راش با نسخههای اصلاح شدهی دو پیکاپ داغ و فرز خود بازگشته است. F-150 SC و F-150 Nitemare دو نام جدیدی هستند که برای مدل سال ۲۰۱۹ با بهبودهایی همراه شدهاند.
کار را با F-150 SC آغاز میکنیم که راش از آن به عنوان پیشرفتهترین پیکاپ پرفورمنس آفرود تاریخ نام میبرد. این خودرو دارای پیشرانهی ۸ سیلندر ۵ لیتری کایوت به همراه یک سوپرشارژر بوده و قدرت آن به ۶۵۰ اسب بخار و گشتاورش هم به ۸۲۷ نیوتون متر میرسد. در مقایسه با پیشرانهی استاندارد کایوت، قدرت و گشتاور این نسخه به ترتیب ۲۵۵ اسب بخار و ۲۸۵ نیوتون متر افزایش یافته است.
این پیکاپ را میتوان با سیستم اگزوز فعالی سفارش داد که بهبود یافته است. این سیستم از تکنولوژی سوپاپ الکترونیکی استفاده کرده و رانندگان با آن میتوانند ۴ حالت متفاوت تورینگ، اسپورت، باز و سفارشی را انتخاب کنند. این حالتها را میتوان با استفاده از یک برنامه موبایلی یا سوئیچی در کنسول مرکزی کنترل کرد. از دیگر بهبودهای این پیکاپ برای سال ۲۰۱۹ میتوان بازنگری سیستم تعلیق و رینگهای ۲۰ اینچی را نام برد.
اما دومین پیکاپ یا همان F-150 Nitemare نسخهای متمرکز روی خیابان بوده و از همان قوای محرکهی مدل قبلی اما با قدرت ۶۱۰ اسب بخاری استفاده میکند. سیستم اگزوز پرفورمنس این پیکاپ با خروجیهای کناری همراه شده و آن را هم میتوان با سیستم اگزوز فعال سفارش داد.
پکیج Nitemare به سادگی قابلتشخیص بوده چراکه دارای ظاهر تماماً مشکی با جلوپنجرهی خاص، سپر جلوی سفارشی و کیت کاهش ارتفاع مخصوص میباشد. گرافیکهای روی بدنه نیز از تاریخچهی موتور اسپورت راش الهام گرفتهاند. این پیکاپ پرفورمنس خیابانی از رینگهای ۲۲ اینچی و لاستیکهای کانتیننتال کراس کانتکت استفاده میکند.
قیمت پکیج راش F-150 SC برابر با ۲۴۹۰۰ دلار بوده درحالیکه برای پکیج اسپورت تر Nitemare باید ۱۹۱۵۰ دلار پرداخت کنید. این مبالغ جدای از قیمت کارخانهای خودرو هستند.
NAVID۰۰۹۸
۱۶ بهمن ۱۳۹۷اُعجوبه فروش
اُعجوبه محبوبیت
اُعجوبه اُبُهَت
اُعجوبه تراکها
پرچمدار شماره یک پیکاپها
در یکی از کانالهای اینستاگرامی که بچه های ایرانی مقیم کانادا و آمریکا به راه انداختن و من دنبال میکنم تستهاشون را ، دیروز داشت همین خودرو را در(( ۴۰ درجه زیر صفر)) آلبرتا کانادا تست میکرد که من همش فکر میکردم چطور ممکنِ حتی ماشین استارد بزنه ، اما مثل بنز کار میکرد ، جالب بود که میگفت فقط میشه از ژاپنیها و آمریکائیها در این هوا استفاده کرد ، چرا که باقی خودروها با مشکلات برقی و عجیب غریب در این هوای سرد شدید مواجه میشن و جالب بود همین هم فشار باد لاستیکهاش به مشکل خورده بود .
اونوقت ما تو هوای معمولی کشورمون ایران از شرایط سخت نگهداری صحبت میکنیم .
شرایط سخت ما برای اونها بچه بازی به حساب میاد .
محمد
۱۶ بهمن ۱۳۹۷این آمریکاییها با پیکاپهاشون کاری میکنن
که حتی اگه تو یه کشوری مثل ایران زندگی کنی
که از بچگی تنها چشمت به نیسان به اصطلاح گاوی آبی
و وانت پیکان سفید هم خورده باشه
و حتی به این کلاس خودرویی از بهترین تا بدترینش، گارد داشته باشی
.
در برابر دوست داشتنشون نتونی مقاومت کنی
فورد f-150 آخری واقعا بینظیره و دوست داشتنی
Mohammad
۱۶ بهمن ۱۳۹۷نوید جان اسم اون کانال لطف کن بگو ما هم از مطالبشون استفاده کنیم
NAVID۰۰۹۸
۱۶ بهمن ۱۳۹۷محمد جان ، زیر پست جناب jdm نوشتم
Jdm
۱۶ بهمن ۱۳۹۷داداش میشه اسم پیجش رو به ما هم بدی؟
NAVID۰۰۹۸
۱۶ بهمن ۱۳۹۷Cars I Have Driven
مطمئناً حال میکنین .
جالب اینجاست که ضد تویوتا هستن ، و عاشق آلمانها و آمریکائی ها .
Jdm
۱۶ بهمن ۱۳۹۷خیلی ممنون
مانی
۱۶ بهمن ۱۳۹۷cars_ihave_driven
منظورت این بود؟
اونی که گفتی فقط ۳تا عکس داره
بنظر نمیاد از تویوتا بدشون بیاد زیاد عکس گذاشتن ازش
مزدا
۱۶ بهمن ۱۳۹۷واقعا فورد اف ۱۵۰ یکی از پیکاپ های محبوب تاریخ هست???
ایمان
۱۶ بهمن ۱۳۹۷نسخه آفرودش رو بیشتر دوست دارم ??
بهترین و محبوب ترین پیکاپ دنیا که نظیر نداره
مانی
۱۶ بهمن ۱۳۹۷کسی میدونه چرا آمریکاییها بیشتر از سوپر چارجر استفاده میکنن
ولی بقیه خودرو سازها بیشتر از توربو استفاده میکنن؟
مثلا یه مدت مرسدس تو مدلهای کمپرسور از سوپر استفاده میکرد
ولی الان رو آورده به توربو