شرکت تیونینگ شلبی که هماکنون با نام تجاری شلبی امریکن شناخته میشود، نسخهای ویژه از موستانگ GT500 رونمایی کرده است. این مدل، GT500 Code Red نام دارد و تنها به تعداد ۱۰ دستگاه با پیشرانهی ۱۳۰۰ اسب بخار تولید میشود.
بنزین اکتان ۹۳ برای موتور توئین توربوشارژ ۵/۲ لیتر V8 نصب شده روی GT500 Code Red قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۵۸ نیوتنمتر تولید میکند. اگر سوخت اتانول مخصوص خودروهای مسابقهای برای GT500 Code Red استفاده شود، قدرت ۱۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵۶ نیوتنمتر حاصل خواهد شد. این مدل، یکی از معدود خودروهای فورد با گشتاور هزار پاند فوت خواهد بود.
فراتر از تجهیزات فنی، شامل اینترکولر و سیستم توئین توربوشارژ اختصاصی، کیت بدنهی ویژه با تغییرات آیرودینامیک نیز، مخصوص GT500 Code Red طراحی شده است. همچنین تجهیزات مرتبط با تعلیق و فنربندی و اکسل نیز بهینهسازی شدهاند. درپوش موتور، بال عقب و بسیاری از ادوات داخل کابین، فیبر کربن هستند.
در کابین نیز صندلیهای اسپرت قرمز با تزئینات سیاه، کنتراست رنگ بسیار خوبی با دیگر اجزا اتاق دارند. این شرایط، حس اسپرت و تهاجمی موستانگ GT500 Code Red را برای سرنشینان افزایش میدهند.
چهارده سال پیش، شلبی امریکن طی همکاری با تیم مهندسی نلسون ریسینگ، نسخهای از موستانگ را با نام GT500 Code Red عرضه کرد. این خودرو در سال ۲۰۰۸، هزار اسب بخار قدرت داشت و یکی از قویترین کوپه اسپرتهای دنیا محسوب میشد. سه خودروی دیگر، شامل سوپراسنیک ۱۹۶۷، گرین هورنت ۱۹۶۸ و لیتل رد ۱۹۶۷، موستانگهای تولید محدود و تیونینگشده در تاریخ شلبی امریکن هستند.
آستانه قیمت فورد موستانگ شلبی GT500 Code Red جدید، ۲۱۰ هزار دلار است. این خودرو با رنگ بدنهی سیاه و قرمز، تنها به سفارش خریدار تولید خواهد شد.
AMANTE
۱ شهریور ۱۴۰۱این ترکیب فقط یک گیربکس دستی کم داره.
aMiRsHaYaN
۱ شهریور ۱۴۰۱اینجا است که بزرگان میفرمایند
گاز ورمه
Alan.r
۱ شهریور ۱۴۰۱وحشی به توان دو
با این بری تو پیست لاسیتکارو دود کنی🤩🤩
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱ شهریور ۱۴۰۱یادش بخیر آخرین دست ساز کارل شلبی موستانگ شلبی 1000 بود که عمرش کفاف نداد.منتظرم ببینم صداش چجوری شده با توربو.معمولا توربو صدا رو خراب میکنه.
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۱ شهریور ۱۴۰۱wow
Taha Malek
۱ شهریور ۱۴۰۱وحشی 🤩
R@min
۱ شهریور ۱۴۰۱اصولا این حجم قدرت بیشتر از اینکه جذاب باشه، مایه دردسر و خطر هست. همون gt500 معمولی هم آدرنالین خالص تولید می کنه.
البته از این نکته موتور کایوت مثله آب خوردن بالای هزار اسب هم میره هم نباید گذشت.
seyedjavad.mercedesbenz
۲ شهریور ۱۴۰۱اگه یادت باشه من قبلا هم دگفتم که gt رده بالا یه کایوت تویین توربو میخواد اما خیلی از دوستان گفتن که موتور گودزیلا مناسب تره ، این پست دیگه واقعا نشون میده که چقد کایوت توانایی داره ، درسته توی محفظش کایوت جا نمیگیره ولی اگر فقط یه ذره طولش رو بیشتر کنن میتونن با ترکیب کایوت و اسم و طراحی gt یه هیولای افسانه ای بسازن
R@min
۲ شهریور ۱۴۰۱بله جواد جان موتور کایوت تنها موتوری هست که بدون تعویض قطعات اصلی تا 3500 اسب قدرت میده اینو زمان رونمایی سری کایوت نشون دادن.
نه تنها جی تی بلکه فورد می تونه چندین مدل گرن تورر و سوپراسپرت با این موتور بسازه که متاسفانه محافظه کاری برندهای آمریکایی بعضی موقع ها اعصاب برای ادم نمیزاره.
seyedjavad.mercedesbenz
۳ شهریور ۱۴۰۱محافظه کاری این برند سر خود کایوت هم هست ، کایوت تواناییش خیلی بالاتر از نسخه فعلی gt500 عه ، این انجین بدون اینکه مثل ماشینای تیون شده فشاری روش باشه میتونه قدرت خیلی بالاتری داشته باشه ، این موتور پتانسیل قرار گرفتن کنار برترین انجینای مدرن رو داره ولی به قول شما محافظه کاری توی آمریکایی ها خصوصا فورد موج میزنه ، حتی حتی حتی این انجین میتونه نیاز یک هایپرکار سرعت محور ( چیزی مثل اسپیدتیل ) یا پیست محور ( منظورم پیست محوری مثل وان و والکریه ) رو برای قدرت گشتاور و عملکرد در دور بالا برطرف کنه
ایلیا
۱ شهریور ۱۴۰۱با این فقط بری تو تونل گاز بدی با صدای موتور سقف تونل رو بیاری پایین
JDM lover
۱ شهریور ۱۴۰۱به به
خیلی وحشی شده
نسخه فابریک اش هم خیلی خفن بود با این تیون دیگه فوق العاده شده
GT500
۲ شهریور ۱۴۰۱به به
اینجاست که ارزوی من رو ارتقا دادن
GT500 red code
این ویدیوش هم تو چنل stangmode موجوده