جی لنو تجربه رانندگی با فورد رپتور R را با دو پیکاپ غولپیکر تیونینگی بنامهای آپوکالیپس هلفایر و ارترومر Lti مقایسه کرده است.
جدیدترین خودروی آفرودی که وارد گاراژ جی لنو شده فورد F150 رپتور R است. مدیر برنامهٔ فورد رپتور «تونی گرکو» نیز لنو را همراهی میکند تا اطلاعات بیشتری در مورد این پیکاپ قدرتمند ارائه کند. سپس رپتور R با دیگر پیکاپهای آفرودی اخیر کانال جی لنو مقایسه میشود. گرکو و لنو ۱۷ دقیقهٔ اول این ویدئو را صرف بحث در مورد مشخصات و توسعهٔ پیکاپ قدرتمند فورد میکنند. رپتور R به نسخهای از پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V8 سوپرشارژ موستانگ شلبی GT500 مجهز شده است که ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. البته اصلاحاتی که در این موتور صورت گرفته باعث شده گشتاور در کل محدودهٔ دور موتور بیشتر شود.
اولین جملهٔ لنو پس از رانندگی کوتاهی با رپتور این است: «اسب بخار میتواند هر مشکلی را حل کند». بعداً نیز وی با رپتور شتاب میگیرد و به سرعتی سهرقمی میرسد. لنو سهچهارم ویدئو را هم صرف رانندگی با آپوکالیپس هلفایر میکند که بر اساس جیپ گلادیاتور ساخته شده است. به گفتهٔ وی، این پیکاپ شش چرخ با توجه به اندازهٔ غولآسا و وزن ۲.۷ تنی، هندلینگی بهتر از حد انتظار دارد.
در آخر هم نوبت به بررسی ارترومر LTi میرسد که درواقع یک پیکاپ کاروان آفرودی است. این خودرو بر اساس فورد F550 سوپر دیوتی با پیشرانهٔ ۶.۷ لیتری V8 توربودیزل ساخته شده که در عقب بجای اتاق بار یک سوئیت کوچک دارد. علاوه بر این، تغییرات بزرگی هم برای افزایش تواناییهای آفرود این خودرو صورت گرفته است. لنو ابتدا نگاه کاملی به امکانات داخلی این خودرو دارد و سپس برای رانندگی در مسیر خاکی پشت فرمان آن مینشیند. این مسیر شامل عبور از شیبهای چندین درجه میشود. لنو مدتزمان زیادی را در ویدئو با این پیکاپ کاروان میگذارند.
Hamilton1970
۳۱ خرداد ۱۴۰۲یه سوالی از کاربران پدال داشتم
به نظر شما این اتاق از پیکاپ های آمریکایی بهتره یا سری هوی دیوتی؟ کدوم بیشتر به دلتون میشینه؟
من خودم شخصا هوی دیوتی ها مثل فورد F سوپر دیوتی و سیلورادو و سییرا HD و رم هوی دیوتی رو بیشتر از این اتاق ها میپسندم. شما هم نظرتون رو بگید. کدوم؟
ARMAN سابق
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ترکیب جفتشون
یعنی یه موتور دیزلی با گشتاور وحشتناک و ابعاد در حد فورد f650 و سیستم تعلیق با بازی زیاد و ارتفاع خیلی زیاد از سطح زمین
من این جوری دوست دارم
Mercedes.benz
۳۱ خرداد ۱۴۰۲اونطوری به خاطر طول محور زیاد نه آفرودی به خوبی رپتور داری نه توانایی جاده ای در حد هوی دیوتی
شخصا بنظرم suv ها برای آفرود بهتر از پیکاپ ها هستن ( مثلا رنگلر عادی و پیکاپ ) چون اکثرا از همتای پیکاپشون زاویه خروج بهتری دارن و همینطورتقسیم وزن متعادل تر ، ولی سری هوی دیوتی با هیچ suv یا آفرودر یا چیز دیگه ای قابل مقایسه و جایگزینی پس شخصا سری هوی دیوتی رو کاربردی تر میدونم
(Ali(chevynova
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ماشالاه امریکن فورد رپتور
اصالت میبار از هیبتش
علیx76
۳۱ خرداد ۱۴۰۲من پیکاپهای هوی دیوتی رو با ظاهر آفرودی دوست دارم.
یعنی یه فورد F450 dually (چرخ عقب جفت) با رینگ و لاستیک سایز بزرگ افرودی، سپر فولادی، کیت لیفت و …
CARSET
۳۱ خرداد ۱۴۰۲چه ابعاد غولی دارن . خرید اینا و هزینه شون به کنار . تو جاده و خیابون مگه جا میشن اینا :)
R/T
۳۱ خرداد ۱۴۰۲https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/06/Ford-2.jpg
یه گولاخ به تمام معنا
blackwing
۳۱ خرداد ۱۴۰۲God bless America 👏🏼
Bmwgg6
۳۱ خرداد ۱۴۰۲با وجود اینکه خودروهای برقی تونستن بخش عظیمی از بازار رو بگیرند نمیتونند اینجور ادامه بدن چون در خود موتور ها آهنرباهای بسیار گرون و کمیابی به کار می ره و همچنین در باتری ها
ولی در اینده ای نه چندان دور بنظرم وسایل حمل و نقل شخصی جای خودش رو به عمومی ها میده
بخاطر اینکه منابع زمین محدود هستش و ماشین ها بصورت محدود تولید میشود و ان هم با استاندارد های سرسخت تا از میزان ضرری که این خودرو ها به زمین میزنند بکاهند
BMW
۳۱ خرداد ۱۴۰۲هزینه هاشون اصلا به کنار و برای اوت طرف مهم نیست ولی اینا اینقدر بزرگن چجور میخوان اینارو جا کنن تو جاده ها هر کدوم یه دراکولایی هستند برای خودشون لعنتی ها
mr-gtc
۳۱ خرداد ۱۴۰۲یدونه raptor r با یه کمپر پشتش بری (اونجا که بز 🐐 نمیره) پرانتز مزاح.
*ALI*
۳۱ خرداد ۱۴۰۲قدرت این ماشین ها فوق العاده زیاده یادمه یه بار جرمی کلارکسون این ماشین رو با رنگ صورمعه ای رنگ آورده بود توی برنامه تور بزرگ و اونجا یه جورایی قدرتش نشون داده شد