نسل ششم فورد موستانگ پس از حضوری موفق در بازار به مدتی در حدود دو سال و نیم، حالا برای سال ۲۰۱۸ فیسلیفتی را تجربه کرده است. این فیسلیفت که بهروزرسانی میاندورهای موستانگ محسوب میشود، چراغهای جلوی جدید، طراحی مجدد سپر جلو، جلوپنجرهٔ عریضتر و طراحی جدید کاپوت که ۲ سانتیمتر ارتفاع کمتری دارد را ارائه کرده است. در پشت خودرو نیز چراغهای C شکل LED به چشم میخورد درحالیکه دیفیوزر نیز مشکیرنگ شده و یک اسپویلر هم به نسخهٔ GT اضافه شده است.
در سوی دیگر هر دو موتور موستانگ نیز بهروزرسانی شدهاند بهگونهای که موتور V8 هماکنون به سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز شده که موجب افزایش قدرت در عین کاهش مصرف سوخت گردیده است. موتور ۲.۳ لیتری اکوبوست هم گشتاور بیشتری نسبت به قبل تولید میکند اما فورد هنوز هیچ آمار و ارقامی از مشخصات جدید این موتورها اعلام نکرده است؛ در سوی دیگر با توجه به حذف موتور V6 از لیست موتورهای موستانگ، هماکنون این خودرو در برابر شورلت کامارو RS نمایندهای ندارد.
یکی دیگر از تغییرات موستانگ ۲۰۱۸ در داخل کابین آن رخ داده است یعنی جایی که یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲ اینچی سفارشی بجای نمونهٔ آنالوگ قبلی ارائه شده است و توانایی نمایش سه سبک متفاوت معمولی، اسپرت و پیست را دارد. غیرازاین، داخل کابین نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ موستانگ تغییرات دیگری را هم تجربه کرده است بهگونهای که در این بخش با هدف ارائهٔ نمایی پریمیومتر، از متریال نرمتر و باکیفیتتری استفاده شده و طراحی بهتری هم پیدا کرده است. تغییرات داخلی دیگر این ماسل کار مدرن نیز شامل دوخت برجسته با رنگی متفاوت، دستگیرهٔ متفاوت درها و تریم آلومینیومی اطراف دریچههای تهویه میشود.
فورد موستانگ ۲۰۱۸ از پاییز امسال در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد بنابراین باید تا انتشار جزئیات کامل آن صبر کنیم. همچنین هنوز هیچ صحبتی از قیمتگذاری موستانگ فیسلیفت شده نیز مطرح نشده است اما با توجه به اینکه نسخهٔ V6 حذف شده و کابین نیز لوکستر از قبل شده است، احتمالاً شروع قیمت موستانگ ۲۰۱۸ بالاتر خواهد بود. در حال حاضر قیمت نسخهٔ اکوبوست از ۲۷ هزار دلار و نسخهٔ V8 از ۳۴ هزار دلار آغاز میگردد.
Parker
۲۹ دی ۱۳۹۵به جنبه های فنی کاری ندارم فعلا… برای بحث کردن در اون زمینه ها وقت زیاده…
اولین چیزی که در یک ماشین به چشم میاد ظاهر و صورت ماشینه.
از دیشب دعا می کردم قیافه ی ماستنگ این نباشه…
ولی مثل اینکه فورد قبل از اینکه من دعا هام رو شروع کرده باشم گندش رو زده بود !!
…
این نسل شاید زشت ترین نسل ماستنگ و شاید بیخود ترین ماسل کاری باشه که تا حالا لاستیک بر روی زمین گذاشته ! مخصوصا با حذف موتور 6 سیلندر و جایگزینی اون با موتور 4 سیلندری که در تست های آلایندگی و مصرف سوخت هیچ برتری قابل ملاحظه ای نداشته….
چرا؟؟ چرا یک شرکت باید یکی از بهترین محصولاتش رو اینطوری ضربه فنی کنه ؟؟
ONE MAN ARMY
۲۹ دی ۱۳۹۵حاجی حالا از نظر طراحی بنظرم به این شوری که شما میگی نیست
ولی خب….
Parker
۲۹ دی ۱۳۹۵چرا حاجی به همون شوری هست
یک نگاه به نسل های قبلش بنداز…
کلا طراحی ماستنگ از 7 سال پیش افت کرد..
حتی نسل قبلش هم خیلی بهتر از این بود.
Parker
۲۹ دی ۱۳۹۵به نظر من ماستنگ یک دهه قبل خیلی بهتر از الان بود.
لینک تصاویر رو میذارم.
خودت منصفانه قضاوت کن.
(ali (CHEVY NOVA
۲۹ دی ۱۳۹۵مجید جان سلیقه ی اروپایی پسند شما اینطور هست وگر نه موستانگ در 2012 هم قشنگ بود در 2014 هم زیبا بود و در این نسل هم زیباس و تو دل برو و نکته مهمه اینکه شما و دوستانی مثل شما که طرفدار طراحیهای ماشین اروپایی هستین طبیعتا متفاوت هست با کسی که عاشق طراحی امریکایی هست یا ژاپنی
Parker
۲۹ دی ۱۳۹۵علی آقای عزیز
میدونم همه ی مدل های ماستنگ رو هزار بار یهتر از من میشناسی.
اتفاقا من ماشین هایی مثل Viper ،Camaro ، Challenger و Charger رو خیلی دوست دارم. ماستنگ رو هم دوست دارم. برای همین اعصابم ریخته به هم.
بازم میگم، شما تو ماشین آمریکایی استادی و این عکس هایی که من میذارم رو خیلی بهتر از من میشناسی.
اما من چند تا عکس از نسل های مختلف این ماشین رو کنار هم گذاشتم.
بذار تایید شه. خودت ببین. بعد ببین طراحی ماستنگ افت نکرده ؟؟
این نسل ماستنگ به خودی خود زشت و بی ابهت زشت نیست. نسبت به نسل های قبلش منظورمه.
به هر حال من نظرم رو گفتم. اصلا قصدم توهین به این اسب سرکش نبود.
.
(ali (CHEVY NOVA
۲۹ دی ۱۳۹۵مجید جون بحث من این نیست که من بهتر از شما موستانگ رو میشناسم منظورم اینکه طراحی این ماشین رو بچه هایی که امریکایی دوست هستن میپسندن
مثلا من به شخصه عاشق وانت هستم اما یکی شاید بگه وانت هم اخه عشق داره؟؟؟؟
اینجابحث سلیقه هست و بس
Parker
۲۹ دی ۱۳۹۵2002
https://www.netcarshow.com/Ford-Mustang_GT_Convertible-2002-wallpaper.jpg
2005
https://www.netcarshow.com/Ford-Mustang_GT-2005-wallpaper.jpg
2011
https://www.netcarshow.com/Ford-Mustang_GT-2011-wallpaper.jpg
2013
https://www.netcarshow.com/Ford-Mustang_GT-2013-wallpaper.jpg
2015
https://www.netcarshow.com/Ford-Mustang_GT-2015-wallpaper.jpg
2018
https://www.netcarshow.com/ford/2018-mustang_gt/1024×768/wallpaper_03.htm
Mehdi TuRbO
۲۹ دی ۱۳۹۵واقعن حرفت درسته تنها ماشینی ک عاشقش بودم حتی اگ میگفتند بدترین ماشین دنیاست طراحیش داغونم کرد ?? من عاشق مدل ۲۰۱۵ مشکیشم همیشه ارزوشو داشتم چرا خرابش کرد؟۲۰۱۵ به اون قشنگی بهترین طراحیه ماستانگ از نظر من ۲۰۱۵ وبعدش نسل قبلش.این افتضاحه
(پهلوان مک لارن)new great britain
۲۹ دی ۱۳۹۵مجید من دارم هرچی می خونم اشاره ای با نسخه چهار سیلندر نشده؟؟؟
زده موتور 8 سیلندر.
بگذریم.
من همیشه به داخل کابین اسپرت های آمریکایی و به بی کیفیت بودنشون نسبت به رقبای اروپایی اعتراض داشتم.
ولی با دیدن این نظرم عوض شد.خیلی خوب کار کردن.
داخل کابینشو به اندازه اف تایپ جدید دوست دارم.
ظاهرشم که عالیه.مخصوصا اون نگاه عصبانیش.?
ضربه فنی هم در کار نیست.از هر لحاظ که بگیم پیشرفت داشته.مخصوصا عکسه ششمی که عالیه.هنوزم از دور که نگاه کنی معلومه آمریکاییه.
این یعنی هویتشو از دست نداده.
تموم شدو رفت.
Parker
۲۹ دی ۱۳۹۵دوست گرامی به جای خود شیرینی پاراگراف آخر رو بخون.
V6 حذف شده. مونده V8 و 4 سیلندر.
V6 خیلی طرفدار داشت.
دیشب هم پدال خبرش رو گذاشت.
این کار ها دیگه قدیمی شده. همه هم میفهمن.
شما با به هم ریختن جو سایت اینقدر برای خودت دشمن درست کردی که 4 نفر که از این کامنتت خوششون بیاد یا نیاد زیاد توفیری نمیکنه…
بگذریم…
خدانگهدارت…
(پهلوان مک لارن)new great britain
۲۹ دی ۱۳۹۵اولا که لقب پ خ ماله من نیست همه میدونن ماله کیه!!!!!(این جواب توهینت)
دوما شما نسخه 4 سیلندر رو نخر 8 سیلندر بخر.یه 7 یا 8 هزار دلار که این حرفا رو نداره.
من واقعیتو گفتم.الان من خودم از داخل کابین db11 اصلا خوشم نمیاد.خب که چی؟؟؟یعنی من از خودروسازیه انگلیس بدم میاد؟؟
اتفاقا جو سایت رو ((بعضی)) از دوستان آلمانی باز بهم ریختن.
مشکل شما بعضی ها اینه که دوست ندارین از خودروسازی آلمان بد بشنوین و مسخره بشن یا حتی از گفتن واقعیت اصلا خوشتون نمیاد.اگه یه نفر تونست اینا رو رعایت کنه میشه سوگولی سایت ((ممنون که هستی)) و از اینطور حرفا.اگه تعریف کرد از خودروسازی آلمان و طرفدارشون بود.که دیگه چه بهتر.
حالا اگه یه نفر از خودروسازی انگلیس بد گفت مثلا گفت 90 درصدش به فنا رفته – مدل جدید دیسکاوری تقلیدی از فلان ماشنیه هندیه -جگوار رو هندیا میسازن -هایپر استون از پیش بازندس پیش مرسدس و هزارتا از این حرفا هیچ اشکالی نداره به کنار تعداد لایکهاشون فراوان(خدا شانس بده).
تا حالا چندبار دیدی من بیام پست آئودی ازش بد بگم یا مسخرش کنم؟؟
تا حالا چندبار دیدی من ب ام و رو مسخره کنم؟؟(به ناحق)
من فقط جواب دوستان متعصب رو میدم که تو نا آگاهین.
من از خودروسازیه فرانسه خیلی بدم میاد.تا حالا چندبار دیدی من بیام پستاشون بد بگم یا مسخره کنم؟؟
این کار رو نمیکنم چون دوست داران خودروسازیه فرانسه هم با خودورسازی انگلیسی این کار رو نمیکنن.ولی ((بعضی)) از دوستان آلمانی باز دست از مسخر کردن و تحقیر کردن به ناحق برنمیدارن.
معادله خیلی پیچیده نیست.
((مسخره و تحقیر نکنید ما هم نمیکنیم))
کلی حرف دارم فعلا همینا کافیه.
(پدال لطفا چاپ کن)
(ali (CHEVY NOVA
۲۹ دی ۱۳۹۵پهلوان مک لارن عزیز دمت گرم داداش با نظرت حال کردم داداش
درسته کیفیت کابین موستانگ در 2005 تا 2010 خیلی پایین بود اما از 2011 به بعد روز به روز بهبود پیدا کرد البته همون سال 2005 تا 2010 هم که کیفیت کابینش کم بود اونقدر جذابیت داشت که مهم نباشه بخصوص که اون زمان مدل 6 سیلندرش تنها 17000 دلار بود
Sina
۲۹ دی ۱۳۹۵به نظر من که قیافشم خوبه
و چیزی که خیلی بهتر شده اینه که فورد اون تفکر که ماسل کار فقط باید یه موتور گنده داشته باشه و امکانات داخلش مثل امکانات غارنشینی باشه کنار گذاشته شده و با دریایی از امکانات رفاهی و ایمنی عرضه میشه
نکته بعد اینکه چیزی که کلا این رده ماشینها رو خیلی خوشم میاد ازشون اینه که با 30هزارتا ماشینی میخری که ابهت سوار شدن یه فراری رو بهت میده یه ابهت خاصی برای خودشون دارن
و در آخر اینکه درسته از نظر فنی و عملکرد موستانگ بهتر از کامارو هستش اما من ظاهر کامارو رو خیلی بیشتر میپسندم مخصوصا رنگ نارجی یا قرمز متالیکش و اگر کامارو قابلیشت 5سرنشین بالغ مثل چلنجر رو داشت از نظر من از همشون بهتر بود درسته از نظر فنی اونا بهترن ولی مگه چقدر بهترن…!!!
موستانگ مرد! تسلیت...
۳۰ دی ۱۳۹۵فاجعه س، جلوش یه کپی از خودروی شکست خورده دوج دارت هستش:
https://www.netcarshow.com/dodge/2013-dart/1600×1200/wallpaper_02.htm
حداقل الهامشون از رو کانسپت جیوجیارو را ادامه میدادن:
https://www.netcarshow.com/ford/2006-mustang_giugiaro_concept/1600×1200/wallpaper_03.htm
https://www.netcarshow.com/ford/2006-mustang_giugiaro_concept/1600×1200/wallpaper_0b.htm
https://www.netcarshow.com/ford/2006-mustang_giugiaro_concept/1600×1200/wallpaper_10.htm
Alireza.GT86
۳۰ دی ۱۳۹۵ببخشیدا ، ولی از جلو در حال حاضر زشت ترین ماشین تاریخه!
از لحاظ فنی هم به قول parker خوب نبوده ، من یکی که اصلا از این بروزرسانی فورد خوشم نیومد.
پرهام
۱ بهمن ۱۳۹۵فورد خراب کرده به نظرم و داره همینجوری میره سمت طراحی پیشرفته تر و اروپایی
که البته داره گند میزنه!
واقعا این طراحی های جدید و مخصوصا این
یه توهینه به اسم موستانگ
اگه یه نفر رو که سال ۱۹۶۹ یه موستانگ خریده بود فریز میکردن
بعد میومد این موستانگ جدیدرو میدید خودکشی میکرد?
اگه موستانگ مثل چلنجر طراحی کلاسیک و با اصالت خودشو حفظ میکرد
و یا مثل کامارو حداقل با یه چهره مدرن و خشن عوض میکردش
خیلی بهتر بود
ن این جوری?
اخه این چیه؟
من که اصلا از موستانگ های جدید و الخصوص این خوشم نمیاد
(ali (CHEVY NOVA
۲۹ دی ۱۳۹۵ای ولا پرفروش ترین کوپه دنیا و محبوب ترین کوپه اسپورت المان که موستانگ هست
تبریک به رفقای امریکایی بازم که فورد چند وقت پیش هم اعلام کرد تولید موستانگ حالا حالاها ادامه داره
از همین حالا منتظر شلبی هستم که یه دستی به سر و گوش این نسل بکشه و gt350 و gt500 رو عرضه کنه
asa
۲۹ دی ۱۳۹۵دمت گرم علی شوی نوا جان .
ماستنگ به نظرم اتفاقا لات تر و با ابهت تر غز گذشته شده .
ماشین امریکایی رو باید از نزدیک دید .
من قبلا فکر میکردم چلنجر زشته ولی وقتی یک سورمه ایش رو تو مشهد دیدم از شدت هیجان و زیباییش گریم گرفت . حتی مثل احمق ها رفتم سرمو گذاشتم رو کاپوتش و با اون موتور v8 بی نظیرش حرف زدم .
خلاصش اینکه این فیس لیفت با شکوه تر از قبلش کرده و فقط کافیه از نزدیک ببینیش .
(ali (CHEVY NOVA
۲۹ دی ۱۳۹۵چاکرم asa داداش گلمی
حرفت رو قبول دارم حسابی
دادا بیشتر سر بزن به سایت
علیرضا
۲۹ دی ۱۳۹۵کابینش خیلی خوب شده، نمای خارجیش هم برخلاف اون چیزیه که با خوندن مطلب دیروز تصور کردم از آب در اومده و یه مطلبی رو متوجه شدم که کیفیت عکسها چقدر تأثیر گذارن تو قضاوت
وحید
۲۹ دی ۱۳۹۵فورد با موستانگ وجهه خودروسازی آمریکا رو آبرومند تر کرده
مثل همیشه محبوب
(ali (CHEVY NOVA
۲۹ دی ۱۳۹۵بچه های امریکایی باز چند تا سوال دارم ازتون
1. وین نامبر موتور 305 شورولت کجاش نوشته شده؟؟؟ من 2 تا وین نامبر پیدا کردم اما اطلاعاتی رو که میخوام بهم نداد یکی همون عدد های که زیر پایه دینام نوشته شده و یکی هم بالای قسمت فلایول رو یه لبه
2. رو موتور 305 شورولت که رادیاتور فابریک نصب هست کلاچ پروانه ببندم بهتره یا فن برقی؟؟؟؟ من خودم نظرم رو کلاچ پروانه هست
3. برا موتور 305 شوی سرسیلندر 350 مناسب هست یا نه؟؟؟؟ قبل اینکه موتور 305 رو بخرم یکی از دوستان که پونتیاک فایر برد 73 داره گفت موتور 350 بگیر با سرسیلندر 305 حالا اگه من عکس این کار رو بکنم خوبه یا نه؟؟؟؟/
silver
۲۹ دی ۱۳۹۵در پاسخ به دوستمون علی نوا
اگر فن برقی ببندید ،به طبع باید باتری با آمپر بالاتر و دینام قوی تر استفاده بشه ،در غیر این صورت در بهترین حالتش هر ۶ ماه باید ذغال دینام عوض بشه و در بد ترین حالت سوختن دینام
در عوض فن برقی صدای کمتری داره و موتور رو نمیگیره و مصرف هم حدودا صدی یکی دو لیتر میاره پایین ،اشاره به پدال گاز سریع ماشین میپره و خیلی تو دور گرفتن تاثیر مثبت داره.و لی ساختن بادگیر مناسب حرف اول و آخر تو جواب دادن فن برقی رو میزنه.
کم دردسر ترین و ارزان ترین هم کلاج پروانه است به شرطی که اصلی باشه.
بسته به آب و هوای شهرتون اگر گرمسیر (نیست) میتونید پروانه با زاویه پره کمتر استفاده کنید هم سر و صدا کمتر میشه هم موتور رو کمتر میگیره و شتاب هم کمی بهتر میشه.
درباره تعویض سرسیلندر اگر هدف افزایش قدرته ، به خاطر بزرگ تر بودن سوپاپ های ۳۵۰ کاربراتور و مانیفولد هم به دنبالش باید تعویض بشه تا افزایش قدرت مناسبی داشته باشید وگرنه با تعویض صرفا یک سرسیلندر نسبت به خرجی که کردید بازده مناسب و دلخواه بهتون نمیده چون کاربراتور با دبی حجمی سرسیلندر و مقطع عبور هوا و سوخت از سوپاپ ها متناسب نیست.
امیدوارم موفق باشید….
(ali (CHEVY NOVA
۲۹ دی ۱۳۹۵silver عزیز
البته کاربراتورم 4 دهنه هست و برا موتور 400 هست
در مورد سرسیلندر هم درست میگید البته تا جایی که میدونم سر سیلندر 305 خودش 3 نوع داره که سوپاپ کوچیک . سوپاپ متوسط و سوپاپ بزرگ رو شامل میشه و من خودم نظرم گزینه 2 هستش
در مورد کلاچ پروانه هم من خودم نظرم همینه چون زیاد از فن برق یخوشم نمیاد
در کل ممنونم بابت راهنمایی خوبتون وحالا میدونم که چکار کنم
تشکر از شما
silver
۲۹ دی ۱۳۹۵قربانت
سوپاپ کوچک و متوسط راست حقیقت برخورد نکردم اونایی که دیدم سوپاپ بزرگ بوده.
ولی اگر کاربراتور ۴ دهنست شک نکن و ببند اینطوری تازه نفسش در میاد!
Nima
۲۹ دی ۱۳۹۵زیر پایه دینام باید باشه احتمالا
فن برقى بهتره خیلى بهتر(مصرف سوخت ۱-۲ لیتر کمتر و شتاب بیشتر به علت برداشتن بار از روى موتور)
نه به نظرم خیلى مناسب نیس چون طراحى 305 به روز تره! حتما طراحى بهترى داره نسبت به 350
پژمان
۲۹ دی ۱۳۹۵سلام به نظر من این خودرو بر خلاف آنچه فکر میکردم خیلی قشنگتر شده واز بعضی دوستان هم تقاضا دارم یه کم با خودتون فکر کنید که کمپانی با تجربه ای مثل فورد میاد ماسل کار خودشو زشتتر میکنه ؟
(ali (CHEVY NOVA
۲۹ دی ۱۳۹۵پژمان جون حرف حساب زدی و از قدیم هم گفتن حرف حساب جوابی نداره مگر اینکه یه فردی که خودش رو زده به اون راه حرف حساب رو قبول نکنه که مهم هم نیست
یاسین
۲۹ دی ۱۳۹۵طرحش خیلی جالب شده در عین اینکه طرحش مدرن شده اون روح خشن موستانگ رو داره
یاس ی
۲۹ دی ۱۳۹۵باید از نزدیک دیدش تا بشه نظر داد که زشت شده یا زیبا، واقعا از روی عکس نمیشه قطعی نظر داد.
علی
۲۹ دی ۱۳۹۵منم دیروز صبح که دیدم گفتم گند زده توش
ولی غروب که نت کار شو عکساشو گذاشت کامل خوشم اومد ازش
فقط دوست داشتم پشت امپرش هنوز مث ۲۰۱۴ ش انالوگ باشه ولی اینم عالیه
موتور ۶ سیلندر هم بنظر من حیف شد چون خودم ۲۰۱۴ شو داشتم کاملا غرش هاش تو گوشمه ولی اکوبوست و ک سوار شدم کاملا بی صدا بود و حتما نیاز به کیت اگزوز داشت
اما از هرچی بگذریم این ماشین حرف ندارخ حتما باید عاشقش باشید تا درکش کنید
علي
۲۹ دی ۱۳۹۵حیف و ۱۰۰۰ حیف که چهار درش تولید نمیشه . این همه فضای ماشین فقط برای دو نفر بزرگ سال بقیشم هم اصراف میشه.طراحی داشبورد هم زیاد چنگی به دل نمیزنه ولی نمای بیرون واقعا اقوا کنندست.
با تچکر
احسان(احسان سابق)
۲۹ دی ۱۳۹۵به نظر من که خیلی مدرنتر و زیباتر شده خصوص داخل ماشین که به شکل خیلی دیجیتالی و مدرنی کلاسیکه!
سامان اذری
۲۹ دی ۱۳۹۵بهتر بود فورد اسم این ماشین رو به چوستانگ تغییرش میداد
با این قیافه
http://uupload.ir/files/s67_screenshot_2017-01-18-11-05-15-1.png
بنتلی
۲۹ دی ۱۳۹۵سامان جان ب نطرم خییلی بهتر شده…و ب احتمال زیاد فروششم بیشتر میشه…البته همین الانشم فروش خیلی خوبی داره…
سامان اذری
۳۰ دی ۱۳۹۵بنتلی جان من مدل 2010 -2013 و2015.رو از نزدیک دیدم
تو مدل 2013 هم نشستم و 2013 رو از همش بیشتر دوس دارم همون که تو فیلم نیدفور اسپید هم بود
تو این جدید ها هم کامارو خیلی بهتر از ماستنگ رو ماشین.کار کرده
u.s army
۲۹ دی ۱۳۹۵من دیوانه آمریکایی ولی فورد مثل نسل2 خراب کرد اصلن فورد کجا میری یه پلت فرم دف عقب برا سدان نداری کی کنتیننتال دف جلو بهترین موتورش6 بود با اینکه خوبه ولی آمریکایی هستی هواست جمع نیست فورد
حسین
۲۹ دی ۱۳۹۵بد نشده خداییش.عشقه این ماشین
ولی من فرمون کلاسیک اینو خعععلی خوشم میاد ازش
reza
۲۹ دی ۱۳۹۵چراغهای جلوش شبیه النترای جدید شده
احمد باقری
۲۹ دی ۱۳۹۵درسته که طراحیش خوبه، ولی میتونست خیلی بهتر از اینا باشه.
محمدرضا محمدی
۲۹ دی ۱۳۹۵جدا از بحث این فیس لیفت که به نظر من هم فیس15ش بهتر بود
اگه یکی از اقایان راهنمایی کنه ماستنگ دقیقا چند مدل داره؟؟؟شلبی و جی تی چه فرقی دارن؟؟؟ممنون میشم
us army
۲۹ دی ۱۳۹۵داش نوا بچه کجایی به این شماره بزنگ من بچه فردیسم موستاگ صفا احمدى رو دىدى بیمر فرهمندو تو مسابقه سرعت له کرد کاره رفیقمه ستآپش انجىن سفارش راش دف 3تیکه گیربگس سفارشى البت تو ایران اسممبل شدھ
hossein
۲۹ دی ۱۳۹۵سلام به همه
منم موستانگ 2015 رو بیشتر از این میپسندم اصلا یه حس خاصی بهت میده 2015اش
موستانگ مرد! تسلیت...
۲۹ دی ۱۳۹۵فاجعه س، جلوش یه کپی از خودروی شکست خورده دوج دارت هستش:
https://www.netcarshow.com/dodge/2013-dart/1600×1200/wallpaper_02.htm
حداقل الهامشون از رو کانسپت جیوجیارو را ادامه میدادن:
https://www.netcarshow.com/ford/2006-mustang_giugiaro_concept/1600×1200/wallpaper_03.htm
https://www.netcarshow.com/ford/2006-mustang_giugiaro_concept/1600×1200/wallpaper_0b.htm
https://www.netcarshow.com/ford/2006-mustang_giugiaro_concept/1600×1200/wallpaper_10.htm
فرشاد سجادیان
۲۹ دی ۱۳۹۵نمیشه با قاطعیت گفت زشت شده یا قشنگ، اما هر چی باشه از نسخه غیر فیسلیفتش چهره خشنتری پیدا کرده که خودش یه اتفاق مثبته.
محمد مهدی کشاورزی
۲۹ دی ۱۳۹۵کاری ب هیچی ندارم ولی جدی جلوش خیلی شبیه النترا جدیداس ن؟!
بنتلی (radical rxc turbo 500r)
۲۹ دی ۱۳۹۵ب نظر من ک خییلی عالی شده…دلیل نقد منفی بعضی دوستانو نمیفهمم…کیفیت کابینشم خیلی بیشترشده…این نسل موستانگ مخصوصا فیس لیفتش برا من مثه یه جگوار اف تایپ با نصف قیمت میمونه و خیلی خوشم میاد ازش…
Mori Ca.
۳۰ دی ۱۳۹۵شاید ۲۰۱۶ تو عکس نظر بعضی ها رو جلب نکنه ولی تو واقعیت دوست داشتنیه.. و مقدار معقولی ظرافت -اروپایی- بهش اضاف شده.. ولی این فیس-لیفت واقعا ابهتو ازش گرفته و از تعادل طراحی خارجش کرد.. کلا فورد از فروش ماستانگ خیلی راضیه واسه همین داره رو حاشیه سودش کار میکنه، مثلا با حذف مدل ۶ سیلندر.. من تو نمایندگی فورد رفتم وقتی میبینن ماستانگ می خوای انگار دیگه تمایلی واسه فروش ندارن..!!!!
حمیدرضا
۳۰ دی ۱۳۹۵به نظر من یکم شبیه سبک طراحی جگوار شده و یکم مایه کوپه چهار درب رو پیدا کرده ولی بیشتر به خودروهای اروپایی شبیه شده خصوصا با تغییر پشت آمپر ولی خیلی هم بد نشده که دوستان بهش می تازن
mohammad fm480
۳۰ دی ۱۳۹۵من عاشق ماستانگم بین ماسل کار ها
این مدل زیاد هم بد نشده و لی مدل قبلیش بنظرم قشنگتره .فورد میتونست یجور طراحیش کنه که هم خشن و زیبا باشه و هم اصالت ماسل کار بودنشو حفظ کنه.در نهایت میتونست بهتر باشه
یه بنده خدا
۴ بهمن ۱۳۹۵خراب کرده
بد هم خراب کرده
از جلو یکی از زشت رتین ماشین هایی هست که تا حالا دیدم
من عاشق موستانگ و کامارو چلنجر هستم
اما این موستانگ اصلا خوشگل نیست و یک عقب گرد بزرگ هست
خیلی خیلی زشت شده