در ماه اکتبر شش نمونه افترمارکتی از فورد برانکو در نمایشگاه SEMA معرفی شد. این خودروها در انواع مختلف و از تیونینگ های سبک تا کاملاً سنگین پدیدار شده بودند و در واقع برای هر سلیقهای یک برانکوی خوب وجود داشت؛ اما اگر فردی این شش برانکو را دوست نداشته باشد میتواند برانکو R معرفی شده توسط کمپانی راش پرفورمنس را انتخاب کند.
این خودرو را نباید با فورد برانکو R باجا مسابقهای اشتباه گرفت چراکه راش برانکو R از کیت بدنه متفاوت و پرفورمنس ارتقا یافته برای عملکرد بهتر در آفرود سود میبرد. راش قبلاً نیز دست روی موستانگ، F-150، سوپر دیوتی و رنجر گذاشته و برای آنها نیز کیتهای تیونینگ متنوعی را تولید کرده است. جدای از نشانها و نوشتههای متنوع راش روی بدنه، تغییراتی نیز رخ داده که از جمله آنها میتوان به پوشش تریلر، فریم جا پلاک راش پرفورمنس و رینگهای ۱۷ اینچی ویژه اشاره کرد. راش میگوید این رینگها برای هماهنگی با لاستیکهای آفرود توسعه یافتهاند.
داخل کابین نیز کیت محافظت از کف خودرو در زمان عبور از آب توسعه یافته است. به این موارد باید کیت احیای آفرود شامل جعبه ضدآب، چراغقوه و دستکشهای کاری را نیز اضافه کرد. راش همچنین برای طرفداران آفرود با خودروهای بدون سقف و درب نیز تغییراتی را در نظر گرفته است. اما این تیونر در بخش فنی و پرفورمنس هم سیستم فیلتر هوای کاراتر را ارائه کرده که دوام و طول عمر کلی سیستم تهویه را افزایش میدهد. راش همچنین یک سیستم اگزوز آماده ماجراجویی را برای برانکو R تولید کرده که شامل مافلر از جنس فولاد ضدزنگ و خروجیهای مشکی است. این سیستم اگزوز با پیشرانههای ۲.۳ و ۲.۷ لیتری همراه شده و میتوان آن را به راحتی نصب کرد.
کیت پرفورمنس راش برانکو R برای مدلهای دو و چهار درب در دسترس بوده و قیمت پایه ۶۷۵۰ دلاری دارد. این کیت با گارانتی سهساله در دسترس است.
امیرعباس
۱ دی ۱۴۰۰خوشم اومد از اون F250 بهتره اما دقت کردید این مدت همه گیر دادن برانکو تیونینگ کنن
hssn
۱ دی ۱۴۰۰خب یه امر طبیعیه وقتی که نسل جدید یه ماشین پرطرفدار تولید بشه
نمونش BRZ/GR86 جدید یا نیسان GTR وقتی که معرفی شد
یا از مثال آمریکاییش میتونم خود فورد موستانگو مثال بزنم…
برانکو هم جدا از هر حاشیه ای خودروی پرطرفداریه که این امر واسش پیش اومد
که اتفاقا چیز خوبیم هست و پتانسیل های مختلف اون ماشینو نشون میده…
iman
۱ دی ۱۴۰۰شاید به خاطر تعصب به جیپ باشه که عمری باهاش بزرگ شدم از برانکو خوشم نمیاد ولی این جالب شده . ولی جیپ لامصب بدون تیون و این جنگولک کاریها هم غوله
zeg
۱ دی ۱۴۰۰فورد بزودی جیپ رو شکست میده
آرمین
۱ دی ۱۴۰۰فورد برانکو منو یاد لندور دیفندر میندازه ولی نمیدونم از لحاظ ارزش خرید، توانایی آفرود، سطح امکانات، توان فنی موتور و کلیه جهات کدومشون دست برترو داره
ehsan fa
۱ دی ۱۴۰۰پدرم و دوستاش ۶نفری یه پاترول ۴ در ۴سیلندر خریدن بهش رسیدن نزدیکه ۷ ۸ ساله ، کوه و تپه و جنگل و دره ای نمونده نرفتن ، وقتی باهاشون حرف میزنی فقط دنبال جمعه و تعطیلات هستند برن بیرون هدفم از گفتن اینا ، این بود که آفرود فوق العاده جذابه بخاطر همین بازار افترمارکتش داره هر روز بزرگتر میشه
عاشق پدال
۲ دی ۱۴۰۰خودت یا پدرت ۲ سال وقت بزاره زبان روسی بخونه
تو اموزشگاه 2 یا ۱ سال بیشتر طول نمیکشه تا فول بشه. حدود ۶۰ میلیون تومن هزینش نمیشه
همزمان جوشکاری تو فنی حرفه ایی بخونه
بعدش تو فدرالهای یاقوتسک و سورگوت میتونه کار گیر بیاره. تو یاقوتسک میتونه بیاد. دو هفته بیشتر طول نمیکشه تاکار گر بیاره تو زمینه های لوله کشی گاز و غیر.. یا سورگوت.
بعدش شما یا پدر گرام میفهمین زندگی واقعی یعن چی.
شاید باورت نشه اما کلی تاجیکستانی اذربایجانی ترکمنستانی با مدرک فنی حرفه ایی میاد . اما فنی حرفه ایی تو ایران ۱۰ برابر ارزشش بیشتره.لوله کشی برق و الکترونیک بهترین توصیه منه
عاشق پدال
۱ دی ۱۴۰۰فورد برانکو و جیپ وگوووووونیرررر.
عشق اول من جیپ وکوووونیر
دوم فورد برانکووووو
سوم تویوتا لندکروزررررر