فورد در نمایشگاه دیترویت جزئیات مرکز تجربه مالکیت موستانگ جدید را به همراه سیستم DRS موستانگ GTD منتشر کرده است. برنامه این خودروساز برای ارتباط بیشتر با مشتریان شامل برگزاری رویدادهای متنوع با حضور مربیان حرفهای مدرسه مسابقه پرفورمنس فورد خواهد بود.
فورد علاوه بر جزئیات مرکز تجربه مالکیت خود نگاهی به سیستم کاهش درگ DRS موستانگ GTD جدید نیز داشته است. این سیستم از بال عقب قابل تنظیم و فلپ های زیر بدنه ویژه برای بهینهسازی عبور جریان هوا به منظور افزایش سرعت و چسبندگی سود میبرد؛ اما در ادامه نگاهی به مرکز تجربه جدید فورد و سپس سیستم DRS موستانگ GTD خواهیم داشت. این خودروساز با مدرسه مسابقه پرفورمنس خود برای معرفی برنامه حمله به پیست دارک هورس در پیس شارلوت موتور همکاری خواهد کرد. این برنامه بهطور خاص برای مالکان موستانگ دارک هورس تدارک دیده شده و شامل سه قسمت آموزش و یک قسمت رانندگی مالک است. شرکتکنندگان آموزشهای لازم را در بخشهای گوناگون پیست خواهند دید و در کلاسهای آموزشی شرکت خواهند کرد تا در نهایت بتوانند بهترین عملکرد را در پیست به نمایش بگذارند.
ثبتنام این برنامه از ژانویه ۲۰۲۴ شروع میشود و از مالکان موستانگ دارک هورس هزینهای دریافت نخواهد شد. همانطور که میدانید این خودرو به پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری مجهز شده و پیست محورترین موستانگ جادهای تاریخ به شمار میرود. فورد همچنین رویدادهای رانندگی متنوعی را برای مالکان موستانگ اکوبوست و جی تی در نظر خواهد گرفت. مالکان همچنین میتوانند با مراجعه به یک وبسایت ویژه آموزشهای لازم را دریافت کرده و با سایر مالکان تبادلنظر کنند. در سراسر آمریکا نیز برنامههای گوناگونی برای مالکان موستانگ جدید برگزار خواهد شد.
اما برسیم به سیستم کاهش درگ DRS موستانگ GTD جدید که از مکانیسم هیدرولیکی برای تنظیم زاویه بال عقب و فلپ های جلو سود میبرد. این سیستم جریان عبور هوا را جهت افزایش سرعت و چسبندگی بهینه میکند. گریگ گدال مهندس ارشد موستانگ GTD تأکید دارد تمامی بخشهای بدنه از جمله ورودیهای هوا برای هدف خاصی طراحی شدهاند و هوا را برای خنککنندگی، آیرودینامیک و داون فورس هدایت میکنند. در زمان عبور از پیچهای تند که چسبندگی نیاز است DRS بال اصلی و فلپ را خواهد بست تا ایر فویل یکپارچهای ایجاد شود و داون فورس عقب برای افزایش پایداری در پیچها بدون تأثیر منفی روی سرعت بهبود یابد. بخش زیرین خودرو به تخلیه مؤثر هوا از طریق چرخها و گلگیرهای بزرگ کمک میکند و چنین مدیریت عبور هوایی باعث ایجاد ناحیهای کمفشار خواهد شد که همانند یک مکنده عمل کرده و بر پایداری خودرو میافزاید. در کل باید گفت ویژگیهای آیرودینامیکی موستانگ GTD جهت بهبود عملکرد آن طراحی شدهاند.
Arshia m3csl
۲۴ شهریور ۱۴۰۲ماستنگ gtd عشقه😍 اومده کوروت کشی راه بندازه موفق باشه امیدوارم این ماسل سوپراسپرت و با ۹۱۱ جی تی ۳ ار اس رقابت جذابی داشته باشه واقعا ماستنگ یک کابوی قابل احترامه🇺🇸❤
M.83
۲۴ شهریور ۱۴۰۲این کوروتو شاید
ولی کوروت اصلی نیومده جیگر
Arshia m3csl
۲۴ شهریور ۱۴۰۲اره zr1 نیومده ولی ماستنگ Gtd ماشین خاصیه و میتونه پا به پای zr1 رقابت کنه ماستنگ رو نباید دست کم گرفت اگه شلبی Gtd هم بیاد ممکنه zr1 رو شرمنده کنه
R@min
۲۴ شهریور ۱۴۰۲برای رقابت با بهترین ها باید مثل همونا رفتار کرد، این حرکات رو پورشه و فراری برای مشتریانش انجام میده و فورد هم از نسل ۶ شروع کرد و تو نسل ۷ خیلی جدی می خواد یه کانون هواداری حرفه ای تشکیل بده مثل پروژه bronco nation و offroadeo که هر دو تا موفق بودن.
برتری هزینه سنگینی داره. ساخت ماستنگ های مسابقه ای بدون تونل بادی در حد فراری و پورشه ممکن نبود. فورد دوباره میخواد اون 30 سال پرافتخار دهه 70 تا اوایل قرن جدید تکرار کنه و در تمام سطوح موتوراسپرت حضور داشته باشه !! از سال ۲۰۲۶ تنها برندی میشه که از داکار و wrc تا فرمول ۱ و استقامتی نماینده داره.
M.83
۲۴ شهریور ۱۴۰۲واسه کشتن کوروت
یچی مثل وایپر acr می خواین نه موستانگ
Enzo Ferrari 2008
۲۴ شهریور ۱۴۰۲آیرودینامیکی شده
P
۲۴ شهریور ۱۴۰۲هرچند این تکنولوژی ارزونی نیست اما میتونی تا حدودی هزینه ها رو کاهش بده و دیگه نیاز نیست برای هست پیست ، بال عقب مخصوص ساخته بشه ( پیست هایی که داونفورس کم لازم دارن با زاویه کمتر و پیست داونفوزس بالا با زاویه بیشتر ) و حالت drs هم که برای کفی ها
محمدهادی
۲۴ شهریور ۱۴۰۲این سیستم یکپارچه جریان هوا منو یاد فراری انزو و مشتقات بعد از اون انداخت
از اولین خودروهای جاده یی بود که روی مقوله ی آئروداینامیک بطور تخصصی توجه شد
قطعا خودرویی که تعامل بیشتری با جریان هوا داشته باشه عملکرد روان تر و سریعتری روی جاده و پیست خواهد داشت
حسن
۲۴ شهریور ۱۴۰۲اصلا کاری به قدرت و سرعت و پرفورمنس ندارم طراحیهای امریکاییها خیلی دلچسب و زیبا شده رخ که نیست هلو پوست کنده است.
Viper
۳ مهر ۱۴۰۲ولی این یه ماسل کار نیست…
King viper ACR
۳ مهر ۱۴۰۲ماسل کار یعنی دوج دیمون ۱۷۰ نه این