فورد برای چهار دهه است که عنوان پرفروشترین پیکاپ ایالاتمتحده را در اختیار دارد و مطمئناً علاقه دارد که این عنوان را همچنان حفظ کند. در سال ۲۰۱۷ در آمریکا ترکیبی از ویژگیهای راحتی، عملکرد و البته مصرف سوخت در پیکاپها اهمیت دارد. به همین منظور، فورد میگوید پیکاپ F150 مدل ۲۰۱۸ دیفرانسیل عقب با پیشرانهٔ ۲.۷ لیتری V6 اکوبوست و گیربکس کاملاً جدید ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک، میتواند به مصرف سوخت ۱۰.۷ لیتر در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی برسد. این در حالی است که مصرف سوخت این پیکاپ توسط EPA در شهر ۱۱.۷ لیتر و در بزرگراه ۹ لیتر در هر صد کیلومتر تخمین زده شده است.
این ارقام بهاندازهای خوب و قابلتوجه هستند که میتوان فورد F150 را بهترین پیکاپ در کلاس خود در زمینهٔ مصرف سوخت با پیشرانهٔ بنزینی دانست. این در حالی است که موتور کوچک این پیکاپ ۵۴۲ نیوتن متر هم گشتاور دارد که حتی ۳۴ نیوتن متر بیشتر از مدل سال گذشته است درحالیکه هنوز هم ۳۲۵ اسب بخار قدرت تولید میکند؛ اما اگر نسخهٔ چهارچرخ محرک F150 را انتخاب کنید نیز تنها ۰.۵ لیتر به مصرف سوخت شهری و ترکیبی آن اضافه میشود درحالیکه مصرف سوخت آن در بزرگراه به ۹.۸ لیتر در هر صد کیلومتر میرسد.
علاوه بر این، فورد ادعا کرده است که F150 در ظرفیت بکسل و ظرفیت بار نیز بهترین خودروی کلاس خودش است. نمونههای مجهز به پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 اکوبوست یا ۵ لیتری V8 میتوانند تا ۶ تن بار را بکسل کرده و تا ۱.۵ تن را هم حمل کنند. البته مطمئناً حمل چنین بارهایی بدون افزایش مصرف سوخت انجام نمیگیرد بهگونهای که مدل V6 در هر صد کیلومتر در شهر ۱۳.۸ لیتر و در بزرگراه ۱۰.۲ لیتر سوخت مصرف میکند و نسخهٔ V8 برای پیمودن صد کیلومتر در شهر به ۱۴.۷ و در بزرگراه به ۱۰.۷ لیتر سوخت نیاز دارد. علاوه بر این پیشرانهها، فورد یک موتور ۳.۳ لیتری V6 تنفس طبیعی را هم بهعنوان موتور پایه برای F150 ارائه کرده است که ۲۹۰ اسب بخار قدرت و تنها ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد و در نسخهٔ دیفرانسیل عقب در هر صد کیلومتر در شهر ۱۲.۳ لیتر و در بزرگراه ۹.۴ لیتر سوخت مصرف میکند.
فورد در پیشرانههای F150 و اکسپیدیشن تغییراتی ایجاد کرده تا موقعیت آنها را همچنان در این بخشهای فوقالعاده رقابتی حفظ کند چراکه در بخش وانتها، دوج رم ۱۵۰۰ از گروه فیات-کرایسلر فروش بالایی دارد و آنقدر قدرتمند هست که توانست عنوان دومین تراک پرفروش آمریکا را از شورلت سیلورادو بگیرد. این در حالی است که به گفتهٔ دوج، پیشرانهٔ اکودیزل رم در نسخهٔ دیفرانسیل عقب در هر صد کیلومتر در شهر ۱۰.۷ لیتر، در بزرگراه ۸.۱ لیتر و در سیکل ترکیبی ۹.۸ لیتر سوخت مصرف میکند.
ستاره پرفروغ(Daniel)
۲۲ مرداد ۱۳۹۶خداوکیلی لقب سالار برازندشه.
بی نام
۲۳ مرداد ۱۳۹۶کلمه ی سالار باید افتخار کنه به خودش که بهش میگن F150 !!!
PaRHaM
۲۲ مرداد ۱۳۹۶اون وقت پرشیا با موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۱۰۰ الاغ بی بخار
مصرفش ۱۳ ، ۱۴ رو به بالا تا هر جایی ک میخواین?:/
رسما انگار با آفتابه تو موتورش بنزین میریزن???:/
F150 واقعا دوست داشتنیه ، ب همراه سیلورادو❤?
A.B
۲۲ مرداد ۱۳۹۶در عالی بودن فورد شکی.نیست ولی دوج رم بیشتر به دل میشینه البته نظر شخصیه !
MAHDI . TUNING
۲۲ مرداد ۱۳۹۶الکی نیست که پر فروش ترینه
(ali(chevy nova
۲۲ مرداد ۱۳۹۶عشقست سرى اف از فورد
امین
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ما هم نیسان گاوی میشازیم صدی 20 میسوزونه دلمون خوشه 3 تن باره میبره… ولی دیگه نه ترمز داره نه هیچی
نت
۲۲ مرداد ۱۳۹۶حیف زیباترین وانت جهان یعنی f150 نیست که فورد میاد جلو پنجره رو وارد چراغ جلو میکنه و چراغ جلو شبیهc میشه و چراغ جلوش شبیه فورد رپتور میشه که خیلی زشته.کسی میدونه چرا فورد دست به همچین کاری زده؟چرا فورد از چراغهای قدیمی استفاده نمیکنه مثل فورد f150 مدل 2014
Amir Schumacher
۲۲ مرداد ۱۳۹۶.
واقعا نیازی به گفتن اینکه F150 در کلاس خودش بهترینه نبود !
وقتی در یک بازار آزاد و رقابتی 2 برابر رقبا فروش داری خودش نشون میده کارت خیلی درسته.