فوردهنسی

تست هنسی ولوسی رپتور 400 برانکو در صحرا

هنسی پرفورمنس با ولوسی رپتور ۴۰۰ برانکوی خود روانه تست‌های صحرا در آریزونا شده است. همان‌گونه که می‌دانید این تیونر تگزاسی ولوسی رپتور ۴۰۰ خود را با فاصله اندکی از برانکو رپتور استاندارد کارخانه معرفی کرده بود. این خودرو نیز دنباله‌روی دیگر محصولات هنسی همچون F-150 ونوم و موستانگ لجند ادیشن است و حالا روانه تست‌هایی در مسیرهای شنی، صخره‌ها و گل‌ولای شده است.

هنسی از دل پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری توئین توربوی این خودرو قدرت ۴۱۱ اسب بخاری و گشتاور ۸۱۸ نیوتون متری را بیرون کشیده است. چنین قدرتی به لطف ایجاد تغییرات در سیستم اگزوز و ورودی‌ها، کالیبره کردن دوباره پیشرانه و استفاده از سیستم اینترکولر بزرگ‌تر به دست آمده است.

خریدارانی که به دنبال تمایز خودروی خود هستند می‌توانند گزینه‌های شخصی‌سازی متنوعی را انتخاب کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به پوشش بدنه جدید هنسی اشاره کرد. مشتریان همچنین توانایی انتخاب لاستیک‌های ۳۵ اینچی آفرود و رینگ‌های ۱۸ اینچی هنسی، سپرهای جلو و عقب ولوسی رپتور و پله‌های جانبی تاشونده را دارند.

جان هنسی مدیرعامل این شرکت گفته است:

از زمان اعلام برنامه‌های خود برای برانکو تاکنون شاهد درخواست‌های مشتریان برای خریداری نسخه ارتقا یافته بوده‌ایم. برای بسیاری از مشتریان، برانکو یک خودروی دوست‌داشتنی و خاص است و حالا می‌توانیم ولوسی رپتور ۴۰۰ برانکو را با قدرت و استایل خاص تقدیمشان کنیم

از این خودرو فقط ۲۰۰ دستگاه تولید خواهد شد. ولوسی رپتور ۴۰۰ برانکو با گارانتی سه‌ساله یا ۵۸ هزار کیلومتر این شرکت ارائه می‌شود.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Jdm باز

    ۹ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    این تغییرات که خیلی ساده هستن چرا خود فورد این کارو انجام نمیده ؟؟؟؟
    میتونه از سیستم اگزوز بهتر
    اینترکولر بزرگ تر و بهبود یافته
    توربو های بهتر
    و…. استفاده کنه فورد و محصول قوی تری رو به خریدارا بده

    1. akrh78

      ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1359 ديدگاه)

      چون فورد میخواد چندین سال برانکو رو توی صدر اخبار قرار بده همون اون کار دستشو رو نمیکنه
      هر از گاهی یه تریم بالاتر و قوی تر معرفی میکنه تا همواره سر زبونا باشه
      از طرفی مشخصاتی که کارخونه سازنده انتخاب میکنه با توجه به بحث پایداری و قابلیت اطمینان هست وگرنه از همین موتور 2.7 لیتری میشه 1000 اسب بخار هم گرفت ولی عمرش یه هفتس و بعد میترکه

  2. alireza

    ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (4 ديدگاه)

    تغییر زیادی نکرده خود فورد هم میتونست اینارو انجام بده ولی خب خواست همون قیمت مقرون بصرفه رو داشته باشه تا مشتری از قشر پایین هم داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا