رسیدن به حداکثر سرعت یک کوپهی اسپورت دیفرانسیل عقب و ۸ سیلندر همچون فورد موستانگ میتواند تجربهای فوقالعاده برای ماشین بازها باشد.
این دقیقاً همان چیزی است که در ویدئوی منتشر شده خواهیم دید. موستانگ GT در این ویدئو به سرعت فراتر از ۲۵۰ کیلومتر در ساعت میرسد. البته این کار در بخشی از اتوبانهای آلمان انجام شده که رسیدن به چنین سرعتی قانونی قلمداد میشود.
فورد موستانگ GT نیروی خود را پیشرانهی ۸ سیلندر ۵ لیتری مجهز به منیفولد جذب مخصوص دریافت میکند. این منیفولد باعث بهبود تنفس پیشرانه در سرعتهای پایین میشود تا به این ترتیب مصرف سوخت موستانگ بهینه گردد. این خودرو همچنین دارای سیستم اگزوز پرفورمنس با سوپاپ فعال است که به راننده اجازه میدهد با فشار یک دکمه صدای اگزوز را تنظیم کند.
TESLA
۱۱ فروردین ۱۳۹۸این مطلب توصیه شده به اون دوستی که میگفتن
صدای 8 سیلندر فقط صدای زوزه یه سوپر شارز سادس
خوب گوش کن
بعضی وقت ها حرف های بی معنی زیاد میشنویم در سایت
که دیگه تشخیص نمیدیم
چی باعث میشه همچین حرف هایی بزنن
TESLA
۱۱ فروردین ۱۳۹۸2 تا نقطه هست
1 این کلیپ رو یه المانی تو اتوبان المان گرفته
2 چقدر راحت 250 تارو پر میکنه
3 صدای داخل کابین خیلی کم تر از حد انتظار بود
با اینکه شیشه پایین بود ( وضع اسفالت اتوبانشون خوب بود )
کوروش
۱۱ فروردین ۱۳۹۸البته شما خیلی نباید ناراحت بشی چون به همان میزان این حرفهای بی معنی و… را از شما و برخی فیک های مثلاً آمریکایی و کره ای و آلمانی دوست زیاد شنیدیم
آرش آمریکایی
۱۱ فروردین ۱۳۹۸دقیقا کوروش
فیک زیاد داریم
مثلا یکیش میگفت پیکاپ سازی دست گرمیه
و شرکتی که تاحالا پیکاپ نساخته اگه بسازه یکی از بزرگترین پیکاپ سازهایی جهان تستر هم نمیتونه بسازه
ما ناراحت نمیشیم اتفاقا به این جوک ها میخندیم
یانکی
۱۱ فروردین ۱۳۹۸دمه آمریکاییها گرم که همچین عظمتی رو با قیمتی مفت در مقابل پرفورمنس و عظمت ماشین میفروشن.اگر طرف بخواد از محصولات اروپایی برا لمس 450 اسب وهمچین لذت نابی استفاده کنه چقدر باید خرج کنه.
Sajjad
۱۱ فروردین ۱۳۹۸اون دوستمون صدای چهارتا نسخه پایه کامارو و موستانگ رو تو منطقه شنیده فکر کرده ماشینای امریکایی همه اینطورین
جالب اینجاست همون نسخه های پایه و ضعیف ماشین های امریکایی منطقه بهترین صداهای منطقه رو دارن و باقی خودروهای اونجا با هزار جور کیت صداشون پیش همون وی هشت های نسخه پایه شنیده نمیشه. توی پست فراخوان پورشه هم گفتم که دلیل این حرفا فقط رفع کمبود توجه هست
Mad.z.Max
۱۱ فروردین ۱۳۹۸به بالا پریدنه سرعت از صفر تا 140-50 تا تو لحظه های تعویض دنده دقت کنین، یهو هر دنده ای که میده، انگار ماشینو پرت میکنه جلو..
لذتش تکراری نمیشه
کوروش
۱۱ فروردین ۱۳۹۸صدای اگزوز و بادی حجیم دو ویژگی و دلیل اصلی خریداران موستانگ بودند شتاب گیری مناسبی هم به نسبت خودش داره
Danial
۱۱ فروردین ۱۳۹۸چ خوب بود من از پشت مانیتور حال کردم چه برسه خودم سوار بودم
ایمان
۱۱ فروردین ۱۳۹۸مثل آب خوردن ۲۶۰ تا رو پُر کرد
عاشقتم فورد ؛ عاشقتم موستانگ ??
شاهین
۱۱ فروردین ۱۳۹۸به به
چه گیربکس خوبی
چه گازخوره خوبی
واقعیت انتظار همیچین گیربکسی رو از موستانگ نداشتم چون هرچی کلیپ ازش دیدم دنده دستی بوده
انگار سرعتشو محدود کردن میتونست بیشتر هم بره
بهزاد
۱۱ فروردین ۱۳۹۸لطفا عین همین تستو که در اتوبانهای آلمان با کامارو 2016 هم انجام دادن بزارین که به سرعت 280 کیلومتر رسید
ali a
۱۱ فروردین ۱۳۹۸توقع صدایی جذابتری رو داشتم…
Mad.z.Max
۱۱ فروردین ۱۳۹۸خب صدا معمولا بیرون از کابین خوب شنیده میشه، نعره ی موتور و صدای اگزوز خیلی محدود میشه توی کابین.. البته تو مطلب هم نوشته صدای اگزوزش قابل کم و زیاد کردنه، شاید کم کرده
Omid
۱۱ فروردین ۱۳۹۸دمت گرم موستانگ ، چه راحت ۲۶۰تاروپرکرد ، محشره واقعا عالی بود ، این که اینجور آمپرش بالا میره ، آدرنالین راننده هم همینجور بالا میره ،ما هم که هیچی ،بقول شاعر : ما هیچ ، ما نگاه!!!
حمیدرضا
۱۱ فروردین ۱۳۹۸شتاب گیری ماشین وحشتناک بود خصوصا که باید در نظر داشته باشیم این موتور تنفس طبیعی هست و با توربو شارژر و این چیزا تقویت نشده که شتاب گیری رو بهتر انجام بده
امریکایی ها همیشه تو ساخت سیستم انتقال قدرت کم کاری می کردن ماشین هاشون موتورهای بسیار قدرتمند تری داشته و داره ولی این قدرت رو درست منتقل نمی کردن ولی این گیربکس نظر من رو کاملا عوض کرد