کل ایدهی تولید یک پونی کار همچون فورد موستانگ ارائهی خودرویی اسپورت با قیمتی مناسب بوده است.
البته به منظور پایین نگه داشتن قیمت باید برخی موارد در نظر گرفته شود که یکی از آنها استفاده از متریال ارزانقیمتی است که شاید در برخی خودروهای اسپورت دیگر هم دیده شود.
خب ظاهراً دو نفر از مالکان این خودروی اسطورهای نتوانستهاند با کابین موستانگ کنار بیایند بنابراین به ویلنر مراجعه کرده و خودروی خود را به دست متخصصان این تیونر مشهور سپردهاند.
هر دو خودرو از نوع GT کانورتیبل بوده و پیشرانهی ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی دارند. البته کابین آنها فضای کاملاً متفاوتی دارد.
یکی از مشتریان کابین مشکی با عناصر آبی را برای هماهنگی با بدنه انتخاب کرده درحالیکه مشتری دیگر ترکیب مشکی و قرمز را برگزیده و تکمیل کننده کار نیز دو نوار مسابقهای سفید میباشد.
جدای از رنگبندی، هر دو موستانگ مورد بحث دارای ترکیبی از چرم و آلکانترا، دوختهای برجسته و… میباشند. ترکیب یاد شده به غربیلک فرمان نیز سرایت کرده است. نتیجهی کار هم همانگونه که مشاهده میکنید برجسته و متمایز از آب درآمده است.
شخصیسازی یک خودرو زمانی که بودجهی نامحدودی وجود داشته باشد کاملاً آسان است؛ اما زمانی که منابع در نظر گرفته شده مشخص و محدود باشد هنر تصویرسازی و صنعتکاری حرف اول را میزند. البته دلیل واضحی برای نمایش دو پروژهی مبتنی بر یک خودروی یکسان وجود دارد. این دو خودرو نشان دهندهی شخصیسازیهای متفاوتی هستند.
Solid Snake
۱۳ آبان ۱۳۹۷حالا یه عده میان میگن کابینش اروپایی شده
اصالت کابین قبلی رو نداره
mahdy
۱۳ آبان ۱۳۹۷این درسسسسته !!! با اولی حال نکردم ولی این دومی عالیه
عکس 14 روببین و آفرین بهش که لگوی رو فرمون رو عوض نکرده با لگوی خودش
كامي
۱۳ آبان ۱۳۹۷همه چیش خوبه جز اون دریچه های کولر پراید مانندش ?
Mopar or No Car
۱۳ آبان ۱۳۹۷««««کل ایدهی تولید یک پونی کار همچون فورد موستانگ ارائهی خودرویی اسپورت با قیمتی مناسب بوده است.»»»»
اونایی که میان عملکرد پیست ماسل کار های آمریکایی و حتی کوروت رو با سوپر اسپرت های گران قیمت آلمانی و ایتالیایی مقایسه میکنن باید شبی دو صفحه از این جمله مشق بنویسن تا یادشون بمونه.
Khosrow
۱۳ آبان ۱۳۹۷هنوزم داد میزنه که چیپ و ارزون قیمت ه / اگر تریم کابین تک رنگ باشه راحت تر میشه کنار اومد باهاش / مشکی ..