این فورد موستانگ GT S550 سوپرشارژردار که میبینید در اتوبانهای آلمان کاملاً احساس راحتی میکند. برای تست عملکرد این خودروی عضلانی، کانال یوتیوب AutoTopNL پشت فرمان موستانگ زرد رنگ نشسته و به دل جاده زده است.
نسل S550 موستانگ GT در حالت استاندارد از پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت قابلاحترام ۴۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۴۲ نیوتون متری استفاده میکند. البته بسیاری از مالکان موستانگ به این رقمها قانع نیستند و تیونرهای زیادی برای ارتقای این خودرو وجود دارند. این موستانگ GT زرد رنگ از سوپرشارژر راش استفاده میکند و قدرت پیشرانه کایوت را به ۷۵۰ اسب بخار میرساند.
خودروی موردبحث در اتوبان به عنوان یک موشک عمل میکند، عملکردی که معمولاً از سدان های اسپرت و پرفورمنس آلمانی انتظار میرود. با وجود گیربکس ۶ سرعته دستی، موستانگ موردبحث میتواند به سرعتهای بالا همچون ۲۶۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. این سرعت در دنده ۵ به دست میآید و دنده ۶ نیز به عنوان اوردرایور عمل میکند و روی پرفورمنس تأثیری ندارد. قدرت زیاد به معنی راحتی موستانگ در رسیدن به سرعتهای بالا خواهد بود اما محدود کننده سرعت باعث میشود سقف سرعت این خودرو به ۲۶۰ کیلومتر در ساعت محدود باشد.
موستانگ S550 تقریباً به پایان راه خود میرسد و قبلاً تیزرهای نسل جدید S650 رؤیت شدهاند. نسل فعلی به عنوان یک خودروی روزمره و تواناتر مطرح بود. S550 در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و از سیستم تعلیق عقب مستقل، پیشرانه ۴ سیلندر توربوی پایه و عرضه در بازارهای جهانی سود برد.
موستانگ قبل از نسل فعلی نمادی برای خودروی محدود به آمریکا بود. زمانی که شاهد عرضه آن در بازارهای جهانی شدیم موستانگ عنوان پرفروشترین خودروی اسپرت دنیا را به دست آورد. قرار است نسل جدید S650 در سال ۲۰۲۳ به عنوان مدل ۲۰۲۴ معرفی شود و امیدواریم بهصورت جهانی در دسترس باشد. به نظر شما اگر این موستانگ GT سوپرشارژردار محدود کننده سرعت نداشت تا کجا میتوانست شتاب بگیرد؟
R@m!n
۱۷ خرداد ۱۴۰۱همونطور که تو تصویر هم هست واحد سرعت سنج به مایله خیلی برام عجیبه که اگر به کیلومتر حساب کنیم میشه 418 کیلومتر بر ساعت که قطعا با این پایداری تعلیق و فرمون سرعت زیر 300 هست.
سرعت های ثبت شده با موتورهای سوپرشارژ کایوت و پردتر به راحتی بالای 330 کیلومتر هم ثبت شده.
R@m!n
۱۷ خرداد ۱۴۰۱البته نیم دایره زیرشو دقت نکرده بودم عذرخواهی می کنم.
seyedjavad.mercedesbenz
۱۷ خرداد ۱۴۰۱فکر کنم اون mph که زده برای شماره های کوچیکه که تا ۱۶۰ عه
Reza Waffen SS
۱۸ خرداد ۱۴۰۱فداتشم اون 160 مایله ، اعداد بزرگتر به کیلومتره که اخرش 260 کیلومتر میشه
شاهین
۱۷ خرداد ۱۴۰۱چه ذوقی کردم براش
صداش سوپر شارژ رو نشنیده بگیریم صدای خوده موتورش خیلی روح نوازه
خیلی جوندار بود. دم تیونرش گرم
Nima
۱۷ خرداد ۱۴۰۱با صداش مو به تنم سیخ شد. حرف نداشت. حرف نداشت!
چقدرم خوب راه میرفت لعنتی
JDM lover
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ابهت وخفن بودن ازش میباره
چقدر صداش جذابه😍🔥
زیزیگولو
۱۷ خرداد ۱۴۰۱حتی بین اکثر مدلای آمریکایی موستانگ چیز دیگه ای هستش چون فورد موستانگ بدون شک یه اتفاق طراحی نبوده، نیست و نخواهد بود و چون موستانگ زائده ذهن آدمایی از جنس ماشین، قدرت و سرعت هستش ….. یکی از زیباترینو متحرک ترین خطوط بدنه و فرم شیشه جانبی و شیشه جلو و چرخای پهن با سایز قلدرانه و همینطور خطوط ایستا ولی هجومی بدنه و خیلی آیتم های طراحی دهه 60 و 70 که معجزه آسا در موستانگ متجلی شده و بعد از گذشت سالها هنوزم اون آثار به وضوح تو موستانگ دیده میشه و بخاطر همینه که موستانگ از جمله ماشینایی هستش که تو طراحی ظاهریو اصلی دارای فرم هستش و خیلی از ماشینای امروزی تو این قالب در برابر موستانگ فقط یه طراحی ضعیفو بدون روح دارن جوری که موستانگ حتی در آینده هم طراحای خودرو رو متحیر میکنه
mm-yarlou
۱۷ خرداد ۱۴۰۱هی 😪
مهدی
۱۷ خرداد ۱۴۰۱نشانگرهای آنالوگ خیلی هیجان و حس بهتری نسبت به نشانگرهای دیجیتال دارند.
e. s
۱۷ خرداد ۱۴۰۱تف به این زندگی و تف و لعنت به باعث و بانیش که هین ماشین تو ایران نیست و با این وضعیت مملکت نمیتونم سوارش شم 😐خدایا ادم میمیره هم پشت فرمون این لعنتی بمیره 😕
...
۱۸ خرداد ۱۴۰۱حاجی حالا تو ایران زیاد واردات نکردینش و قیمتشم که گرونه هیچ حداقل بزارید تو بازی یدونه ازینا بخریم 😐 ارزومونه بمولا😐
محمد حسینSRT
۲۰ خرداد ۱۴۰۱با نهایت احترام به این موستانگ، ولی به پای دوج دیمون نمی رسه.
آریا
۲۴ خرداد ۱۴۰۱داداش دیمون رو با هیچ ماشینی مقایسه نکن