فورد از وانت پیکاپ رنجر ترمور در بازار اروپا رونمایی کرد. جدیدترین عضو خانواده رنجر با الهام از مدل وایلد تراک ایکس جدید تواناییهای زیادی از عبور از مسیرهای ناهموار دارد و پیشرانه آن حدود ۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکند.
دو نسخه ترمور و وایلد تراک ایکس رنجر با سیستم تعلیق ارتقا یافته و برخی ویژگیهای متمایز ظاهری از دیگر نسخههای رنجر جدا میشوند. همانطور که به خاطر دارید هفته پیش نسخه وایلد تراک ایکس رنجر را معرفی کردیم، خودرویی که ارتفاعی بیشتر از سطح زمین داشت و سیستم تعلیق آن نیز کاراتر شده بود. حالا در فورد رنجر ترمور میتوانیم دامپرهای بیلشتین و سیستم فرمان هوی دیوتی را نیز مشاهده کنیم. برای محافظت از قوای محرکه نیز حفاظ ویژهای در زیر خودرو نصب شده است.
خودروی موردبحث بهصورت استاندارد با دستیار تریل ترن فورد عرضه میشود که با استفاده از هدایت گشتاور ترمز محور میتواند شعاع گردش را تا ۲۵ درصد کاهش دهد. از دیگر تکنولوژیهای نسخه جدید رنجر میتوان تریل کنترل یا همان کروز کنترل برای آفرود و همچنین حالت راک کرال را نام برد که این سیستم آخری تاکنون مختص مدل رپتور بوده است. در حالت راک کرال شاهد عملکرد بهتر وانت فورد در مسیرهای صخرهای و خشن خواهیم بود که این کار با تنظیم پدال گاز، کنترل کشش و گیربکس انجام میشود.
اگرچه فورد رنجر ترمور بر پایه تریم XLT شکل میگیرد اما از بهبودهای شاسی و تکنولوژی مدل وایلد تراک ایکس نیز سود میبرد. برای مثال میتوان به بهینهسازی سیستم تعلیق اشاره کرد که نیازمند استفاده از قوس چرخ های جدید برای پوشش فاصله بیشتر بین چرخ های روبرویی بوده است. فورد همچنین دستی بر سر و روی این وانت کشیده و از میلههای اسپرت در فضای بار و پلههای جانبی آلومینیومی سود برده است. به این موارد باید جلوپنجره تیرهتر، عناصر خاکستری بدنه و قلابهای بکسل جلو را اضافه نمود. داخل کابین نیز تریم ضدآب روی صندلیها و کفپوشها به چشم میخورند. ترمور با پکیج دکمههای بالای سر راننده عرضه میشود که شامل دکمههایی برای کنترل وینچ، چراغها و دیگر تجهیزات خواهد بود.
نیروبخش عضو جدید خانواده رنجر پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربودیزل است که ۲۰۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند. این خودروساز از سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک در ترمور سود برده است. دو مدل وایلد تراک ایکس و ترمور هماکنون در دسترس مشتریان اروپایی هستند و عرضه آنها نیز از چند ماه دیگر شروع خواهد شد. دو خودروی یاد شده از اروپا از سیستم منعطف راک فورد سود میبرند که به مالکان اجازه میدهد بتوانند وسایل طویل را روی سقف حمل کنند.
mahdi-es17
۱۰ فروردین ۱۴۰۲فورد رنجر ترمور👍
تویوتا هایلوکس 2023👎
net
۱۰ فروردین ۱۴۰۲چراغ جلو و جلوپنجره این رنجر ۲۰۲۲ خیلی بد هست و چراغ باریک جلو و جلوپنجره رنجر نسل قبلی خیلی قشنگ بود و باید در این رنجر ۲۰۲۲ از چراغ باریک جلو و جلوپنجره نسل قبلی استفاده میکرد.طراحی داخلی یکپارچه مشکی و صفحه نمایش عمودی این رنجر ۲۰۲۲ قشنگتر و بروزتر از نسل قبلی هست
Rerace777
۱۰ فروردین ۱۴۰۲پیکاپی مناسب تمام شرایط هست واقعا.
علی
۱۰ فروردین ۱۴۰۲چرا از گشتاور ۵۰۰ نگفتی؟ ۲۰۰ اسب هست ولی گشتاور بسیار عالی ۵۰۰ نیوتون متری داره
شاهین
۱۰ فروردین ۱۴۰۲سلام افزوده شد ممنون
Mohsen63
۱۰ فروردین ۱۴۰۲حیف اینجور ماشینا که تو ایران نمیاد.این پیکاپه اونوقت جک تی۸ و بنجولای چینی هم پیکاپن این کجا و اونا کجا.ما باید فقط عکس اینجور ماشینارو ببینیم.
امید
۱۰ فروردین ۱۴۰۲هر روز باید به بدبختیهامون فکر کنیم، وانت پراید =دمپایی ابری