با راهاندازی پیکربندی آنلاین فورد مشخص شد که موستانگ 2024 در گرانترین نسخه خود ۷۹,۵۱۵ دلار قیمت خواهد داشت.
ما قبلاً قیمت پایه فورد موستانگ ۲۰۲۴ را میدانستیم اما حالا پیشفروش محصول اسپرت فورد شروع شده و پیکربندی آنلاین آن نیز در دسترس عموم قرار دارد. به این ترتیب میتوانیم نگاهی به گرانترین نسخه در دسترس این خودرو با تمامی آپشن های ممکن بیندازیم. زمانی که تمامی آپشن ها و پکیجها را انتخاب کنید گرانترین فورد موستانگ ۲۰۲۴ قیمت ۷۹,۵۱۵ دلاری خواهد داشت که اندکی از قیمت پایه شلبی GT500 مشهور بیشتر است.
با این مبلغ نخواهید توانست به پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژ دست پیدا کنید اما هنوز هم پشت فرمان قویترین موستانگ غیر شلبی تاریخ خواهید نشست. برای یادآوری باید گفت مدل دارک هورس از نسخه بهروز شده پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری موستانگ GT استفاده میکند و ۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد. دو مدل دارک هورس و دارک هورس پریمیوم به این نیروگاه پرقدرت مجهز هستند اما اگر به دنبال پیدا کردن گرانترین نسخه فورد موستانگ ۲۰۲۴ باشید باید تریم پریمیوم را انتخاب کنید که قیمت پایه ۶۳,۱۶۰ دلاری دارد. حتی بدون وجود آپشن ها نیز با خودروی مجهزی روبرو هستیم زیرا سیستم دستیار راننده کوپایلوت ۳۶۰، سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن با ۱۲ بلندگو، ناوبری لمسی با فعالسازی صوتی، فرمان گرم شونده، صندلیهای گرمکن دار با حافظه، اگزوز فعال، تریم ها و پکیجهای ظاهری و رفاهی متنوع، ترمزهای برمبو و… در این مدل دیده میشوند. با این تفاسیر پس آپشن های بیش از ۱۶ هزار دلاری شامل چه مواردی خواهند بود؟
آپشن های موستانگ دارک هورس پریمیوم ۲۰۲۴ با نوارهای مسابقهای روی بدنه شروع میشوند، نوارهایی که قیمت هنگفت ۵۴۹۵ دلاری دارند. به این موارد باید پکیج هندلینگ دارک هورس ۴۵۰۰ دلاری و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک با قیمت ۱۵۹۵ دلار را افزود. نکته جالب اینکه صندلیهای اسپرت حتی در این تریم نیز پوشش پارچهای دارند و برای خرید صندلیهای چرمی ریکارو باید ۱۶۵۰ دلار بپردازید. البته انتخاب این صندلیها باعث حذف گرمکن و عملکرد حافظه صندلیها خواهد شد. از اینجا به بعد آپشن های کوچک و ارزانقیمتی وجود دارند که برخی از آنها شامل چادر محافظتی ۶۰۰ دلاری، کفپوشهای بهتر، جعبه کمکهای اولیه و… خواهند بود. در نهایت قیمت کلی خودرو همانطور که گفته شد به ۷۹,۵۱۵ دلار خواهد رسید که حدود ۲ هزار دلار گرانتر از قیمت پایه شلبی GT500 سال ۲۰۲۲ است.
amir-mr
۹ فروردین ۱۴۰۲چه رخی داره🔥🔥🔥
غلام یاکوزا
۹ فروردین ۱۴۰۲حیف این همه پول بدی به ماستنگ با هزینه کمتر میشه سوپرا یا نیسان z خرید که خیلی بهتر هستن
net
۹ فروردین ۱۴۰۲طراحی بیرونی موستانگ ۲۰۲۴ کمی اروپایی شده و حس امریکاییش کمتر شده نسبت به نسل قبلی.انتظار داشتیم چراغ عقب بد و قدیمی موستانگ ۲۰۲۴تغییر کند ولی تغییر نکرد.رینگ خاکستری و پره رینگ خوبه.چراغ جلو و جلوپنجره دنا از فورد موستانگ کپی کرده
net
۱۰ فروردین ۱۴۰۲اگزوز دایره ای خوبه اگر به جای ۴ اگزوز مشکی ۲ اگزوز خاکستری در سمت چپ و راست بود قشنگتر میشد.برای ماشین اسپرت کوپه ۲ اگزوز کافی هست و ۴ اگزوز برای ماشین سوپر اسپرت و هایپر کار خوبه
R@min
۹ فروردین ۱۴۰۲با این قیمت گذاری و تعطیلی کارخونه فورد موتور نیچه به احتمال خیلی زیاد بنظر دیگه خبری از نسخه GT350 با موتور وودو نباشه و در بهترین حالت سال 2026 یه نسخه از GT500 میاد و بعدشم ساخت جارو شارژی.
دارک هورس قطعا سریع ترین ماستنگ تنفس طبیعی میشه با کاهش وزن و پلتفرم جدید ولی خب کاش از اسم های نمادین گذشته استفاده می کردن.
همین الان نمونه های دسته دو GT500 از 90k معامله میشن.
M@M@DRZ911
۹ فروردین ۱۴۰۲رامین جان اگر امکانش هست میشه از تفاوت های انجین های پرداتور و وودو کمی برامون توضیح بدی چون کلا چند وقته رفتم تو کار این دوتا .
R@min
۹ فروردین ۱۴۰۲وودو و پردتر در واقع نسخه های ارتقا یافته کایوت هستن که وودو میل لنگ تخت شد و پردتر میل لنگ متقاطع سوپرشارژ. این تفاوت های اصلیشون بود. چند ماه پیشم دو سه تا مقاله برای سایت فرستادم مثل اینکه خوششون نیومد.
اگر دوست داشتی همین هشتگ فورد ماستنگ هم دنبال کنی تو این چند ساله کامنت گذاشتم راجبشون.
M@M@DRZ911
۹ فروردین ۱۴۰۲تشکر
سبحان
۹ فروردین ۱۴۰۲این اصلا یه پلتفرم جدید نیست فقط یه سری اصلاحات تجربه کرده تا بشه هیبریدش کرد و یه فیس لیفت کلی بهش خورده
پس هیچ مشکلی برای عرضه موتور های قبلی وجود نداره
R@min
۹ فروردین ۱۴۰۲موتور قبلی ساخته نمیشه که روش سوار شه و خبری هم از هیبرید و چهارچرخ نیست مستقیم الکتریکی میشه. پلتفرم هم اونقدری تغییر کرده که بشه بهش گفت جدید.
علیx76
۹ فروردین ۱۴۰۲جدا نمیدونم مشکل فورد با انجین ۵.۲ لیتری voodoo که روی GT350 میذاشت و ۵۲۶ اسب میداد چیه.
چند ساله که تولیدشو متوقف کرده و به جاش ۵ لیتری ۴۸۰ اسبی روی تریم مک وان شده قویترین ماستنگ اتمسفر.
حتی تو نسل جدید هم همون ۵ لیتری رو تقویت کردن و از ۵.۲ خبری نیست.
واقعا از لحاظ صدا و شخصیت، اعجوبه بود اون انجین.
اگه امکانش بود یه ماستنگ با تمام اصلاحات و کیت ایرودینامیک و تعلیق و شاسی GT500 ولی با موتور GT350R رو انتخاب میکردم چون میتونه از ذره ذره اسب بخارش استفاده کنه، اما GT500 یه راننده حرفه ای با لاستیک سمی اسلیک میخواد تا قدرتشو نشون بده.
M@M@DRZ911
۹ فروردین ۱۴۰۲قیمت نوار های مسابقه ایش فقط یکم عجیبه .
ولی ماستنگ نسل قبلی بخصوص gt350 با اون صدای مست کننده انجین وودو و گیربکس دستی یه چیز دیگه بود …
علیx76
۹ فروردین ۱۴۰۲نوارها برچسب نیستن، توسط استادکار و با دست رنگ پاشی میشن.
رو نسل قبلی هم دقت کنی نوارها هم ۱۰۰۰ دلاری داره هم ۱۰۰۰۰ دلاری.
یکیشون برچسبه یکیشون رنگ با دست.
Ehsan
۹ فروردین ۱۴۰۲چراغ عقبش زشت شده این نسل
net
۹ فروردین ۱۴۰۲چراغ عقبش تغییر نکرده همیشه همین بوده
(Ali(chevynova
۹ فروردین ۱۴۰۲ماشالاه امریکن ماسل اصیل که رتبه اول فروش رو داره برا خودش و قیمت مناسبش راز موفقیتهاشه
Amir
۹ فروردین ۱۴۰۲طراحیش خیلی زشت شده(نظر شخصیمه)کلا خودرو های عضلانی رو تبدیل به برقی میکنن اصن قشنگ نمیشه
ب ت bugatti
۹ فروردین ۱۴۰۲عالیه عالی
نتیجتا خود وی برقی که میگیرم موستانگه
bmmm
۲۱ فروردین ۱۴۰۲چقدر زیباس لامصب نوش جون هر کی اینو خریده ماهم تا آخر عمرمون باید فقط ببینیم قسمت ما نشد چون ایرانیم و باید بدبخت باشیم …