اکثر طرفداران آفرود با مواب در یوتا آشنا هستند. اینجا بهشت آفرود بازان است و پریچت کنیون هم یکی از چالشبرانگیزترین مسیرهای مواب محسوب میشود. در کل باید گفت حتی آفرودرهای حرفهای و با تجربه نیز فقط با تجهیزات کامل روانه این مسیر میشوند.
اما Vaughn Gittin Jr. به عنوان یک دریفتر حرفهای تصمیم گرفته است عبور از این مسیر را با یک فورد برانکو فرست ادیشن استوک انجام دهد و باید گفت در انجام این کار موفق بوده است.
البته باید اعتراف کرد ابهامات و سؤالات واضحی درباره استاندارد بودن این خودرو وجود دارد. رینگ و لاستیکهای استاندارد برانکو جای خود را به نمونههای نیتو دادهاند اما لاستیکها همچنان سایز استاندارد ۳۵ اینچی دارند. راک ریلهای افترمارکتی هم حفاظت بهتری از خودرو به عمل میآورند؛ و همانگونه که مشاهده میکنید، همه آن چیزی که فورد درباره جداشدنی بودن قطعات بدنه انجام داده بود بدون تلاش زیادی به نمایش درآمدهاند که از جمله این موارد میتوان به دربها، سقف و گلگیرها اشاره کرد. جدای از لاستیکها و راک ریلها، این برانکو همان نسخه استانداردی است که در نمایندگیها عرضه میشود. البته نسخه فرست ادیشن برانکو از تجهیزات متنوعی سود میبرد.
این سفر ماجراجویانه از اولین ساعات روز شروع میشود چراکه عبور از پریچت کنیون معمولاً یک روز طول میکشد. همراه Gittin Jr. در این سفر لورن هیلی بوده است که تجربه زیادی در زمینه آفرود دارد. آنها با ناوگان قابلاعتنایی از خودروهای کمکی همراهی شدهاند چراکه همه انتظار داشتهاند برانکو در بخشهای سخت مسیر گیر بیفتد؛ اما پس از باز کردن راه و کنار زدن برخی موانع اولیه، برانکو در میان تعجب برخی افراد توانستهاند از پس این مأموریت بربیاید.
در واقع برانکو بدون یکبار درخواست استفاده از وینچ توانسته است این مسیر را پشت سر بگذارد. همچنین این خودرو آسیب بسیار کمی دیده است.
با توجه به اینکه برانکوی موردبحث از نوع پیشتولیدی بوده است بنابراین این خراشهای کوچک روی بدنه نه تنها بد نیستند بلکه مایه افتخار فورد هستند.
تماشا در یوتیوب:
Jdm باز
۲ اردیبهشت ۱۴۰۱منتظر مقایسه برانکو رپتور با رانگلر۳۹۲ تو افرود هستم
ببینیم کدوم بهتره
Mad.z.Max
۲ اردیبهشت ۱۴۰۱من حس میکنم رنگلر روبیکان از ۳۹۲ صرفا تو بحث آفرود و صخره نوردی بهتر باشه و دست بالا رو داشته باشه، همینطورم یه برانکو بیگ فوت نسبت به نسخه رپتور..
بنظرم اونا اسپورت تر هستن و سرعتی تر، اما لزوما از نسخه های آفرودمحورشون توی خارج از جاده بهتر نیستن
البته شایدم اشتباه کنم
Aboalfazl demon
۲ اردیبهشت ۱۴۰۱برانکو و رانگلر بدون شک با اختلاف بهترین آفرودر های دنیان
فرید
۲ اردیبهشت ۱۴۰۱رانگلر تو آفرود بهتره
onegold
۳ اردیبهشت ۱۴۰۱برانکو و رانگلر و همچنین دفندر
محمد
۲ اردیبهشت ۱۴۰۱بدون شیلترفکن دارم می بینم. اتفاقی افتاده؟
reza342
۲ اردیبهشت ۱۴۰۱منم همینطور
عارف
۲ اردیبهشت ۱۴۰۱چه لذتی داره
Nima
۲ اردیبهشت ۱۴۰۱واقعا عالى و تواناست.
اى کاش هیبریدش هم بیاد
لازمه.
براى گشتاور آنى و کاهش مصرف سوخت.