طرفداران فورد موستانگ میتوانند نفسی به راحتی بکشند. این خودروی عضلانی اصیل ۵۶ سال است که در بازار حضور دارد و البته که طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا نموده است. از آنجایی که ما وارد سال ۲۰۲۱ میشویم بنابراین باید گفت موستانگ آخرین خودروی فورد در آمریکای شمالی است که نه پیکاپ بوده و نه شاسیبلند و کراس اوور. و تازهترین خبر نیز نشان میدهد موستانگ حداقل یک نسل دیگر هم تولید خواهد شد.
زمانی که رسانهها از جیم اونز رئیس موستانگ درباره آینده این خودرو پرسیدهاند او به طرفداران گفته علیرغم اینکه موستانگ سهم بسیار کمی از فروش فورد را به خود اختصاص داده اما کلاس خودروهای اسپورت هنوز هم قابل اعتناست. موستانگ در واقع پرفروشترین خودروی اسپورت دنیا بوده هرچند از نظر فنی باید گفت نسل اخیر موستانگ خودرویی جهانی بوده و بخش اعظم فروش آن در آمریکا صورت میگیرد.
مصاحبه رئیس موستانگ با رسانهها مثبت بوده و ما میدانیم که این خودروساز به تولید نسل جدید موستانگ متعهد است. البته اونز به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است. ما قبلاً شاهد معرفی کراس اوور الکتریکی و چهار درب موستانگ مک ای بودهایم و شایعات نشان میدهد نسخه چهار چرخ محرک موستانگ نیز میتواند در نسل آتی تولید شود. چنین تغییراتی میتواند طرفداران را ناراحت کند اما در طرف مقابل شایعات جذابی هم درباره استفاده از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۸ لیتری جدید در بطن این خودروی عضلانی منتشر شده است.
بهطور خلاصه باید گفت کاملاً تضمین شده که نام موستانگ چند سالی با ما همراه خواهد بود و حداقل یک نسل از آن همچنان طراحی دو درب، پیشرانه جلو و دیفرانسیل عقب را حفظ خواهد نمود.
پیام
۱۲ دی ۱۳۹۹باید مغزت معیوب باشه که موستانگ و چلنجر و ول کنی و بری سراغ یه شاسی بلند مثلا تویوتا راوفور
SF90 STRADALE
۱۲ دی ۱۳۹۹خبر خیلی خوبی بود
البته اوضاع برای چلنجر و کامارو هم باید همین شکلی باشه
یعنی ادامه تولید و رقابت کردن با همدیگه ؛ اگه یکی از این ۳ ضلع ماسل ها دیگه تولید نشه خیلی غم انگیزه
دنیای خودرو به این رقابت خیلی نیاز داره
فورد _ جنرال موتورز _ فیات کرایسلر
GT _ کوروت _ مرحوم وایپر
موستانگ _ کامارو _ چلنجر
F_150 _ سیلورادو _ RAM
رقابت به این زیبایی و نزدیکی ندیدم
???? USA ????
Ferrari Fxx K Evo
۱۲ دی ۱۳۹۹اصلا سالی یک دستگاه فروش بره یعنی چی تا میبینن یه
محصولی فروشش کمه زود میخوان طولیدش رو متوقف
کنن ؟
چرا باید هر مدلی که فروشش کم
میشه رو جایگزین کراس اوور کرد ؟
چرا اینا نمیرن تحقیق ، کنن ببینن اصلا ، چرا کراس اوور
محبوب هست وقتی میدونن سگمنت های دیگه میتونن جذابیت بیشتری داشته باشن از این دست از خودرو ها ؟
مگه هر چیزی که فروشش بیشتره دلیلی بر بهتر بودنشه ؟
زیزیگولو
۱۲ دی ۱۳۹۹موستانگ شلبی همیشه یه ماشین محبوب بوده و خاهد بود
سلمان
۱۲ دی ۱۳۹۹کی میشه موستانگ شلبی جدید پلاک ملی در خیابونهای ایران ببینیم
امیر محمد
۱۲ دی ۱۳۹۹نبایدم ی همچین اسطوره ی فراموش نشدنی حذف بشه دنیای خودرو بدون موستانگ بی معنی و بی ارزشه
SAMURAI
۱۲ دی ۱۳۹۹چرا باید موستانگ ماشینی که با شنیدن اسمش یاد موتور V8 میوفتیم برقی بشه ؟!
Hamid
۱۲ دی ۱۳۹۹نه تو رو خدا
بیا حذفش کن
پر رو تر از اینا داریم مگه!
ای خدا
امیدوارم بعد چند سال شلبی GT350 خوش صدا تر ؛ زیبا تر ؛ سریع تر و در کل عالی تر برگرده! البته نه الکتریکی!
$Ãbţìň$
۱۲ دی ۱۳۹۹بهترین خبری بود که توی اول صبح شنیدم، ماستنگ یه اسطوره تکرار نشدنی و غیر قابل فراموشه و به هیچ وجه یه کراس اوور بی شاخ و دم نمیتونه جای اینو بگیره،حتی مکe،اما از یه طرف این خبر رو که شنیدم داغ دلم تازه شد چون چند روز پیش هم خبر نزدیکی به مرگ کامارو رو خونده بودم…به قول آقای″SF90 STRADALE″یکی از جذاب ترین رقابت ها مال همین کامارو،ماستنگ و چلنجره و اگه یکیشون از بین بره دیگه جذابیتی نداره،اتفاقا تا امروز از این رقابت ماسل کار ها و پونی کار ها خیلی تعداد ماشین ها کاسته شدن،مثل چارجر دو در، همی کودا،رود رانر،بارکودا،فایربرد،سوپر بی و….
ای کاش میشد یکی پلیموث ،پونتیاک، الدزمبیل و باقی مدل های قدیمی رو احیا کنه تا از جذابیت این ماشینا کم نشه،دعا کنید وایپر و کوروت موتور جلو هم برگرده چون واقعا ارزش نداره بخاطر چند دستگاه فروش کم برن تو موزه،من نمیدونم چرا به یه ماشینی مثل amg gt و sls که موتور جلو هستن گیر نمیدن و میگن توی کلاس خودش تکه،درحالیکه این وایپر رو بخاطر موتور جلو بودن و کلی چرت و پرت دیگه وادار کردن که دوج تولیدشو متوقف کنه و یا کوروت که همیشه بهترین بود و کسی حریفش نمیشد رو فقط و فقط بخاطر این موتور جلو بودن متهم میکردن که خوب نیست و جایگاه های پایین تر رو بهش میدادن،احساس میکنم دنیا با ماشین کم ارتفاع و موتور جلو کلا لجه،اینطور احساس نمیکنید؟
OMID
۱۲ دی ۱۳۹۹داج رو وادار نکردن تولیدشو متوقف کنه
ربطی هم به موتور جلو بودنش نداشت
به خاطر فروش پایین توقف تولید خورد ( اونم عللی مثل سواری ناراحت و مصرف بالا و … داشت )
میرخان
۱۲ دی ۱۳۹۹الله اکبر این همه جلاااال
َA.H
۱۵ دی ۱۳۹۹نه بیا اینم حذفش کن
خجالت نمیکشن
الله اکبر این همه شکوه
واقعا من دیگه رد دادم