در حال حاضر هنسی در حال گسترش پکیجهای مختلف تیونینگ برای فورد موستانگ شلبی GT350/GT350R است، که در یکی از این پکیجها توان خودرو را ۱۰۰۰ اسب بخار افزایش میدهد.
اکثر بستههای ارتقاء دهنده هنسی بهمنظور مسابقهای شدن خودروهای ماسل آمریکایی با نصب سوپرشارژر بر روی موتور ۵.۲ لیتری V8 آغاز میشود که قدرت موتور را حداقل تا ۸۰۸ اسب بخار افزایش میدهد. این بسته هنسی HPE800 نام دارد. طبیعی است که با نصب سوپرشارژر بر روی هر خودرویی که موتور احتراقی با تنفس طبیعی کار میکند موجب افزایش مشخصات فنی میشود ولی برخی از مشتریان GT350/R تمایل دارند تا بیشتر طعم خودروی کارخانهای / استوک را حس کنند و نمیخواهند خودروشان با تنفس غیرطبیعی کار کند، بنابراین کیتهای محدودتری برای این افراد توسط هنسی ارائه شده است. پکیج HPE575 هنسی موجب ارتقاء توان موتور به ۵۷۵ اسب بخار در دور ۷۷۰۰ و تورک ۶۹۳ نیوتن متری در دور ۴۶۰۰ میشود در حالی که مدل استاندارد این موتور توانایی تولید ۵۲۶ اسب بخار به همراه ۵۸۲ نیوتن متر را دارد. بدون استفاده از سوپرشارژر بر روی موتور V8 میتوان توان بیشتری را به مدد استفاده از منبع اگزوز ضدزنگ، مبدل کاتالیست جریان بالا و هدرز بلند فولادی ضدزنگ دریافت کرد. عملکرد بهینه موتور بهوسیله ارتقاء ECU در مرحله پایانی تکمیل میشود. اجزاء و قطعات دیگری هستند که در پکیج HPE575 ارائه میشوند که شامل نصب آرم و نشانهای هنسی است. این نشانها شامل پلاکی است که توسط جان هنسی امضاء شده و نشانه اصالت و اعتبار این خودرو بوده و بر روی فضای داخلی و بر روی موتور قابلنصب است.برنامه این تیونر تولید ۱۰۰ پکیج HPE575 برای سال ۲۰۱۶ است که قیمت هر بسته ۶۹۵۰ دلار برآورد میشود که شامل ۳ سال گارانتی نیز میشود.
احسان آرسنالی
۲۹ دی ۱۳۹۴با توجه به اینکه مالیات ها در انور آب با میزان مصرف سوخت و دی اکسید کربن تولیدی رابطه مستقیم دارد، یه سوال واسم پیش اومده اونم اینکه این بسته های تقویتی که همشون مصرف سوخت را افزایش میده باعث افزایش مالیات خودروی مذکور میشه یا نه؟
یه روزی بلاخره موستانگ یا کامارو رو میخرم حتی اگه نتونستم تازه اش رو بخرم قدیمیش رو میگیرم
سامان اذری
۲۹ دی ۱۳۹۴داش اونی که ماشین باز باشه و عشقش تقویت ماشین باشه مالیات رو هم به جون میخره
سامان اذری
۲۹ دی ۱۳۹۴کدومش ؟؟
موستانگ راش 2013 ؟؟؟
یا موستانگ اکوبوست 2015؟؟
http://s3.img7.ir/GWRrN.jpg
http://s3.img7.ir/rfa1w.jpg
عکس رو هم خودم گرفتم
king 918
۲۹ دی ۱۳۹۴مثل این میمونه بگی اب یا اکسیژن ………
هردو قشنگن من هردو تا رو میخوام //
دمت گرم عجب عکسایی گرفتی ………..
سامان اذری
۲۹ دی ۱۳۹۴قربانت
ولی من نسل قبلی رو از جدید خیلی بیشتر دوس دارم
هیبتش بیشتر بود
usa and japan
۲۹ دی ۱۳۹۴اکوبوست رو بیشتر دوست دارم.عکسات عالین داداش.مرسی.همونجور که قبلا گفتم طراحی جلوی موستانگ اکوبوست و عقب کامارو و طراحی جانبی موستانگ و موتور چلنجر هلکت.این سه تلفیق بشن در قالب یه ماشین اون ماشین قطعا بی نظیر ترین ماسل کار تولید شده میشه
یاس ی
۲۹ دی ۱۳۹۴ادم همچین ماشینی میبینه نمیتونه خودشو کنترل کنه که مطلب نزاره.
اینا باعث میشن یکی مثل من عاشق ماشین بشه.
احمد باقری
۲۹ دی ۱۳۹۴دیگه نمیشه از این ماشین تعریف نکرد، واقعا از نظر ظاهری و باطنی، یکی از بهترینهاست.
(*مهرداد*)
۳۰ دی ۱۳۹۴بودن این ماشین باعث شد عاشق ماشین بشم …
mohammadreza
۱ بهمن ۱۳۹۴خیلی توپه پسر
فاطمه
۳ بهمن ۱۳۹۴عاشقش هستم