فورد

آفرود جانانه و هیجان‌انگیز با فورد برانکو در مواب

اکثر طرفداران آفرود با مواب در یوتا آشنا هستند. اینجا بهشت آفرود بازان است و پریچت کنیون هم یکی از چالش‌برانگیزترین مسیرهای مواب محسوب می‌شود. در کل باید گفت حتی آفرودرهای حرفه‌ای و با تجربه نیز فقط با تجهیزات کامل روانه این مسیر می‌شوند.

اما Vaughn Gittin Jr. به عنوان یک دریفتر حرفه‌ای تصمیم گرفته است عبور از این مسیر را با یک فورد برانکو فرست ادیشن استوک انجام دهد و باید گفت در انجام این کار موفق بوده است.

البته باید اعتراف کرد ابهامات و سؤالات واضحی درباره استاندارد بودن این خودرو وجود دارد. رینگ و لاستیک‌های استاندارد برانکو جای خود را به نمونه‌های نیتو داده‌اند اما لاستیک‌ها همچنان سایز استاندارد ۳۵ اینچی دارند. راک ریل‌های افترمارکتی هم حفاظت بهتری از خودرو به عمل می‌آورند؛ و همان‌گونه که مشاهده می‌کنید، همه آن چیزی که فورد درباره جداشدنی بودن قطعات بدنه انجام داده بود بدون تلاش زیادی به نمایش درآمده‌اند که از جمله این موارد می‌توان به درب‌ها، سقف و گلگیرها اشاره کرد. جدای از لاستیک‌ها و راک ریل‌ها، این برانکو همان نسخه استانداردی است که در نمایندگی‌ها عرضه می‌شود. البته نسخه فرست ادیشن برانکو از تجهیزات متنوعی سود می‌برد.

این سفر ماجراجویانه از اولین ساعات روز شروع می‌شود چراکه عبور از پریچت کنیون معمولاً یک روز طول می‌کشد. همراه Gittin Jr. در این سفر لورن هیلی بوده است که تجربه زیادی در زمینه آفرود دارد. آن‌ها با ناوگان قابل‌اعتنایی از خودروهای کمکی همراهی شده‌اند چراکه همه انتظار داشته‌اند برانکو در بخش‌های سخت مسیر گیر بیفتد؛ اما پس از باز کردن راه و کنار زدن برخی موانع اولیه، برانکو در میان تعجب برخی افراد توانسته‌اند از پس این مأموریت بربیاید.

در واقع برانکو بدون یک‌بار درخواست استفاده از وینچ توانسته است این مسیر را پشت سر بگذارد. همچنین این خودرو آسیب بسیار کمی دیده است.

با توجه به اینکه برانکوی موردبحث از نوع پیش‌تولیدی بوده است بنابراین این خراش‌های کوچک روی بدنه نه تنها بد نیستند بلکه مایه افتخار فورد هستند.

تماشا در یوتیوب:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. Jdm باز

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    منتظر مقایسه برانکو رپتور با رانگلر۳۹۲ تو افرود هستم
    ببینیم کدوم بهتره

    موافقم 13
    مخالفم 4
    1. Mad.z.Max

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      من حس میکنم رنگلر روبیکان از ۳۹۲ صرفا تو بحث آفرود و صخره نوردی بهتر باشه و دست بالا رو داشته باشه، همینطورم یه برانکو بیگ فوت نسبت به نسخه رپتور..
      بنظرم اونا اسپورت تر هستن و سرعتی تر، اما لزوما از نسخه های آفرودمحورشون توی خارج از جاده بهتر نیستن

      البته شایدم اشتباه کنم

      موافقم 4
      مخالفم 1
  2. Aboalfazl demon

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (523 ديدگاه)

    برانکو و رانگلر بدون شک با اختلاف بهترین آفرودر های دنیان

    موافقم 13
    مخالفم 5
    1. فرید

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (135 ديدگاه)

      رانگلر تو آفرود بهتره

      موافقم 6
      مخالفم 3
    2. onegold

      ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (41 ديدگاه)

      برانکو و رانگلر و همچنین دفندر

      موافقم 1
      مخالفم 6
  3. محمد

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (164 ديدگاه)

    بدون شیلترفکن دارم می بینم. اتفاقی افتاده؟

    موافقم 11
    مخالفم 5
    1. reza342

      ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (216 ديدگاه)

      منم همینطور

  4. عارف

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (327 ديدگاه)

    چه لذتی داره

    موافقم 4
    مخالفم 2
  5. Nima

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    واقعا عالى و تواناست.
    اى کاش هیبریدش هم بیاد
    لازمه.
    براى گشتاور آنى و کاهش مصرف سوخت.

    موافقم 4
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا