فوردهنسی

هنسی ولوسی رپتور جدید با قدرت فراتر از 1000 اسب بخار معرفی شد

هنسی پکیج تیونینگ جدید ولوسی رپتور خود برای فورد F-150 رپتور R را معرفی کرد. این کیت جدید باعث می‌شود وانت پیکاپ نامدار فورد به یکی از قوی‌ترین نسخه‌ها در دنیا تبدیل شود.

خودروی موردبحث که ولوسی رپتور ۱۰۰۰ نام دارد به پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۲ لیتری شلبی با سوپرشارژر بزرگ‌تر ۳.۸ لیتری مجهز است و علاوه بر این موارد بهینه‌سازی‌هایی را در سیستم سوخت‌رسانی و انژکتورها نشان می‌دهد. این خودرو ۴۰ درصد افزایش قدرت را نشان می‌دهد و هم‌اکنون قدرتش از ۱۰۰۰ اسب بخار عبور کرده و گشتاورش هم فراتر از ۱۱۵۰ نیوتون متر اعلام شده است. همان‌طور که می‌دانید رپتور R استاندارد قدرت ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور ۸۷۵ نیوتون متری دارد که باعث می‌شود این وانت پیکاپ پرقدرت در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. ولوسی رپتور ۱۰۰۰ همچنین استایل خشن‌تری به خود گرفته و سپرهای جلو و عقب جدید به همراه چراغ LED بزرگ جزو دیگر تغییرات آن هستند.

رینگ‌های جدید هنسی به همراه لاستیک‌های آفرود ۳۷ اینچی نیز تأثیر مثبتی روی عملکرد آفرود این هیولا دارند. تمامی نسخه‌های هنسی ولوسی رپتور جدید از پلاکی سفارشی که شماره تولید خودرو را نشان می‌دهد سود خواهند برد. همان‌طور که می‌دانید هنسی پیش از این خودرو نیز ولوسی رپتور برانکو را بر پایه شاسی‌بلند تازه‌نفس فورد برانکو تولید کرده بود و حالا سبد محصولات پر و پیمان‌تری دارد. جان هنسی مدیرعامل این شرکت می‌گوید:

هنسی ولوسی رپتور پرفروش‌ترین وانت پیکاپ تیونینگ شده دنیاست و ما هزاران دستگاه از آن را برای مشتریان خود در سراسر جهان تولید کرده‌ایم. ولوسی رپتور ۱۰۰۰ از نظر قدرت خالص بهبود قابل‌توجهی نسبت به مدل استاندارد دارد. به این مورد باید صدای خاص سوپرشارژر و اگزوز را نیز اضافه کنیم تا به پکیجی شکست‌ناپذیر برسیم.

هنسی هنوز قیمت این پکیج قابل‌توجه را اعلام نکرده اما مدل کم‌توان‌تر ولوسی رپتور استاندارد در آمریکا قیمت ۶۴۹۵۰ دلاری دارد. نظر شما درباره این وانت پیکاپ پرقدرت و قلدر چیست؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. mahdi-es17

    ۳۰ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (565 ديدگاه)

    آمریکایی ها اصلا به فکر مشتری هاشون نیستند خودرو های بالای 1000 اسب بخار میسازند بجاش ویران خودرو خودرو های زیر 100 اسب بخار میسازد که مشتری هاش کار های عجب انجام ندهند کشته نشوند
    پیام از جهان مواضی

    موافقم 82
    مخالفم 4
    1. Iman99

      ۳۰ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      رقیبش اینه
      https://www.pedal.ir/dodge/hennessey-1012-hp-ram-trx-mammoth/
      رم تی آر ایکس ماموت ۱۰۰۰
      اونها بهترین رو از چیزی که هست بهترش هم میکنن ولی ویرانخودرو برعکس اینهاس
      از وجنات و برتری این رپتور وحشی هم که هرچی بگیم کمگفتیم

      موافقم 30
  2. ali(chevynova)

    ۳۰ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (7387 ديدگاه)

    هیولای داده بیرون هنسی افرین
    البته بهتر بود رو رپتور انجین ۷/۳ لیتری فورد رو میذاشت چون اون دیگه تیون لازم نداره

    موافقم 44
    مخالفم 5
  3. AMANTE

    ۳۰ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1911 ديدگاه)

    دایناسور ها منقرض نشدن بلکه تغییر شکل دادن و در نقش وانت های آمریکایی به زندگی ادامه دادن.

    موافقم 76
    مخالفم 1
  4. Siyavash

    ۳۰ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (819 ديدگاه)

    واقعا عالی هست ..عجب جانوری وحشی ساخته……

    موافقم 40
    مخالفم 1
  5. net

    ۳۰ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (3410 ديدگاه)

    نانسی پلوسی هنسی ولوسی

    موافقم 39
    مخالفم 1
  6. ali(chevynova)

    ۳۰ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (7387 ديدگاه)

    هنسی یه تیونر کاملا سنتی و متعصب آمریکاییه
    عاشق اسب بخار و گشتاوره

    موافقم 36
    مخالفم 4
  7. ❤BMW❤

    ۳۰ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    ولی به نظرم توی آفرود هیچی حتی به گرد پای لندکروز هم نمی‌رسه
    یه فیلم می‌دیدم ، لندکروز از تپه با شیب خیلی زیاد شبیه دیوار رفت بالا بدون دردسر

    موافقم 5
    مخالفم 53
    1. mahdi-es17

      ۳۰ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (565 ديدگاه)

      😐😑😐

      موافقم 24
      مخالفم 2
    2. Iman99

      ۳۰ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      هیچ لنکروزی هم به گرد پای این نمیرسه
      اون فیلم ها رو هم که دیدی همه نمونه اش رو هست
      بنز جی کلاس هم هست از شیبی تند تر از اون به راحتی میره بالا یه همچین ویدئویی هم تو صحرا هست بنز جی کلاس 4×4² کنار همین لندکروز و پاترول از شیب میرن بالا که بنز جی کلاس تا ارتفاع بالاتری میره ولی اونها گیر میکنن
      هامر هم هست که از دیوار راست میره بالا
      رم تی آر ایکس و همین فورد رپتور هم هست که تو آفرود های خشن و دست انداز های مهیب رو طوری به راحتی رد میکنن که هر لندکروزی رو تو اون شرایط قرار بدی داغون میشه
      فیلم همشون هم هست
      اینهایی که گفتم آفرودر های برتر تخصصی هستن که هرکدوم با ۲.۲ متر عرض و بیش از ۳ تن وزن و انواع سیستم های مختلف آفرودی برتر که هرکدوم در نوع خودش و زمینه تخصصی خودشون حرف اول رو تو آفرود میزنن و کلا یه چیز بزرگتر و سنگین تر و برتر و یه چیز سطح بالاتری هستن
      اگه هم اعداد و ارقام رو در نظر بگیریم لنکروز کلا هم از لحاظ ابعاد و هم از لحاظ وزن و هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ قیمتی در رده اینها قرار نمیگیره

      موافقم 26
      مخالفم 3
      1. Iman99

        ۳۰ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        از اینهام که بگذریم اگه یه چیزی در حدود لندکروزی که گفتی در نظر بگیریم که از لحاظ ابعاد و اندازه و کلیتش در اون یک محدوده باشند که بشه باهم مقایسشون کرد
        باید به فورد برانکو رپتور اشاره کنیم که بازم بدون شک و قطعا برانکو رپتور تو آفرود برتری واضحی داره
        و از اون لحاظی که گفتی کلا برانکو‌ رپتور آفرودر بهتری هست
        حتی اگه نسبت افتر مارکت رو هم در نظر بگیریم که مثلا با افتر مارکت ارتقا داده شه تا شبیه هم شن
        بازم هیچ افترمارکتی به پای تنطیمات و طراحی و مهندسی کارخودنه ای نمیرسه
        چون برانکو رپتور از تو کارخونه بصورت مهندسی شده ارتقا پیدا کرده و‌ مهندسی شده هست که قطعا نتیجش آفرود بهتر در عمل هست

        موافقم 20
        مخالفم 2
  8. amirboss

    ۳۰ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (761 ديدگاه)

    یکی از اعجاب انگیز ترین تولیدات فورد همین رپتوره. مدل R همین جوری لرزه به اندام خیلی از آفرود ها ی گردن کلفت جهان میندازه (البته مردم گنده شون کردن که اونم کلی سیاست خودروسازها پاش خوابیده)که الکی دارن جولان میدن و گردو خاک میکنن.
    هنسی یکی از زیرمجموعه های خلف شرکت شلبی بزرگ هست که اکثرا این دوتا شرکت رو رقیب هم میدونن.

    موافقم 13
  9. مهردادکمال

    ۳۰ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (2004 ديدگاه)

    عظمت وانت های امریکایی تو عکس اصلا معلوم نیست من از نزدیک دیدم تو خیابون
    تا ادم نیبینه نمیتونه باور کنه چقد حجیمن

    موافقم 16
  10. Sisili

    ۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    خدایا نگاه به این جیگر ها میکنی دیگه هیچ حرفی نمیتونه وسط اون موقع من فقط دوست دارم طراح وانت پیکان رو پیدا کنم گردن کلفتش رو ببندم مثل الاغ پشت ماشین به ظاهر زیبای خودش که چقدر هم حتما از خودش متشکر بوده البته به‌ روح ارواحش مرتیکه اون موقع انقدر بکشمش رو جاده تا وقتی میام پایین فقط تخم….ش مونده باشه
    ببین چی میندازن به مردم تا سوارش بشند و از همه وحشتناکتر اینکه برای این لگن باید صف بایستی و بالای ۱۰۰میلیون پول کثیف حروم کنی
    واقعا احسنت به شعور برخی مردم..

    موافقم 1
    مخالفم 1
  11. ایمان مرادی

    ۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    لعنت بر جغرافیا 😔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا