فورد

فورد اکسپدیشن در تگزاس

فورد پیش از رونمایی رسمی از اکسپدیشن ۲۰۱۵ در نمایشگاه دیترویت، در یک معرفی خصوصی‌تر در تگزاس، از این خودرو پرده برداری کرد. این شاسی بلند فیس لیفت شده، ویژه پیرمردها همچنان می‌تواند به زندگی و سفر خود ادامه دهد.

2015 Ford Expedition
۲۰۱۵ Ford Expedition
تغییرات در بدنه شامل سپرهای جدید با هواکشهای متفاوت، جلوپنجره تجدید نظر شده، چراغهای جدید جلو، اگزوزهای کرومی، چرخهای اسپرت و درب عقب بازطراحی شده به همراه مه شکن‌های اختیاری می‌باشند. این تغییرات در مجموع، کمی گرد پیری را از این خودرو زدوده‌اند.
2015 Ford Expedition
۲۰۱۵ Ford Expedition
همانند نسخه قبلی، این ماشین در دو نسخه استاندارد با فاصله بین دو محور ۳ متر و مدل سفری EL با فاصله بین دو محور کشیده‌تر ۳.۳۲ متر به بازار می‌آید.
2015 Ford Expedition interior
۲۰۱۵ Ford Expedition interior
در داخل کابین تغییرات محدودی مشاهده می‌شود. کنسول و نمایشگرها اصلاح شده‌اند و دو صفحه نمایش LCD قرار گرفته بین نشانگرهای کیلومتر و دور موتور، چراغهای روشنایی داخلی، ده بلندگوی سیستم صوتی، سیستم سرگرمی MYFord با صفحه ۸ اینچی لمسی و صندلیهای چرمی و محفظه نوشابه و مواد غذایی در مدل پلاتینیوم نیز از نکات قابل توجه‌اند.
2015 Ford Expedition interior
۲۰۱۵ Ford Expedition interior
قدرت این خودرو به صورت انحصاری از یک موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر اکوبوست تأمین می‌شود. پیشرانه اکسپدیشن ۲۰۱۵ با قدرت ۳۷۰ اسب بخار و گشتاور ۵۸۲ نیوتن متر مشابه لینکلن ناویگیتور می‌باشد. یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با سیستم SelectShift برای تعویض دستی دنده هم وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد. همچنین سیستم فرمان برقی و سیستم میرایی با سه سطح راحت، طبیعی و اسپرت برای سیستم تعلیق نیز در دسترس است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. Ehsan

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    زیادی سادس

  2. احسان(احسان سابق)

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    ماشین فقط واسه خانواده های پر جمعیته و بس.نمیدونم این فیس لیفت شده همین نسل حاضره یا نسل بعدیه اکسپدیشن هست اما ظاهرش تفاوت زیادی با نسل قبلش نداره و حداقل فکر میکردم فورد کمی از طراحی سری F جدیدش رو در این ماشین پیاده میکرد و حیف که نکرد

  3. کافر مقدس

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    اصل کاری اون Limiteed و EXL هاست ک بره بازار آمریکاست .

    اینم خوبه . باید از نزدیک دید آمریکایی جماعت رو . . . .

  4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    سایزش که عالیه . ولی قیافش سادست . اصلا جذاب نیست . بر خلاف دیگر محصولات

    فورد .

    جلو داشبوردشم یذره شبیه لندکروز و پرادو است .

  5. sina

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (831 ديدگاه)

    به نظر من تو ماشینهایی با این اندازه هیچی کادیلاک اسکالید نمیشه فقط فورد از این نظر بهتره که موتورش 6 سیلندره که از کادیلاک با اون موتور 8 سیلندر گندش مصرف سوخت کمتری داره

  6. فرید

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    اون دوتا جا لیوانی (جا دوغی) وسط تو ماشینای آمریکایی منو کشته LED هم کار شده توش

  7. مهران

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (191 ديدگاه)

    داشبوردش که داشبورد لندکروز که البته قشنگ. ولی این ظاهر مال 2005 نه 2015

  8. محمدرضا

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    اگه بین نویگیتور و این مسابقه بذاریم (( هرچند کلاسشون یکی نیست ))
    کدوم؟
    _____________________ نویگیتور لایک
    _____________________ اکسپدیشن دیسلایک

  9. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    * طراحی بیش از حد ساده
    * داشبورد کپی شده از لندکروز
    * قدرت موتور هم کاملا مناسب
    ولی در کل من لکسوس LX 570 که هم طراحیش بهتره هم 385 اسب بخاره رو بیشتر دوست دارم ، حتی لندکروز V8 هم میتونه گزینه بهتری باشه چون هم طراحی بهتری داره و هم 381 اسب بخار قدرت داره

  10. 50-GTR

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (498 ديدگاه)

    الان ماشین آلمانی بود میلاد میگفت اصالت داره و لی چون آمریکایی طراحیش سادس………………………………..

    1. جلال

      ۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (585 ديدگاه)

      50جان سلام
      جدی نگیر بابا
      هرکی طرفدار یه ماشینیه دیگه
      خصوصا چیزی مثل ظاهر که کاملا سلیقه ایه

  11. علی

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    هرچی نگاه کردم نفهمیدم کجایه داشبورد شبیه لند کروزره.

  12. ESI

    ۴ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (387 ديدگاه)

    بازم قبولش داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا