رم RHO جدید که جایگزین TRX شده است، با پیشرانهٔ شش سیلندر جدید در برابر فورد رنجر رپتور، F150 رپتور و F150 رپتور R چه عملکردی دارد؟
رم RHO هرچند بهاندازهٔ TRX قدرتمند و وحشی نیست ولی هنوز هم ۵۴۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۵ نیوتن متر گشتاور دارد که بهجز فورد F150 رپتور R از تمام پیکاپهای درونسوز بازار بیشتر است. این اعداد قابلتوجه توسط موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی جدی هوریکین تولید میشود که جایگزین موتورهای V8 همی قبلی شده است. حال این پیکاپ جدید در مسابقهٔ درگ به مصاف هر سه پیکاپ رپتور فورد رفته است. البته متأسفانه مسیر مسابقه آنقدر عریض نیست که هر چهار پیکاپ بتوانند بهطور همزمان مسابقه دهند و به همین دلیل، رپتورها یکییکی در برابر رم RHO قرار میگیرند.
ابتدا کوچکترین عضو جمع یعنی رنجر رپتور به میدان میآید که یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو زیر کاپوت دارد. این خودرو اما یک رنجر رپتور استاندارد نیست و از تیونینگ هزار دلاری فورد پرفورمنس بهره میبرد که خروجی موتور را از ۴۰۵ اسب بخار قدرت و ۵۸۳ نیوتن متر گشتاور به ۴۵۵ اسب بخار و ۷۲۵ نیوتن متر افزایش میدهد. بااینحال، رنجر رپتور حتی با وجود این کیت تیونینگ هم نتوانست حریف RHO شود و پس از ۱۴.۱۶ ثانیه به خط پایان رسید درحالیکه رم این کار را در ۱۳.۴۸ ثانیه انجام داد. در مرحلهٔ بعد، پیکاپ رم به مصاف رقیب همکلاس و همجثهٔ خود یعنی F150 رپتور میرود که به پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو با ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است.
در اولین درگ بین این دو، فورد به دلیل هرزگردی زیاد نتوانست شروع خوبی داشته باشد و به همین دلیل مسابقه دوباره تکرار شد این بار F150 توانست بسیار بهتر حرکت را آغاز کند. بااینحال، این لانچ بینقص هم برای مغلوب کردن RHO کافی نبود و رپتور ۴۰۰ متر را در ۱۴.۴۳ ثانیه طی کرد که حتی از رنجر هم کندتر بود؛ بنابراین، رپتورها بزرگترین عضو خانوادهٔ خود را به میدان آوردند تا حساب RHO را برسد! F150 رپتور R زیر کاپوت خود یک نیروگاه ۵.۲ لیتری V8 سوپرشارژ دارد که با ۷۲۰ اسب بخار قدرت و ۸۷۰ نیوتن متر گشتاور، قویترین پیکاپ بنزینی بازار را خلق کرده است. درنتیجه، رم در برابر این هیولای وحشی که ۴۰۰ متر را در ۱۲.۵۶ ثانیه طی کرد نتوانست حرفی برای گفتن داشته باشد.
Kiarash
۶ دی ۱۴۰۳ابهتی که رم داره بعید میدونم هیچکدوم از پیکاپ های دیگه داشته باشن
(Ali(chevynova
۶ دی ۱۴۰۳ماشالاه اصالتمندان
ماشالاه فورد سری f مدل ۱۹۶۹
ماشالاه دوج پاورواگن ۱۹۵۵
ماشالاه موتور ۴۶۰ فورد
ماشالاه موتور ۴۴۰ دوج
ماشالاه کاربرات ۴ دهنه و گیربکس ۳ دنده
AZ
۶ دی ۱۴۰۳اولش فکر کردم نوشته ماشالا سالمندان
제네시스
۶ دی ۱۴۰۳دوستان منصوری لامبورگینی روئلتو رو تیون کرده ، عجب رینگی رو ماشین گذاشتن
https://s8.uupload.ir/files/6151468_67zh.jpg
RAM1500TRX
۶ دی ۱۴۰۳پرچم رم همیشه بالاست🇺🇲💪🔥
امیر علی
۶ دی ۱۴۰۳فکر کنم رم نباید موتور شو عوض می کرد ۳۰۰۰ سی سی چیه اخه ۵۰۰۰ خیلی بهتر بود مثل TRX و1500
Saeed Jame
۶ دی ۱۴۰۳رم فقط و فقط رم مخصوصا حضرت trx البته نظر شخصی خودم وگرنه همشون غولن برا خودشون
Taha Ayoobi
۶ دی ۱۴۰۳رم یعنی پروفایل من
موتور هوریکین موتور بدی نیست ولی وقتی میفهمم جایگزین هلکت شده موتور بدی میشه
nima.jdm
۶ دی ۱۴۰۳طاها وارد میشود
این پست رو دیدم اولین چیز یاد طاها افتادم