آقای Vaughn Gittin مالک کمپانی آمریکایی RTR در جدیدترین تیزر تبلیغاتی خود برای دریفت کشیدن پشت فرمان یک ماستنگ تا دندان مسلح نشسته . . .
[jwplayer mediaid=”۸۵۷۳۹″]این ویدئو ماه گذشته در حاشیه مسابقات Gatebil Racing در پیست Rudskogen Motorpark فیلمبرداری شده؛ این پیست قدیمی ترین پیست آسفالته نروژ است که سال ساختش به ۱۹۹۰ برمی گردد و از یک مسیری ۳.۲ کیلومتری با ۱۴ پیچ تشکیل شده است. از آنجایی که ماستنگ RTR مجهز به اگزوزهای MagnaFlow بوده و این تیزر نیز به اسپانسری MagnaFlow تهیه شده به همین دلیل هیچ موزیکی روی این ویدئو وجود ندارد!
ماستنگ RTR یک ماستنگ نسل پنجم و مجهز به انجین ۶.۷ لیتری Ford Racing بوده که هم قدرت و هم گشتاور تولیدی آن هردو بصورت جالبی به عدد ۸۴۵ رسیده اند یعنی ۸۴۵ اسب بخار به همراه ۸۴۵ نیوتن متر. آقای Vaughn Gittin که وی را اصطلاحا با نام JR می شناسند، علاوه بر ریاست کمپانی RTR همچنین یکی از راننده های خوش سابقه مسابقات فرمولا دریفت است که از سال ۲۰۱۴ وارد مسابقات نسکار کانادا شد. [دانلود ویدئو]
Carbonado Aventador
۹ شهریور ۱۳۹۳روح و روانم شاد شد!
ولی به نظرم اگر موزیک داشت باحال تر بود!
توفیقی
۹ شهریور ۱۳۹۳ماشینای ژاپنی بیشتر مناسب دریفتن تا آمریکایی
توفیقی
۹ شهریور ۱۳۹۳پدر ماشین دراومد.بیچاره دیفرانسیل!!!!!!!
☺
۳ آبان ۱۳۹۳شما ژاپنی بخر دریفت کن کلیپشو بذار
توفیقی
۹ شهریور ۱۳۹۳آمریکایین دیگه مصرف گرا مثل ما ایرانی ها قانع نیستن…خراب شد یکی دیگه میخره.
توفیقی
۹ شهریور ۱۳۹۳این همون گروه مانستر هست که کن بلوک هم توش هست
فرید
۹ شهریور ۱۳۹۳واقعا جالب بود دمه رانندش وسازندش و کارخانش (ماستنگ)گرم
ESI
۹ شهریور ۱۳۹۳845 اسب بخار به همراه 845 نیوتن متر . بابا اینا دیگه کین
امیدبرتر
۹ شهریور ۱۳۹۳ولی انصافا دریفتای کن بلاک یه چیز دیگست!
e36
۹ شهریور ۱۳۹۳حیف ماشین خدایی چه کاریه این دریفت
هروقت میبینم اعصابم واسه ماشین خورد میشه
احمدرضا
۹ شهریور ۱۳۹۳عجب دریفتی اووووف
صادق
۹ شهریور ۱۳۹۳اصن 40 شدم بقرعان
عجب کلیپی بود
دم سردبیر گرم به خدا
datsun
۹ شهریور ۱۳۹۳اصلا به ماستنگ نمیاد چنین دریفتی بده
javad
۹ شهریور ۱۳۹۳بیچاره ماشین ولی ماشین های امریکای دریفتشون باحال نیست اگه میشه دریفت از bmwبزارید
مجتبی (ساروی)
۱۰ شهریور ۱۳۹۳لاستیکش که مطمنم چیزی ازش باقی نمونده جیگرم واسه این ماشین کباب شد ولی دقت کردن سه تادوربین داشت اونی که از جلوش میگرفت هم به نظر راننده ی قهاری داشت جون فاصلش میلیمتری بود وهمون مانورارو باید میداد حالا اگه کلکی سوار نکرده باشن
امید
۱۰ شهریور ۱۳۹۳حالا میفهمه ادم چقد مهارت میخاد دریفت خیلی سخت بنظر میرسه واقعا کارش خوب بود
Ahmad..F12
۱۰ شهریور ۱۳۹۳برای سر خوردن ته ماشین فقط SLS
هرزه انگار
mehdi
۱۱ شهریور ۱۳۹۳دمش گرم دیفتش بدون اغراق واقعا زیبا بود ولی angelش زیاد خوب نبود البته این نظر شخصی من هستش…
انشالله به زودی من هم وارد مسابقات دریفت میشم و انشالله روزی میرسه که پرچم ایران رو توی مسابقات دی وان و فرمولا دریفت به احتضار در میارم…