت آن پیشرانه ۸ سیلندر قرار دارد. اولین نسل وانت موردبحث با پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۴ لیتری استاندارد یا نمونه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سفارشی در دسترس بوده است. پیشرانه استاندارد ۳۲۰ اسب بخار قدرت داشته درحالیکه خروجی پیشرانه ۶.۲ لیتری به ۴۱۱ اسب بخار میرسیده است. پیشرانه ۵.۴ لیتری تا مدل سال ۲۰۱۱ عرضه شد و پس از آن بود که رپتور تا سال ۲۰۱۴ با پیشرانه ۶.۲ لیتری در دسترس مشتریان قرار داشت.
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۴ خرداد ۱۴۰۲این همون چیزیه که من همیشه در مورد آمریکاییها گفته بودم.شما میتونی یه چارجر هلکت ردای بخری 80 چوب و 10 چوب بدی به همین کمپانی تمام ماشین رو تو چرم و چوب فیبر کربن بپیچه اونم با کیفیتی فراتر از رولزرویس.یعنی با 90 چوب میتونی سدانی 5متری با 807اسب بخار و کوهی از چرم چوب داشته باشی در حالی که اگر تو ماشینهای مثلا آلمانی مورد مشابه بخوای پیدا کنی باید حداقل 300 چوب هزینه کنی اونم با نهایت قدرت 500 اسب.این فرق آمریکایی با بقیه دنیاس.
دانیال_Surrey،England
۲۴ خرداد ۱۴۰۲آره داداش سطح این کابین
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/06/ford-f-150-raptor-by-vilner-2.jpg
با این کابین کاملا یکیه.
https://www.netcarshow.com/Rolls-Royce-Phantom_Series_II-2023-1600-49.jpg
تفاوتش فقط تو چرم و چوبه!!
NAVID۰۰۹۸
۲۴ خرداد ۱۴۰۲آخ گَلبَم
از اون دیزاین جینگیلیمستوناس که میمیرم بَراش 😢👌 .
R@min
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ای بابا چقدر سخت می گیرین F150 که فرقی با رولز و بنتلی نداره جفتشون آدمو از نقطه a به b می برن (میر سلیم شعبه دیترویت).
میرسلیم
۲۴ خرداد ۱۴۰۲میرسلیم شعبه دیگری ندارد
net
۲۵ خرداد ۱۴۰۲طرح چوب و رنگ کرم در طراحی داخلی حال ادم به هم می خوره و بد هست
(Ali(chevynova
۲۴ خرداد ۱۴۰۲امریکن سری اف فورد اصالت رو دوباره معنا داد
ماشالاه
Yasin
۲۴ خرداد ۱۴۰۲کابینش اصلا مدرن نیست
زیزیگولو
۲۴ خرداد ۱۴۰۲طرح چرم و چوب همیشه زیبایی و جلوه خاصی به داشبورد و کابین ماشین میده
mercedes
۲۴ خرداد ۱۴۰۲بهترین ماشین برای مسافرت
BMW
۲۴ خرداد ۱۴۰۲کلا بعضی از موقع ها استفاده از چرم و چوب با کیفیت ابهت خاصی به ماشین مد نظر میدن
ram1500trx
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ها این سبک مال سیگار برگ کشاس
خیلی قشنگه
blackwing
۲۴ خرداد ۱۴۰۲کابین فقط کابین زامیاد ۲۴ مخصوصاً مدل رپتور زامیاد
مازیار
۲۴ خرداد ۱۴۰۲یا طراحیش بد هست یا رنگ بندیش یا هردو
به نظرم نمونه فابریکش خیلی بهتره به زبون ساده انگار خواستن زورکی خوبش کنن که بدتر شده
مهرداد
۲۵ خرداد ۱۴۰۲انگار کت و شلوار شب عقد بابامو کردن تنش😂 واقعا زشت و دلگیره دلم گرفت
علی
۲۶ خرداد ۱۴۰۲فرمونش قشنگه خدایی