این فورد موستانگ ۱۹۶۴ که مشاهده میکنید CAGED نام دارد. یک هیولای وحشی که توسط رینگ برادرز و تنها به تعداد ۱ دستگاه معرفی شده و جالب آنکه کار طراحی و تولیدش بیش از ۴۲۰۰ ساعت زمان برده است. به گزارش carscoops، رینگ برادرز در تولید این فورد موستانگ 1964 که شبیه هیچ نمونه دیگری نیست از شاسی جدید شرکت رودستر شاپ استفاده کرده و سپس آن را در ساختاری یونی بادی قرار داده است. بدنه خودرو هماکنون پهنتر و طویلتر شده و رنگ جدیدی با نام Burgundy Brave نیز روی آن پاشیده شده است.
قطعات منحصربهفرد زیادی در بدنه فورد موستانگ ۱۹۶۴ CAGED بکار رفتهاند که از جمله آنها میتوان به چراغهای عقب، جلوپنجره، نشانها و… اشاره کرد. این خودرو همچنین از تریم تیتانیومی و رینگهای سفارشی شرکت EVOD با ابعاد ۱۸ اینچی سود میبرد. رینگ برادرز کفپوش سفارشی و تونل گیربکس متمایزی را برای فورد موستانگ ۱۹۶۴ خود در نظر میگیرد. خودروی موردبحث علاوه بر تغییرات یاد شده دارای فنرهای پیچشی پرفورمنس و برخی قطعات کوروت نسل ششم است. مجموعه فرمان خودرو نیز از شرکت وودوارد تامین شده و ترمزها نیز توسط شرکت بائر تولید شدهاند. مجموعه ترمز این خودرو شامل کالیپرهای شش پیستونه و دیسکهای ۱۴ اینچی در جلو و عقب است.
علاوه بر اینها یک پیشران جدید نیز روی فورد موستانگ CAGED نصب میشود که از نوع ۸ سیلندر ۵ لیتری کایوت فورد بوده و از پوشش سفارشی سود میبرد. همکار این پیشرانه نیز گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک خواهد بود. هدرز و سیستم اگزوز فلومستر به همراه باک سوخت جدید نیز جزو دیگر بهبودهای این خودروی خاطرهانگیز هستند. کابین موستانگ CAGED نیز کاملاً دگرگون شده و از فرمان و پشت آمپرهای جدید سود میبرد. سیستم تهویه مطبوع جدیدی نیز روی خودرو دیده میشود. جیم رینگ مؤسس این کمپانی میگوید:
هر بخش از این خودرو با در نظر گرفتن طراحی اصیل موستانگ بهروز شده که شامل چراغهای عقب، درپوش باک سوخت و حتی نشان اسب در حال حرکت است. جزئیات زیادی را در زمان طراحی مدنظر قرار دادیم و به تولید این خودرو افتخار میکنیم. تنها متخصصان کاربلد خواهند توانست تفاوتهای ظریف این خودرو را تشخیص دهند
M83
۱۷ مرداد ۱۴۰۱نایس 👌🏼
ali(chevynova)
۱۷ مرداد ۱۴۰۱شاهکار صنعت خودروسازیه
پرفروش ترین کوپه اسپورت دنیا
ماشینی که همجای دنیا محبوبه و همچنان اتاق کاملش رو میشه سفارش داد و خرید در ملهای 64 تا 66 اونم بصورت کاملا نو
JDM lover
۱۷ مرداد ۱۴۰۱فوق العاده اس
خیلی خوشم اومد
M@M@DRZ911
۱۷ مرداد ۱۴۰۱از رینگ برادرز کار بد ندیدم همشون خیلی دل چشب و زیبا بودن .
Si
۱۷ مرداد ۱۴۰۱من که ماشین نمیبینم بلکه یک افسانه رو میبینم
R@min
۱۷ مرداد ۱۴۰۱جدای از تیونای بی نظیرشون موتور کایوت فورد هست که واقعا مثله یه سوپراستار می درخشه.
نکته جالبی که هست این موتور رو تمام محصولات فورد اعم از مدرن و کلاسیک براحتی سوار میشه و فورد یه برنامه ای داره به اسم coyote swap که رو محصولات کلاسیک بازسازی شده این موتور تعویض میشه با گارانتی فورد !!!
این موتور زمان معرفی تونست بعد از سالها در دوام و تیون و پرفورمنس موتورهای LS رو شکست بده. اگر فرصت شد یه مقایسه خیلی طولانی و مفصل راجب این دو تا موتور افسانه ای میزارم.
مهدی
۱۷ مرداد ۱۴۰۱از نظر منم موتور کایوت جذابتر از LS هست صدای خیلی زیباتری هم داره و البته موتور خیلی گرونتری هم هست . برگ برنده LS سادگی، وفور و ارزونی قطعات افترمارکتش هست
Mohammad.2005
۱۷ مرداد ۱۴۰۱جواهره لامصب . عشق تمام نشدنی من به موستانگ به کنار . رنگش از نظر من ایده آل و بهترینه برای خودرو کلاسیک
behnam1012
۱۷ مرداد ۱۴۰۱این جور باز سازی ها واقعا جذابه
کلاسیک مردن
محمد
۱۸ مرداد ۱۴۰۱بخدا اگه رینگ برادرز ذره ای اعتماد به نفس ایران خودرو رو داشت الان با وجود این توان فنی و طراحی یکی از بهترین خودرو سازا بود.