یکی جدید است اما حس کهنه بودن دارد و دیگری کهنه است و حس نو بودن! در گذشتهای نهچندان دور، تویونا تاکوما لقب پرفورشترین وانت متوسط بازار را از آن خود کرده بود و رقیب اصلی آن هم رنجر به شمار میرفت که هرچند در فروش آن را شکست نداد اما رقیبی سرسخت به شمار میرفت. با معرفی مدل ۲۰۲۴ هر دو وانت یادشده، فرصتی دوباره برای رقابت فرزندان این دو خودروساز فراهم شده است تا تواناییهایشان را به رخ یکدیگر بکشند.
کابین
کابین تاکوما بهجای تمرکز روی راحتی سرنشینان، به افزایش بهرهوری آنها پرداخته است تا از این طریق به گزینهای توانا در بازار تبدیل شود. هرچند که نمایشگر ۱۴ اینچی کیفیت مناسبی دارد و فضای مناسبی هم در اختیار سرنشینان قرار گرفته است اما صندلیها خشک ارزیابی میشوند و قابلیت تنظیم مناسب ندارند. به نظر میرسد عقربههای روبهروی راننده هم لگ (کندی نرمافزاری) داشته باشند. به این پکیج صدای جاده را هم اضافه کنید تا متوجه شوید تویوتا چگونه از مشتریانش پذیرایی کرده است.
در سوی دیگر این رقابت، رنجر رپتور حضور دارد که حس درونی بهتر و راحتی بیشتری را در اختیار سرنشینانش قرار میدهد. صندلیها حس خوبی دارند و پشتیبانی مناسبی را فراهم میکنند. نمایشگر استاندارد ۱۲ اینچی رنجر بهخوبی درون داشبورد قرار گرفته است و عقربههای روبهروی راننده هم روان عمل میکنند. به نظر اطلاعاتی که رنجر در اختیار راننده قرار میدهد هم بهاندازه کافی کاربردی هستند. به این مجموعه سواری کمصدا را اضافه کنید تا تجربه رانندگی یک رنجر ۲۰۲۴ را بهتر درک کنید.
امکانات باربری
در زمینه پیکربندی و امکان استفاده هوشمندانه از فضای سرنشینان و بخش بار، تاکوما دست برتر را دارد و حالتهای بیشتری را در اختیار مشتریان تویوتا قرار میدهد. صندلیهای عقب این وانت بلندقامت تا میشوند تا فضای بار مناسبی را در حالات مختلف فراهم کنند. تخت کامپوزیتی هم نیاز به به کفپوش جداگانه را از بین میبرد؛ با این همه هنوز هم نیازمند امکانات افزودنی جانبی است.
رقیب آمریکایی تاکوما به تخت کاربردیتری مجهز شده است که احتمالا نظر خریداران بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. این تخت بهصورت استاندارد به چند قلاب گرهزنی، خروجی برق و کفپوش مناسب مجهز شده است. البته صندلیهای عقب رنجر به اندازه صندلیهای تاکوما تا نمیشوند اما احتمالا این مسئله برای خریدارانش مشکلزا قلمداد نمیشود؛ چون اکثرا بهفکر استفاده مناسب و بهینه از فضای بار هستند. در این بخش، رنجر باز هم گوی رقابت را از رقیب شرقیاش میرباید.
سواری
با توجه به ماهیت وانتها، سازندگان این خودروها نمیتوانند تمام امکانات و جنبههای مثبت یک وانت را در یک پکیج بگنجانند؛ اگر هم این کار را بهطریقی انجام دهند، آن را با قیمتی سرسامآور به فروش خواهند رساند. بههمین دلیل خبری از وانت متوسط لوکس نیست و بیشتر محصولات بالارده این شاخه در بازار آمریکا در ابعاد بزرگتر یا با برچسب قیمتی بیشتر تولید میشوند.
در این بخش تویوتا بهجای به تکامل رساندن بیشتر اجزای تاکوما، روی افزایش قدرت موتور آن تمرکز کرده است. موتور توربوشارژ جدید این خودرو شتاب مناسبی دارد اما بهدلیل عملکرد نهچندان مناسب و کند جعبهدنده و صدالبته سواری خشک، تجربهای ناخوشایند را فراهم میکند؛ بهویژه اگر باری را حمل نکند.
در سوی دیگر، رنجر با بهرهوری از تعادل بهتر بین قدرت و راحتی، دست بالاتری دارد. تعویض دندهها در این وانت روانتر از تاکوما صورت میگیرند و شتاب آن هم کمی بهتر است. خوشبختانه این مزایا باعث نشده تا در کیفیت تجربه سواری و عملکرد سیستم تعلیق مضایقه شود؛ حتی اگر رنجر را در مسیرهای ناهموار قرار دهید باز هم سواری بهتری را نسبتبه تاکوما تجربه خواهید کرد. بهلطف فرمان با پاسخگویی مناسبتر، راننده رنجر میتواند با اطمینان خاطر بیشتری به سواری این وانت بپزدازد.
نتیجه
اگر قرار باشد بین یکی از این دو خودرو انتخاب کنیم، فورد رنجر ۲۰۲۴ انتخاب ما خواهد بود. راندمان بهتر، سواری راحتتر، تخت با امکانات بیشتر و پویایی بهتر خودرو از مزایای این وانت به شمار میروند. در حالیکه تاکوما هم مزایی چون چندمنظورگی بیشتر و ترمزگیری بهتری دارد اما کابین آن در مقایسه با فضای داخلی رنجر پرسروصداتر قلمداد میشود، سواری خشکتری دارد و جعبهدنده آن هم چندان کاربرپسند نیست. اگر کسی وانتی با امکانات بیشتر، سواری بهتر و کاربرد راحتتر بخواهد قطعا باید به فکر تهیه فورد رنجر باشد. از دید شما کدام محصول کنونی بازار رقیب قدرتمندتری برای رنجر خواهد بود؟
مشخصات فنی
مدل (۲۰۲۴) | تویوتا تاکوما TRD اسپرت ۴×۴ | فورد رنجر XLT اسپرت ۴×۴ |
موتور/ شاسی | ۴ سیلندر خطی توربوشارژ | ۴ سیلندر خطی توربوشارژ |
قدرت/ گشتاور | ۲۷۸ اسب بخار/ ۴۲۹ نیوتنمتر | ۲۷۰ اسب بخار/ ۴۲۰ نیوتنمتر |
جعبهدنده | ۸ سرعتی خودکار | ۱۰ سرعتی خودکار |
وزن خالص (کیلوگرم) | ۲,۰۸۵ | ۲,۰۱۹ |
فضای بار (لیتر) | ۱,۱۲۷ | ۱,۲۳۱ |
ظرفیت یدک (کیلوگرم) | ۲,۹۰۲ | ۳,۴۰۱ |
۰-۱۰۰ کیلومتر بر ساعت (ثانیه) | ۱۵.۲ | ۱۵.۳ |
قیمت (دلار) | ۴۴,۰۹۵ | ۴۱,۱۹۰ |
گستره مسافت قابلپیمایش (کیلومتر) | ۵۸۵ | ۶۶۶ |
Mike-A
۱۹ فروردین ۱۴۰۳هر دو قابل احترامن و صاحب نام
فقط یه سوال تو اینجور مقالات به ذهنم میاد
چرا معمولا نسل جدید یه ماشین یا مدل جدید وقتی میاد ، با یکی از پرفروش ترینای اون سگمنت مقایسه میشه و اکثرا هم برنده میشه ؟
البته فورد نیاز به تبلیغ و این کارا نداره و چشم بسته میفروشه محصولاتشو اما زیاد دیدم اینجور چیزا
فروش تاکوما ( سال گذشته در امریکا ) 234 هزار دستگاه و فروش فورد رنجر در همین بازار و زمان ، ۳۲ هزار تا بوده
۱۹ فروردین ۱۴۰۳به عشق کاربر net انتخابم فورد رنجر هست در صورتی که تویوتا رو بیشتر دوست دارم
net
۱۹ فروردین ۱۴۰۳🖐
R@min
۱۹ فروردین ۱۴۰۳در حال حاضر در بازار آمریکا رنجر اصلا نیست که ب فروش بره. زنجیره تامین برانکو و رنجر بخاطر تقاضای خارج از توان کارخانه با مشکل بسیار جدی روبرو هست و فورد یک ماه در میون این دو مدل تولید می کنه.
رنجر این نسل بهترین پیکاپ میدسایز دنیا هست ولی در حال حاضر فورد توان تامین نداره و فروش بالایی در آمریکا نخواهد داشت.
net
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ابعاد رنجر وانت میان سایز هست ولی ابعاد تاکوما چون وانتهای فول سایز امریکایی اطراف گلگیرها بیرون زدگی داره و این وانت تاکوما هم اطراف گلگیرش مثل وانتهای فول سایز بیرون زدگی داره و باد کرده فکر کنم تاکوما وانت فول سایز هست نه میان سایز و نباید با رنجر مقایسه میشد
parhamiof
۱۹ فروردین ۱۴۰۳بعضی وقتا برام سوال میشه که یه ژاپنی در مقابل رقیب مثلا آلمانیش تقریبا در یه سطحه و شاید هم پایین تر،چجوری آمار فروش وحشتناک ثبت میکنه و صدهزار تا صدهزار تا میفروشه؟
Santaigo
۲۰ فروردین ۱۴۰۳استهلاک و خرج و دوام .
ژاپن و آلمان تو این حوزه دقیقا رو به رو همن
فرزند ایران
۲۰ فروردین ۱۴۰۳استهلاک ژاپنی ها از آلمانی ها کمتره
MAHDI1
۲۰ فروردین ۱۴۰۳🏆🥇👑 اتفاقاً آلمان از اروپا به همراه آمریکا در استهلاک و خرج و دوام و هرچیزی بهترین و اول بودنش رو اثبات کرده برتری اش رو اثبات کرده 🇩🇪🇽🇰🇪🇺🇷🇺🇩🇪🇺🇲 درنتیجه اتفاقاً آلمان از اروپا به همراه آمریکا در استهلاک و دوام و هرچیزی بهترین و اول بودنش رو اثبات کرده برتری اش رو اثبات کرده🏆🥇👑
MAHDI1
۲۰ فروردین ۱۴۰۳🏆🥇👑 اتفاقاً خدایی خوب آلمان از اروپا به همراه آمریکا در استهلاک و خرج و دوام و هرچیزی بهترین و اول بودنش رو اثبات کرده برتری اش رو اثبات کرده 🇩🇪🇽🇰🇪🇺🇷🇺🇩🇪🇺🇲 درنتیجه اتفاقاً آلمان از اروپا به همراه آمریکا در استهلاک و دوام و هرچیزی بهترین و اول بودنش رو اثبات کرده برتری اش رو اثبات کرده خدایی خوب🏆🥇👑
🇰🇷
۱۹ فروردین ۱۴۰۳هنوز کامنتی نیومده اما چشم بسته میگم الان باز یه عده میان میگن چون بیشتر فروخته پس بهتره !!!
مشکل گیربکس – ظرفیت یدک کشی کمتر – برد کمتر – کیفیت کابین کمتر – سرو صدا بیشتر – نمایشکر کند – قیمت بیشتر و …
همه ی اینا رو توجیه میکنن میگن چون بیشتر فروخته پس بهتره !!! 😂
datsun
۱۹ فروردین ۱۴۰۳یه چیزی تو پدال تعجب برانگیزِ چرا کامنت این ت ر ولها برا تایید نمیره،
زیزیگولو
۱۹ فروردین ۱۴۰۳این حرفت قابل قبول نیست 🙌 👎👎👎👎
پیام
۱۹ فروردین ۱۴۰۳اگر قرار باشد بین یکی از این دو خودرو انتخاب کنیم، فورد رنجر ۲۰۲۴ انتخاب ما خواهد بود. راندمان بهتر، سواری راحتتر، تخت با امکانات بیشتر و پویایی بهتر خودرو از مزایای این وانت به شمار میروند
yaghoub
۱۹ فروردین ۱۴۰۳به نظر شما هدف از ساخت خودرو چیه؟
فروش
فروش
فروش
ehsan.fa
۱۹ فروردین ۱۴۰۳به به مصرف کننده هدف آمریکایی با ده ها انتخاب و دهها مدل فروش نمیدونه کدوم بهتره ولی شما میدونید ، ببین این ماشین رو مصرف میکنند باهاش بار میبرند مثل ایران نیست که برن اندرزگو چون با این بری میبازی پس برای مصرف کننده دوام و کارایی مهم تره و طبق تجربه نظری من از بازار آمریکا ، فروش بیشتر یعنی خودرو بهتر ، اگه فورد اف ۱۵۰ فروش بیشتری داره یعنی بهتره پس اینجا هم همینه ، بازاری که توش فرانسه جرات ورود نداره ولی ژاپن داره جولان میده ، هرچند تو بحث وانت آمریکایی والسلام
Arshia m3csl
۲۰ فروردین ۱۴۰۳دقیقا پیک آپ های آمریکایی یک دنیای دیگن تو ایران اگه همین رنجر بود تو اندرزگو دور دور میبردنش فقط تو ایرانه که پیک آپ واسه دور دور شهر و جلو بستنی فروشی پارک کردنه تا بری قرار وگرنه همه جا پیک ام میدسایز واسه قرار افرود تو جاده خاکی و بیابونه
فرزند ایران
۲۰ فروردین ۱۴۰۳فرانسه که کلا هیچی
کلا اروپاییها تو این سگمنت ورود نمی کنن
اونم بخاطر بازار خود اروپا و خیابان های اکثرا تنگشه
مجتبی .
۲۰ فروردین ۱۴۰۳وقتی دریک بازار کاملا آزاد ورقابتی که امکان تست وخرید انواع خودروها هست یکی بااختلاف بیشتر میفروشه نمیتونی بگی بهتر نیست چون دیگه اونجا هیج اجباری درکار نیست البته شرایط فروش گارانتی وخدمات اون کمپانی هم خیلی مهمه قطعا درفروش تاثیر داره اما باید اون محصول قابلیتهاش بیشتر باشه. چیزهاییکه هیچ وقت باخوندن یک تست چندساعته یا چندروزه نمیتونی متوجه بشی.
محمد ب
۱۹ فروردین ۱۴۰۳چرا عکس از کابین فورد نذاشتید؟
علی صفرپور
۱۹ فروردین ۱۴۰۳چون موتورترند عکاسی نکرده ازش
net
۱۹ فروردین ۱۴۰۳محمد ب
تا اومدم بنویسم چرا عکس کابین یکپارچه مشکی زیبا و لوکس و صفحه نمایش عمود فوق العاده زیبا رنجر ۲۰۲۲ نیست دیدم شما هم نوشتید . چراغ جلو c شکل و جلوپنجره رنجر ۲۰۲۲ بد هست و چراغ باریک جلو و جلوپنجره رنجر نسل قبلی خیلیییی زیبا بود و نیاز نبود چراغ جلو و جلوپنجره رنجر ۲۰۲۲ رو تغییر دهد و باید همان چراغ جلو و جلوپنجره نسل قبلی استفاده می کرد در رنجر ۲۰۲۲، ولی طراحی داخلی یکپارچه مشکی و صفحه نمایش عمود زیبا رنجر ۲۰۲۲ نسبت به طراحی داخلی رنجر نسل قبلی خیلی زیبا و لوکس و بروز شده
۱۹ فروردین ۱۴۰۳منم میگم طراحی بیرونی تویوتا بهتره ولی طراحی داخلی رنجر هم بهتر از داخل تویوتا هست
زیزیگولو
۱۹ فروردین ۱۴۰۳انصافاً تاکوما یکی از خودروهای خاص کمپانی تویوتاست که در صدر کم استهلاک ترین و کم هزینه ترین پیکاپای دنیا در طولانی مدت هستش
KAIZEN
۱۹ فروردین ۱۴۰۳تو یدک کشی تقریبا هیچ برندی به آمریکاییها نمیرسه
بر خلاف میلم که تاکوما رو خیلی دوست دارم اما انتخابم رنجره
دانیال_Surrey،England
۱۹ فروردین ۱۴۰۳دوستی اعتقاد داشت لندکروزر تو کیفیت ساخت و مونتاژ 10 بر هیچ دیفندر رو میزنه.
هم تاندرا هم تاکوما و هم لندکروزر مشکلات کیفیت ساخت و مونتاژی دارن تو مقایسه با رقیباشون و با پلتفرم یکسان،همشون هم مقابل رقیباشون باخت دادن.
اونوقت بهشون میگی تویوتا پولشو ریخته دور با سرمایه گذاری رو این پلتفرم بهشون برمیخوره.
بیا بازم تحلیل کن!!
Mike-A
۱۹ فروردین ۱۴۰۳«همشون هم مقابل رقیباشون باخت دادن»
باخت رو چی معنی میکنی ؟
این که تاکوما پرفروش ترین سگمنت باشه با ۲۳۴ هزار تا فروش ( حدود ۷ برابر رنجر ) برد تلقی نمیشه ؟
همه ی این طراحیا ، مونتاژ ، کیفیت و غیره همش قراره در آخر به فروش موفق محصول و رضایت خریدارا منتهی بشه …
حسین
۱۹ فروردین ۱۴۰۳هیچقوت فکر نمی کردم یه نفر کیفیت تویوتا اونم لندکروز رو با چیزی مقایسه کنه، اونم چی!!! لندرور!! لندرور آخه! :) لندرور؟ 😁 اصن سیستم های الکترونیکیش بهش اجازه میدن از داخل پنج سانت آب رد بشه؟ والا تو هر ریویویی که دیدیم لندرورها یکسره درگیر ارور یا مشکلات عجیب و غریب بودن!!! حتی در حد یه ریویو یوتیوب هم نمیتونن برن آفرود!
مازیار
۱۹ فروردین ۱۴۰۳نمونه ای بارز از مثل “یه چیزی شنیدی”
چون لندروور سیستم های الکترونیکی داره از پنج سانت آب رد نمیشه!!
محض اطلاع کلیه مدلهای لندروور رنجروور در بیست سال اخیر عمق غوطه وری ۹۰ سانتیمتر دارن بیشتر از تمام آفرودر ها حتی هامر
((حتی در حد یه ریویو یوتیوب هم نمیتونن برن آفرود!))
باز هم محض اطلاع همینجا تو پدال هرچی تست آفرود ژاپنی با لندروور بوده پشت ژاپن خاکی شده
اگه حرف مستند داری بفرما فرافکنی خریدار نداره
🇰🇷
۱۹ فروردین ۱۴۰۳لندرور رو پایین تر از تویوتا میدونی ؟!!
لندرور نزدیک ۸۰ سال سابقه ساخت شاسی بلند داره . اگر شاسی بلند و آفرودر در دنیای امروز وجود داره ، به لطف لندرور و جیپه !
لندکروز خودش یه کپی از جیپ بوده !!!
اگر جایی ، رد چرخای لندرور نباشه ، هیچ ماشین دیگه ای هم اونجا نمیتونه باشه !
هیچ وقت یادت نره
دانیال_Surrey،England
۱۹ فروردین ۱۴۰۳من از کیفیت تویوتا حرف زدنم؟
من چندتا مدل خاص رو مثال زدم که از پلتفرم یکسانی بهره میبرن که تو نقدا به نقص هاش اشاره شده.
تمام مدل های تویوتا هم برخلاف نظر شما قابل اطمینان نیستن.که قبلا بحثش شده بود.
حالا عینه بچه های 10 ساله اومدی لج میکنی و خیالات مینویسی یه بحث دیگس،که تجربه نشون داده که این نوع صحبت ها راه به جایی نمیبره.
حسین
۱۹ فروردین ۱۴۰۳پیام اینجا بحث در مورد شرکت های با اصالت هست شما به عنوان یه فن هیوندا جایگاهی برای ورود به این بحث نداری. واسه همین کامنتت خونده نمیشه
حسین
۱۹ فروردین ۱۴۰۳حرف مستند؟ گرند تور چطوره؟ چندتا لینک میخوای بفرستم؟
شما سند بفرستید واسه حرفاتون ما که سند حرفامون وضعیت اسف بار لندرور رنج رور هست
مازیار
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ببین آقای حسین
ما اینجا دو هزار کامنت فرستادیم دویست هزار کامنت خوندیم
به جز شناخت نسبی کاربران، کلمات بخوبی بیانگر احوالات هست
وقتی شما میگی لندروور از پس یه آفرود ساده و پنج سانتیمتر آب برنمیاد، این نشونه ناراحتی در گفتاره. ناراحتی با چاشنی بغض (البته اگه جسارت نباشه باید بگم اغلب کامنت های شما همین حالته که شاید اثرات جنگ فرسایشی با کره باشه)
شاید هم واقعا این نظر شماست اما گمون نمی کنم اوضاع اینقدر وخیم باشه
بهرحال با کسی که از سر ناراحتی حرف میزنه نباید بحث کرد. اون کامنت هم فقط برای این بود که آخرش بگم حرف باید مستند باشه
حالا میگی لینک بفرستی؟ نه نه برای من نفرست برای اون ژاپنی فن بفرست که دو شب قبل تو مقایسه لکسوس لندروور به من میگفت به فیلم های یوتیوب و مجازی اعتباری نیست!
من راجع به عمق غوطه وری ۹۰ سانتیمتری گفتم سند اونو میخوای؟ به اولین مقاله راجع به لندروور رنجروور مراجعه کن هیچ فرقی نداره از رنجروور وست مینستر ادیشن تا دیفندر ۱۳۰ همشون همون ۹۰ سانتیمتر هست نه پنج سانتیمتر
و راجع به مقایسه آفرود گفتم خاطرت نیست برنده شدن رنجروور لندروور مقابل لندکروز؟ همینجا تو پدال چند ماه قبل
ببین حسین جان هدف من به رخ کشیدن یک یا دو مقایسه نیست چون خودم بهش معتقد نیستم صرفا چون گفتی لندروور یه آفرود ساده نمیتونه خواستم بگم ممکنه این معادله یک سر دیگه هم داشته باشه
amir
۲۰ فروردین ۱۴۰۳مازیار من خودم یکسره با پیام درگیر جنگ فرسایشی ژاپن و کره ام ولی به خودم اجازه نمیدم لندروور رو تو آفرود ببرم زیر سوال
اولین های آفرود و فرم افرودر جعبه ای با لندروور گره خورده!!
مازیار
۲۰ فروردین ۱۴۰۳دنیای خودرو یک سری واضحات داره نه فقط در مورد لندروور و تویوتا، در مورد خیلی از برندها، که منکر شدنش بازی با اعتبار خود هست
datsun
۱۹ فروردین ۱۴۰۳کیفیت رو مرور زمان مشخص میکنه دانیال جان نه نویسنده یه رسانه،
بهزاد
۱۹ فروردین ۱۴۰۳دانیال الان شما کجای این مقاله مشکلات مونتاژی مشاهده فرمودی؟!
اگر منظورت صدای کابینه که در تست صدای کابین با سرعت ۱۱۰ کیلومتر نویزی در حدود ۶۷ دسیبل ثبت کرده که کاملا در حد کراس اوورهای میانی بازاره و ۲ دسیبل به نسبت مدل قبلی کاهش یافته.
اگر سواری خشک تر منظورته که عارضیم مدلهای پایه تاکوما دارای فنر ورقه ای یا شمشی هست و تریم های بالاتر دارای فنر لول و بازوهای چند اتصالی که در سه سطح قابل تنظیم برای خریدار در دسترسه و اون خشکی فنربندی شمش را نداره.
در ضمن اکثر تحلیل ها و بررسی های مجلات برای تولیدات ابتدایی تاکوما هست که در اختیارشون قرار گرفته و شرکت های زیادی با در نظر گرفتن بازخوردها میان تنظیمات مجددی مثل توزیع گشتاور یا ضریب دنده ها و زمانبندی تعویض و همینطور تنظیمات مربوط به سیستم تعلیق و همینطور بخش نرم افزاری و مدیای کابین اعمال میکنند.
شما حتی از اصول اولیه توسعه ی یک خودرو نا آگاهید و فکر میکنید همه ی محصولات از همان اول تا آخر دچار تغییر نخواهند شد و همینه که هست و حتی از تریم های گوناگون بی اطلاع.
در آخر هم مشکلات شرکت هایی مثل لندروور را به تویوتا تعمیم ندهید و این دو تا در لیگ متفاوتی هستند و اگر شکی در مورد موفقیت این مدل و خانواده لنکروز دارید احتمالا از عدم آگاهی صنعت خودرو رنج میبرید.
Taha Ayoobi
۱۹ فروردین ۱۴۰۳دانیال کیفیت لندکروز ثابت شدس، کسی نمیتونه نقضش کنه.
یه چیزی بگو بگنجه، تویوتا پولشو ریخته دور؟
خب الان اینو بری هرجا بگی شک میکنن بهت که
Ferrari
۱۹ فروردین ۱۴۰۳دوست عزیز جنازه همون مدلهایی که نام بردی از محصولات انگلیسی بادوامتر هستن.
بخاطر لندرووری که همیشه ته لیست قایل اعتماد ترین برندهای خودروسازی کاستومر ریپورت هست داری کری میخونی؟؟
بدون شک تو این برسی تاکوما ضعیفتر از فورد بوده و تویوتا بخاطرش قطعا مجازات خواهد شد از طریق فروش بیشتر رقبا، ولی ناموسا بخاطر لندروور برای تویوتا کری نخون😂
فرزند ایران
۲۰ فروردین ۱۴۰۳لندروور یکی از اووریتدترین برندای تاریخه
می دونستی پر استهلاک ترین و غیرقابل اطمینان ترین هوندای تاریخ یه لندروور بوده؟
Brembo
۱۹ فروردین ۱۴۰۳بازم همون حکایت همیشگی
پرفروش ترین سگمنت رو بکوب و برنده رو اعلام کن
حاج علی
۱۹ فروردین ۱۴۰۳خوشم میاد تو اکثر مقالات این چنینی تویوتا دوم میشه، ولی دقیقا اکثر اوقات از رقیب ش تو بازار رقابتی آمریکا بیشتر میفروشه😂😂.
نمیدونم مردم آمریکا زیادی نادان هستن یا این سایت ها مقایسه شون چرته.
Absurd Hero
۱۹ فروردین ۱۴۰۳نه داداش تبلیغ چیه فقط داریم مقایسه میکنیم
BMW
۱۹ فروردین ۱۴۰۳با تمام احترامی که برای تویوتا دارم انتخابم فورد هست🥲👍
samurai
۱۹ فروردین ۱۴۰۳باز یه مفاله بی ارزش دیگر :)
باکیفیت ترین و پر فروشترین (8 برابر) بیار و یه مقایسه مزخرف بکن پرقروشترین و باکیفیت ترینو دوم کن تا فروش ماشینت زیاد بشه :))
مقاله رو بخونی هر چی بدی تویوتا نداشته رو واسش پیدا کرده :)) ولی فورد هیچ بدی توش پیدا نکرده :))) همش (ثوثیثه) خوبی :))))……………………………………………………………………………………………………………………………………….
🇰🇷
۱۹ فروردین ۱۴۰۳حتی اگه تویوتا واقعا هم مشکل داشنه باشه ، شماها باور نمیکنید !!!
ازش یه بت ساختید و میپرستید !!
خود تویوتا هم اقرار کنه و فراخان میلیونی کنه بازم زیر بار نمیرید !!
amir
۱۹ فروردین ۱۴۰۳بله شما به مدرک فیزیک هسته ای از دانشگاه پرینستون و دکترای اقتصاد از دانشگاه هاروارد درست میفرمایید همه اون نه ده میلیون نفرم که در سراسر جهان لگن های دودوتای عقب مونده افلیج رو میخرن همشون ابله هستن فریب دروغ های رسانه ای رو خریدن
Ehsan
۱۹ فروردین ۱۴۰۳چرا تازگیا دستگیره داخل اطاق روی ستون A و مخصوصا سمت راننده را دارن حذف میکنند
خیلی حس حال قدرتمندی میده،جدا از اینکه خیلی کاربردی هست و برای سوار شدن این ماشین ها که ارتفاع بلند دارن ،خیلی به کار میاد
الان این تاکوما حذف شده
فورد رنجر را هم دیدم نداشت
توی یه تست یوکان دنالی هم نداشت
چرا واقعا …؟
NISSAN
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ولی فورد ظاهر قشنگتری داره
درضمن ما که هنوز درگیر ندیدیم تا قانع بشیم….
amirboss
۲۰ فروردین ۱۴۰۳از اول هم نتیجه کاملا مشخص بود!
ابوالفضل
۲۰ فروردین ۱۴۰۳سواری بهتر ، یدک کشی بیشتر ، قیمت کمتر
قطعا انتخابم رنجر
پس چرا تاکوما بیشتر فروخته چون فورد نتونسته تو بازار آمریکا رنجر رو اونجور که باید عرضه کنه
در جواب به یعقوب هم که گفته هدف از تولید خودرو فقط فروشه
سایپا هم جلو جلو آشغال هاش رو میفروشه پس هدف تولید خودرو این نیست
هدف رضایت خریداره
ایران زیبا
۲۰ فروردین ۱۴۰۳Ford raptor rangerبی رقیبه فعلا در middle sizeها در سایز بزرگ هم باز رپتور آر بی رقیب هست هرچند داج نیسان تیتان هم خوبند.بعد میشه تاکوما و هایلوکس ووو فعلا که بازار ایران ویرانه و جولانگاه چین کمونیست کافر کیسه.اون خودرو با قیمت مناسب وارد ایران میشد و شرکتهای درست درمون مونتاژ هم میکردن باز امیدی بود اما افسوس مافیای ستم نمیذاره.ایرانی لطفا وقتی چیزی خوبش نیس لطفا نرد آشغالشو بخر د پوز فیک هم در نکن.لندکروزر های ۴و۴/۵اف ارتش و ۲و۳افش نبود ۸سال جنگ رو تو بیابان و کوهستان حضرات چطور پیش میبردن؟ ***