فورد رنجر Tradie سفارشی به سایر نسخههای XL، XLS اسپورت، XLT FX4 مکس و وایلدتراک X در بازار استرالیا پیوسته است.
این خودرو بر پایه مدل XL چهار چرخ محرک دوکابین بنا شده و از چندین وسیله جانبی نصب شده در کارخانه از جمله میله نورانی LED، نوارهای جانبی مشکی، قلاب یدک کشی، محافظ محفظه بار و رینگهای ۱۶ اینچی جدید با طرح مشکی سود میبرد.
مشتریان میتوانند این خودرو را با رنگ سفید برای ایجاد تمایز عناصر مشکی بدنه سفارش دهند. البته رنگهای قرمز، خاکستری، نقرهای، آبی و مشکی نیز در دسترس هستند.
سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 3 با نمایشگر ۸ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو و دسترسی از راه دور به خودرو توسط برنامه موبایلی ویژه نیز جزو تجهیزات ارتباطی این خودرو هستند. مالکان با برنامه موبایلی یاد شده میتوانند وضعیت خودرو را بررسی کرده، پیشرانه را روشن نموده، دربها را باز و بسته کرده و کابین را گرم یا سرد بکنند.
نیروبخش رنجر XL Tradie پیشرانه ۵ سیلندر ۳.۲ لیتری توربودیزل است که با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری کرده و قدرت ۲۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۷۰ نیوتون متری تولید میکند.
مدیرعامل فورد استرالیا میگوید:
پیشرانه ۵ سیلندر ۳.۲ لیتری توربودیزل ما کاملاً خودش را اثبات کرده و مشتریان آرامش و دوام بالای آن را دوست دارند.
فورد این خودرو را به مدت محدود و با قیمت معادل ۴۰,۴۲۸ دلار آمریکا عرضه خواهد کرد. رنجر Tradie با گارانتی ۵ ساله و بدون محدودیت کیلومتر در دسترس میباشد.
F22RAPTOR
۲ اسفند ۱۳۹۹حس میکنم نسل بعدی رنجر هر چه زودتر باید بیاد،
AMIR-REZA
۲ اسفند ۱۳۹۹من حس نمیکنم مطمئنم!
NAVID۰۰۹۸
۲ اسفند ۱۳۹۹اونجایی که گفته گارانتی ۵ساله بدون محدودیت کیلومتری ، نشون میده که چقدر به محصولسون اطمینان دارند و از کیفیت و استهلاک خوبی برخورداره !
اما طراحیش برای ۱۵ سال پیش خوب بوده با این قیمتی که بالا در نظر گرفتند و صفحهکیلومترش هم برای فورد اِدج دو نسل قبل هست !
تنها مزیتش فقط و فقط قابل اطمینان بودنش هست و اگر نه در برابر رقبا چیزی خاص جهت عرصاندام کردن نداره ، بخصوص در برابر محصولات رقیب مثل تویوتا و نیسان که در این کلاس پادشاه بازار استرالیا هستند که آمار بالای فروش هایلوکس و ناوارا این را میگه !
Ali
۳ اسفند ۱۳۹۹نخیر 0098 چون فورد رنجر خیلی بهتر از هایلوکس و ناواراس از همه نظر همین مدل رنجر چه برسه به تریم های بالاترش که دیگه برتری خیلی بیشتری هم داره.
net
۳ اسفند ۱۳۹۹هنوز هم در حال حاضر رنجر زیباترین و بهترین وانت میان سایز دنیاست.اگر میله های فلزی پشت شیشه عقب نداشت و سپر فلزی در سپر جلو نداشت قشنگتر میشد.اگر رنجر خط نازک سفید اطراف شیشه دربها داشت حتی در رنگ سفید ماشین قشنگتر میشد
?Ali Hossein?
۵ اسفند ۱۳۹۹من باشم F150 رو بر میدارم
Khosrow
۲ اسفند ۱۳۹۹مرسدس ایکس با نرمش یواشکی ..
Benz
۲ اسفند ۱۳۹۹نسل جدیدش باید بیاد.
یوسف
۲ اسفند ۱۳۹۹انگار ماله 20 سال پیشه…. متاسفانه خیلی قدیمی به نظر میرسه
یوسف
۲ اسفند ۱۳۹۹تازه گفتن سفارشی…. ☹️
معمولی ش دیگه چیه…
یه سور زدن به فرغون سازان وطنی?