فورد که قصد دارد موستانگ GTD را در مسابقهٔ لمانز ۲۰۲۴ به نمایش درآورد، برای اولین بار از داخل آن رونمایی کرده است.
فورد برای اولین نمایش اروپایی موستانگ GTD مسابقهٔ ۲۴ ساعتهٔ لمانز را انتخاب کرده و جزئیات بیشتری را در مورد این سوپرکار جدید خود اعلام کرده است. علاوه بر این، سازندهٔ آمریکایی برای اولین بار از داخل GTD هم رونمایی کرده است. در همین حال، با هدف ثبت رکورد زیر ۷ دقیقه در پیست نوربرگرینگ، فورد یک پکیج پرفورمنس سفارشی را نیز برای این موستانگ گرانقیمت ارائه کرده است.
این پکیج بالههای روی سپر جلو، اسپلیتر بزرگتر جلو، فلپهای زیر بدنه و سیستم DRS برای بال عقب را به همراه دارد. این ویژگی آیرودینامیکی فعال به کاهش درگ در مسیرهای مستقیم و حفظ داونفورس در پیچها کمک میکند. پکیج پرفورمنس همچنین با ارائهٔ رینگهای ۲۰ اینچی منیزیومی و حذف مقداری از مواد عایق صدا، وزن GTD را هم کاهش خواهد داد. فعلاً اما فورد میزان این کاهش وزن و همینطور قیمت پکیج پرفورمنس را اعلام نکرده است.
برای موستانگ GTD شش رنگ بیرونی مختلف شامل خاکستری پلیمتیک، قرمز مسابقهای، مشکی سایهای، سفید منجمد، آبی لایتنینگ و قرمز شعلهای در نظر گرفته شده است که آخری را در تصاویر میبینید. این همان نمونهای است که در لمانز به نمایش درخواهد آمد. این نمونه همچنین از تریم کربن سریز هم بهره میبرد که شامل فیبر کربن در کاپوت، سقف و صندوق عقب به همراه رینگهای مگنتیت میشود.
هرچند موستانگ GTD اولین بار حدود ۱۰ ماه پیش رونمایی شد اما فورد تا به امروز داخل آن را نشان نداده بود. حال اما سرانجام میتوانیم کابین این شکارچی سوپراسپرتها را ببینیم. بهطورکلی، تغییرات داخلی GTD نسبت به موستانگهای بسیار ارزانتر چندان بزرگ نیستند هرچند که فورد چند عنصر خاص GTD را به کابین اضافه کرده است. در اینجا همچنان همان صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۴ اینچی و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۳.۲ اینچی حفظ شده اما این نمایشگرها از گرافیک منحصربهفردی بهره میبرند.
علاوه بر این، طراحان فورد دو دکمهٔ جدید را به کنسول میانی اضافه کردهاند که یکی برای بالا بردن محور جلو و دیگری میانبری برای صفحهٔ Track Apps در سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است. یکی دیگر از عناصر مهم، پدل شیفترهای تیتانیومی پشت فرمان است که از طریق پرینت سهبعدی ساخته شده است. به گفتهٔ فورد، این پدالهای بزرگتر به راننده کمک میکند تا کنترل بیشتری بر گیربکس هشت سرعتهٔ دوکلاچه داشته باشد و بهترین بهره را از موتور ۵.۲ لیتری V8 سوپرشارژ با بیش از ۸۰۰ اسب بخار قدرت ببرد. همین تریم تیتانیومی برای شیفتر دوار روی کنسول مرکزی هم در نظر گرفته شده است.
ارائهٔ صندلیهای ریکارو بهصورت استاندارد و غربیلک فرمان جدید D شکل با کنترلهای اضافی برای تنظیمات تعلیق و اگزوز و همینطور تریم فیبر کربنی هم از دیگر ویژگیهای داخلی موستانگ GTD هستند. در اقدامی جالب، پنجرهای از جنس پلیکربنات با طول ۶۰ سانتیمتر و عرض ۲۵ سانتیمتر در عقب خودرو تعبیه شده است که سیستم تعلیق پوشراد موستانگ را نشان میدهد. این ماشین با قیمت چشمگیر ۳۲۵ هزار دلار عرضه میشود و هماکنون پذیرش سفارشات خرید در آمریکا و کانادا به پایان رسیده اما خریداران در مکزیک و خاورمیانه همچنان فرصت خرید خواهند داشت.
Yazdan
۲۵ خرداد ۱۴۰۳خدایی باید خیلی آمریکایی باز باشی که بجا 911 gt3 اینو بخری
ali_x76
۲۵ خرداد ۱۴۰۳والا با توجه به قیمت و قدرت موتورش، رقیب GT2 به نظر میاد. امیدوارم نا امیدمون نکنه…
سوشیانت
۲۵ خرداد ۱۴۰۳و خیلی باید آلمانی باز باشی که به جای این غول ۸۰۰ اسب بخاری gt3 بخری
Mercedes
۵ تیر ۱۴۰۳فورد اسمش نمیکشه +۳۰۰ هزار تارو
ولی پورشه میکشه
در ضمن تعصب آمریکایی باز ها به همه ثابت شدست
خودم از این نسخه فورد ماستنگ خیلی خوشم میاد (gtd)
ولی تهش 250 هزار تا بیشتر نمیرزه (تهش)
مرد حسابی اصلا 911 هیچی
با این پول میشه هوراکان تکنیکا خرید
چه خبره
Amir
۲۶ خرداد ۱۴۰۳من فقط میخوام بدونم چرا آمپر عقربه ای رو حذف کردن
فوردر
۲۰ تیر ۱۴۰۳فورد آمریکایی لعنتی،دوسش دارم
Siyavash
۲۵ خرداد ۱۴۰۳عاشقشم…زیبا،وحشی..
SMS
۲۶ خرداد ۱۴۰۳وقتی فورد بخواد گرون بسازه ،به نظر تون این یا سوپر اسنیک ؟
این لایک ، سوپر اسنیک دیس لایک
ARIAN
۲۵ خرداد ۱۴۰۳خیلی خوشگله😍 ولی یکم قیمتش زیاده و اختلافش با gt500 نسل قبل فضاییه. مشتاقانه منتظر معرفی gt500 جدیدم🙃
R@min
۲۵ خرداد ۱۴۰۳در باب مهندسی تعلیق و آیرودینامیک در بالاترین سطح خودروسازی هست، سیستم تعلیق نیمه فعالش در 10 میلی ثانیه از سفت ترین حالت به نرم ترین حالت شیفت می کنه واقعا اعجاب انگیزه. مونتاژ بسیار عالی مالتیمتیک هم ورای تصوره که قدرت این تامین کننده نشون میده بی دلیل نیست تمام خودروسازان برای شراکت باهاشون سر و دست میشکونن.
تو مبحث موتور کم کاری کردن بنظرم نباید از سوپرشارژر استفاده می کردن، بهتر بود از تویین توربو یا حتی سیستم Hot V استفاده میشد که پرفورمنس چند پله بالاتر میبرد.
در بحث قیمت هم مشابه بلک سریز عمل کردن مدل پایه 300k و با آپشن های کربنی و وزنی حدود 400k تعیین شده.
Taha Ayoobi
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ایول خیلی توضیحات خوبی دادی.
سیستم hot v چیه؟
به نظرم اگه از توربو استفاده میکرد قدرتش میزد بالای 1000 تا.
car lover
۲۵ خرداد ۱۴۰۳اصالت ماسل کار اینه که سوپرشارژ باشه…🔥
AMIN (M.A.S)
۲۵ خرداد ۱۴۰۳هات وی یعنی توی موتور V شکل توربو یا توربو هارو توی فضای مابین دوتا بلوک نصب کنی تا با کم کردن فاصله بین توربو و سیلندرات تاخیر توربو هم به طور محسوسی کمتر بشه
اما خب عیبش اینه که توربو اون وسط در معرض حرارت بیشتر قرار داره واسه ساختش باید سیستم خنک کنندگی قدرتمندیم داشته باشی
تا جایی که میدونم موتور N63 (نسخه ساده موتور 4.4 V8 بی ام و) اولین موتور هات وی جاده ای هست
در کل هرچند آقا رامین فرمودن که بهتره توربو باشه ولی به نظرم سوپرچارجر با توجه به نداشتن لگ (هرچقدر هم نامحسوس) اونقدم چیز ناامید کننده ای نیست هرچند هنوزم یه موستانگ اینجوری واسم عجیبه
R@min
۲۵ خرداد ۱۴۰۳امین جان برای یه محصول پیست محور به اصطلاح cut edge technology سوپرشارژر نقطه مقابل تعادل هست و وزن زیادی هم به طور تحمیل می کنه، موتور پردتر نزدیک ۲۵۰ کیلو وزنشه که پنجاه کیلوش بخاطر همین سوپرشارژر هست و می تونستن با توربو وزن موتور زیر ۲۳۰ کیلو بیارن و حتی موتورو پایین تر بیارن، از طرفی خانواده کایوت و همه موتورهای DOHC عرشه بلندی دارن، این جزئیات کوچک تفاوت های بزرگی رقم میزنه.
AMIN (M.A.S)
۲۵ خرداد ۱۴۰۳به به اقا رامین احوال شما
درسته که سوپرچارجر وزن به نسبت بیشتریو اعمال میکنه
اما به نظرم از اونجایی که وابستگی کمتری به دما داره و البته لگ توربویی که توش نیست میتونه مزیت باشه مخصوصا وقتی چند دور زدید یا توی پیستای با پیچ تند میرید که نیازه سرعت خیلی کم بشه و اینجا توی شرایط تحت فشار داغ شدن توربو و موقع خروج از پیچ اثر کمرنگ لگ توربو میتونه خودشو نشون بده (والبته که هزینه های ساخت ماشین هم کمتر میشه اونجوری باید همون موتورو دوباره با توربو و یه سری تغییرات دیگه بسازن که هزینه اضافیه البته واسه این مدل شاید خیلی مهم نباشه)
توی این ماشین سوپرچارجری به حجم 2.65L استفاده شده که حدود ۱۲ پوند بر اینچ مربع بوست ایجاد میکنه خب چرا واسه این بوست از سوپرچارجر این حجمی استفاده کردن؟
سوپرچارجری که توی موتور دیمن ۲۰۱۸ به کار رفته با حجم یه ذره بیشتر بوست خیلی بالاتری به اندازه ۱۴.۵ پوند بر اینچ مربع داره
یعنی یا میشد از سوپرچارجر کوچیکتر و البته سبکتر واسه بوست مشابه استفاده بشه یا راه جالبتر هرچند کلا تنظیم ماشین عوض شه اما با بوست بیشتر قدرت ماشینو افزایش میدادن تا اثر حجم کمرنگ شه (اینم درنظر بگیریم که شاید منظور فورد از 800+ اسب قدرت تو محدوده 860 اسب باشه که نمیدونم چجوری قراره بهش برسن ولی اگه برسن تقریبا همین حرف من میشه راه حل ساده افزایش قدرت و کم کردن اثر وزن شاید درکنار یه شرایط آیرودینامیکی خوب )
اقا رامین منظورتون از عرشه بلند مرکز ثقله ؟
اگه منظورتون مرکز ثقله خب اون که برمیگرده به سرسیلندر بزرگتر نسبت به پوشراد که بازم وقتی زاویه داره مشکلش کمتره و البته رقیبا هم همینطورین دیگه
از این ماشین در کل خیلی اطلاعات ندارم
R@min
۲۶ خرداد ۱۴۰۳دلیل پایین اوردن بوست بخاطر دور بالا بودن موتور بود تا دوام فدا نشه و گرنه این سوپرشارژر مدل ایتون تو کوروت C7 ZR1 همون ۱۴ psi بوست میده و پیشرفته ترین سوپرشارژره موجوده و رو همین شلبی هم با یه تغییر پولی سوپرشارژر قدرت بالای ۹۰۰ اسب میگیرن، در کل کایوت مشکل تامین قدرت نداره.
با پیشرفت مهندسی موتور بحث مدیریت گرمایی هم موضوع مهمی نیست. به هر حال دلیل اول همون موندن پای سنت های مکتب آمریکایی هست که فورد نمی خواد بهش پشت کنه اونم با یه ماستنگ.
خیلی خوشحال میشم باهات هم کلام میشم امین جان و ممنون از همه دوستان که تو بحث شرکت کردن ❤️
GMA
۲۵ خرداد ۱۴۰۳میشه درباره کمپانی مالتی متیک توضیح بدی لطفاً؟
R@min
۲۵ خرداد ۱۴۰۳مالتیمتیک تو کار ساخت شاسی و تعلیق برای محصولات مسابقه ای هست و بزرگترین ابداعشون هم سیستم تعلیق DDSV هست که ردبول باهاش ۴ تا قهرمانی اورد و از تامین کننده های ثابت شاسی و تعلیق WEC و IMSA هست.
بعد از مونتاژ فورد جی تی جادهای و مسابقه ای بشدت مورد توجه برندهای دیگه قرار گرفت و تعلیق و شاسی استون والکری، مرسدس AMG ONE، پیشرفته ترین تعلیق فعال دنیای خودرو برای فراری پورسانگوئه و کلی محصول هاردکور جاده ای دیگه شراکت داشته.
آخرین کارشونم همین ماستنگ GTD و نمونه مسابقهایش هست.
GMA
۲۵ خرداد ۱۴۰۳مرسی، لطف کردی 🙏
Cert
۲۵ خرداد ۱۴۰۳آیا ازرش خرید دارد ؟
Mohammad
۲۵ خرداد ۱۴۰۳کاربر gma
مالتی متیک یه شرکت خصوصی ساخت فناوری و قطعات و تجهیزات مهندسی و نوین خودرویی هست و کارش خیلی درسته ، اسمش همیشه تو سایت ها و مجلات اینترنتی زیاد میاد ، من بیشتر اوازه اش رو به خاطر سیستم تعلیق هایی بی نظیر که میسازه تو سایت های خارجی دیدم (نمیشه سیستم تعلیق این شرکت رو یه خودرو باشه و تو توضیحات ازش نام برده نشه)
قبلنا با ساخت شاسی و سیستم تعلیق استون مارتین وان سر زبون ها افتاد ، و توسعه نسل سوم فورد جی تی هم با همکاری این شرکت بود
از کارهای های جدید هم همین ماستنگ که میبینی و ساخت مونوکوک فیبر کربنی استون مارتین والکری
GMA
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ممنون از شما
Mohammad
۲۵ خرداد ۱۴۰۳آقا رامین دمپر های این سیستم تعلیق اینرتر هستن؟؟
آخه ۱۰میلی ثانیه خیلی عدد قابل توجهیه ، فکر نکنم با دمپر هوشمندسیستم تعلیق های معمولی بشه این عدد رو ثبت کرد
R@min
۲۵ خرداد ۱۴۰۳بله سیستم اینرتر هست که از تکنولوژی F1 استفاده میکنه و این تعلیق از سطح موتوراسپرت کلاس جی تی و هایپرکار هم بالاتره.
Mohammad
۲۵ خرداد ۱۴۰۳اها میگم آخه ، ۱۰میلی ثانیه خیلی عدد باورنکردنی هست برای یه سوپر اسپرت (این عدد درحد خودرو های فرمول یک هستش) ممنون بابت توضیحات مفید
car lover
۲۵ خرداد ۱۴۰۳درود بر شما و ممنون از اطلاعاتتون محمد خان
Mohammad
۲۵ خرداد ۱۴۰۳car lower عزیز شما لطف داری، مخلصم
snoopsagg
۲۵ خرداد ۱۴۰۳اگه از توربو استفاده میکرد باید یه موتور الکتریکی هم برای جبران لگ اولش استفاده میکرد که اینطوری گند میخورد تو همه چی
R@min
۲۵ خرداد ۱۴۰۳لگ توربو ساختار hot v نزدیک صفره.
car lover
۲۵ خرداد ۱۴۰۳اقا رامین و همچنین دوستان یه سوالی داشتم کسی میتونه ساختار توربوهای کوینزگ یسکو رو توضیح بده که میگن بهش میگن سیستم ضد تاخیر و مثل ماشین های تنفس طبیعی عمل میکنه؟
Mohammad
۲۵ خرداد ۱۴۰۳کاربر car lover
شفت و بلبرینگ توربو های یسکو از سرامیک ساخته شدن (برای کاهش تاخیر و افزایش عملکرد ) و اون خذف تاخیر توربو هم به کمک کمپرسور پمپ هوای الکتریکی صورت میگیره که تو دور های پایین به کمک توربو میاد و تاخیر توربو رو کاهش میده ، این فناوری خیلی جدید نیست ، کاهش لگ توربو(als) چندنوعه , یه نوعش که تو خودرو هایی مثل رالی(wrc) استفاده میشه یه چیزی تو همین مایه هاست فقط اونا از هوای داغ منیفولد دود استفاده میکنن تا لگ رو کاهش بدن و یکسو از یه کمپرسور الکتریکی جداگانه استفاده میکنه
Mohammad
۲۵ خرداد ۱۴۰۳کار بر car lower
یه کامنت نوشتم نمیدونم دیر ثبت میشه یا ثبت نمیشه ولی به هر حال یه بار دیگه مینویسم
تو قدم اول شفت و بلبرینگ های یسکو سرامیکی شده که تاخیر توربو رو کاهش میده ، و اینکه یه کمپرسور پمپ هوای الکتریکی اضافه نصب شده که تو دور های پایین به کمک توربو ها میاد و لگ رو به حداقل میرسونه ، کاهش لگ توربو رو میشه به چند تا روش انجام داد که یکیش هم اینه که یه محفظه جداگانه هوای داغ از منیفولد دود به سمت توربو ها میاد و لگ توربو ها رو تو دور پایین کاهش میده مثل خودرو های رالی wrc چند سال های اخیر ، تو یسکو اون کمپرسور الکتریکی با برق کار میکنه و کمبود رو جبران میکنه ( اگه چیزی رو اشتباه گفتم بگید اصلاح کنم )
sadra gholami
۲۵ خرداد ۱۴۰۳من هم موافقم با شما
چون سپر شارژر حتما وزن بیشتری نسبت به توربو شارژر داره
ولی از این کار فورد خوشم اومد که سنت شکنی نکرد
corvette
۲۵ خرداد ۱۴۰۳آقا رامین
به نظرت میشد موتور ودوو با ۲ تا توربو تو این ماستنگ باشن؟؟؟؟
R@min
۲۵ خرداد ۱۴۰۳صد در صد
Yasin.sn
۲۶ خرداد ۱۴۰۳استفاده از سوپرشارژر باعث حل مشکل لگ توربو و در دسترس بودن گشتاور تو دور پایین میشه ته میتونه مناسب تر باشه .
مازیار
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ازش خیلی خوشم میاد
و مورد شاید مشکوک اشاره به هدف زیر هفت دقیقه در نوربرگ رینگ که با این تبلیغات و پتانسیل همخونی نداره. AMG GT BLACK SERIES با اشتراکات زیاد (موتورجلو دف عقب هم قیمت) فاصله زیادی با هفت دقیقه داره
آیا بلوفی تبلیغاتی با هدف غافلگیری هست؟
GMA
۲۵ خرداد ۱۴۰۳مازیار عزیز فکر میکنم دچار اشتباه شدید
تایم GT بلک سریز در نوربرگ ۶:۴۳ هست
اینم پس قطعا میتونه تایم زیر ۷ دقیقه بزنه
مازیار
۲۵ خرداد ۱۴۰۳میدونم دوست عزیز اشاره ام به همون بود
۶:۴۳ با هفت دقیقه فاصله زیادی داره اینطور نیست؟
منظورم اینه که با این رقابت ثانیه ای اعلام هدف زیر هفت دقیقه قاعدتا ۱۵ ثانیه کمتر از هفت نیست
اینم باید همون حدود بنز بزنه حالا شاید اختیار کردن شاید هم قصد سورپرایز دارن
GMA
۲۵ خرداد ۱۴۰۳بله درسته من اشتباه متوجه منظورتون شدم
زیزیگولو
۲۵ خرداد ۱۴۰۳یکی از زیباترین موستانگهایی که تا حالا دیدم 👌
Taha Ayoobi
۲۵ خرداد ۱۴۰۳به به.
از حق نگذریم عجب رخی داره.
من که به شدت لذت بردم، با این قیمتی که داره معلومه یه چیزی برای رو کردن داره.
چون آمریکایی قیمت رو الکی نمیبره بالا.
به شخصه عاشق پدل شیفتر های تیتانیومیش شدم.
مجتبی خانی
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ترکیب ظرافت و ابهت
بی وطن
۲۵ خرداد ۱۴۰۳جذاب لعنتی!!!!
GMA
۲۵ خرداد ۱۴۰۳بعد از ماستنگ ۶۷ و شلبی ۲۰۱۳ از هیچ مدل ماستنگی تا این حد خوشم نیومده بود!
شاهکاره بنظرم واقعا حرف نداره
ولی کابینش کاش این شکلی نبود، خیلی ناجوره برا چنین هیولایی…
Taha Ayoobi
۲۵ خرداد ۱۴۰۳اتفاقا از نظر من کابینش حس خفت و دارکی میده.
علیرضا
۲۵ خرداد ۱۴۰۳امریکای ها در چندین زمینه حرف اول خودرو سازی میزنن یک تولید خودرو های پیکاپ ، suv ها و اسپورت های ارزون قیمت، چند مقاله پیش بود تست تصادف ماشین های suv امریکای منتشر شد اما باز هم رودست suv امریکای نداریم
Taha Ayoobi
۲۵ خرداد ۱۴۰۳منم همینو میگم ولی متاسفانه قبول نمیکنن.
من به شخصه هنوز ماشینی به خوبی اس یو وی های آمریکایی ندیدم.
سوشیانت
۲۵ خرداد ۱۴۰۳تمامی اون اس یو وی ها قبل اون تست تصادف جدید تولید شده بودن و با معیار های زمان تولیدشون ایمنی خوبی داشتن و البته همین موستانگ حرف شما رو نقص میکنه چون قیمتش ۳۲۵ هزار دلاره و پرفورمنس خیلی خوبی هم داره
الف.ی
۲۵ خرداد ۱۴۰۳صفحه نمایش دوبل مستطیلی کابین رو مرسدس بین ماشینا مُد کرد
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۲۵ خرداد ۱۴۰۳واقعا ساهکاره موستانگ همه کار از دستش بر میاد.ولی بازم انتخابم چلنجره دیوونه.ولی چند نکته ریز داره که اگر انجام میشد خیلی بهتر بود.یکی صندلیهاش که اگر از نمونهای نازکتر و کربنی حداقل مشابه کوروت البته بدون تنضیمات برقی استفاده میکرد بهتر بود.دوم اگزوزها اگر دو لول گرد از قسمت رکابها میداد بیرون جالبتر بود.سوم صداش رو باید خشنتر میکردن البته صداش بی نظیره خیلی خوشم میاد ولی یکم خشنتر بهتر بود.چهارم یه رول کیج نصب میکردن به همراه کمر بندها ۴ نقطه ای.در آخر منتظر عملکردشم خیلی خوبه
Amirsh
۲۵ خرداد ۱۴۰۳دیوانه کنندس
خیلی خوبه
amirmohammadja79
۲۵ خرداد ۱۴۰۳واقعا با این رنگ زیباست ولی طرجیح میدادم پشت امپر آنالوگ باشه تا دیجیتالی
بهرحال منتظر AMG GT Back series نسل جدید باشید تا موستانگ رو نابود کنه
سوشیانت
۲۵ خرداد ۱۴۰۳بذار بیاد بعد بگو نابود میکنه
amirmohammadja79
۲۶ خرداد ۱۴۰۳مهندسی آلمانی رو دست کم نگیر
reza342
۲۵ خرداد ۱۴۰۳با نصفش ار35 نیسمو میخری که اینو راحت میزاره جیبش:)
NAVID@@98
۲۵ خرداد ۱۴۰۳اتفاقا برعکس داداش به قول معروف میگن باش تا صبح دولتت بدمد به همین خیال باش
الن بازم با یه اکانت فیک میاد میگه میخرم تقویت میکنم 😂 داداش تا کجا تقویت کنی تا ناکجا ویران😂
درسته که ار۳۵ تو تایم مناسبی وارد بازار شد و این فرصتو داشت تا خودی نشون بده ولی اخرش واقعیت و برتری دست هموناییه که گفتم
اینجورم نیس بگی تقویت کنم و از این حرفا
هرچی تقویت کنی همون هر چیز اول آمریکایی یا اروپایی ۱۰۰ برابر بهترش رو بهت میده هر چیز اول که برا اونی که تو گفتی قفله حالا هر چی هم که بخوای خرجش کنی یا نکنی😂
ار۳۵ خودشو پاره کرد که تایم زیر ۷ بزنه نوربرگرینگ نتونست نزد دیگه چه توهمی بیشتر از این که خواسته باشیم این جور نظر اشتباه بدیم مگر تعصب بیخود باشه که باعث بشه واقعیتو نبینید و وارونه جلوه اش بدید
بحث پرفورمنس بالا و تایم پیست و تکنولوژی و حتی تیونینگ با موتور V8 قطعا و ۱۰۰% درصد همون پورشه و مرسدس ای ام جی و و فورد موستانگ جلو هستن ۱۰۰ عیچ و میزارنش ار۳۵ رو توجیبشون
تازه همون ۹۱۱ نسل قبل که زمان معرفی نزدیکی به همون ار ۳۵ داشت اونقدر ارتقاءداده شد در انواع نسخه ها که رکورد نوربرگرینگ رو زد و از هر نظر بهترش شد
به سَبَبِ اینکه پازل اصلی و مهم کار که همون مهندسی و تکنولوژی و تجارب موتور اسپرت هست رو که طی سالها کسب کرده بودن رو واردش کرد این همون موتور اسپرت و تجارب ارزشمندش بود که باعث شد یکی مثل پورشه ۹۱۱ یا همین فورد موستانگ برتری داشته باشن و جلو بیوفتن
و راحت ار۳۵ رو بزارن تو جیبشون ✌️
Taha Ayoobi
۲۵ خرداد ۱۴۰۳چرا یه حرفی میزنید که بحث الکی راه بیوفته و مقدسات هر کسی زیر سوال بره؟
amirboss
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ماستنگ از جمله خوش تیون ترین خودروهای ساخته شده به دست بشر هست و اونم بخاطر پتانسیل بالای این خودرو تو همه زمینه های فنی و بصری میشه.
jalopy
۲۵ خرداد ۱۴۰۳عجب رخی🔥🔥🔥
Amir
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ماشینی که مورد قبول همس
یوسفی
۱ تیر ۱۴۰۳امروز میشه گفت از کامنت ها لذت بردم نفس همه شما گرم که بحث فنی و اطلاعات را در پیش گرفتید
پیوسته برقرار باشید