کیت تازه «Roush» برای برانکو ۸۴۰۰ دلار قیمت دارد و تنها به ضروریات یک شاسیبلند آفرود پرداخته است.
شرکت «Roush Performance» بهتازگی از یک کیت بدنه جدید برای بهبود کاربری فورد برانکو رونمایی کرده است. این خدماتدهنده تازهکار، در ارائه محصولات تازهاش تاحدامکان روی کاربری بهتر برانکو تاکید داشته است. خود فورد نیز لیست بلندبالایی از محصولات جانبی کاربردی را برای برانکو عرضه میکند اما به لطف تلاش راش، خریداران گزینههای بیشتری را پیش روی خود دارند. بسته تقویتی راش کاری به موتور برانکو ندارد و تنها چند ابزار کاربردی تازه را به برانکو اضافه میکند. سیستم اگزوز تازه با ارتفاع بیشتر از سطح زمین، وزن کمتر و سر قابلتعویض بههمراه سیستم فیلتر هوا با گنجایش بالا از بخشهای این کیت به شمار میروند.
تغییرات ظاهری کیت راش چندان زیاد نیستند اما به بهترشدن برانکو کمک شایانی میکنند. ردیف نور LED و نشان طاق چرخها بههمراه رینگهای زیبای ۵ پره ۱۸ اینچی «Roush Wheels» به رنگ خاکستری ایریدیوم ساتن از دیگر بخشهای ارتقایافته برانکو راش هستند. خریداران این پکیج، تایرهای آفرود مسیرهای گلی «Genera Tire Brabber X3» به اندازه ۳۵ اینچ را نیز دریافت میکنند.
راش یک پک ریکاوری و بازیابی را هم به پکیج خود اضافه کرده است که شامل طناب، دستکش، یک چراغقوه و کیس سفارشی راش میشود. از دیگر لوازم خارجی پکیج یادشده میتوان به بنر راش در جلوی خودرو و گرافیک بدنه با طرح پرچم ایالاتمتحده اشاره کرد؛ البته این طرح بدنه فقط برای مدلهای چهاردر برانکو قابل سفارش است. خریداران پکیج راش یک قاب پلاک مخصوص با نشان «Roush Performance» نیز دریافت خواهند کرد.
درون این شاسیبلند شاهد استفاده از کیت محافظت از کف خودرو و یک کنسول فولادی بههمراه قفل چهار شمارهای آن هستیم که تنها برای مدلهای چهاردر دردسترس است. راوش برای تمایز برانکو مجهزشده به کیت خود، از نشانهای مخصوصش در جایجای بدنه نیز استفاده کرده است.
پکیج راش برای نمونههای ۲.۳ و ۲.۷ لیتری برانکو دردسترس قرار گرفته است و درکنار تمام امکانات خود، گارانتی طولانی را نیز برایشان در نظر گرفته است؛ برای نمونه، اگزوزهای این پکیج بهصورت مادامالعمر گارانتی شدهاند و باقی قطعات هم تا ۳ سال یا ۳۶ هزار مایل گارانتی هستند.
VIPER
۳ دی ۱۴۰۱اونوخت اینجا واس ما کپی جیپ معرفی میکنن
Mehdi
۳ دی ۱۴۰۱معرفی کردند اسلحه رو سرتان نزاشتند بخرید
وقتی همین چینی ها رو دو سه برابر قیمت با تقاضای زیاد دارند میفروشند چرا نفروشند فکر کردی می اند بگند اخه اینا گناه دارند بزار همان جیپ با همان قیمت بدیم بهشون بیخیال سود چند میلیاردی خودمون
این سیستم از تو خودتان اومده بالا گله الکی نکنید
از اون چینیش تا اون داخلیش تیباش طرفدار داره خریدار داره
کسی اسلحه نزاشته بگه بخر.
VIPER
۳ دی ۱۴۰۱مگه تو جزو خودمان نیستی؟
تو کشور دیگه ای هستی؟
یا ایرانی نیستی؟
phonix
۳ دی ۱۴۰۱اگر این سیستم از مردم بود که انقدر مردم ناراضی نبودن
یه چیزی بهتون رسیده ولی نگرفتیدش
ali(chevynova)
۳ دی ۱۴۰۱برانکو و رانگلر خدایان افرود جهان
فقط چین بجز کرایسلر
۳ دی ۱۴۰۱همینطور بایک BJ40 پدر آفرود جهان .
ماشین باز
۳ دی ۱۴۰۱دادا تو چرا انقدر دیس میخوری برام سوال شده دو شبه خواب ندارم 😂😂😂😂
علی
۳ دی ۱۴۰۱سلطان دیس لایک فقط خودت 🤣🤣🤣
زیزیگولو
۳ دی ۱۴۰۱تیونینگ همیشه یکی از عواملیه که جذابیت ماشینو چند برابر میکنه ……. هرچند ماشینایی مثل برانکو و بنز جی کلاس و لندکروز بدون تیونینگ هم جذابن
مازیار
۳ دی ۱۴۰۱طراحان بدنه فورد در مورد برانکوی جدید اثر ماندگاری خلق کردن که به این زودیها کهنه نمیشه درست مثل دیفندر جدید
amirboss
۳ دی ۱۴۰۱با اینکه احترام خاصی برای راش قائلم ولی نتوانسته آنطور که باید رو برانکو کار کنه یا شایدم مقاله کامل نیست. به هرحال برانکو خودروی تمام و کمالی واسه آفرود هست و فورد هم چیزی براش کم نداشته. به نظر من بهترین تون آپ هایی که میشه برای یه خودرو آفرود انجام داد در قسمت سیستم تعلیق و انتقال قدرت هست.
net
۳ دی ۱۴۰۱برانکو جلوپنجره بدی داره و خط افقی جلوپنجره که داخل چراغ جلو رفته بد هست
fordglx2008
۳ دی ۱۴۰۱با این بازار محدود خودرو امروز نخری فردا باس چند برابر هزینه کنی مدل کارکردش بخری یه جوریه که اگه تو خیابون ماشین سایپا و کاردستی های چینی زیر پات نباشه نصف زندگیت به فنا رفته
Jamshid
۱۰ دی ۱۴۰۱برانکو برای کوه یا فورد برای آفرود؟
Jamshid
۱۱ دی ۱۴۰۱اس یو وی ها هر چی باشه خوبه
بدون تیونینگ قشنگ هستن با تیونینگ هم قشنگ هستن
انتخاب برای خریدار سخته!