رم ۱۵۰۰ با کابین متمایز و باکیفیت و همچنین استفاده از صفحهنمایش بزرگ ۱۲ اینچی بازی را به سطح جدیدی رسانده است. البته فورد و جنرال موتورز بیکار ننشستهاند.
درحالیکه عرضه شورولت سیلورادو و جی ام سی سیرا فیس لیفت به تعویق افتاده فورد در حال آماده شدن برای پاسخ به رم ۱۵۰۰ بوده و به همین منظور میخواهد نسل جدید F-150 را تا اواخر سال جاری میلادی معرفی کند.
عکاسان صنعتی قبلاً تصاویر بیشماری از این خودروی بسیار محبوب را منتشر کردهاند اما یکی از اعضای فروم F-150 توانسته تصاویر واضحی از کابین این خودرو به دست آورد.
خودرویی که در تصاویر دیده میشود از نسخه لوکس لاریات بوده و کابین آن پر از متریال باکیفیت، تکنولوژی مدرن و طراحی بهروزی میباشد.
راننده از پشت فرمان شاهد فرمان جدید و پشت آمپرهای دیجیتالی خواهد بود. در سمت راست هم یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش بزرگ که توسط ورودیهای هوای عمودی احاطه شده دیده میشود.
زیر این بخش نیز تریم متالیک پهن با سوئیچهای بهروز کار شده است. کنترلهای سیستم تهویه مطبوع کاملاً به چشم میآیند زیرا دارای صفحات نمایش LED کوچک هستند که دمای کابین و تنظیمات فن را نشان میدهند. دستهدنده این پیکاپ نیز تغییر یافته و تریم جدیدی بین پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی بکار رفته است.
اگرچه فعلاً مشخصات این سیستم اطلاعات سرگرمی منتشر نشده اما فورد قبلاً تائید نموده از سیستم SYNC 4 و صفحات نمایش با ابعاد ۸، ۱۲ و ۱۵.۵ اینچی استفاده خواهد کرد.
جدای از کابین ارتقا یافته، فورد F-150 2021 طراحی ظاهری تکاملی و پیشرانههای نسبتاً آشنایی را خواهد داشت. گفته میشود این خودرو با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری ۲۹۰ اسبی و نمونه ۶ سیلندر ۲.۷ لیتری اکوبوست ۳۲۵ اسب بخاری در دسترس قرار خواهد گرفت.
از دیگر گزینهها میتوان به نیروگاه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری اکوبوست ۳۷۵ اسبی و ۸ سیلندر ۵ لیتری ۳۹۵ اسب بخاری اشاره کرد. پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی نیز عرضه خواهد شد هرچند احتمال میرود قدرت آن بیشتر از قدرت ۲۵۰ اسبی نسخه فعلی باشد.
البته خبر مهم درباره F-150 جدید اضافه شدن نسخه هیبریدی با استفاده از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری خواهد بود. چیز زیادی درباره این مدل نمیدانیم اما فورد قبلاً گفته پیکاپ جدیدش از سیستم هیبریدی برای ایجاد گشتاور بیشتر در دورهای پایین استفاده خواهد کرد. این پیکاپ همچنین توانایی عمل کردن به عنوان یک ژنراتور متحرک به منظور ایجاد الکتریسیته را خواهد داشت.
Ferrari Fxx K Evo
۲۲ فروردین ۱۳۹۹دریچه های کولر بسیار زشتی داره
فرید
۲۲ فروردین ۱۳۹۹اصلا این خودروهای یوغور و کت و کلفت رو که نماد اسراف و خودبرتربینی هستند، دوست ندارم.
80 درصد کسانی که اونو میخرند اصلا از قابلیتهاش استفاده نمیکنند و همون سدان کوچک براشون کافیه
علیx76
۲۲ فروردین ۱۳۹۹با سدان کوچیک قایق میشه کشید ؟
محصولات زراعی میشه جابجا کرد؟
از کوه و کمر و صحرا و دشت و جنگل میشه رد شد؟
شما امریکا بودی تا بدونی این ” ماشین های کت و کلفت و یوغور ” اصلا کاربردی نیستن؟
کسی که ماشین میخره ، بیشتر از من و شما دلش به حال پولش میسوزه ، اگه فورد فیستا براش کافی باشه ، F150 نمیخره
افشین
۲۲ فروردین ۱۳۹۹عزیزم انقد پراید سوار شدیم که ماشین جادار و بزرگ دیدی میگیم نه خوب نیست انگار یه شیرو از بچگی تو قفس بزرگ کنی بعد که ولش کنی بره تو حیاط وحش نمیره چون از اول به قفس عادت کرده
Hamidreza
۲۲ فروردین ۱۳۹۹چرا اسراف؟
استفاده میشه حاجی!
Zonda R
۲۲ فروردین ۱۳۹۹فرید عزیز
قیمتاین خودرو از حدود 26000 دلار شروع میشن
یعنی مدل پایه یه خودروی اقتصادی هست برای مثال مزدا 3 هاچبک 23500 دلار قیمت پایش هست
برعکس تفکر ما بسیار انسان و انسانیت با ارزش هست وخودرو صرفا یه وسیله برای راحتیه نه ….
علی
۲۲ فروردین ۱۳۹۹عکس اول خیلی شیک و زیباست
Mohammad
۲۲ فروردین ۱۳۹۹خیلی خوبه راستی فیس لیفت شورولت سیلورادو کی میاد؟
Alireza
۲۲ فروردین ۱۳۹۹کابین رم چقد قشنگه
Hadi
۲۲ فروردین ۱۳۹۹کابینش خیلی خوب شده اما نمای جلو اون ابهت قبل رو از دست داده…
محمد
۲۲ فروردین ۱۳۹۹باید تا معرفی رسمی صبر کرد ولی به نظرم کابین رم هنوزم بهتره، اینقدر تو نسل جدید خودرو ها طراحیشون پسرفت داشته اصلا ذوقی واسه معرفی مدلهای جدید باقی نمیمونه
Khosrow
۲۲ فروردین ۱۳۹۹اخ باز من این ماشینارو دیدم / شب یه فیلم باز ببینم که اینا هم باشن توش ..
امیر
۲۳ فروردین ۱۳۹۹باید تا رونمایی رسمیش صبر کرد اما ظاهرا به هیچوجه در حد کابین رم نیست