به ندرت واژههای فورد و فراری را کنار یکدیگر میبینیم مگر اینکه صحبت دربارهی فورد GT باشد اما حالا رابطهی فورد و فراری نزدیکتر از هر زمان دیگری است چراکه این موستانگ در نمایشگاه سما داستان متفاوتی داشته است.
اگرچه چندین و چند موستانگ تیون شده در این رویداد خودرویی حضور داشتهاند اما این نسخه ویژه از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۳ لیتری فراری F430 استفاده میکند. اگرچه سازندگان این خودرو به آسانی میتوانستند کار خود را همینجا تمام کنند اما مهندسان دو توربوی شرکت نلسون ریسینگ و منیفولد ورودی جدید برگرفته از فراری کالیفرنیا را نیز روی موستانگ نصب کردهاند.
گفته میشود این خودرو هنوز تست داینو نداشته اما هدف کمپانی رسیدن به خروجی ۷۰۰ اسب بخاری روی فلایویل بوده است. این میزان قدرت خیلی به چشم نمیآید چراکه موپار در همین نمایشگاه خودروی ۱۰۰۰ اسب بخاری هلفانت را رونمایی کرد.
البته طیف اصلاحات صورت گرفته تنها به پیشرانه محدود نمیشود زیرا که موستانگ موردبحث از سیستم تعلیق راید تک و رینگهای آوانت گرید به همراه لاستیکهای تویو و ترمزهای ویلوود سود میبرد. از دیگر ویژگیهای طراحی ظاهری میتوان به سقف بازنگری شده، خروجیهای اگزوز کناری و چراغهای عقب سهبعدی اشاره کرد.
Omid
۱۷ آبان ۱۳۹۷زیاد جالب نشده چون اصلا فراری و فورد دنیاشون جداست .
فورد باید یه موتور v8 حجم بالا تنفس طبیعی یا سوپر شارژ داشته باشه
..::Majidio Lamborghini::..
۱۷ آبان ۱۳۹۷موتور اف 430 قدرتش و گشتاورش حدود 450 تا بود
من همون موتور 7 لیتری کُبرا جت (موستانگ 1968) رو خیلی ترجیح میدم ، گشتاورش هم 600 نیوتن متره و مثل فشنگ شتاب میگیره
آرین
۱۷ آبان ۱۳۹۷عجب ماشین زیبایی شده
mahdy
۱۷ آبان ۱۳۹۷گند زدن به اصالت بصری موستانگ و تنفس طبیعی بودن انجین فراری
حسین
۱۷ آبان ۱۳۹۷شاید میتونستن موتور بهتری انتخاب کنند! حتی از فراری!
کاش یه مطلب کامل پدال بزاره و بگه در کشور های مختلف تا چه حد تغییر خودرو مجاز و قانونی است؟
راجب خودرو های دست ساز و خودرو های نیمه اماده هم توضیح بدن!
پدیده جدید برقی کردن خودرو ها و تبدیل خودرو های کند بنزینی به سوپر ماشین برقی هم جالبه و باید دید کشور ها مجوز میدن؟