هنسی پکیج تیونینگ جدید ولوسی رپتور خود برای فورد F-150 رپتور R را معرفی کرد. این کیت جدید باعث میشود وانت پیکاپ نامدار فورد به یکی از قویترین نسخهها در دنیا تبدیل شود.
خودروی موردبحث که ولوسی رپتور ۱۰۰۰ نام دارد به پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۲ لیتری شلبی با سوپرشارژر بزرگتر ۳.۸ لیتری مجهز است و علاوه بر این موارد بهینهسازیهایی را در سیستم سوخترسانی و انژکتورها نشان میدهد. این خودرو ۴۰ درصد افزایش قدرت را نشان میدهد و هماکنون قدرتش از ۱۰۰۰ اسب بخار عبور کرده و گشتاورش هم فراتر از ۱۱۵۰ نیوتون متر اعلام شده است. همانطور که میدانید رپتور R استاندارد قدرت ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور ۸۷۵ نیوتون متری دارد که باعث میشود این وانت پیکاپ پرقدرت در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. ولوسی رپتور ۱۰۰۰ همچنین استایل خشنتری به خود گرفته و سپرهای جلو و عقب جدید به همراه چراغ LED بزرگ جزو دیگر تغییرات آن هستند.
رینگهای جدید هنسی به همراه لاستیکهای آفرود ۳۷ اینچی نیز تأثیر مثبتی روی عملکرد آفرود این هیولا دارند. تمامی نسخههای هنسی ولوسی رپتور جدید از پلاکی سفارشی که شماره تولید خودرو را نشان میدهد سود خواهند برد. همانطور که میدانید هنسی پیش از این خودرو نیز ولوسی رپتور برانکو را بر پایه شاسیبلند تازهنفس فورد برانکو تولید کرده بود و حالا سبد محصولات پر و پیمانتری دارد. جان هنسی مدیرعامل این شرکت میگوید:
هنسی ولوسی رپتور پرفروشترین وانت پیکاپ تیونینگ شده دنیاست و ما هزاران دستگاه از آن را برای مشتریان خود در سراسر جهان تولید کردهایم. ولوسی رپتور ۱۰۰۰ از نظر قدرت خالص بهبود قابلتوجهی نسبت به مدل استاندارد دارد. به این مورد باید صدای خاص سوپرشارژر و اگزوز را نیز اضافه کنیم تا به پکیجی شکستناپذیر برسیم.
هنسی هنوز قیمت این پکیج قابلتوجه را اعلام نکرده اما مدل کمتوانتر ولوسی رپتور استاندارد در آمریکا قیمت ۶۴۹۵۰ دلاری دارد. نظر شما درباره این وانت پیکاپ پرقدرت و قلدر چیست؟
mahdi-es17
۳۰ آذر ۱۴۰۱آمریکایی ها اصلا به فکر مشتری هاشون نیستند خودرو های بالای 1000 اسب بخار میسازند بجاش ویران خودرو خودرو های زیر 100 اسب بخار میسازد که مشتری هاش کار های عجب انجام ندهند کشته نشوند
پیام از جهان مواضی
Iman99
۳۰ آذر ۱۴۰۱رقیبش اینه
https://www.pedal.ir/dodge/hennessey-1012-hp-ram-trx-mammoth/
رم تی آر ایکس ماموت ۱۰۰۰
اونها بهترین رو از چیزی که هست بهترش هم میکنن ولی ویرانخودرو برعکس اینهاس
از وجنات و برتری این رپتور وحشی هم که هرچی بگیم کمگفتیم
ali(chevynova)
۳۰ آذر ۱۴۰۱هیولای داده بیرون هنسی افرین
البته بهتر بود رو رپتور انجین ۷/۳ لیتری فورد رو میذاشت چون اون دیگه تیون لازم نداره
AMANTE
۳۰ آذر ۱۴۰۱دایناسور ها منقرض نشدن بلکه تغییر شکل دادن و در نقش وانت های آمریکایی به زندگی ادامه دادن.
Siyavash
۳۰ آذر ۱۴۰۱واقعا عالی هست ..عجب جانوری وحشی ساخته……
net
۳۰ آذر ۱۴۰۱نانسی پلوسی هنسی ولوسی
ali(chevynova)
۳۰ آذر ۱۴۰۱هنسی یه تیونر کاملا سنتی و متعصب آمریکاییه
عاشق اسب بخار و گشتاوره
❤BMW❤
۳۰ آذر ۱۴۰۱ولی به نظرم توی آفرود هیچی حتی به گرد پای لندکروز هم نمیرسه
یه فیلم میدیدم ، لندکروز از تپه با شیب خیلی زیاد شبیه دیوار رفت بالا بدون دردسر
mahdi-es17
۳۰ آذر ۱۴۰۱😐😑😐
Iman99
۳۰ آذر ۱۴۰۱هیچ لنکروزی هم به گرد پای این نمیرسه
اون فیلم ها رو هم که دیدی همه نمونه اش رو هست
بنز جی کلاس هم هست از شیبی تند تر از اون به راحتی میره بالا یه همچین ویدئویی هم تو صحرا هست بنز جی کلاس 4×4² کنار همین لندکروز و پاترول از شیب میرن بالا که بنز جی کلاس تا ارتفاع بالاتری میره ولی اونها گیر میکنن
هامر هم هست که از دیوار راست میره بالا
رم تی آر ایکس و همین فورد رپتور هم هست که تو آفرود های خشن و دست انداز های مهیب رو طوری به راحتی رد میکنن که هر لندکروزی رو تو اون شرایط قرار بدی داغون میشه
فیلم همشون هم هست
اینهایی که گفتم آفرودر های برتر تخصصی هستن که هرکدوم با ۲.۲ متر عرض و بیش از ۳ تن وزن و انواع سیستم های مختلف آفرودی برتر که هرکدوم در نوع خودش و زمینه تخصصی خودشون حرف اول رو تو آفرود میزنن و کلا یه چیز بزرگتر و سنگین تر و برتر و یه چیز سطح بالاتری هستن
اگه هم اعداد و ارقام رو در نظر بگیریم لنکروز کلا هم از لحاظ ابعاد و هم از لحاظ وزن و هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ قیمتی در رده اینها قرار نمیگیره
Iman99
۳۰ آذر ۱۴۰۱از اینهام که بگذریم اگه یه چیزی در حدود لندکروزی که گفتی در نظر بگیریم که از لحاظ ابعاد و اندازه و کلیتش در اون یک محدوده باشند که بشه باهم مقایسشون کرد
باید به فورد برانکو رپتور اشاره کنیم که بازم بدون شک و قطعا برانکو رپتور تو آفرود برتری واضحی داره
و از اون لحاظی که گفتی کلا برانکو رپتور آفرودر بهتری هست
حتی اگه نسبت افتر مارکت رو هم در نظر بگیریم که مثلا با افتر مارکت ارتقا داده شه تا شبیه هم شن
بازم هیچ افترمارکتی به پای تنطیمات و طراحی و مهندسی کارخودنه ای نمیرسه
چون برانکو رپتور از تو کارخونه بصورت مهندسی شده ارتقا پیدا کرده و مهندسی شده هست که قطعا نتیجش آفرود بهتر در عمل هست
amirboss
۳۰ آذر ۱۴۰۱یکی از اعجاب انگیز ترین تولیدات فورد همین رپتوره. مدل R همین جوری لرزه به اندام خیلی از آفرود ها ی گردن کلفت جهان میندازه (البته مردم گنده شون کردن که اونم کلی سیاست خودروسازها پاش خوابیده)که الکی دارن جولان میدن و گردو خاک میکنن.
هنسی یکی از زیرمجموعه های خلف شرکت شلبی بزرگ هست که اکثرا این دوتا شرکت رو رقیب هم میدونن.
مهردادکمال
۳۰ آذر ۱۴۰۱عظمت وانت های امریکایی تو عکس اصلا معلوم نیست من از نزدیک دیدم تو خیابون
تا ادم نیبینه نمیتونه باور کنه چقد حجیمن
Sisili
۵ دی ۱۴۰۱خدایا نگاه به این جیگر ها میکنی دیگه هیچ حرفی نمیتونه وسط اون موقع من فقط دوست دارم طراح وانت پیکان رو پیدا کنم گردن کلفتش رو ببندم مثل الاغ پشت ماشین به ظاهر زیبای خودش که چقدر هم حتما از خودش متشکر بوده البته به روح ارواحش مرتیکه اون موقع انقدر بکشمش رو جاده تا وقتی میام پایین فقط تخم….ش مونده باشه
ببین چی میندازن به مردم تا سوارش بشند و از همه وحشتناکتر اینکه برای این لگن باید صف بایستی و بالای ۱۰۰میلیون پول کثیف حروم کنی
واقعا احسنت به شعور برخی مردم..
ایمان مرادی
۸ دی ۱۴۰۱لعنت بر جغرافیا 😔