فورد برای فروش موستانگ بالارده خود فهرست فروش و انتظار ترتیب خواهد داد.
حتی اگر شخصی متمول باشید، باز هم نمیتوانید وارد نمایندگی فورد شوید و با سوییچ یک دستگاه موستانگ GTD بیرون بیایید؛ فورد برای مالکیت این خودرو سازوکاری مشخص را ترتیب داده است. با وجود اینکه قیمت این سوپراسپرت عضلانی به محدوده خودروهای لوکس یعنی ۳۰۰ هزار دلار رسیده، انتظار میرود که تمام ذخیره فورد برای تولید این خودرو به فروش برسد. هرچند این خودروساز آمریکایی هنوز هم ارقام رسمی را منتشر نکرده اما تخمین بر آن است که ۱,۰۰۰ دستگاه GTD را روانه خیابانها شود.
شرکت فورد بهصورت رسمی تایید کرده که تنها راه نشستن پشت فرمان یک دستگاه موستانگ GTD، ثبتنام است. سایت مخصوص پیشثبتنام این خودرو فعلا در دو کشور ایالاتمتحده و کانادا فعال است. گمانهزنیها در انجمنهای غیررسمی بر آن است که فورد، GTD را تنها به کسانی میفروشد که واقعا با آن رانندگی کنند. اینکه این خبر چقدر صحت دارد، تنها با گذشت زمان مشخص میشود.
این خودرو که نسخه جادهای موستانگ GT3 و بهجرئت زیباترین مدل نسل تازه به شمار میرود، به یک پیشرانه ۵.۲ لیتری V8 مجهز شده که ۸۰۰ اسب بخار قدرت خود را ازطریق جعبهدنده ۸ سرعتی خودکار دوکلاچه ترنساکسل به چرخهای عقب منتقل میکند. مهندسان فورد در تولید این خودرو به نسبت وزن ۵۰:۵۰ رسیدهاند. بدنه فیبرکربنی این کوپه قدرتمند روی سیستم فنربندی پاشراد نیمهفعال با فنرهای تطبیقپذیر سوار شده است. از دیگر ویژگیهای آن میتوان به بال بزرگ عقب، تایرهای چسبنده بزرگ، هواکشهای روی کاپوت و طاق چرخهای جلو و… اشاره کرد که تنها در خودروهای مسابقهای دیده میشود.
هرچند تولید این خودرو محدود خواهد بود اما تنها در دو بازار یادشده به فروش نمیرود و مشتریان اروپایی، خاورمیانهای و مکزیکی هم فورد میتوانند با اطلاع قبلی، روند ثبتنام را طی کنند. همانطور که رقم تولید این خودرو نامشخص است، رقم صادراتی این شرکت به بازارهای غیرآمریکایی هم نامعلوم است اما انتظار میرود خیلی زیاد نباشد.
فورد خبر پیشثبتنام این خودرو را همزمان با تولید ۶۰ سالگی موستانگ اعلام کرد. این خودروی محبوب که لقب پرفروشترین کوپه جهان را نیز از آن خود کرده بود در تاریخ ۱۷ آوریل ۱۹۶۴ در نمایشگاه نیویورک دیده به جهان گشود و موفق شد به بنچمارک سایر خودروسازان در این کلاس تبدیل شود. شرکت فورد موفق شد از سه نسخه ابتدایی این خودرو بیشاز ۱ میلیون دستگاه در سراسر جهان به فروش رساند. حال با کنار رفتن رقبایی مثل کامارو که از همان ابتدا با هدف رقابت با موستانگ روانه بازار شدند و البته سنگرداری فورد از موتورهای درونسوز، احتمال میرود فروش این خودرو در نسل تازه بهبود پیدا کند. نظر شما درباره موستانگ و نسخه GTD آن چیست؟
Reza Waffen SS
۳۰ فروردین ۱۴۰۳چه خبره ؟ 😒
۳۰ فروردین ۱۴۰۳قراره تو سامانه یکپارچه خودرو
موستانگ رو بیارن
هورا
زیزیگولو
۳۰ فروردین ۱۴۰۳نسخهای جادهای از مدل مسابقهای GT3 که قوی ترین موستانگ تاریخ و مدلی تولید محدود هستش با طراحی زیبا و دیزان و تیونینگ خاص که باید رسماً یه شاهکار هنری بدونیمش ……….. پیشرانه ۵.۲ لیتری V8 مجهز شده که ۸۰۰ اسب بخار قدرت داره 💪💪 که به راحتی نمیشه از این ارقام گذشت اونم واسه یه ماشین خیابونی و جاده ای که قراره به دست مردم عادی که راننده پیست و مسابقه نیستن برسه
amin
۳۰ فروردین ۱۴۰۳m5 cs : لایک
موستانگ : دیسلایک
سوشیانت
۳۰ فروردین ۱۴۰۳چه ربطی به هم دارن؟!
۳۰ فروردین ۱۴۰۳هیچ ربطی ندارن
مازیار
۳۰ فروردین ۱۴۰۳میبینی سوشی؟
پس دیسلایک الکی نداریم
مگه برای حرف بی پایه
سوشیانت
۳۰ فروردین ۱۴۰۳کسی که منبع داره براش لایک و دیسلایک مهم نیست مازی جون
مازیار
۳۰ فروردین ۱۴۰۳منبع هوایی هست یا زمینی؟
سوشیانت
۳۰ فروردین ۱۴۰۳منبع فشاری هست یعنی متعصب ها رو فشاری میکنه
مازیار
۳۱ فروردین ۱۴۰۳خوب موضوع اینه که تو ۱۸۰۰ کامنت تمام منابع به این جمله ختم شده
راننده ناشی بود
سوشیانت
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳اعداد و ارقام دروغ نمیگن مازیار مشکل از راننده هست نمونش دوج که سازمان معتبری مثل nhra تایید میکنه اون وقت شما ها میاین میگین چون بقال سر کوچه نشست پشتش نتونست تایم بزنه پس مشکل از دوج هست تمام حرفت تو ۲۴۰۰ تا کامنتت همین بوده
مازیار
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳چرا اینقدر دوست داری گیج و گنگ دیده بشی؟
فقط بقال سر کوچه نبود
راننده آزمایشی نتونست تایم بزنه
راننده درگ نتونست
راننده آماتور نتونست
راننده حرفه ای نتونست
تو صد تا مسابقه درگ نتونست
راننده ها عوض هم شد نتونست!!!
هیچ راننده ای نتونست و نخواهد تونست (اگه یادت باشه من قبلا گفتم تا آخر دنیا وقت داری یک مورد بیاری که یک راننده پشت داج تونسته باشه تایم اعلامی کمپانی بزنه)
فقط خرزوخان تونست تایم بزنه nhra هم تایید کرد😂
Taha Ayoobi
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳مازیار اصلا دیمن درگ های زیادی انجام نداده که میگی این نتونست اون نتونست.
مازیار
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳طاها هیچ کدوم از خانواده داج نتونستن
بعدش من مشکلی با داج ندارم فقط سوشی بازی دوست دارم در جریان باش😁
Arshia m3csl
۳۱ فروردین ۱۴۰۳واقعا انتخاب سختیه m5 و ماستنگ هر دو عشقن ولی انتخابم ماستنگه
مازیار
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ازش خیلی خوشم میاد و امید زیادی به رکوردهاش دارم
ظاهرش هم خیلی خوبه
رقیب مستقیمش AMG GT BLACK SERIES هست که بیشترین شباهت رو به هم دارن
امیدوارم به وعده خودشون عمل کنن و تو نوردشلیف رکورد ثبت کنن که با تایم بنز مقایسه بشه
و اینکه چرا وزنش مشخص نیست؟؟
mercedes
۳۰ فروردین ۱۴۰۳تو رژیمه هنوز
بعدشم این پشمک گلابی رو چه به پرفورمنس؟
به نظر من این تو همون ماسل کار بود ابهتش بیشتر بود تا اینکه رخ اروپایی بگیره بیاد برای جابه جا کردن رکورد.
مازیار
۳۰ فروردین ۱۴۰۳در مورد ماستنگ نمیشه این حرفو گفت
یادت نره GT350 تایمی بهتر از هوراکان زد
این مدل هم پتانسیل بالایی داره البته به این معنی نیست که حتما موفق میشه اما اینطور که گفتی هم نیست
سوشیانت
۳۰ فروردین ۱۴۰۳قدرتی که موستانگ داره کل آلمانی ها ندارن هی گفتین درگ درگ آخر سر m8 کامپتیشن رو تو درگ شکست داد و نشون داد پشمک گلابی آلمانی ها هستن
بی خیال اسم 2
۳۱ فروردین ۱۴۰۳آره سوشی جون
تو پیست درگ هم بگو و گرنه تو آسفالت باخته که
سوشیانت
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳اسمش درگه واسه چی باید تو آسفالت باشه منطق آلمانی فن های متعصب همینه😂
بی خیال اسم 2
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳اسمش درگه واسه چی باید تو آسفالت باشه منطق آلمانی فن های متعصب همینه
نگو منطق آلمانی فن بگو ما با چسب 123 و نذری می تونیم تایم بزنیم خخخ
blackwing
۳۰ فروردین ۱۴۰۳بیشتر در نبود رقبا این اتفاق میوفته ، فورد داشت یک سوپرکار الهام گرفته از کانسپت شلبی GR-1 که سال 2004 ساخته شده بود ، توسعه میداد و قرار بود ادامه دهنده راه فورد GT نسل سوم باشه ، اما اون برنامه به دلایل نامعلوم لغو شد و روی GTD تمرکز کردن
به نظرم GT500 اتاق S550 با پکیج کربن ، انتخاب خیلی بهتریه. برای پیست که قطعاً GT350R حتی از GT500 کربن پک هم بهتره
P
۳۰ فروردین ۱۴۰۳فقط صدای میلنگ تخت و تنفس طبیعی gt350r
SMS
۳۰ فروردین ۱۴۰۳دارک هورس قیمتش چنده
A
۳۰ فروردین ۱۴۰۳اصلاً قابل مقایسه نیست با این خیلی کمتری و فکر کنم کمتر از 50000 دلار باشه.
R@min
۳۰ فروردین ۱۴۰۳رقیب اصلی این ماشین در وهله اول دشمن قدیمی کوروت ZR1 هست و در مرحله بعد اروپایی ها.
احتمالا تا یک میلیون دلارم بین دلال ها دست به دست بشه.
Mohammad
۳۰ فروردین ۱۴۰۳تفاوت قیمتش با نسخه های دیگه خیلی زیاده
با این مبلغ خیلی انتخابا میشه کرد
مگر اینکه خریداراش تعصبی دوسش داشته باشن
Taha Ayoobi
۳۰ فروردین ۱۴۰۳چه ربطی به تعصبی داره.
یعنی داری میگی آشغاله و فقط اونایی که آمریکایی دوست داشته باشن میخرن و اونا هم دیوونه ان؟
Mohammad
۳۰ فروردین ۱۴۰۳نه میگم چرا قیمت از ۱۰۰هزار دلار نسخه های قبلی یهو شد این قیمت
میدونم این نسخه خیلی تفاوت ها داره ، بدنه فیبر کربن ، پیشرانه و سیستم تعلیق بهتری داره
خب کوروت هم بین امریکایی ها محبوب هست و واقعا هم ماشین لایقی هست ولی قیمتش خیلی بهتره
Taha Ayoobi
۳۱ فروردین ۱۴۰۳آره خب برای منم یکم مبهمه
یه حسی میگه وقتی این قیمتو گفته یعنی یه چیزی داره که داره این قیمتو براش میگه، ولی عجبیه
amirboss
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ماستنگ یه خودرو نیست
یه موج هست که ۶۰ ساله یه کلاس پرطرفدار به دنیا معرفی کرده.
شاید اگه این قیمت گذاری روی خودرو های دیگه انجام میشد یه تصمیم احمقانه بود ولی برای ماستنگ چیزی جز عزت و احترام نداره.
Taha Ayoobi
۳۰ فروردین ۱۴۰۳بی نقص
اگه پولشو داشتم صد در صد حاضر بودم بخرمش
منتظر تایم هاش هستیم…