فورد پیش از رونمایی رسمی از اکسپدیشن ۲۰۱۵ در نمایشگاه دیترویت، در یک معرفی خصوصیتر در تگزاس، از این خودرو پرده برداری کرد. این شاسی بلند فیس لیفت شده، ویژه پیرمردها همچنان میتواند به زندگی و سفر خود ادامه دهد.
تغییرات در بدنه شامل سپرهای جدید با هواکشهای متفاوت، جلوپنجره تجدید نظر شده، چراغهای جدید جلو، اگزوزهای کرومی، چرخهای اسپرت و درب عقب بازطراحی شده به همراه مه شکنهای اختیاری میباشند. این تغییرات در مجموع، کمی گرد پیری را از این خودرو زدودهاند. همانند نسخه قبلی، این ماشین در دو نسخه استاندارد با فاصله بین دو محور ۳ متر و مدل سفری EL با فاصله بین دو محور کشیدهتر ۳.۳۲ متر به بازار میآید. در داخل کابین تغییرات محدودی مشاهده میشود. کنسول و نمایشگرها اصلاح شدهاند و دو صفحه نمایش LCD قرار گرفته بین نشانگرهای کیلومتر و دور موتور، چراغهای روشنایی داخلی، ده بلندگوی سیستم صوتی، سیستم سرگرمی MYFord با صفحه ۸ اینچی لمسی و صندلیهای چرمی و محفظه نوشابه و مواد غذایی در مدل پلاتینیوم نیز از نکات قابل توجهاند. قدرت این خودرو به صورت انحصاری از یک موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر اکوبوست تأمین میشود. پیشرانه اکسپدیشن ۲۰۱۵ با قدرت ۳۷۰ اسب بخار و گشتاور ۵۸۲ نیوتن متر مشابه لینکلن ناویگیتور میباشد. یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با سیستم SelectShift برای تعویض دستی دنده هم وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد. همچنین سیستم فرمان برقی و سیستم میرایی با سه سطح راحت، طبیعی و اسپرت برای سیستم تعلیق نیز در دسترس است.۱۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
Ehsan
۳۰ بهمن ۱۳۹۲زیادی سادس
احسان(احسان سابق)
۳۰ بهمن ۱۳۹۲ماشین فقط واسه خانواده های پر جمعیته و بس.نمیدونم این فیس لیفت شده همین نسل حاضره یا نسل بعدیه اکسپدیشن هست اما ظاهرش تفاوت زیادی با نسل قبلش نداره و حداقل فکر میکردم فورد کمی از طراحی سری F جدیدش رو در این ماشین پیاده میکرد و حیف که نکرد
کافر مقدس
۳۰ بهمن ۱۳۹۲اصل کاری اون Limiteed و EXL هاست ک بره بازار آمریکاست .
اینم خوبه . باید از نزدیک دید آمریکایی جماعت رو . . . .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ بهمن ۱۳۹۲درود .
سایزش که عالیه . ولی قیافش سادست . اصلا جذاب نیست . بر خلاف دیگر محصولات
فورد .
جلو داشبوردشم یذره شبیه لندکروز و پرادو است .
sina
۳۰ بهمن ۱۳۹۲به نظر من تو ماشینهایی با این اندازه هیچی کادیلاک اسکالید نمیشه فقط فورد از این نظر بهتره که موتورش 6 سیلندره که از کادیلاک با اون موتور 8 سیلندر گندش مصرف سوخت کمتری داره
فرید
۳۰ بهمن ۱۳۹۲اون دوتا جا لیوانی (جا دوغی) وسط تو ماشینای آمریکایی منو کشته LED هم کار شده توش
مهران
۳۰ بهمن ۱۳۹۲داشبوردش که داشبورد لندکروز که البته قشنگ. ولی این ظاهر مال 2005 نه 2015
محمدرضا
۳۰ بهمن ۱۳۹۲اگه بین نویگیتور و این مسابقه بذاریم (( هرچند کلاسشون یکی نیست ))
کدوم؟
_____________________ نویگیتور لایک
_____________________ اکسپدیشن دیسلایک
محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
۳۰ بهمن ۱۳۹۲* طراحی بیش از حد ساده
* داشبورد کپی شده از لندکروز
* قدرت موتور هم کاملا مناسب
ولی در کل من لکسوس LX 570 که هم طراحیش بهتره هم 385 اسب بخاره رو بیشتر دوست دارم ، حتی لندکروز V8 هم میتونه گزینه بهتری باشه چون هم طراحی بهتری داره و هم 381 اسب بخار قدرت داره
50-GTR
۳۰ بهمن ۱۳۹۲الان ماشین آلمانی بود میلاد میگفت اصالت داره و لی چون آمریکایی طراحیش سادس………………………………..
جلال
۴ اسفند ۱۳۹۲50جان سلام
جدی نگیر بابا
هرکی طرفدار یه ماشینیه دیگه
خصوصا چیزی مثل ظاهر که کاملا سلیقه ایه
علی
۳۰ بهمن ۱۳۹۲هرچی نگاه کردم نفهمیدم کجایه داشبورد شبیه لند کروزره.
ESI
۴ اسفند ۱۳۹۲بازم قبولش داریم