وانت پیکاپ فورد رنجر طرفداران زیادی در بازارهای جهانی دارد و این برند با معرفی تریم پلاتینیم از رنجر به دنبال افزایش جذابیتهای این محصول تازهنفس برای مشتریان اروپایی است.
فروش فورد رنجر جدید در قاره همیشهسبز و دیگر نقاط جهان شروع شده ولی خبری از عرضه آن در آمریکا تا سال آینده میلادی نخواهد بود. این برند آمریکایی با معرفی نسخه پرچمدار جدید به نام رنجر پلاتینیم که عنوان لوکسترین رنجر تاریخ را یدک میکشد جا پای خود در بازار را محکم کرده است. فورد رنجر پلاتینیم از طراحی ظاهری متمایز و پیشرانه ۶ سیلندر توربودیزل قدرتمند سود میبرد.
شایان ذکر است این وانت پیکاپ آمریکایی قبلاً با تریم های رپتور، وایلدترک، لیمیتد، XL و XLT عرضه شده و بنابراین شاهد یکی از شلوغترین خانوادههای این وانت پیکاپ در بازار هستیم؛ اما آنچه باعث تمایز رنجر پلاتینیم میشود نیروگاه ۶ سیلندر دیزلی آن است. این پیشرانه که با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همکاری میکند قدرت ۲۴۷ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متر را دارد. نیروی تولیدی نیز از طریق سیستم چهار چرخ محرک جدید با کنترل الکترونیکی به تمامی چرخ ها فرستاده میشود. گیربکس این خودرو در تریم پلاتینیم روی نقاط جدیدی نصب شده که به منظور کاهش سر و صدا و لرزشها بازمهندسی شدهاند. فورد میگوید نتیجه این تغییرات ارائه عملکردی نرمتر و بهتر خواهد بود.
از نظر بصری باید گفت وانت پیکاپ جدید فورد با رینگهای ۲۰ اینچی جدید، جلوپنجره متفاوت و دیلایت های منحصربهفرد از سایر نسخههای رنجر متمایز میشود. دیلایت های یاد شده داخل چراغهای جلوی LED ادغام شدهاند. از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو میتوان به درب پشتی با عملکرد بسته شدن نرم، شیشههای دودی و صندلیهای چرمی اشاره کرد. این صندلیها در ۱۰ جهت تنظیم میشوند و دارای گرمکن و سردکن هستند. نورپردازی داخلی نیز جزو موارد قابلذکر دیگر خواهد بود.
فورد رنجر پلاتینیم از نظر سیستمهای کمکراننده و ایمنی نیز هیچ کمبودی ندارد و از جمله این سیستمها میتوان به دستیار پارک فعال، هشدار نقاط کور با هشدار ترافیک پشتی، هشدار تغییر لاین حرکتی و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد. تمامی این سیستمها بهصورت استاندارد در رنجر پلاتینیم بازار اروپا وجود دارند. خودروی موردبحث هماکنون در دسترس مشتریان قرار دارد و اولین نمونههای آن از اواخر بهار سال ۲۰۲۳ راهی بازار خواهند شد.
Just toyota
۱۰ آذر ۱۴۰۱فراتر از عالی 😍🇺🇸🇺🇸💪💪
شاهرخ
۱۰ آذر ۱۴۰۱عاشق این گیربکس فورد هستم
محمد
۱۰ آذر ۱۴۰۱به نظرم نمای جلوش یه کم زشت شده. همیشه برام سواله که این ماشین چرا کمتر از هایلوکس-تاکوما میفروشه. واقعا عالیه
DoctoR
۱۰ آذر ۱۴۰۱تویوتا استهلاک کمتری داره من دوج سوار شدم هم لکسوس is هم دو مدل تویوتا میتونم به جرعت بگم هزینه تویوتا شاید بعد بالای 10سال هم به اندازه دوج 4/5 سال کارکرد نمیشه.
ولی سواری دوج یچیز دیگه بود چیزی که تو ذهنمه فکر کنم با 60 مایل میرفتی حس میکردی سرعتی زیادی نداری .
MILADZM
۱۰ آذر ۱۴۰۱(( همیشه برام سواله که این ماشین چرا کمتر از هایلوکس-تاکوما میفروشه ))
خدمات وسیع و پشتیبانی گسترده تر و صد البته تیون بسیار راحت تر !
از طرفی افرادی که که قبلا تویوتا داشتن از یه طیف جامعه هستن که زیاد حوصله تحقیق ندارن و باز هم انتخابشون کورکورانه و فقط بنا به تجربه گذشته تویوتاس
وگرنه اهل فن میدونه کدوم ماشین بهتره
وگرنه از لحاظ فنی نه هایلوکس نه تاکوما جلوی رنجر حرف برا گفتن نداره
کافیه فقط یکم توی هر دو تا ماشین ریز بشیم .
کسانی هم که توی منطقه آزاد سوار محصولات هر دو خودروساز شدن حرف منو تایید میکنن .
علی
۱۰ آذر ۱۴۰۱هم فورد و هم تویوتا عالی هستن . زدن تویوتا بخاطر فورد از روی کینه است . کمی صداقت بد نیست
مسعود
۱۰ آذر ۱۴۰۱بازار دست دوم هم تاثیر خیلی زیادی داره. تویوتا همه جا سریع و با بالاترین قیمت فروش میره
بهرام
۱۰ آذر ۱۴۰۱برای اینکه قبلا فورد و شورولت زیاد روی وانتهای میانسایز کار نمیکردن. بیشترین توجهشون روی سوپرسایز بوده همیشه.
اما تازگیا هر دوشون زوم کردن روی میانسایزو چه ماشینایی هم دارن بیرون میدن. به به
شورلت کلرادو و جمس کنیون جدید که عالی ان. فورد هم که می بینی. به زودی کل بازار رو قبضه می کنن
امیرحسین
۱۰ آذر ۱۴۰۱سلام اقای احمد زاده امکانش هست از شورولت مالیبو ۲۰۲۲ ال تی پست بزارید ؟
شاهین
۱۰ آذر ۱۴۰۱سلام وقت بخیر
در صورتی که سردبیر و دبیر سایت خبری در این باره رو انتخاب کنن من حتما این کار رو خواهم کرد.
ارادتمندم
A.A.S
۱۰ آذر ۱۴۰۱بی نظیر🔥
دیمن
۱۰ آذر ۱۴۰۱حرف اول واخر پیکاپ آمریکا ودیگر هیچ
❤BMW❤
۱۰ آذر ۱۴۰۱عالی
میدونم ربطی نداره ولی
دوستان ، از معرفی بیامو سری ۵ خبری ندارید ؟