فورد

اسب وحشی از غرب وحشی: بررسی فورد موستانگ 2018

صدای کایوت آرامش بیابان را در هم می‌ریزد، اما منظورمان آن حیوان درنده نیست، بلکه به پیشرانه V-8 پنج لیتری اشاره داریم که در دل فورد موستانگ ۲۰۱۸ جای گرفته است. همه شواهد و قرائن از یک حقیقت حکایت دارند و آن اینکه « آشوبگر بازگشته است».

فورد موستانگ 2018
پیشرانه وی هشت موستانگ ۲۰۱۸ اگرچه هنوز هم به نام کایوت شناخته می‌شود، اما این موضوع دلیلی بر عدم تغییر آن نیست. محفظه سیلندر کمی بزرگتر شده و به دلیل استفاده از پلاسمای اسپری شده، نیاز به استفاده از لاینر(بوش سیلندر) در پیشرانه مرتفع شده است. این تغییرات باعث شده تا حجم دقیق پیشرانه از ۴.۹۶ به ۵.۰۴ لیتر افزایش یابد. استفاده هم زمان از دو نوع سیستم پاشش سوخت مستقیم و غیر مستقیم موجب شده تا تعداد انژکتورها به ۱۶ عدد افزایش یابد. محدوده ردلاین دور موتور نیز افزایش ۵۰۰تایی را تجربه نموده و به 7500rpm رسیده است. میل لنگ، شاتون‌ها و سرسیلندرها جدید بوده و به مدد استفاده از کارتل روغن کامپوزیتی، مقدار یک کیلوگرم از وزن آن کاسته شده است.

فورد موستانگ 2018

نتایج این تغییرات بسیار درخشان بوده و با عکس العمل سریع دریچه گاز پس از فشردن پدال، شاهد قدرت پیش‌برنده فوق‌العاده از جانب کایوت خواهید بود. همچنین صدای برخاسته از اگزوز ۸۹۵ دلاری در حالت track، طنینی به زیبایی نوای بهترین ماسل کارهای دنیا را تقدیم‌تان خواهد نمود. این اگزوز یکی از واجب‌ترین آپشن های قابل سفارش برای این خودروست. با قراردادن در حالت نرمال، به ندرت صدایی از پیشرانه در طول یک مسافرت طولانی به گوش خواهد رسید اما در حالت اسپرت یا track، قضیه کاملا برعکس خواهد شد. به کمک گیربکس ده سرعته جدید، موستانگ خیلی سریع دور برمی‌دارد و به آسانی در دورهای پایین آرام می‌گیرد. طبق گفته فورد، استفاده از این گیربکس موجب رسیدن به سرعت 96km/h از حالت سکون در زمان زیر چهار ثانیه می‌شود. برای هرچه بیشتر لذت بردن از عملکرد گیربکس، بایستی حالت اسپرت جعبه دنده را انتخاب و یا از پدل شیفتر استفاده نمود. همچنین کسانی که تمایل به هزینه کردن مبلغ کمتری دارند، می‌توانند از گیربکس شش سرعته دستی بازطراحی شده، بهره ببرند. در این سیستم از یک فلایویل دوگانه و دنده برنجی‌های بزرگتر سود برده شده است.

فورد موستانگ 2018
احتمالا شما نسبت به عملکرد نسخه پایه این خودرو، موستانگ اکوبوست، نظر مساعدی ندارید، اما باید بدانید که اینطور نیست. پیشرانه ۲.۳ لیتری چهار سیلندر خطی توربوشارژ که بلوک آن با فورد فوکوس RS مشترک است، قادر به تولید ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۴ نیوتن-متر گشتاور است که به ترتیب در 5500rpm و 3000rpm حداکثر قدرت و گشتاور را در اختیار راننده خواهد گذاشت. همچنین شتاب ۰-96km/h آن نیز زیر پنج ثانیه بوده و در نتیجه هرگز از چهار سیلندر بودن خودروی‌تان شکایتی نخواهید داشت. تنها نکته ناامید کننده درباره نسخه اکوبوست، صدای بی‌روح آن در مقایسه با غرش سایر نسخه‌های GT است. علاوه بر مصرف سوخت مناسب نسخه اکوبوست، یکی از بارزترین مزایای این مدل، کاهش وزن ۷۳.۵ کیلوگرمی آن است که آن را مهیای حرکت در مسیرهای باریک و مارپیچ ساخته است. اکوبوست مشتاقانه وارد پیچ می‌شود و به آسانی از آن خارج می‌شود. سیستم فرمان با کمال صحت و دقت به انجام وظیفه مشغول است. دیفرانسیل لغزش محدود در خروج از پیچ‌ها بسیار موثر بوده و عملکرد کالیپرهای چهار پیستون ترمز نیز بدون هیچگونه حرف و حدیث است.

فورد موستانگ 2018
شاید قابل ستایش ترین آپشن این خودرو به کمک فنرهای MagneRide با قیمت ۱,۶۹۵ دلار برمی‌گردد که قابل نصب بر روی خودروهای مجهز به پکیج پرفورمنس ۲,۴۹۵ دلاری است. گروه BWI از دو سال پیش شروع به تقویت کمک فنرها برای موستانگ ۲۰۱۸ نموده است، زمانی کارش با کمک فنرهای شلبی GT350 به پایان رسیده بود و انصافا کارش را بخوبی انجام داده است.

فورد موستانگ 2018

از نظر طراحی بیرونی، بروز رسانی‌هایی نظیر چراغ‌های جلویی باریک‌تر، جلوپنجره بزرگتر، چراغهای تمام LED و جزییات ظاهری دیگری که به زیباتر شدن آن کمک می‌کنند، قابل مشاهده است. ظاهر خودرو عالیست و اگر از بال بزرگ عقب خوشتان نمی‌آید، می‌توانید آن را از لیست گزینه‌های پکیج پرفورمنس خود حذف کنید.

فورد موستانگ 2018
در داخل کابین تغییرات چندان چشمگیر نیست، آنجا مکان خوبی برای نشستن و لذت بردن است؛ می‌توان از صندلی‌های راحت و سیستم اطلاعات سرگرمی سینک۳ بهره برد. صندوق عقب فضای کافی دارد و با خواباندن صندلی‌های عقب، این فضا افزایش خواهد یافت. یکی دیگر از ویژگی‌های کابین، صفحه سرعت شمار دیجیتال ۱۲.۴ اینچی است. جذابیت آن در حد کاکپیت مجازی آئودی نیست اما به اندازه کافی دلنشین است و شما می‌توانید نشانگرها را به دو صورت افقی و یا Jشکل، بازطراحی نمایید و اطلاعاتی مانند سرعت خودرو، دور موتور، دمای مایعات پیشرانه و اطلاعات بی‌شمار دیگر را از طریق آن دریافت نمایید.

قیمت نسخه پایه اکوبوست معادل ۲۵,۵۸۵ دلار است و تا ۳۰,۶۰۰ دلار با نصب تمامی آپشن ها افزایش می‌یابد. این در حالیست که ارزش مدل GT در نسخه پایه از ۳۵,۰۹۵ دلار شروع و به ۳۹,۰۹۵ دلار در نسخه پریمیوم ختم می‌شود. البته بسته های تجهیزات سفارشی مختلفی موجود هستند که امکان دارد تا قیمت موستانگ را به بیش از ۵۰هزار دلار نیز سوق دهند. همچنین به لطف گیربکس ده سرعته اتوماتیک و آئرودینامیک بهتر، موستانگ اکوبوست از مصرف سوخت مناسبی برخوردار است. این میزان برای حرکت در شهر برابر ۱۱.۲ و در بزرگراه ۷.۶ لیتر بر صد کیلومتر است. همچنین میزان مصرف نسخه GT برابر ۱۴.۷(شهر) و ۹.۴(بزرگراه) است. موستانگ جدید از نظر مصرف سوخت، قدرت موتور، کیفیت سواری و هندلینگ به خوبی ارتقا یافته است و فناوری‌های بیشتری به جهت افزایش رفاه حال سرنشینان، در آن قرار داده شده است. تمامی نشانه‌ها حاکی از این حقیقت است که موستانگ ۲۰۱۸ از هر جهت یک برنده واقعی است.

منبع: motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

حسین باباپور

کارشناس مهندسی مواد کارشناسی ارشد اقتصاد

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. فقط فرانسه فقط بوگاتی

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (218 ديدگاه)

    جلوش تو عکس دوم وسط پایین وپنجمین عکس از بالا شبیه این آدمای لوچ شده

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Mehdi TuRbO

      ۲۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (2362 ديدگاه)

      عاشق نسل قبلش بودم تا نسل قبلش میتونم بگم طراحی فورد واقعن صعودی بود،جلوش خیلی لاغر شده،باریک و دراز.

      1. mohammad_FM 480

        ۲۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1894 ديدگاه)

        دقیقا.دیگه اون اصالت و ابهت ماستانگ بودن رو منتقل نمیکنه بنظرم

      2. Chevo

        ۲۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (2 ديدگاه)

        با این طراحی چراغهای جلو افتصاح ،مشخص که دیگه فیس لیفت موستانگ به خط آخر رسیده ،و باید یک طراحی کاملا متحول شده برای نسل بعدی در نظر بگیرند

      3. (Ali(Chevy Nova

        ۲۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (7385 ديدگاه)

        اىن قسمت رو تقدیم مىکنم به اون افرادى که ساىه موستانگ رو با تىر مىزنن
        ((نتایج این تغییرات بسیار درخشان بوده و با عکس العمل سریع دریچه گاز پس از فشردن پدال، شاهد قدرت پیش‌برنده فوق‌العاده از جانب کایوت خواهید بود. همچنین صدای برخاسته از اگزوز 895 دلاری در حالت track، طنینی به زیبایی نوای بهترین ماسل کارهای دنیا را تقدیم‌تان خواهد نمود))
        ((به کمک گیربکس ده سرعته جدید، موستانگ خیلی سریع دور برمی‌دارد و به آسانی در دورهای پایین آرام می‌گیرد. طبق گفته فورد، استفاده از این گیربکس موجب رسیدن به سرعت 96km/h از حالت استاده در زمان زیر چهار ثانیه می‌شود. ))
        ((یکی از بارزترین مزایای این مدل، کاهش وزن 73.5 کیلوگرمی آن است که آن را مهیای حرکت در مسیرهای باریک و مارپیچ ساخته است. اکوبوست مشتاقانه وارد پیچ می‌شود و به آسانی از آن خارج می‌شود. سیستم فرمان با کمال صحت و دقت به انجام وظیفه مشغول است. دیفرانسیل لغزش محدود در خروج از پیچ‌ها بسیار موثر بوده و عملکرد کالیپرهای چهار پیستون ترمز نیز بدون هیچگونه حرف و حدیث است.))
        ((موستانگ جدید از نظر مصرف سوخت، قدرت موتور، کیفیت سواری و هندلینگ به خوبی ارتقا یافته است و فناوری‌های بیشتری به جهت افزایش رفاه حال سرنشینان، در آن قرار داده شده است. تمامی نشانه‌ها حاکی از این حقیقت است که موستانگ 2018 از هر جهت یک برنده واقعی است.))

        1. (Ali(Chevy Nova

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          راستى دوستان موستانگ زمانى که محبوب ترىن کوپه المان و پرفروش ترىن کوپه اون بلاد معرفى شده رقىباش در اون کشور مثل جنسىس کوپه. نىسان370 . بى ام و سرى 2 و 3 و همچنىن Audi tt باهاش هم قىمت بودن اما موستانگ تونست به فروش بىشترى دست ىابه
          حالا بعضى ها که نتونستن تحمل این واقعىت رو بکنن دارن بازار بسته اىران رو با اروپا و المان مقاىسه مىکنن که خوب نشون دهنده خىلى چىزهاست
          موستانگ با تولىد نزدیک به10/000/000 عدد پرفروش ترىن کوپه دنىا هم هستش و این امار فروش رو هم مجله پدال تاىىد کرده
          همه این ها نشون مىده براى خریداران موستانگ اون 2 تا ستاره اىمنى ههههىىىىچچ اهمىتى نداشته و نداره و نخواهد داشت
          جالبه عضو با سابقه پدال در پاىىن کامنتها مىگه چون المانىها موستانگ ندیده بودن رفتن اونهمه موستانگ خریدن!!!!!!!

        2. mehran911

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (2115 ديدگاه)

          موستانگ از نسل ششم عرضه جهانی شد از سال ۲۰۱۴
          در اروپا بصورت گسترده عرضه شد قبل از اون بصورت گسترده در اروپا عرضه نشده بود
          منظور عرضه گسترده است
          الان نیایی بگی مدل T5 هم هم بیرون آمریکا فروخته
          و…

          سال ۲۰۱۲ موستانگ ۴۰۰۰ تا بیرون خاک آمریکا فروخته
          موستانگ فقط و فقط برای بازار آمریکا ساخته و عرضه شده
          .
          سال ۲۰۱۵ موستانگ ۱۵۰ هزارتا فروخت که فقط ۴۰ هزارتاش بیرون از آمریکا بود
          .
          موستانگ کوپه اسپرت ارزونه قرار نیست ۹۱۱ اندازه موستانگ بفروشه
          اگر موستانگ با وجود قیمتش سال ۲۰۱۸ هم تونست این رشد فروش رو در آلمان داشته باشه اونوقت ی چیزی
          .
          آلمان ها چندین ساله لوکس سازی آمریکا رو دست گرفته BMW به عنوان یک شرکت آلمانی در خود خاک آمریکا بزرگترین صادر کننده اتومبیل آمریکا بوده و بزرگترین کارخونه اتومبیل سازی آمریکا رو در اسپارتانبرگ ساخت و…
          ما چیزی نگفتیم

        3. (Ali(Chevy Nova

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          ((موستانگ فقط و فقط برای بازار آمریکا ساخته و عرضه شده))
          اگه موستانگ فقط براى بازار امریکاست چرا نمونه فرمون سمت راستش ساخته شده؟؟؟؟؟؟؟
          ((موستانگ کوپه اسپرت ارزونه قرار نیست ۹۱۱ اندازه موستانگ بفروشه))
          منم نگفتم رقىب موستانگ 911 هست گفتم سرى 2 و 3 بى ام و و همىنطور Audi tt تو المان و امریکا رقىباش هستن و هم قىمت هم هستن نسبتا ولى موستانگ خىلى بىشتر از اونها محبوب تره و پر فروش تر
          ((آلمان ها چندین ساله لوکس سازی آمریکا رو دست گرفته BMW به عنوان یک شرکت آلمانی در خود خاک آمریکا بزرگترین صادر کننده اتومبیل آمریکا بوده و بزرگترین کارخونه اتومبیل سازی آمریکا رو در اسپارتانبرگ ساخت و…))
          المانىها زمانى بازار لوکس سازاى امریکا رو دست گرفتن که لوکس سازاى امریکا مشکلات زیادى داشتن ولى حالا مىبىنىم که لىنکلن با مدل کانتىننتال تونسته فروشش رو تو امریکا و چىن بالاببره و کادىلاک هم امسال با جهش فروش در امریکا . چىن. کانادا. روسىه و ژاپن همراه بوده و پدال هم گذاشته مطلبش رو
          ما چیزی نگفتیم

        4. mehran911

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (2115 ديدگاه)

          همون دیگه
          اولین موستانگ با فرمون سمت راست نسل ششم بود که سال ۲۰۱۴ عرضه گسترده جهانی شد

        5. (Ali(Chevy Nova

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          موستانگ از 1964 تا همىن الان در اروپا عرضه مىشد پس نمىشه گفت فقط براى بازار امریکاست اما از 2014 که دیدن تو اروپا اونقدر محبوب شده نمونه فرمون راستش رو هم تولىد کردن
          جالبه دوج و شورولت همىن کارو انجام دادن و نمونه هاى فرمون راست هم تولىد کردن

    2. مهران

      ۲۷ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (18 ديدگاه)

      دوست گرامی تعصب روی یک برند خاص مثل یک تیم فوتبال سرگرمی خوبی است و اصطلاحا فان است، اما تعصب روی یک کشور دیگر به عقیده من پسندیده نیست . منظورم واژه فقط فرانسه است . موفق باشی

  2. مجید

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (681 ديدگاه)

    اسب اصیل فورد و یکی از خودروهای آمریکایی پرطرفدار و مشهور در کل جهان.به نظرم تا این ماشین رو از نزدیک نبینید متوجه زیبایی و خاصیتش نمی شید.به نظرم نسخه های شلبی و GT 350 R هم گزینه های خوبی هستند ولی من هنوز در عجبم که چرا مدل های اوروپایی از یورو انکپ امتیاز پایینی تو تصادفات گرفتند؟؟؟؟

  3. فقط فرانسه فقط بوگاتی

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (218 ديدگاه)

    چون آمریکایی ها میخوان نسل اروپایی هارو منقرض کنن

    1. ونوم اف ۵

      ۲۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      همون بهتر ۱.۶ لیتری ها منقرض بشن

      1. کوروش

        ۲۵ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (1129 ديدگاه)

        می گم دو ستاره رو بکنه ۲ تا و نصفی کل اروپا باید شام بدن

        1. (Ali(Chevy Nova

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          کوروش
          همون موستانگ 2 ستاره محبوب ترىن و پرفروش ترىن کوپه المان لقب گرفته

        2. (Ali(Chevy Nova

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          راستى فورد موستانگ با 2 ستاره تونسته پرفروش ترىن کوپه دنىا هم لقب بگىره و مطلب کاملش رو هم پدال 2 بار گذاشته

        3. mehran911

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (2115 ديدگاه)

          فورد مدل( کا ) که هیچ ستاره ای دریافت نکرد چی ؟؟؟
          به آلمانی ها که رحم نکردید حداقل به برزیلی ها رحم میکردین

        4. (Ali(Chevy Nova

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          تو بازار ازاد هىچ کس مجبور به خرید کالاى مشکل دار نىستش
          همىن موستانگ 2 ستاره با قىمتى مشابه نىسان 370 و جنسىس کوپه و همىنطور بى امو سرى 2 و Audi ttتونسته محبوب ترىن تکرار مىکنم محبوب ترىن کوپه المان و پرفروش ترىن کوپه المان و دنىا لقب بگىره
          حالا کجاست بى ام و سرى 3 که 50 تا ستاره داره؟؟؟؟؟
          فورد کا هم اصلا مربوط به امریکا نمىشه و یه ماشىن ساخت اروپا هست که تماما تواروپا طراحى و تولىد مىشه و براى منم مهم نیست تعداد ستارهاش

        5. (Ali(Chevy Nova

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          راستى مهران
          اون متن اولى رو که گذاشتم بالا و چندتا پاراگراف هست رو که از متن دراوردم به شما هم تقدیم کردم ها

        6. mehran911

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (2115 ديدگاه)

          درسته
          هیچکس مجبور به خرید نیست اما اینجا دوتا نکته وجود داشت یکی اینکه ملت آلمان موستانگ ندیده بودن دوم اینکه نتایج تست بعد از فروش بالای موستانگ منتشر شد
          به هر حال اگر موستانگ رکورد فروش سال آینده رو هم زد اونوقت یه چیزی وگرنه این رکورد های مقطعی خیلی چیزی رو ثابت نمی کنه
          .
          .
          گفتی متن بالا رو به من هم تقدیم کردی ???
          اونایی منو از نزدیک میشناسن میدونن من بین آمریکایی ها موستانگ رو و تقریبا همه ی محصولات جیپ رو خیلی دوست دارم
          .
          قبل از این که شما بیای پدال کلا کسی از ماشین آمریکایی متنفر نبود و الان هم نیست البته اگه شما رفقات بزارید

        7. (Ali(Chevy Nova

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          پس به نظرت المانىها موستانگ ندیده هستن؟؟؟؟ خخخخخخخخ
          والا من فقط به همون محبوبىت کار داشتم که موستانگ تونست بدست بىاره و اورد تو المان
          در ضمن پرفروش بودن موستانگ تو کل دنىا رو ىادت نره
          در ضمن خىلى خوشحال شدم طرفدار موستانگ و محصولات جىپ هستى
          قبل من هم هر چى بوده مهم نسىتش حالا که من هستم و با رفقاى خودم جمعمون خىلى خوبه
          تازه قبل من افرادى مثل مافىا. مسىح و خسته شده متنفر از ماشىن امریکایی بودن ىادت هست که جناب قدیمى پدال؟؟؟؟؟؟

        8. amir

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          مهران جان فروش ماستنگ در آلمان به خاطر قیمت ارزانش بود
          دقیقا مثل فروش پراید تو ایران.
          هیچ وقت هم نتونست اون‌ جایگاه رو حفظ کنه
          چون مردم خیلی زود فهمیدن هیچ ارزونی بی علت نیست و ماستنگ هم اگر می‌خواست به جای ۲ ستاره ۴ ستاره داشته باشه قیمتش هم ۲ برابر میشد

        9. amir

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          مهران جان در کنار فورد کا ، فورد فستیوا ( کیا پراید) رو هم اضافه کن

        10. mehran911

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (2115 ديدگاه)

          گفتم شرط تکرار محبوبیت و فروشه
          مثل آلمانی ها که سالهاست پرفروش ترین لوکس ساز های بازار آمریکا هستند مثل ماکان محبوبترین کلاس اوور لوکس آمریکاست
          .
          در بین قبلی ها بروبچه های خوب خیلی بیشتر بودن امثال مسیح استثنا بودن
          اما از سال ۹۰ که اینجام فضا رو اینجوری ندیده بودم خرابش نکنید سایت رو
          خدا شاهده تا حالا انقدر بی ادبی ندیده بودم
          به اون رفیقت (last viper) بگو بی ادبی هنر نیست خیلی دوست داشتم بدونم بیرون از سایت هم توانایی گفتن اون حرف رو داشت هر چند به من بی احترامی نکرد ولی با نوشتنش تو سایت حال همه رو گرفت
          اگر باهاشون در ارتباطی که هستی بهش تذکر بده
          ‌.
          برای پدال کاری نداره سیستم login بذاره و چند نفری رو حذف کنه
          پس حق بقیه رو ضایع نکنید خدایی همه دارن اذیت میشن

        11. mehran911

          ۲۵ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (2115 ديدگاه)

          درسته مجید جان
          راستش نمی خواهم بحث بالا بگیره از این موارد بسیار زیاد هست
          به همین خاطره کمتر بحث میکنم رفیق گلم

        12. (Ali(Chevy Nova

          ۲۶ آبان ۱۳۹۶
          سوابق: (7385 ديدگاه)

          هم مسىح و هم خسته شده و مافىا عىن هم بودن
          در ضمن الکى جو رو علىه ما نکن
          پدال اگه اندازه سرسوزنى مىدونست مشکل من و دوستانم هستىم مارو خىلى وقت پىش حذف مىکرد
          به دوستاى المانى بازت بگو چىزى نگن که من و دوستانم جوابشون رو بدیم
          در ضمن من از صحبتهاى last viper خبر ندارم چون پدال حذفشون کرد ولى حتما حرف بدى شنىده که جواب داده

  4. محمد

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (126 ديدگاه)

    یعنی شما تو آمریکا 25 هزار دلار صاحب یه موستانگ میشین اونوقت تو کشور ما با 25 هزار دلار نهایت انتخاباتون اینه :هایما s7 ، کیا سراتو 2000 و چری تیگو 5 جدید. همین طور که می بینین همشون یا چینی هستن یا ماشینای مونتاژ داخل که همه میدونن وقتی ایران بخواد یه ماشینو مونتاژ کنه چه بلایی سر کیفیت اون ماشین میاد.

  5. M.us

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    این کلاس رقابت شدیدی بین سه شرکت غول آمریکا ست من خودم کامارو zl1 1leبا اون ظاهر وحشیو انتخاب میکنم

  6. Amir

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    دوستش دارم اما طراحیش به دلم نمی‌شینه

  7. کارل شلبی

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (300 ديدگاه)

    همیشه سعی کردم تو هر مقاله ای یا نظرسنجی منطقی نگر باشم و از روی تعصب حرف نزنم من عاشق موستانگم به طوری که وقتی اسمش میاد گوشم سریع تیز میشه ولی نمیدونم چرا جلوی این ماشین به دلم نمیشینه حالا شاید تو واقعیت نظرم تغییر کنه ولی من همیشه عاشق طراحی نسل ۲۰۱۴با۲۰۱۶ بودم بهترین طراحیای موستانگ همین چندسال بود حیف شد ای کاش همون طراحی ادامه می داد???

  8. mohammad_FM 480

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    چراغای باریکش باعث جذابیتش شده؟؟
    واقعا عاشق نسل قبلش بودم . بهترین و دوست داشتنی ترین ماسل بود بنظرم اما الان…
    واقعا هنوز هم وقتی میبینمش با خودم میگم : چرا اینکارو کردی فورد…
    البته همچنان دوستش دارم اما بخاطر اسم ماستانگ بزرگ

  9. PlymouthBarracuda

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (130 ديدگاه)

    مشخصاتو ببین قیمتو نگاه کن…..
    بخدا که مفته

  10. مسعود

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11 ديدگاه)

    قبلا که ایمنی ماشین دو ستاره بوده بعدش با کلی ایربک و هزاران کار دیگه تازه رسید به سه ستاره
    چرا فورد نگفت که ایمنی ماشینش چقدر هستش چند ستاره کیفی میدونه بگیره

    1. (Ali(Chevy Nova

      ۲۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      مسعود حرفت قدیمى شده دیگه
      موستانگ فقط نمونه اروپاش 2 ستاره بود و با همون 2 تا ستاره محبوب ترىن و پرفروش ترىن کوپه المان شد و براى امثال من همىن مهم بوده و هست

  11. mohsen

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مثله اینکه موستانگ رژیم گرفته همه عضله هاش ریخته !
    این همون ماسل کاره ؟؟
    حداقل از نظر قیافه کامارو الان بهتره

  12. مهدی

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    کلا امریکایی ها از قدیم فیس لیفت بلد نبود اصلا انگار مغزشون واسه باز طراحی ارور میده! از همون دهه هفتاد که فاصله کامارو مدل ۷۳ با نسخه فیست لیفت ۷۴ زمین تا اسمون بود تا همون تفاوت جزی بین ۷۴ کامارو با مدل ۷۵ که باز هم زشت تر شده بود تا تو قرن جدید که باز هم فیس لیفت ضعیف کامارو ۲۰۱۴ و الان هم افتضاح موستانگ با فیس لیفت

    1. (Ali(Chevy Nova

      ۲۵ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      والا تا اونجا که من امار فروش کامارو 74-75 و به بعد رو دیدم فروشش بىشتر شده بود برخلاف نظر شما که مىگى طراحىش بد بوده
      تو فىس لىفت هم دوستان مىتونن تمام نسلهاى محصولاتى همچون اىمپالا 1959 تا 1980 رو ببىنن و قضاوت کنن و همچنىن محصولاتى مثل بلىزر از 1969 تا 1980 و همچنین سىر تکامل پلىموت والىانت. دوج دارت. فورد تورىنو. شورولت مونت کارلو و……… که کاملا مشخصه که 180 درجه خلاف حرف شخص شماست

    2. ونوم اف ۵

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      مغز اون کسی ارور میده که از امریکایی بدش میاد ولی صبح تا شب داره ماشین امریکایی جمع میکنه دادایی

      1. (Ali(Chevy Nova

        ۲۶ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (7385 ديدگاه)

        فداى داش ونوم گل خودم
        نمىدونم اگه امریکایی بده چرا همه رفتن تو کار جمع کردن ماشىنهاى امریکایی که باهاش حال کنن

  13. amir

    ۲۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    فاتحه ی ماستنگ رو خوندن
    جلوش واقعا زشته

  14. ونوم اف ۵

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    باز خوبه موستانگ یه تغییراتی میده اغودی که کلا یه شکله همه نسلهاش یا غولکس گلف از نسل یک تا هزار یه شکله به عبارتی تغییر جزیی چراغ ماشین و معرفی به عنوان ماشین جدید تخصص المان هست

    1. (Ali(Chevy Nova

      ۲۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (7385 ديدگاه)

      ونوم جان کم پىداى داداش

  15. مهدی

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    امار فروش به خیلی چیزای دیگه مربوطه اما نه تو امریکا نه تو ایران نه تو مریخ از نظر زیبایی شناسی هیچوقت کامارو ۷۴ به بعد رو در حد ۷۰-۷۳ نمیدونن… نمونه های فیسلیفت ضعیف دیگه میشه از مونت کارلو تو دهه ۷۰ اسم برد یا حتی همون شورلت نوایی که همه دیدن و میشناسن و خیلی از مدل های دیگه… امریکا تو اون دوره نه تنها تو فیس لیفت افتضاح به بار میاورد بلکه تو ارائه نسل جدید هم ضعیفتر از مدل قبل عمل میکرد واسه مثال کامارو ۶۹ کجا و دهه ۷۰ کجا یا موستانگ دهه۶۰ کجا و دهه ۷۰ و افتضاح تر از همیشه دهه ۸۰ که با ظاهرش با پراید قیاس میشد… ریویرا دهه ۶۰ بیتظیر بود اما از ۷۳ به بعد داغون شد نوای دهه۶۰ تا سال ۷۴ کجا و اتاقی که تو ایران تولید شد کجا و…. و این نه فقط توی طراحی بلکه توقسمتهای فنی هم تقریبا همین بود امریکا ده ها فقط درجا زد.. شما همون موتور بیگ بلاک و اسمال بلاکی که تو دهه ۵۰ و ۶۰ میبینی دقیقا همون موتورها با همون تکنولوژی تو دهه ۹۰ هم بودن با تفاوت تو سیستم تسمه ها و سوختپاش که ک بعضا نه تنها بهتر نمیشد بلکه بدتر و پردردسرتر هم میشد نمونش سیستم سوخت پاش tbi که سرطانی بود واسه خودش… در کل تقریبا ۱۰ ساله که صنعت خودروسازی امریکا دوباره داره احیا میشه .میشه گفت از دهه. ۷۰ تا ده سال پیش یه صنعت مرده بود که فرسنگها از اروپایی ها عقب مونده بود

  16. M.us

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    ببخشید که اینطور میگم شاید من تو این جایگاهی نیستم که اینطور حرف بزنم اما بهتر نیست به جای اینکه سر ماشین بیایم خودمونو بی شخصیت کنیم بیام یه فضای دوستانه و خوب ایجاد کنیم هر ماشین برای خودش زیبایی خاصی داره شاید من یا شما نپسندیم اما طراحی واقعا سلیقه ای، هر ماشین متناسب با اون کیفیتش به فروش میره اکه این مستانگ پنچ ستاره بود به نظرتون قیمتش میشد 25هزار تا اما به نظر من این خوب چون اکثر کسایی که موستانگ میخرن معمولا تقویتش میکنن و با کمی اضافه خرج نه تنها قدرتمند بلکه ایمن ترش هم میکنن

    1. مهران

      ۲۷ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (18 ديدگاه)

      دوست عزیز مزه کار به همین کل انداختنه و این در همه جا رایج هست . اما در کمال احترام ، و خوشحالم دوستان در کل چنینند.

  17. فرهاد كرمستجی

    ۲۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (254 ديدگاه)

    سلام به عنوان یکی از اعضای سه چهار ساله پدال که اصلا اهل کامنت گذاستن نیستم، خیلی مواقع نوشتم ولی پاک کردم، به نظرم بعضی ماشین ها اگه ازش بد بگی اونم رو تعصب ، اسمتو نمیشه گذاشت ماشین باز. موستانگ افتخار امریکا نیست، همون المانی هم وقتی پشت این اسب نشسته حال کرده، جالبه برام همین حالت برای دوستان ژاپنی دوست و حتی اینگلیسی ها هم هست. یعنی هرجا پای ژاپنی ، امریکایی، اینگلیسی وسطه یک سری المانی دوست میان سر و صدا میکنن. یکم بهتره وقتی اسم لینکلن، کادیلاک، بیوک، اینفنیتی، لکسس، جاگوار، رنج رور و … به تصاویر هم نگاه کنید و اگه حوصله داشتین یکمی هم در مورد ببازارشون و مشتریاشون تحقیق کنید:))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا