مقالهای که مطالعه میفرمایید توسط EVANNEX که تأمینکننده قطعات جانبی محصولات تسلاست تهیه شده است. نظرات بیان شده در این مطلب ضرورتاً منعکسکننده نظرات ما نیستند و ما نظرات این شرکت را به عنوان تأمینکننده قطعات جانبی خودروهای تسلا جالب یافتیم و میخواهیم آن را با شما نیز به اشتراک بگذاریم.
کانسومر ریپورتز سالهای سال است که به یک منبع معتبر برای خریداران خودرو تبدیل شده است و در طول این سالها نظرات مختلفی هم درباره تسلا داشته است. بررسی اولیه مدل S توسط کانسومر ریپورتز یک نظر مهم برای اعتماد به خودروسازی جوان بود اما این مجله در ادامه مشکلات متنوعی را در مدل X یافت. در سال ۲۰۱۸ بود که کانسومر ریپورتز به خاطر عملکرد ضعیف تسلا مدل ۳ در تست ترمز، از توصیه خرید آن خودداری کرد اما زمانی که تسلا این مشکل را حل کرد سریعاً نظر کانسومر ریپورتز عوض شد. این مجله در سال ۲۰۲۰ گفت تسلا پیشروی بی چون و چرای بازار خودروهای الکتریکی است.
و زمانی که کانسومر ریپورتز فورد موستانگ مک ای را به عنوان بهترین خودروی کلاس الکتریکیها انتخاب میکند و آن را بالاتر از تسلا مدل ۳ (این خودرو در دو سال پیش بهترین خودروی کلاس الکتریکیها بوده است) قرار میدهد، طرفداران تسلا قطعاً متوجه موضوع میشوند.
فورد این عنوان ارزشمند را بر اساس مجموع امتیازات شامل تست جادهای، قابلیت اطمینان پیشبینی شده، رضایت مشتریان و ایمنی به دست آورده است.
کانسومر ریپورتز البته هنوز هم تسلا مدل ۳ را توصیه میکند و آن را انتخابی عالی میداند که با جدیدترین تکنولوژیها، شعاع حرکتی زیاد، شبکه شارژ احساسبرانگیز و تجربه رانندگی نزدیک به یک خودروی اسپرت و پرفورمنس میدرخشد.
البته این مجله میگوید مک ای کاربردیتر است و برای ترددهای روزمره گزینه بهتری است. همچنین موستانگ مک ای خودرویی آرام تر است و سواری بهتری دارد. کانسومر ریپورتز اظهار میدارد هر دو خودرو دارای نمایشگرهای مرکزی بزرگ هستند اما نمایشگر مک ای عملکرد سریعتری دارد و برای استفاده از ویژگیهای روتین همچون یخزدای آینهها نیازمند طی کردن چندین مرحله نیست.
رتبهبندی قابلیت اطمینان این مجله که فاکتوری کلیدی در امتیازبندی کلی است بر اساس نظرسنجی سالانه از مشترکین این مجله به دست میآید. نتایج این نظرسنجی نشان میدهند مدل ۳ دارای مشکلاتی در رنگ، یکپارچگی بدنه، سختافزار، تجهیزات برقی و سیستم تهویه مطبوع است.
کانسومر ریپورتز میگوید تسلا مدل ۳ امتیاز قابلیت اطمینان متوسطی دارد درحالیکه خوانندگان مجله مشکلات بسیار کمتری را برای موستانگ مک ای گزارش کردهاند.
از آنجایی که سیستمهای کمکراننده همهگیر شدهاند کانسومر ریپورتز به یک منبع خوب درباره بررسی این ویژگیها همچون سیستم پیشگیری از برخورد تبدیل شده است. تست کنندگان این مجله اهمیت زیادی به سیستم پایش راننده میدهند. این سیستمها برای پیشگیری از تکیه بیش از حد رانندگان به سیستمهای خودران طراحی شدهاند و هشدارهای لازم را به راننده میدهند تا به جاده توجه کند.
با آغاز سال جاری کانسومر ریپورتز ۲ امتیاز را وجود سیستم کمکراننده فعال به همراه پایش راننده اختصاص داده است. سیستم کمکراننده بلوکروز مک ای ۲ امتیاز یاد شده را کسب کرده است اما سیستم اتوپایلوت تسلا از دستیابی به این امتیازات بازمانده است. ظاهراً ماندن یک دست روی فرمان برای فعال ماندن اتوپایلوت کافی است و این امر به رانندگان اجازه میدهد تا چشم از جاده بردارند یا با گوشی خود بازی کنند.
ارین صاحب جمعی
۱۹ اسفند ۱۴۰۰من در این مورد تسلا را بیشتر قبول دارم چون فورد موستانگ به صداشه نه به برقش
مردیم از خوشی
۱۹ اسفند ۱۴۰۰هر دو تقریبا در یک حد هستند
خود کانسومر ریپورتز هم به این اشاره کرده
یکی زیبا تر و بهتر برای رانندگی تو شهر
و یکی دیگه برد بیش تر و پر فورمنس بهتر و زیر ساخت شارژ بهتر
پدرام
۱۹ اسفند ۱۴۰۰دقیقا همینطوره کیفیت ساخت فورد مک ای از نظر کیفیت متریال و جزییات به کار رفته در مواد استفاده شده بالاتر از تسلا مدل x هست از خودم نمی گم آقای بخردی هر دو رو تست کردند
NAVID۰۰۹۸
۱۹ اسفند ۱۴۰۰تسلا در حال اُفوله و مطمئن باشید ، چرا ؟
چون میدان رقابت پُر شده از خودروهای برقی نامدار و دیگر مثل گذشته نیست که زمینه خالی باشه برای جولانِ لگنهای به دردنخور تسلا !!!
مردیم از خوشی
۱۹ اسفند ۱۴۰۰جولان ، چندتا از ژاپنی های برقی را نام ببر مستفیض بشیم 🤣
رقبا وارد میدان شدند ولی مقایسه حاکی از آن هست که شتاب بالای تسلا و برد بالا نه بخاطر اسب بخار زیاد هست نه بخاطر باتری بزرگ بلکه تکنولوژی جلو تر !!!!!
پورشه هم برقی شده و bmw و خیلی های دیگه ولی هیچ کدوم این چنین شتابی ندارند هیچ کدوم موتورهای الکتریکی اینقدر کم مصرف و بهینه ای ندارد شما هم با توهمات خیالی خوش باش
بی شک با ورود رقبا کار سخت میشه ولی این که فکر کنی تسلا زود آمده که زود برع اشتباه محضه و یک توهم پیشینه زیاد کمکی به خودروساز های قدیمی نمی کنه
King Godzilla
۱۹ اسفند ۱۴۰۰شخصا با یک آمریکایی فن مشکلی ندارم
ولی خدایی تسلا تو چند دقیقه شارژ میشه؟
تویوتا توی 5 دقیقه
ببین کلا دلت میخواد جو سازی کنی :)))))))))))
خدایی خود نمایی میکنی بگی من خوبم ؟
من تویوتا رو رقیبی واسه تسلا نمیدونم چون هیچ حرکتی در این رابطه نکرده ولی مرسدس هست لوسید هست بی ام وه هست پورشه هست و بسیاری برند دیگه
نمیتونی با جو سازی جلوی پیشرفت کشور هارو بگیری
اصلا چه ربطی به تویوتا داشت؟
در ضمن چرا خودتو گول میزنی
تسلا …. مدیر عاملش آدمیه که فقط سرمایه اش براش مهمه
ماشیناش دارن نصفه تحویل داده میشن به مشتری
ولی اون کاری نمیکنه
از کاه کوه نساز
مگه همه چی شتابه؟
این چه طرز تفکریه
اول از مه اینا ماشین باید راحت باشه مطمئن باش ماشین ژاپنی راحت نباشه نمیخرم
برای مشتری اول از همه راحتی مهمه نه شتاب
همه مردم دنیا من یا تو یا مت واتسون نیستن
Jdm باز
۱۹ اسفند ۱۴۰۰من که انتخابم mach e هستش
زیزیگولو
۱۹ اسفند ۱۴۰۰باید اسم این رو فقط فورد مک ای میزاشتن و ایجوری ابهت و شخصیت موستانگ رو پایین نمی آووردن
Nima
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱واقعا حرفت درسته اصلا ابهت موستانگ رو برای من یکی زیر سوال برده اصلا موستانگ رو چه به موتور برقی