فوردلکسوس

دوئل فورد موستانگ و لکسوس RC

مرحلهٔ مقدماتی، گروه کوپه‌های اسپرت، دوئل دوم

نتایج دوئل قبلی بین شورلت کامارو و نیسان GT-R

مجموع آراء: ۱۵۶۲

آراء شورلت: ۸۳۳

آراء نیسان: ۷۲۹

پیروز دوئل: شورلت کامارو با کسب ۵۳ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

شورلت کامارو

نیسان GT-R

شورلت کامارو

فورد موستانگ

لکسوس RC

؟

دوج چلنجر

بی‌ام‌و سری ۴

؟

فورد موستانگ

تاریخ معرفی: آوریل ۲۰۱۴

پلت‌فرم: S550 فورد

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۵۲,۴۱۴ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱۳,۹۸۶ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۳,۸۶۵ دستگاه

تایم در پیست VIR ویرجینیا: ۲:۵۱.۴۰

تایم در پیست هوکنهایم: ۲:۰۰.۶۰

تایم در پیست Figure-8 موتورترند: ۰:۲۳.۷۰

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: ظاهری جذاب که سرها را برمی‌گرداند، صدای عالی، هندلینگ عالی، ترمزهای قدرتمند، رانندگی جذاب، دید رو به بیرون بهتر از کامارو، پکیج‌های پرفورمنس متنوع، به‌طور شگفت‌آوری کاربردی

نقاط منفی: کیفیت داخلی نه‌چندان چشمگیر با برخی قطعات ارزان‌قیمت، پیشرانهٔ V8 تشنهٔ سوخت، صندلی‌های سفارشی ریکارو راحت نیستند، پیشرانهٔ توربوشارژ پایه هیجان‌انگیز نیست

چکیده: موستانگ با پرفورمنس عالی و قابلیت‌های شخصی‌سازی مختلف، هنوز هم یک ماسل کار مطلق است هرچند که نسخهٔ مک‌وان جذابیت شلبی GT350 را ندارد

لکسوس RC

تاریخ معرفی: نمایشگاه توکیو ۲۰۱۳

پلت‌فرم: New N تویوتا

امتیاز از کارانددرایور: ۶.۵ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۳.۰ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲,۹۸۷ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۴۶۱ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۹۶ دستگاه

تایم در پیست VIR ویرجینیا: ۳:۰۲.۶ (نسخهٔ Track Edition)

تایم در پیست هوکنهایم: ۲:۰۲.۴۰

تایم در پیست Figure-8 موتورترند: ۰:۲۴.۷۰

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: تعادل سواری و هندلینگ عالی، حفظ ارزش عالی در بلندمدت، تکنولوژی‌های ایمنی استاندارد سخاوتمندانه، ظاهر چشمگیر، غرش جذاب موتور V8، سواری نرم، کابین شیک و باکیفیت

نقاط منفی: پد لمسی خسته‌کننده برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، فضای کم صندوق بار، صندلی‌های عقب تنگ، برای رانندگی چندان جذاب نیست

چکیده: RC F قدرت و ظاهر یک خودروی اسپرت واقعی را دارد اما هندلینگ آن نسبت به رقبایی مثل بی‌ام‌و M4 تمرکز کمتری روی جذابیت و لذت رانندگی دارد

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

موستانگ مک‌وان

لکسوس RC F

پیشرانه ۵.۰ لیتری V8 ۵.۰ لیتری V8
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۴۸۰ اسب بخار ۴۷۲ اسب بخار
گشتاور ۵۷۰ نیوتن متر ۵۳۵ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته دستی ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۳ ثانیه ۴.۱ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۲.۶ ثانیه ۱۲.۷ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۴۲.۹ متر ۴۹.۷ متر
شتاب جانبی ۱.۰۵ جی ۰.۹۸ جی
حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر/ساعت ۲۷۵ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۳.۸ لیتر ترکیبی ۱۲.۴ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۶۰ لیتر ۶۵ لیتر
وزن ۱۷۴۳ کیلوگرم ۱۸۲۲ کیلوگرم
طول ۴,۷۸۸ میلی‌متر ۴,۷۰۴ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۷۲۰ میلی‌متر ۲,۷۳۰ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۳۹۶ لیتر ۲۸۳ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ نفر ۲+۲ نفر
قیمت ۵۷,۳۹۵ دلار ۶۷,۲۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (464 ديدگاه)

    هرچند فورداز نظر اصالت و زیبایی فوق العاده هست.ولی فکر کنم مهندسی و کیفیت ساخت لکسس برتر باشه.البته این نظر منه

    موافقم 65
    مخالفم 57
    1. Iman99

      ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      نظر شما نظر شخصی شماست محترمه ولی اشتباهه و منطقی نیست
      چون مهم واقعیته که در واقعیت از لحاظ مهندسی برتر که کاملا فورد مهندسی برتر رو داره
      از لحاظ کیفیت کابین هم میتونیم بگیم بحث اولویت قرار دادن اون هست که لکسس اگر همین مورد هم روش کار نمیکرد واقعا چیزی قابل دفاعی واسش باقی نمیمونه
      خود من هم ممکنه لکسس رو انتخاب کنم ولی این فقط از روی سلیقه میتونه باشه در عین حال اینکه واقعیت رو هم قبول دارم

      موافقم 13
      مخالفم 7
      1. Afg

        ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (499 ديدگاه)

        شما درجواب نظر دوست مون گفتین این نظر شخصی شماست و منطقی نیست یعنی خودتون برمبنای منطق حرف خواهید زد )اگه همونم نداشت که دیگه حرفی برای گفتن نداشت) تعصب پر کرده فضارو برو ییرون

        موافقم 3
        مخالفم 6
        1. Iman99

          ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          کم عقلی پرکرده فضا رو شما توانایی درک این موضوع رو نداری شما میتونی بری بیرون
          تمام آمار و اعداد نشون دهنده برتری فورد موستانگ داره مهندسی فورد هم که برتره
          آمار فروش هم که کاملا گویاست
          فورد موستانگ با فروش بسیار بالاتری که داره به همراه نسخه های جذاب و متنوع جایی برای بحث باقی نمیذاره
          تعصب چشم شمارو کورکرده
          چشم دیدن برتری فورد موستانگ تو این دوئل رو نداری دیگه مشکل خودتونه
          من وقتی حرفی میرنم که ببینم طرف مقابل خلاف عقل و منطق و از روی تعصب نظر میده
          اون موقع راحت حرف اون رو رد میکنم و جوابی که میدم کاملا منطقی و منطبق با واقعیت و اثبات شده هست
          چه بخواهی چه نخواهی

        2. Iman99

          ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          حتی اینقدری تشخیص ندادی که وقتی خودم گفتم لکسس رو انتخاب میکنم چطور ممکنه روی فورد تعصب داشته باشم هرکی جای شما باشه میره تو افق میشه
          حرف اصلی من اینه که وقتی طرفدار یا فن چیزی هستیم باید تعصب روی اون رو بزاریم کنار
          بعد حرف اصلی خودم که همیشه روش تاکید داشتم رو تحویل خودم میدی
          کلا رد دادی شما
          اینجا خودم گفتم لکسس رو انتخاب میکنم
          ولی میدونم فورد بهتره و برتری داره بخصوص در مهندسی که مهمه و ملاکه
          ولی دلیل نمیشه چون سلیقه من یکی رو انتخاب میکنه و عقل و حقیقت و واقعیت دیگری رو برتر میدونه روی یکیشون تعصب داشته باشم
          باید واقعیت ها رو هرجوری که هست گفت
          اگه خلاف اون هم بود جلوی اون حرف می ایستم
          و واقعیت رو میگم

    2. کسرا

      ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (28 ديدگاه)

      فورد واقعا اصالت بیشتری در خوردو های عضلانی داره.
      مدل ماستنگ خیلی قوی تره

  2. Mad.z.Max

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1864 ديدگاه)

    ماستنگ خیلی حریف قدریه توی این کلاس. کلا چه طرفداری آمریکایی باشی چه نباشی، سخت میشه چشم روی ماستنگ ببندی..
    یچیزی مثل ب ام و M3 یا مثلا لامبورگینی آونتادور که اکثر ماشین بازا دوستشون دارن :)
    از اونطرف لکسوس RC هم فوق العاده دلرباس. ولی من دلم پیش فورده

    موافقم 59
    مخالفم 6
    1. من⁦^_^⁩

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (200 ديدگاه)

      کاش شوی کامارو بالا نمیومد چون دوج چلنجر هم خیلی احتمال داره که بیمرو بزنه
      بعد همه میشن آمریکایی

      موافقم 3
      مخالفم 9
      1. Mad.z.Max

        ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        متوجهم چی میگی، ولی این کلاس از نظر محبوبیت کاملا قبضه ی آمریکاییاس!! شما به عنوان یه مشتری اگه دنبال همچین کلاس ماشینی باشی، هیچ خودروسازی بجز آمریکاییا بهت بهترین تنوع قیمتی رو نمیدن! کوپه های جذاب آمریکایی رو در تریمای پای با انجینای بالای ۲۵۰ اسب میشه صفر زیر ۲۵هزارتا خرید، از اونطرف میشه تریم های لوکس تر و فوق العاده قدرتمند تر و پیست محور تر یا جاده محور تر رو با قیمتهای بیشتر خرید! شما تنوع انجینها و تریمها و طبیعتا قیمتهایی که مثلا همین ماستنگ بهت میده رو به جرئت میگم تو هیچ کمپانی دیگه ای غیر از رقبای آمریکاییش نمیتونی پیدا کنی..
        (تصور اشتباه پیش نیاد، من باقی برندهای رقیب که توی این کلاس هستن رو هم فوق العاده دوست دارم)

        موافقم 13
        مخالفم 3
  3. Carlover

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (185 ديدگاه)

    چرا لکسوس اینقدر نمراتش پایینه؟!
    انتخابم موستانگ

    موافقم 30
    مخالفم 9
  4. Ali_x76

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1206 ديدگاه)

    من عاشق هردوام و با یکم شک و تردید ماستنگ رو انتخاب کردم
    با این حال، اگه نمونه حاضر در مقایسه، GT350 یا GT350R بود، بدون هیچ شک و شبهه‌ای به ماستنگ رای می‌دادم

    موافقم 16
    مخالفم 4
  5. mohamadreza83

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (465 ديدگاه)

    قبلا هم گفتم لکسوس RC F هرگز نمیتونه معیار و ملاک این کلاس یعنی M4 رو شکست بده .
    حرفای مجلات و نشریات مختلف هم پر است از تناقضات مسخره .
    به گفته تعداد کثیری از مجلات یکی از دلایلی که RC F رو پیش M4 و کلا رقباش شرمنده میکرد ؛ هندلینگ ضعیف تر و جعبه فرمون بی حس و لخت و کند تر بود ( چیزی که حتی توی مقایسه تایم پیست هاش با مک وان هم دیده میشه ) و همچنین واکنش خطی و نرم تر موتور ۵ لیتری تنفس طبیعی نسبت به واکنش تند و تیز و سریع موتور توربوی M4 .بعد اینجا اومده توی نقاط قوت RC F گفته هندلینگ عالی .
    از نظر من قطعا ماستنگ برتره ؛
    آمار فروش هم که توی آمریکا خیلی دیدنی و بیانگر همه چیزه .

    موافقم 14
    مخالفم 13
  6. ممد ژانگولر

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (4148 ديدگاه)

    هزار در صد موستانگ 👌

    موافقم 20
    مخالفم 14
  7. net

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (3393 ديدگاه)

    سوال
    فورد موستانگ در دسته ماشین (سوپر اسپرت) مثل فراری و لامبورگینی و مکلارن و ریمک و لوتوس امیرا و کوروت قرار میگیره یا در دسته (کوپه اسپرت خیابانی) مثل کامارو و هیوندای جنسیس کوپه و بی ام و سری ۸ و دوج چلنجر و لکسوسrc و نیسان gtr و جگوار f تایپ و استون مارتین dbs قرار میگیره؟

    موافقم 6
    مخالفم 5
    1. Nima

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (1659 ديدگاه)

      کوپه اسپرت

      موافقم 12
      مخالفم 1
    2. net

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (3393 ديدگاه)

      نظر خودمم کوپه اسپرت خیابانی هست

      موافقم 9
      مخالفم 1
    3. viper2

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      چلنجر و کامارو ؛ مخصوصا چلنجر سبکش کوپه اسپرت اقتصادی نیست ؛‌سبکش ماسل کار هست . یعنی یه شاخه جداس

      موافقم 9
      مخالفم 1
    4. net

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (3393 ديدگاه)

      فراموش کردم ائودی r8 سوپر اسپرت هست

  8. مردیم از خوشی

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1448 ديدگاه)

    عجب دوئلی یکی تمرکزش رو لوکس بودنه یکی اسپرت ! 😑

    به نظرم کلا بازارهاشون متفاوت هست از لحاظ قیمت پایه هم همینطور

    موافقم 9
    مخالفم 2
  9. datsun

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (3943 ديدگاه)

    نیسان gtr رو آوردی تو این کلاس دوئل😀😀

    موافقم 14
  10. R@m!n

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    لکسوس RC قرار بود رقیب مستقیم پرفورمنس در برابر آلمانی ها باشه اما کم کاری های چند سال اخیر تویوتا باعث شد خیلی عقب بیوفته.

    موتور 2UR-GSE لکسوس بسیار جذابه، یک DOHC تمام آلیاژی با 4 سوپاپ در هر سیلندر با جریان بالا که توسط تیم هنرمند یاماها طراحی شده با سرها و دریچه های ورودی تیتانیوم، میل بادامک های بالابر و ورودی دوگانه، پورت بنزین D4-S و تزریق مستقیم، دوگانه VVT-i با تحریک الکتریکی میل بادامک ورودی VVT-iE و ردلاین 7300 دور در دقیقه !!!! سیستم تعلیق دوبل جناغی در جلو و چند پیوندی در عقب که از جنس آلومینیوم فورج کاری شده و به طور اختصاصی بهبود داشته پس نباید جلوی ماستنگ و موتور modular مشکلی داشته باشه اما چرا 11 ثانیه از ماستنگ مک وان کند تره ؟؟؟؟

    چند تا دلیل عمده کم کاری تویوتا تو این ماشین:

    1- گیربکس اتوماتیک 8 سرعته که اصلا به درده یه ماشین اسپورت نمی خوره و تعویض دنده ها برای سواری نرم تنظیم شدن اما از اون طرف گیربکس 6 سرعته TR-3160 از برند ترمک با تعویض های قدرتی و بشدت هماهنگ با موتور در دورهای لازم که از شلبی GT350 قرض گرفته شده عملا این مشین مسابقه ای تحویل میده و گیربکس 10 سرعته اتومات هم همین وضعیت رو داره اما مقداری متمدن تره.
    2- تعلیق لکسوس خیلی خوبه اما وقتی بحث تعلیق مگنه راید وسط باشه دیگه هیچ چیزی به چشم نمیاد که مک وان بهش مجهز شده که باعث چه تو پیست چه هندلینگ شهری چندین پله جلوتر باشه.
    3- پلتفرم new n ضعیف تر لکسوس که اون هم بر اساس یه رانندگی شهری نرم هست و در برابر پلتفرم s550 ماستنگ که برای هر دو دنیای پیست و شهر توسعه داده شد باز هم حرفی نداره.

    قصد بر تخریب لکسوس نیست و خب اونایی که منو میشناسن اینو می دونن و فقط مقایسه دو محصول هست. تویوتا باید رو سری RC خیلی بیشتر خرج می کرد.

    موافقم 19
    مخالفم 4
  11. Reza Waffen SS

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    ماستنگ 👍

    موافقم 16
    مخالفم 2
  12. 2311

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    لیست خیلی ناقصه، سوپرا نیست، کوروت نیست، کیمن نیست، لوتوس ها نیستن، آلپاین A110 نیست آئودی تی تی نیست، نیسان 400 زد نیست)))))=
    میتونست خیلی هیجان انگیز تر باشه
    مثلا یه ویدیو از هردو رقیب توی پیست باشه که مخاطب کمی بیشتر درگیر شه

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. امیر دهقان

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (743 ديدگاه)

      کوروت در گروه سوپراسپرت‌ها قرار داره
      کیمن، لوتوس امیرا، آلپاین A110، آئودی TT، سوپرا، ب‌ام‌و Z4، نیسان Z و اینا هم در گروه کوپه‌های کامپکت هستن

      موافقم 12
      1. datsun

        ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (3943 ديدگاه)

        بعد جناب نیسان gtr تو رده اسپورتها قرار میگیره

        1. امیر دهقان

          ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (743 ديدگاه)

          بله حرف شمما کاملاً درسته
          اما از اونجایی که GT-R درواقع یه کوپه چهارنفره هست و سن و سالش هم دیگه خیلی بالا رفته و توان رقابت با سوپراسپرت‌های تازه‌نفس رو نداره تصمیم گرفتیم در این گروه قرارش بدیم
          البته این گروه هم تغییراتی رو تجربه کرده و قبلاً فقط نسخه‌های پرچمدار ماسل کارها یعنی شلبی GT500 و ZL1 و هلکت به همراه ب‌ام‌و M8 در اون حضور داشتن که پرفورمنسشون خیلی به GT-R نزدیک‌تر بود
          حالا هم چون اون دوئل بین کامارو ZL1 و GT-R رو قبل از تغییرات برگزار کرده بودیم، دیگه GT-R تو همین گروه موندگار شد

          موافقم 1
          مخالفم 2
        2. net

          ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (3393 ديدگاه)

          نظر اقای دهقان درسته ،طراحی نیسان gtr حس ماشین سوپر اسپرت نداره

          موافقم 2
          مخالفم 3
      2. net

        ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (3393 ديدگاه)

        سلام
        اقای دهقان ،اقای اشتری میگفت لوتوس امیرا سوپر اسپرت هست.طراحی بیرونی لوتوس امیرا به سوپر اسپرت میخوره

        1. datsun

          ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (3943 ديدگاه)

          کاماروzl1 یه ماشین به شدت اصلاح شده برای پیسته که یادم موتور ترند با gtr پایه مقایسه کرد و دوثانیه کند تر از gtr پایه بود خوب تا اینجا آیا پروفومنس و کیفیت ساخت و مهندسی gtr با کامارو یکیه حالا کار به نسخه نیسمو ندارم بعد الان درگ بین کوروت و gtr پایه هست که هنوز gtr جلو میفته درسته کهن ساله ولی هنوز نسبت به سوپر اسپرتهای هم قیمت عالی عمل میکنه و مقایسه با ماشینهای اسپورت رده پایین اشتباه.

          موافقم 3
          مخالفم 1
      3. 2311

        ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (527 ديدگاه)

        بنظرم عجیبه دسته بندی تون، کوروت رو سوپراسپرت حساب میکنید ولی کیمن و لوتوس امیرا رو خیر
        بعد کوروت تو گروه سوپراسپرت ها رقیب کیه؟ هوراکان و F8 و سنا؟
        اصلا مقابل اینا شانسی داره؟
        نمیشد با جی تی آر جایگزین بشه و در کنارش کیمن و امیرا هم به این کلاس بیان؟ چون از نظر عملکردی نزدیک به همین کوروتن

        1. net

          ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (3393 ديدگاه)

          2311
          کوروت سوپر اسپرت هست.پورشه باکستر و پورشه کیمن کوپه اسپرت خیابانی هست نه سوپر اسپرت

  13. مهردادکمال

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1981 ديدگاه)

    طراحی بیرونی دوتاشون انگار نمیخواد قدیمی شه؛!!!

    موافقم 6
    مخالفم 1
  14. Mustang shelby gt 350

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (116 ديدگاه)

    موستانگ اصن شاه کوپه هاست فقط لعنتی تو ایران قدقنه یا باید تو منطقه آزاد باشی که اونم باز دنگ و فنگ داره مدل ۲۰۱۴ هنوز تو رشت بالای ۸۰۰ تومنه

    موافقم 5
    مخالفم 1
  15. Mustang shelby gt 350

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (116 ديدگاه)

    موستانگ اصن شاه کوپه هاست فقط لعنتی تو ایران قدقنه یا باید تو منطقه آزاد باشی که اونم باز دنگ و فنگ داره مدل ۲۰۱۴ هنوز تو رشت بالای ۸۰۰ تومنه
    😅😌

    موافقم 2
    مخالفم 1
  16. Jdm باز

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    ماستنگ 💪
    فوقالعاده هست

  17. ‏제네시스

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (406 ديدگاه)

    انتخابم موستانگ 💪 عاشق رنگ مشکیشم 🖤

    موافقم 4
    مخالفم 2
  18. پارسا

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (289 ديدگاه)

    برنده که سری ۴ هست این زمینه سازی ها لازم نیست 😊

    موافقم 2
    مخالفم 3
  19. پدرام

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    قطعا موستانگ امریکا همیشه استاد ساخت ماسل کار بوده ضمن اینکه طراحی موستانگ به گونه ای است تا چند سال دیگر هم دمده نمیشود اما لکسس با این حجم جلو پنجره دوکی شکل برای خود تاریخ مصرف طراحی ایجاد کرده که شاید در چند سال دیگر بیننده را دل سرد کند البته در کیفیت ساختش شکی نیست

  20. امیرحسین

    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (300 ديدگاه)

    چشم بسته
    فووووووورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا