فورد

غوغای فورد موستانگ RTR در نمایشگاه SEMA

فورد موستانگ به همراه پکیج پرفورمنس ۱ خودرویی کاملاً جذاب و هیجان‌انگیز است. البته اضافه کردن این پکیج جدید RTR همه‌چیز را یک پله ارتقا می‌دهد. سری ۱ فورد موستانگ RTR جدید برای دریفت زدن طراحی شده و با همکاری فورد پرفورمنس و قهرمان دریفت جهان Vaughn Gittin Jr توسعه یافته است. این گزینه به عنوان یک پکیج روی تمامی مدل‌های GT و اکوبوست در دسترس بوده و با برخی ویژگی‌های بصری متمایز هم قابل‌شناسایی می‌باشد.


اولین موضوعی که توجه را به خود جلب می‌کند رینگ‌های ۱۹ اینچی هستند. دیگر تغییر ظاهری موستانگ موردبحث اسپویلر جدید بوده درحالی‌که ویژگی‌های آئرودینامیکی متفاوت، گرافیک‌های ظاهری گیرا و البته جلوپنجره RTR با چراغ‌های یکپارچه از دیگر عناصر خاص موستانگ RTR محسوب می‌شوند. تغییرات مشابهی در کابین رخ داده که از جمله آن‌ها می‌توان به نشان‌های RTR، کف‌پوش‌ها، اهرم تعویض دنده و… سفارشی اشاره کرد.


البته تغییرات ظاهری این خودرو با ارتقای قدرت همراه نشده‌اند. سری ۱ RTR پکیج همان قدرت مدل کارخانه‌های پرفورمنس پک ۱ را حفظ کرده است. موستانگ اکوبوست همچنان قدرت ۳۱۰ اسبی داشته درحالی‌که قدرت مدل GT به ۴۶۰ اسب بخار می‌رسد. تنها بهبود پرفورمنس این مدل میله‌های نوسانی قابل تنظیم هستند که می‌توان آن‌ها را برای دریفت، پیست و درگ شخصی‌سازی کرد.


مدیر خودروهای RTR می‌گوید:

هدف ما ارتقای تجربه‌ی رانندگی با فورد موستانگ نمادین به مرتبه‌ی بالاتری بوده است. این همکاری باعث تولید موستانگی شده که تجربه‌ی رانندگی مناسب در شهر، توانایی‌های بالا در پیست و تجربه‌ی بسیار متمایز در دریفت زدن را ارائه می‌کند.


تعدادی محدودی از موستانگ های سری ۱ RTR ساخته خواهد شد. تنها ۵۰۰ کیت تبدیل RTR برای این خودرو در نظر گرفته شده و همه‌ی آن‌ها از آغاز سال ۲۰۱۹ در نمایندگی‌های فورد به فروش خواهند رسید. هر مدل فروخته شده با پلاک خاص روی داشبورد، نشان منحصربه‌فرد پوشش رادیاتور و تأییدیه کمپانی متمایز می‌شود. هنوز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این پکیج اعلام نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Omid

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (2173 ديدگاه)

    کاش ارتقای قدرت هم داشت

  2. ایمان

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    خواهش میکنم بحث آلمان و آمریکا رو تمومش کنید
    کی میتونه بگه کمپانی فورد آشغال تولید میکنه در صورتیکه یکی از اولین خودروسازان دنیا بوده با تاریخچه ای بزرگ
    کی میتونه بگه BMW لگن میسازه در صورتیکه خیلی از نوآوری ها متعلق به این برند هست
    اگه میخواهید طرفداری کنید از برند مورد علاقتون ازش تعریف کنید نه رقیب رو تخریب کنید
    عشق است آلمان ????????
    عشق است آمریکا ????????
    عشق است ایتالیا ????????
    عشق است بریتانیا ????????
    عشق است ژاپن ????????
    عشق است فرانسه ????????

    1. مزدا

      ۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2096 ديدگاه)

      داداش عشق است ایران (خودروسازاش)یادت رفت??.

      موافقم 1
      مخالفم 1
  3. سام

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (753 ديدگاه)

    من مدل 2014 موستانگ را چند روز پیش در شهرمان روئیت کردم متأسفانه کیفیت متریال مصرفی در داخل کابین آن چندان جالب نبود و حتی از رقیب کره ای خود یعنی هیوندای جنسیس کوپه هم پایین تر بود.

    1. Mohammad

      ۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (1443 ديدگاه)

      فقط افراد معدودی میتونن ماستانگ رو با جنسیس کوپه ای که در تاریخ نابود شد مقایسه کنن
      جنسیس کوپه هدفش بازار نیسان سری زد بود نه ماستانگ که در همونم نا موفق بود ?

    2. mahdy

      ۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      مرد حسابی اگه کیفیت کابینو تکنولوژی رو ببرن بالا که قیمتشم میشه مثله رقبای گرون مثل
      سری سه و C کلاس و …
      جنسیس و بیمر و مرسدس و … کلا بردار که نیستن الکی گرون بده
      البته ابدا منظورم بد بون موستانگ نیستا موستانگ با توجه به سیاست های فورد اقتصادی تره نه بد تر

      1. سام

        ۹ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (753 ديدگاه)

        حداقل کیفیت قطعات می توانست در حد هیوندای جنسیس کوپه باشد.فکر نکنم این کار مشکلی برای فورد باشه!

  4. net

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3398 ديدگاه)

    این مثلث زشت سفید چیه تو جلوپنجره؟

    1. مزدا

      ۹ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2096 ديدگاه)

      هیچی بیکار بودن همینجوری اینا رو چسبوندن جلو پنچره!!

    2. emad1990

      ۱۰ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (999 ديدگاه)

      نت اون مثلث نیست 4تا ضلع داره

  5. emad1990

    ۱۰ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    5تا البته.هربار نگاهش میکنم ضلع هاش بیشتر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا