
چهره این پیکاپ F-100 فورد که متعلق به سال ۶۵ میلادی است را مشابه شلبی ماستنگ ساخته اند که البته چیز عجیبی است! شاسی آن حدودا ۱۳ سانتیمتر کشیده شده، رینگ های ۲۰ اینچی عقب و ۱۸ اینچی در جلو داشته و نهایتا پیشرانه ۵.۴ لیتری سوپرشارژ V8 آن هم ۵۵۰ اسبی است که به کمک گیربکس ۶ سرعته دستی به محور عقب منتقل می شود. اما از سازندگان این پیکاپ هم بگوییم که آقای Gene Simmons (از باند راک KISS) و همسرش Shannon Tweed بوده اند.

این ماستنگ GT را بعنوان هدیه ۲۵ سالگی مجله آمریکایی Muscle Mustangs & Fast Fords قبول کنید لطفا ! این مجله درسال ۱۹۸۸ میلادی کارش را شروع کرده و به همین دلیل نیز آنها به سراغ مدل ۸۸ ماستنگ (نسل سوم) رفته اند. روی این فورد پیشرانه ۷ لیتری هشت سیلندر Windsor با خروجی ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور جاسازی شده که می تواند یک چهارم مایل را در کمتر از ۱۰ ثانیه طی کند.

این خودرو را Blue Oval (که چندین هفته پیش نسخه Yellow Jacket ماستنگ را رونمایی کرد) با همکاری هالیوود هات راد ساخته است. ویژگی هایی مانند رنگ برنزی شده بدنه، سقف هاردتاپ دست ساز، تغییر نمای عقب، گلگیرهای و رینگ های جدید و نهایتا اگزوزهای جانبی از مهم ترین شاخصه های این ماسل آمریکایی است.

این ماستنگ ۵۰۰ اسبی را Nitto Tire (یعنی زیرمجموعه آمریکای شمالی Toyo Tire) به سما آورده بود که بارزترین مشخصه اش رنگ قرمز و احتمالا گران قیمت Brilliant Red است که از کمپانی BASF آلمان خریداری شده.

در کنار فورد فیستای ST ، این خودرو که برپایه شلبی کانورتیبل ۲۰۱۴ ارتقا یافته، دومین محصول Ice Nine آمریکا در سما بود. سوپرشارژ ۴.۵ لیتری Whipple ، کیت ترمز کربن/سرامیکی Mov’It ، رینگهای ۲۱ اینچی مدل Maglia ECL ساخت فورجیاتو با تایرهای Pzero Nero پیرلی، رنگ مشکی (Black Pearl) بدنه، کاپوت کربنی و چرم های Ferrari Red برای روکش صندلی ها و فرمان از ویژگی های خوب این GT500 هستند.

استفاده از کیت بدنه 3dCarbon ، گذاشتن رینگ های عظیم ۲۲ اینچی و نهایتا رساندن قدرت پیشرانه ۵ لیتری آن به ۴۲۰ اسب بخار، تنها کار Bojix برای این ماستنگ است.

اگر سیستم پخش Kicker ، صندلی ها ریکارو، اسپویلر آلومینیومی عقب، اسپلیترهایی با رنگ مسی، رینگ های ۲۰ اینچی فورجیاتو، تایرهای g-Force Rival ساخت BF Goodrich و کیت ترمز Wilwood Big Brake را به ماستنگ اضافه کنید و بهبود سیستم تعلیق را هم به Ford Racing واگذار کنید، حاصل کارتان می شود خودرویی ۶۲۴ اسبی با نام Bad Penny.

این خودرو که بخاطر بدنه بازسازی شده اش توسط Dynacorn در غرفه همین کمپانی نیز حضور داشت، تنها شلبی GT500 مدل ۱۹۶۷ میلادی در جهان است که Classic Recreations توانسته مجوز تولید آنرا از فورد بگیرد. زیر کاپوت این شلبی پیشرانه ۵ لیتری Ford Racing با قدرت ۴۹۰ اسب جاخوش کرده.

برای آندسته از مشتریانی که ماستنگ فست بک مدل ۶۵-۶۶ میلادی دارند، کمپانی رینگ کیت تمام کربنی جدیدی را آماده کرده که درب ها و گلگیرهای آن نسبت به بدنه اورجینالش تنها ۵ سانتیمتر عریض تر هستند. علاوه بر کیته بدنه، برادران رینگ پیشرانه سوپرشارژ V8 و همچنین رینگ های HRE هم در اختیارتان قرار می دهند.
حسن
۲۱ آبان ۱۳۹۲اون اولی آخرشه.
شهاب
۲۱ آبان ۱۳۹۲فقط Mustang GT by Nitto Tire مخصوصا رنگش ،آلمانیا تو رنگ هم کم نزاشتن!
توفیقی
۲۱ آبان ۱۳۹۲عشق است فورد ماستانگ یه ماسل کار واقعی
همشون بانمک و باابهتن چه کامارو ZL1 چه شلبی GT500 چه دوج چلنجر SRT10 با موتور وایپر.ارزان قیمت و پرقدرت برخلاف خودروهای ژآپنی و اروپایی!!!!!!!!!
LAMBORGHINI DIAM
۲۲ آبان ۱۳۹۲و پر مصرف ترین!!!!!!
اسی 2160
۲۱ آبان ۱۳۹۲من از فورد موستانگ کروکه خوشم اومد خیلی خوبه
Kurosh
۲۱ آبان ۱۳۹۲هنوز که هنوزه تو کفم…
اسی 2160
۲۱ آبان ۱۳۹۲اون نارجی هم خیلی خوبه
amir.t.
۲۱ آبان ۱۳۹۲فقط فقط فقط اولییییییییییییییییییی ای جانم چقدر با نمکه و خوشگل…هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه
علی
۲۱ آبان ۱۳۹۲فقط Classic Recreations Shelby GT500CR
ESI
۲۱ آبان ۱۳۹۲من تو کف این هام تو هم تو کف این هائی پس کی تو کف این فرشته ها نیست
محسن.د
۲۱ آبان ۱۳۹۲Shelby GT500 by Ice Nine Group خیلی خوفه!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۱ آبان ۱۳۹۲درود.
از همه بهتر و زیباتر اون ماستانگ گوجه ای هستش.فقط هم به خاطر رنگ
المانیش.
((( ان کس که از اول میداند به کجا میرود ، خیلی دور نخواهد رفت )))
رضا
۲۱ آبان ۱۳۹۲زیبا-قوی-سریع-اصیل و ارزان
محمد
۲۱ آبان ۱۳۹۲موستانگ هرچی بپوشه بهش میاد
با هر کیتی ابهت خاص خودشو حفظ میکنه
عـــــــــــــــاشقشم
میلاد
۲۲ آبان ۱۳۹۲دنیا رنگ مشکی با اسپیلیتر مسیش
مهدی62
۲۳ آبان ۱۳۹۲اینا تو نمایشگاه سما ترکوندنا.
محسن
۲۴ آبان ۱۳۹۲1988 Mustang Special Anniversa
چه قدر شبیه به میتسوبیشی لنسر می مونه !!!!!!!
مسعود
۲۶ آبان ۱۳۹۲آقا میلاد، سال 1966 که تمام دنیا تو هر کشور موستانگ فرمانروائی می کرده ماشین بنز اسپرتاش تو خود آلمان شما فروش نداشته و فقط طبق سفارش تولید می شده به تعداد محدود.
وقتی میگی موستانگ حرف از یک خودروی اصیل می زنی ، هنوز ماشینهای جدید حتی بنز و بی ام دبیلیو ضریب پسای موستانگ 1966 رو ندارن… من پشت sl500 و موستانگGT نشستم حس اسپرتی
، صدای دلنواز اگزوز، سادگی ادوات و ارگونومی موستانگ قابل مقایسه با هیچ ماشینی نیست از همه
مهمتر یدک کشیدن اسم موستانگه که به تو یک قدرت ماورائ القا می کنه تو با موستانگ خیلی دوست نداری گاز بدی بلکه می خوای آهسته باهاش بری 40/50 کیلومتر…
میلاد
۲۶ آبان ۱۳۹۲من از بچگی عاشق این ماشین بودم
هرکسی که ماشین باز باشه میفهمه که این چی هست صدای واقعی موتورهای خورجینی را میتوان از این ماشین ها شنیداصلا با آدم حرف میزنه با اون اخم هاش و عضلات اومممممواه حرف نداره
فواد رادفر
۱۴ مهر ۱۳۹۴سلام من عاشقه ماشین فورد موستانگ هستم