قدرت این کوپه از یک پیشرانه ۷.۵ لیتری V8 تامین شده و به چرخهای عقب منتقل میشود.
در سالهای اخیر، تعداد بازسازیهای خودروهای کلاسیک بیشتر از هر زمان دیگری شده است. با افزایش حضور خودروهای برقی، بسیاری به یاد مدلهای قدیمی افتادهاند و دوست دارند که بهجای سوار شدن به شاسیبلندهای مدرن، سواری خودروهایی شوند که حالوهوایی زنده دارند.
یکی از خودروهایی که در این میان، موردتوجه شرکتها و تیمهای بازسازی بوده، موستانگ است. در میان مدلهای مختلف موستانگ، مدل النور ۱۹۶۷ بهعنوان یکی از دوستداشتنیترین و خاصترینها شناخته میشود و باعث شده تا یک تیم تازه را به خود جلب کند. این تیم هم در کار خود کم نگذاشته و آرزوی دیرینه بسیاری را به حقیقت تبدیل کرده است؛ ساخت نمونه مشابه موستانگ النور اما بهشکل کانورتیبل!
این موستانگ تقویتشده که هماکنون بهمنظور فروش دردسترس علاقهمندان قرار گرفته است، نخستینبار در سال ۲۰۱۱ به شکل یک النور درآمد و از آن زمان تنها ۲,۸۹۶ کیلومتر کارکرده است و حالا بهعنوان یک نمونه بسیار کمکارکرد به فروش میرسد. رنگ بدنه این خودرو با استفاده از رنگهای اصلی کارخانه فورد رنگآمیزی شده تا نزدیکی این مدل با نسخه اصلی بیشتر شود. نمای جلو مانند نسخه اولیه النور، سپری خشن و چراغهای اضافه دارد. رینگهایی ۱۸ اینچی «شلبی» هم نمای جانبیاش را مزین کردهاند تا مالک از زیبایی آن از هر جهتی آسودهخاطر باشد.
سازندگان این خودرو تلاش کردهاند تا حد ممکن از قطعات اصلی النور در این خودرو هم استفاده کنند؛ برای نمونه فنرهای کویلاور جلو و ترکبار و فنرهای عقب همه از مربوط به خودروهای اصلی فورد هستند. یک واحد ۷.۵ لیتری V8 وظیفه حرکت دادن چرخهای این خودرو را بر عهده دارد که قدرتش را از طریق یک جعبهدنده دستی ۳ سرعتی به چرخهای عقب میفرستد. فعلا هم خبری از خروجی این موتور بزرگ نیست.
کابین این النور کانورتیبل هم شباهت بسیار زیادی به نمونههای اصلی کلاسیک دارد اما اینبار به یک سیستم صوتی پیشرفتهتر مجهز شده است.
این نمونه اولیه از موستانگ النور ۱۹۶۷ به تازگی در حراجی «Bring a trailer» به حراج گذاشته شده است . هر چند این خودرو ارزش نمونههای چند صد هزار دلاری النور را ندارد اما بیشک انتخابی جذاب به شمار میرود. نظر شما درباره این خودرو چیست؟ شما کدام از نسل از موستانگ را بیشتر دوست دارید؟
ممد ژانگولر
۸ دی ۱۴۰۳واقعا زیباست . بدجور دلبری می کنه. قدیما میخواستن سوار اینا بشن بدون اینکه درشو باز کنن میپریدن توش . خودش هم ورزش بود هم ژستی بود .
علی Shelby
۸ دی ۱۴۰۳النور واقعا زیباست ولی سقف دارش زیباتره
nima.jdm
۸ دی ۱۴۰۳اره توی جی تی ای سن اندرس هم اینطوری بود بعضی وقتا
(Ali(chevynova
۸ دی ۱۴۰۳به به
این شد
یه موتور۴۲۷
کاربرات ۴ دهنه اوتولایت ۴۱۰۰
گیربکس c6
دف کله بزرگ
مازیار
۸ دی ۱۴۰۳از لحاظ ظاهری نسبت به ماستنگ اصلی خیلی بد و مبتدیانه بنظر میرسه
زیرسپر جلو و چراغهای بیش از حد کنار کشیده شده با اون ورودی هوا همینطور چراغ عقب و لبه بالا اومده صندوق
کلا نمای جلو و عقب جای سوال زیاد داره
ماستنگ ۱۹۶۷ کجا این کجا؟
nima.jdm
۸ دی ۱۴۰۳هرچیزی که یه ماشین باز میخواد
جالبه که کارکردش تقریبا صفر هست
ARIAN
۸ دی ۱۴۰۳آرزوی هر ماشین بازی
AMANTE
۸ دی ۱۴۰۳طراحی داخلی رو نگاه کن به این میگن مینیمال نه اون طراحی داخلی ماشین هایی که الان از شرق تا غرب همه شدن یک شکل.
۸ دی ۱۴۰۳صددرصد حاجی راستی ماشاالله چه پروف قشنگی داری این پروفا رو از کجا میارین یکی هم بود پروف میتسوبیشی داشت خیلی خوشگل بود پروفایلش
AMANTE
۸ دی ۱۴۰۳سلام. از برنامه ی Pinterest میتونید دانلود و استفاده کنید.
boost10
۸ دی ۱۴۰۳این ماشین همون بود که تو فیلم سرقت در 60 ثانیه بود ؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۸ دی ۱۴۰۳درسته ولی اون یکی سقف فلزی داشت
این یکی، در واقع موستانگ معمولی هست که به نسخه النور تبدیل کردن
.
۸ دی ۱۴۰۳ماشین های قدیمی عین آبنبات چوبی هستند که هر کدومشون یک مزه میدن.
Titanium
۹ دی ۱۴۰۳آقا من تا حالا نگفتم بزار به بار بگم حال کنم
ماشالا آمریکن کار
ماشالا اصالت
ماشالا ماسل کار
ماشالا فورد
Taha Ayoobi
۹ دی ۱۴۰۳عجب چیزیه