فورد

معرفی کامل فورد موستانگ GTD، سوپراسپرت 800 اسب بخار 325 هزار دلاری

فورد که قصد دارد موستانگ GTD را در مسابقهٔ لمانز ۲۰۲۴ به نمایش درآورد، برای اولین بار از داخل آن رونمایی کرده است.

فورد برای اولین نمایش اروپایی موستانگ GTD مسابقهٔ ۲۴ ساعتهٔ لمانز را انتخاب کرده و جزئیات بیشتری را در مورد این سوپرکار جدید خود اعلام کرده است. علاوه بر این، سازندهٔ آمریکایی برای اولین بار از داخل GTD هم رونمایی کرده است. در همین حال، با هدف ثبت رکورد زیر ۷ دقیقه در پیست نوربرگ‌رینگ، فورد یک پکیج پرفورمنس سفارشی را نیز برای این موستانگ گران‌قیمت ارائه کرده است.

این پکیج باله‌های روی سپر جلو، اسپلیتر بزرگ‌تر جلو، فلپ‌های زیر بدنه و سیستم DRS برای بال عقب را به همراه دارد. این ویژگی آیرودینامیکی فعال به کاهش درگ در مسیرهای مستقیم و حفظ داون‌فورس در پیچ‌ها کمک می‌کند. پکیج پرفورمنس همچنین با ارائهٔ رینگ‌های ۲۰ اینچی منیزیومی و حذف مقداری از مواد عایق صدا، وزن GTD را هم کاهش خواهد داد. فعلاً اما فورد میزان این کاهش وزن و همین‌طور قیمت پکیج پرفورمنس را اعلام نکرده است.

برای موستانگ GTD شش رنگ بیرونی مختلف شامل خاکستری پلی‌متیک، قرمز مسابقه‌ای، مشکی سایه‌ای، سفید منجمد، آبی لایتنینگ و قرمز شعله‌ای در نظر گرفته شده است که آخری را در تصاویر می‌بینید. این همان نمونه‌ای است که در لمانز به نمایش درخواهد آمد. این نمونه همچنین از تریم کربن سریز هم بهره می‌برد که شامل فیبر کربن در کاپوت، سقف و صندوق عقب به همراه رینگ‌های مگنتیت می‌شود.

 

هرچند موستانگ GTD اولین بار حدود ۱۰ ماه پیش رونمایی شد اما فورد تا به امروز داخل آن را نشان نداده بود. حال اما سرانجام می‌توانیم کابین این شکارچی سوپراسپرت‌ها را ببینیم. به‌طورکلی، تغییرات داخلی GTD نسبت به موستانگ‌های بسیار ارزان‌تر چندان بزرگ نیستند هرچند که فورد چند عنصر خاص GTD را به کابین اضافه کرده است. در اینجا همچنان همان صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۴ اینچی و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۳.۲ اینچی حفظ شده اما این نمایشگرها از گرافیک منحصربه‌فردی بهره می‌برند.

علاوه بر این، طراحان فورد دو دکمهٔ جدید را به کنسول میانی اضافه کرده‌اند که یکی برای بالا بردن محور جلو و دیگری میانبری برای صفحهٔ Track Apps در سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است. یکی دیگر از عناصر مهم، پدل شیفترهای تیتانیومی پشت فرمان است که از طریق پرینت سه‌بعدی ساخته شده است. به گفتهٔ فورد، این پدال‌های بزرگ‌تر به راننده کمک می‌کند تا کنترل بیشتری بر گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه داشته باشد و بهترین بهره را از موتور ۵.۲ لیتری V8 سوپرشارژ با بیش از ۸۰۰ اسب بخار قدرت ببرد. همین تریم تیتانیومی برای شیفتر دوار روی کنسول مرکزی هم در نظر گرفته شده است.

ارائهٔ صندلی‌های ریکارو به‌صورت استاندارد و غربیلک فرمان جدید D شکل با کنترل‌های اضافی برای تنظیمات تعلیق و اگزوز و همین‌طور تریم فیبر کربنی هم از دیگر ویژگی‌های داخلی موستانگ GTD هستند. در اقدامی جالب، پنجره‌ای از جنس پلی‌کربنات با طول ۶۰ سانتی‌متر و عرض ۲۵ سانتی‌متر در عقب خودرو تعبیه شده است که سیستم تعلیق پوشراد موستانگ را نشان می‌دهد. این ماشین با قیمت چشمگیر ۳۲۵ هزار دلار عرضه می‌شود و هم‌اکنون پذیرش سفارشات خرید در آمریکا و کانادا به پایان رسیده اما خریداران در مکزیک و خاورمیانه همچنان فرصت خرید خواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. Yazdan

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    خدایی باید خیلی آمریکایی باز باشی که بجا 911 gt3 اینو بخری

    موافقم 12
    مخالفم 17
    1. ali_x76

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (415 ديدگاه)

      والا با توجه به قیمت و قدرت موتورش، رقیب GT2 به نظر میاد. امیدوارم نا امیدمون نکنه…

      موافقم 15
      مخالفم 4
    2. سوشیانت

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3616 ديدگاه)

      و خیلی باید آلمانی باز باشی که به جای این غول ۸۰۰ اسب بخاری gt3 بخری

      موافقم 14
      مخالفم 12
      1. Mercedes

        ۵ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (961 ديدگاه)

        فورد اسمش نمیکشه +۳۰۰ هزار تارو
        ولی پورشه میکشه
        در ضمن تعصب آمریکایی باز ها به همه ثابت شدست
        خودم از این نسخه فورد ماستنگ خیلی خوشم میاد (gtd)
        ولی تهش 250 هزار تا بیشتر نمیرزه (تهش)
        مرد حسابی اصلا 911 هیچی
        با این پول میشه هوراکان تکنیکا خرید
        چه خبره

        موافقم 1
        مخالفم 9
    3. Amir

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (26 ديدگاه)

      من فقط می‌خوام بدونم چرا آمپر عقربه ای رو حذف کردن

      موافقم 16
      مخالفم 2
    4. فوردر

      ۲۰ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      فورد آمریکایی لعنتی،دوسش دارم

  2. Siyavash

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (896 ديدگاه)

    عاشقشم…زیبا،وحشی..

    موافقم 17
    مخالفم 1
    1. SMS

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (639 ديدگاه)

      وقتی فورد بخواد گرون بسازه ،به نظر تون این یا سوپر اسنیک ؟
      این لایک ، سوپر اسنیک دیس لایک

      موافقم 15
      مخالفم 4
  3. ARIAN

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (346 ديدگاه)

    خیلی خوشگله😍 ولی یکم قیمتش زیاده و اختلافش با gt500 نسل قبل فضاییه. مشتاقانه منتظر معرفی gt500 جدیدم🙃

    موافقم 13
    مخالفم 1
  4. R@min

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    در باب مهندسی تعلیق و آیرودینامیک در بالاترین سطح خودروسازی هست، سیستم تعلیق نیمه فعالش در 10 میلی ثانیه از سفت ترین حالت به نرم ترین حالت شیفت می کنه واقعا اعجاب انگیزه. مونتاژ بسیار عالی مالتیمتیک هم ورای تصوره که قدرت این تامین کننده نشون میده بی دلیل نیست تمام خودروسازان برای شراکت باهاشون سر و دست میشکونن.

    تو مبحث موتور کم کاری کردن بنظرم نباید از سوپرشارژر استفاده می کردن، بهتر بود از تویین توربو یا حتی سیستم Hot V استفاده میشد که پرفورمنس چند پله بالاتر میبرد.

    در بحث قیمت هم مشابه بلک سریز عمل کردن مدل پایه 300k و با آپشن های کربنی و وزنی حدود 400k تعیین شده.

    موافقم 14
    مخالفم 6
    1. Taha Ayoobi

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4703 ديدگاه)

      ایول خیلی توضیحات خوبی دادی.

      سیستم hot v چیه؟

      به نظرم اگه از توربو استفاده می‌کرد قدرتش میزد بالای 1000 تا.

      موافقم 12
      مخالفم 2
      1. car lover

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1568 ديدگاه)

        اصالت ماسل کار اینه که سوپرشارژ باشه…🔥

        موافقم 14
        مخالفم 2
      2. AMIN (M.A.S)

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (846 ديدگاه)

        هات وی یعنی توی موتور V شکل توربو یا توربو هارو توی فضای مابین دوتا بلوک نصب کنی تا با کم کردن فاصله بین توربو و سیلندرات تاخیر توربو هم به طور محسوسی کمتر بشه
        اما خب عیبش اینه که توربو اون وسط در معرض حرارت بیشتر قرار داره واسه ساختش باید سیستم خنک کنندگی قدرتمندیم داشته باشی
        تا جایی که میدونم موتور N63 (نسخه ساده موتور 4.4 V8 بی ام و) اولین موتور هات وی جاده ای هست

        در کل هرچند آقا رامین فرمودن که بهتره توربو باشه ولی به نظرم سوپرچارجر با توجه به نداشتن لگ (هرچقدر هم نامحسوس) اونقدم چیز ناامید کننده ای نیست هرچند هنوزم یه موستانگ اینجوری واسم عجیبه

        1. R@min

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2098 ديدگاه)

          امین جان برای یه محصول پیست محور به اصطلاح cut edge technology سوپرشارژر نقطه مقابل تعادل هست و وزن زیادی هم به طور تحمیل می کنه، موتور پردتر نزدیک ۲۵۰ کیلو وزنشه که پنجاه کیلوش بخاطر همین سوپرشارژر هست و می تونستن با توربو وزن موتور زیر ۲۳۰ کیلو بیارن و حتی موتورو پایین تر بیارن، از طرفی خانواده کایوت و همه موتورهای DOHC عرشه بلندی دارن، این جزئیات کوچک تفاوت های بزرگی رقم میزنه.

          موافقم 10
        2. AMIN (M.A.S)

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (846 ديدگاه)

          به به اقا رامین احوال شما
          درسته که سوپرچارجر وزن به نسبت بیشتریو اعمال میکنه
          اما به نظرم از اونجایی که وابستگی کمتری به دما داره و البته لگ توربویی که توش نیست میتونه مزیت باشه مخصوصا وقتی چند دور زدید یا توی پیستای با پیچ تند میرید که نیازه سرعت خیلی کم بشه و اینجا توی شرایط تحت فشار داغ شدن توربو و موقع خروج از پیچ اثر کمرنگ لگ توربو میتونه خودشو نشون بده (والبته که هزینه های ساخت ماشین هم کمتر میشه اونجوری باید همون موتورو دوباره با توربو و یه سری تغییرات دیگه بسازن که هزینه اضافیه البته واسه این مدل شاید خیلی مهم نباشه)

          توی این ماشین سوپرچارجری به حجم 2.65L استفاده شده که حدود ۱۲ پوند بر اینچ مربع بوست ایجاد میکنه خب چرا واسه این بوست از سوپرچارجر این حجمی استفاده کردن؟
          سوپرچارجری که توی موتور دیمن ۲۰۱۸ به کار رفته با حجم یه ذره بیشتر بوست خیلی بالاتری به اندازه ۱۴.۵ پوند بر اینچ مربع داره
          یعنی یا میشد از سوپرچارجر کوچیکتر و البته سبکتر واسه بوست مشابه استفاده بشه یا راه جالبتر هرچند کلا تنظیم ماشین عوض شه اما با بوست بیشتر قدرت ماشینو افزایش میدادن تا اثر حجم کمرنگ شه (اینم درنظر بگیریم که شاید منظور فورد از 800+ اسب قدرت تو محدوده 860 اسب باشه که نمیدونم چجوری قراره بهش برسن ولی اگه برسن تقریبا همین حرف من میشه راه حل ساده افزایش قدرت و کم کردن اثر وزن شاید درکنار یه شرایط آیرودینامیکی خوب )

          اقا رامین منظورتون از عرشه بلند مرکز ثقله ؟
          اگه منظورتون مرکز ثقله خب اون که برمیگرده به سرسیلندر بزرگتر نسبت به پوشراد که بازم وقتی زاویه داره مشکلش کمتره و البته رقیبا هم همینطورین دیگه

          از این ماشین در کل خیلی اطلاعات ندارم

        3. R@min

          ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2098 ديدگاه)

          دلیل پایین اوردن بوست بخاطر دور بالا بودن موتور بود تا دوام فدا نشه و گرنه این سوپرشارژر مدل ایتون تو کوروت C7 ZR1 همون ۱۴ psi بوست میده و پیشرفته ترین سوپرشارژره موجوده و رو همین شلبی هم با یه تغییر پولی سوپرشارژر قدرت بالای ۹۰۰ اسب میگیرن، در کل کایوت مشکل تامین قدرت نداره.

          با پیشرفت مهندسی موتور بحث مدیریت گرمایی هم موضوع مهمی نیست. به هر حال دلیل اول همون موندن پای سنت های مکتب آمریکایی هست که فورد نمی خواد بهش پشت کنه اونم با یه ماستنگ.

          خیلی خوشحال میشم باهات هم کلام میشم امین جان و ممنون از همه دوستان که تو بحث شرکت کردن ❤️

    2. GMA

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (854 ديدگاه)

      میشه درباره کمپانی مالتی متیک توضیح بدی لطفاً؟

      1. R@min

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        مالتیمتیک تو کار ساخت شاسی و تعلیق برای محصولات مسابقه ای هست و بزرگترین ابداعشون هم سیستم تعلیق DDSV هست که ردبول باهاش ۴ تا قهرمانی اورد و از تامین کننده های ثابت شاسی و تعلیق WEC و IMSA هست.

        بعد از مونتاژ فورد جی تی جاده‌ای و مسابقه ای بشدت مورد توجه برندهای دیگه قرار گرفت و تعلیق و شاسی استون والکری، مرسدس AMG ONE، پیشرفته ترین تعلیق فعال دنیای خودرو برای فراری پورسانگوئه و کلی محصول هاردکور جاده ای دیگه شراکت داشته.

        آخرین کارشونم همین ماستنگ GTD و نمونه مسابقه‌ایش هست.

        موافقم 10
        1. GMA

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (854 ديدگاه)

          مرسی، لطف کردی 🙏

        2. Cert

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (184 ديدگاه)

          آیا ازرش خرید دارد ؟

      2. Mohammad

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (338 ديدگاه)

        کاربر gma
        مالتی متیک یه شرکت خصوصی ساخت فناوری و قطعات و تجهیزات مهندسی و نوین خودرویی هست و کارش خیلی درسته ، اسمش همیشه تو سایت ها و مجلات اینترنتی زیاد میاد ، من بیشتر اوازه اش رو به خاطر سیستم تعلیق هایی بی نظیر که میسازه تو سایت های خارجی دیدم (نمیشه سیستم تعلیق این شرکت رو یه خودرو باشه و تو توضیحات ازش نام برده نشه)
        قبلنا با ساخت شاسی و سیستم تعلیق استون مارتین وان سر زبون ها افتاد ، و توسعه نسل سوم فورد جی تی هم با همکاری این شرکت بود
        از کارهای های جدید هم همین ماستنگ که میبینی و ساخت مونوکوک فیبر کربنی استون مارتین والکری

        موافقم 10
        1. GMA

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (854 ديدگاه)

          ممنون از شما

    3. Mohammad

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (338 ديدگاه)

      آقا رامین دمپر های این سیستم تعلیق اینرتر هستن؟؟
      آخه ۱۰میلی ثانیه خیلی عدد قابل توجهیه ، فکر نکنم با دمپر هوشمندسیستم تعلیق های معمولی بشه این عدد رو ثبت کرد

      1. R@min

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        بله سیستم اینرتر هست که از تکنولوژی F1 استفاده میکنه و این تعلیق از سطح موتوراسپرت کلاس جی تی و هایپرکار هم بالاتره.

        1. Mohammad

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (338 ديدگاه)

          اها میگم آخه ، ۱۰میلی ثانیه خیلی عدد باورنکردنی هست برای یه سوپر اسپرت (این عدد درحد خودرو های فرمول یک هستش) ممنون بابت توضیحات مفید

      2. car lover

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1568 ديدگاه)

        درود بر شما و ممنون از اطلاعاتتون محمد خان

        1. Mohammad

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (338 ديدگاه)

          car lower عزیز شما لطف داری، مخلصم

    4. snoopsagg

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (12 ديدگاه)

      اگه از توربو استفاده میکرد باید یه موتور الکتریکی هم برای جبران لگ اولش استفاده میکرد که اینطوری گند میخورد تو همه چی

      موافقم 2
      مخالفم 4
      1. R@min

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        لگ توربو ساختار hot v نزدیک صفره.

        موافقم 6
        مخالفم 1
        1. car lover

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (1568 ديدگاه)

          اقا رامین و همچنین دوستان یه سوالی داشتم کسی میتونه ساختار توربوهای کوینزگ یسکو رو توضیح بده که میگن بهش میگن سیستم ضد تاخیر و مثل ماشین های تنفس طبیعی عمل میکنه؟

          موافقم 3
          مخالفم 1
        2. Mohammad

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (338 ديدگاه)

          کاربر car lover
          شفت و بلبرینگ توربو های یسکو از سرامیک ساخته شدن (برای کاهش تاخیر و افزایش عملکرد ) و اون خذف تاخیر توربو هم به کمک کمپرسور پمپ هوای الکتریکی صورت میگیره که تو دور های پایین به کمک توربو میاد و تاخیر توربو رو کاهش میده ، این فناوری خیلی جدید نیست ، کاهش لگ توربو(als) چندنوعه , یه نوعش که تو خودرو هایی مثل رالی(wrc) استفاده میشه یه چیزی تو همین مایه هاست فقط اونا از هوای داغ منیفولد دود استفاده میکنن تا لگ رو کاهش بدن و یکسو از یه کمپرسور الکتریکی جداگانه استفاده میکنه

        3. Mohammad

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (338 ديدگاه)

          کار بر car lower
          یه کامنت نوشتم نمیدونم دیر ثبت میشه یا ثبت نمیشه ولی به هر حال یه بار دیگه مینویسم
          تو قدم اول شفت و بلبرینگ های یسکو سرامیکی شده که تاخیر توربو رو کاهش میده ، و اینکه یه کمپرسور پمپ هوای الکتریکی اضافه نصب شده که تو دور های پایین به کمک توربو ها میاد و لگ رو به حداقل میرسونه ، کاهش لگ توربو رو میشه به چند تا روش انجام داد که یکیش هم اینه که یه محفظه جداگانه هوای داغ از منیفولد دود به سمت توربو ها میاد و لگ توربو ها رو تو دور پایین کاهش میده مثل خودرو های رالی wrc چند سال های اخیر ، تو یسکو اون کمپرسور الکتریکی با برق کار میکنه و کمبود رو جبران میکنه ( اگه چیزی رو اشتباه گفتم بگید اصلاح کنم )

    5. sadra gholami

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (29 ديدگاه)

      من هم موافقم با شما
      چون سپر شارژر حتما وزن بیشتری نسبت به توربو شارژر داره
      ولی از این کار فورد خوشم اومد که سنت شکنی نکرد

    6. corvette

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (370 ديدگاه)

      آقا رامین
      به نظرت میشد موتور ودوو با ۲ تا توربو تو این ماستنگ باشن؟؟؟؟

      1. R@min

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        صد در صد

    7. Yasin.sn

      ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (26 ديدگاه)

      استفاده از سوپرشارژر باعث حل مشکل لگ توربو و در دسترس بودن گشتاور تو دور پایین میشه ته میتونه مناسب تر باشه .

  5. مازیار

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3301 ديدگاه)

    ازش خیلی خوشم میاد
    و مورد شاید مشکوک اشاره به هدف زیر هفت دقیقه در نوربرگ رینگ که با این تبلیغات و پتانسیل همخونی نداره. AMG GT BLACK SERIES با اشتراکات زیاد (موتورجلو دف عقب هم قیمت) فاصله زیادی با هفت دقیقه داره
    آیا بلوفی تبلیغاتی با هدف غافلگیری هست؟

    موافقم 5
    مخالفم 6
    1. GMA

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (854 ديدگاه)

      مازیار عزیز فکر میکنم دچار اشتباه شدید
      تایم GT بلک سریز در نوربرگ ۶:۴۳ هست
      اینم پس قطعا می‌تونه تایم زیر ۷ دقیقه بزنه

      موافقم 12
      1. مازیار

        ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (3301 ديدگاه)

        میدونم دوست عزیز اشاره ام به همون بود
        ۶:۴۳ با هفت دقیقه فاصله زیادی داره اینطور نیست؟
        منظورم اینه که با این رقابت ثانیه ای اعلام هدف زیر هفت دقیقه قاعدتا ۱۵ ثانیه کمتر از هفت نیست
        اینم باید همون حدود بنز بزنه حالا شاید اختیار کردن شاید هم قصد سورپرایز دارن

        موافقم 4
        مخالفم 3
        1. GMA

          ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (854 ديدگاه)

          بله درسته من اشتباه متوجه منظورتون شدم

          موافقم 3
          مخالفم 1
  6. زیزیگولو

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (6010 ديدگاه)

    یکی از زیباترین موستانگ‌هایی که تا حالا دیدم 👌

    موافقم 11
  7. Taha Ayoobi

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4703 ديدگاه)

    به به.

    از حق نگذریم عجب رخی داره.

    من که به شدت لذت بردم، با این قیمتی که داره معلومه یه چیزی برای رو کردن داره.
    چون آمریکایی قیمت رو الکی نمی‌بره بالا.

    به شخصه عاشق پدل شیفتر های تیتانیومیش شدم.

    موافقم 14
  8. مجتبی خانی

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (48 ديدگاه)

    ترکیب ظرافت و ابهت

    موافقم 9
    مخالفم 1
  9. بی وطن

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (133 ديدگاه)

    جذاب لعنتی!!!!

    موافقم 6
    مخالفم 1
  10. GMA

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (854 ديدگاه)

    بعد از ماستنگ ۶۷ و شلبی ۲۰۱۳ از هیچ مدل ماستنگی تا این حد خوشم نیومده بود!
    شاهکاره بنظرم واقعا حرف نداره
    ولی کابینش کاش این شکلی نبود، خیلی ناجوره برا چنین هیولایی…

    موافقم 10
    1. Taha Ayoobi

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4703 ديدگاه)

      اتفاقا از نظر من کابینش حس خفت و دارکی میده.

  11. علیرضا

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (261 ديدگاه)

    امریکای ها در چندین زمینه حرف اول خودرو سازی میزنن یک تولید خودرو های پیکاپ ، suv ها و اسپورت های ارزون قیمت، چند مقاله پیش بود تست تصادف ماشین های suv امریکای منتشر شد اما باز هم رودست suv امریکای نداریم

    موافقم 8
    مخالفم 5
    1. Taha Ayoobi

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4703 ديدگاه)

      منم همینو میگم ولی متاسفانه قبول نمیکنن.

      من به شخصه هنوز ماشینی به خوبی اس یو وی های آمریکایی ندیدم.

      موافقم 8
      مخالفم 3
    2. سوشیانت

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3616 ديدگاه)

      تمامی اون اس یو وی ها قبل اون تست تصادف جدید تولید شده بودن و با معیار های زمان تولیدشون ایمنی خوبی داشتن و البته همین موستانگ حرف شما رو نقص میکنه چون قیمتش ۳۲۵ هزار دلاره و پرفورمنس خیلی خوبی هم داره

      موافقم 6
      مخالفم 7
  12. الف.ی

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1784 ديدگاه)

    صفحه نمایش دوبل مستطیلی کابین رو مرسدس بین ماشینا مُد کرد

    موافقم 2
    مخالفم 6
  13. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (354 ديدگاه)

    واقعا ساهکاره موستانگ همه کار از دستش بر میاد.ولی بازم انتخابم چلنجره دیوونه.ولی چند نکته ریز داره که اگر انجام میشد خیلی بهتر بود.یکی صندلیهاش که اگر از نمونه‌ای نازک‌تر و کربنی حداقل مشابه کوروت البته بدون تنضیمات برقی استفاده میکرد بهتر بود.دوم اگزوزها اگر دو لول گرد از قسمت رکابها میداد بیرون جالبتر بود.سوم صداش رو باید خشن‌تر میکردن البته صداش بی نظیره خیلی خوشم میاد ولی یکم خشن‌تر بهتر بود.چهارم یه رول کیج نصب میکردن به همراه کمر بندها ۴ نقطه ای.در آخر منتظر عملکردشم خیلی خوبه

    موافقم 4
    مخالفم 4
  14. Amirsh

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (209 ديدگاه)

    دیوانه کنندس
    خیلی خوبه

    موافقم 5
    مخالفم 1
  15. amirmohammadja79

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (121 ديدگاه)

    واقعا با این رنگ زیباست ولی طرجیح میدادم پشت امپر آنالوگ باشه تا دیجیتالی
    بهرحال منتظر AMG GT Back series نسل جدید باشید تا موستانگ رو نابود کنه

    موافقم 8
    مخالفم 3
    1. سوشیانت

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3616 ديدگاه)

      بذار بیاد بعد بگو نابود میکنه

      موافقم 5
      مخالفم 5
      1. amirmohammadja79

        ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (121 ديدگاه)

        مهندسی آلمانی رو دست کم نگیر

        موافقم 1
        مخالفم 2
  16. reza342

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (217 ديدگاه)

    با نصفش ار35 نیسمو میخری که اینو راحت میزاره جیبش:)

    موافقم 1
    مخالفم 13
    1. NAVID@@98

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (870 ديدگاه)

      اتفاقا برعکس داداش به قول معروف میگن باش تا صبح دولتت بدمد به همین خیال باش

      الن بازم با یه اکانت فیک میاد میگه میخرم تقویت میکنم 😂 داداش تا کجا تقویت کنی تا ناکجا ویران😂
      درسته که ار۳۵ تو تایم مناسبی وارد بازار شد و این فرصتو داشت تا خودی نشون بده ولی اخرش واقعیت و برتری دست هموناییه که گفتم
      اینجورم نیس بگی تقویت کنم و از این حرفا
      هرچی تقویت کنی همون هر چیز اول آمریکایی یا اروپایی ۱۰۰ برابر بهترش رو بهت میده هر چیز اول که برا اونی که تو گفتی قفله حالا هر چی هم که بخوای خرجش کنی یا نکنی😂

      ار۳۵ خودشو پاره کرد که تایم زیر ۷ بزنه نوربرگرینگ نتونست نزد دیگه چه توهمی بیشتر از این که خواسته باشیم این جور نظر اشتباه بدیم مگر تعصب بیخود باشه که باعث بشه واقعیتو نبینید و وارونه جلوه اش بدید

      بحث پرفورمنس بالا و تایم پیست و تکنولوژی و حتی تیونینگ با موتور V8 قطعا و ۱۰۰% درصد همون پورشه و مرسدس ای ام جی و و فورد موستانگ جلو هستن ۱۰۰ عیچ و میزارنش ار۳۵ رو توجیبشون

      تازه همون ۹۱۱ نسل قبل که زمان معرفی نزدیکی به همون ار ۳۵ داشت اونقدر ارتقاءداده شد در انواع نسخه ها که رکورد نوربرگرینگ رو زد و از هر نظر بهترش شد
      به سَبَبِ اینکه پازل اصلی و مهم کار که همون مهندسی و تکنولوژی و تجارب موتور اسپرت هست رو که طی سالها کسب کرده بودن رو واردش کرد این همون موتور اسپرت و تجارب ارزشمندش بود که باعث شد یکی مثل پورشه ۹۱۱ یا همین فورد موستانگ برتری داشته باشن و جلو بیوفتن
      و راحت ار۳۵ رو بزارن تو جیبشون ✌️

      موافقم 8
      مخالفم 2
    2. Taha Ayoobi

      ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4703 ديدگاه)

      چرا یه حرفی می‌زنید که بحث الکی راه بیوفته و مقدسات هر کسی زیر سوال بره؟

      موافقم 7
      مخالفم 1
  17. amirboss

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (795 ديدگاه)

    ماستنگ از جمله خوش تیون ترین خودروهای ساخته شده به دست بشر هست و اونم بخاطر پتانسیل بالای این خودرو تو همه زمینه های فنی و بصری میشه.

  18. jalopy

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (178 ديدگاه)

    عجب رخی🔥🔥🔥

  19. Amir

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (49 ديدگاه)

    ماشینی که مورد قبول همس

  20. یوسفی

    ۱ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (72 ديدگاه)

    امروز میشه گفت از کامنت ها لذت بردم نفس همه شما گرم که بحث فنی و اطلاعات را در پیش گرفتید
    پیوسته برقرار باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا