با گذشت زمان تکنولوژی ساخت خودروها پیشرفت میکند و حتی مدلهایی که سالها مورد اعتماد مشتریان بودهاند، جای خود را به مدلهای جدیدتر و بهتر میدهند. البته این به معنای بیاحترامی به مدلهای قبلی نخواهد بود. خودروهایی مانند فورد سری E کاملاً مورد احترام نیز هستند؛ امّا فورد ترانزیت ۲۰۱۵ از هر لحاظ این نوع وسیله نقلیه تجاری را ارتقا داده است.
فورد ترانزیت ون ۲۰۱۵ از لحاظ صرفهجویی در مصرف از سری E بسیار جلوتر است. یک ون سری E فورد از موتورهای ۶/۸ لیتری V-10 و ۴/۶ لیتری V-8 برای پیشرانه استفاده میکرد که موتورهای کمخرجی نبودند. در مدل معمولی فورد ترانزیت واگن با ارتفاع سقف متوسط، پیشرانه خودرو با موتورهای ۳/۵ لیتری اکوبوست V-6 و ۳/۷ لیتری V-6 میتواند تأمین شود. این موتورها مصرف سوختی برابر با ۱۶/۸ لیتر در شهر، ۱۲/۸ لیتر در جاده و ۱۴/۷ لیتر به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر دارند. در نتیجه، نسبت به موتور V-10 قبلی ۴۶ درصد و نسبت به موتور V-8 قبلی ۱۹ درصد بهبود مصرف سوخت حاصل شده است. همچنین موتور پنج سیلندر توربودیزل به عنوان یک آپشن برای ترانزیت ۲۰۱۵ درنظر گرفته شده است؛ این در حالی است که سازمان حفاظت محیط زیست امریکا هنوز تخمینهای خود را برای مصرف سوخت این موتور اعلام نکرده است. علیرغم کاهش حجم موتور نسبت به موتورهای قدیمی V-8 و V-10، کسی نباید نگران خروجی موتور یا ظرفیت حمل بار خودروی جدید باشد. موتور استاندارد ۳/۷ لیتری V-6 قدرتی برابر ۲۷۵ اسببخار ایجاد کند و گشتاور خروجی آن ۳۵۲ نیوتنمتر است. در همین حال، موتور V-6 اکوبوست با توربوهای دوقلو، موتوری که در نمونه خودروی مسابقهای فورد در دیتونا نیز استفاده شده، قدرت ۳۱۰ اسببخار و گشتاور ۵۴۲ نیوتونمتر تولید میکند. همچنین اگر فورد ترانزیت ۲۰۱۵ از موتور ۳/۲ لیتری دیزل استفاده کند، قدرتی برابر ۱۸۵ اسببخار و گشتاوری برابر ۴۷۴ نیوتنمتر خواهد داشت و ۹۰ درصد این گشتاور در دور موتور بین ۱۵۰۰ تا ۲۷۵۰ در دسترس خواهد بود. تمام فورد ترازیتها از یک سیستم گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته استفاده میکنند که نیروی موتور را به چرخهای عقب منتقل میکند. حداکثر ظرفیت حمل بار متعلق به مدل ترانزیت 350HD است که دارای سقف بلندتر و بدنه بزرگتر و فاصله محوری بیشتر است. این خودرو میتواند تا حدود ۲۱۰۰ کیلوگرم را با خود حمل کند. همچنین اگر نیاز داشته باشید که وزنی برابر با ۳۴۰۰ کیلوگرم را به دنبال خود بکشید، فورد ترانزیت ۱۵۰ یا ۲۵۰ ون با فاصله محوری متوسط و سقف پایینتر میتواند به شما کمک کند. همچنین فضای حمل وسایل در فورد ترانزیت به اندازهای است که میتوان به اندازه ۱۵ نفر، وسایل در آن در آن جا داد. بیشترین فضای حمل وسایل به مدل ونی است که دارای سقف بلند و فاصله محوری بیشتر است و این فضا ۱۳/۸ مترمکعب است؛ یعنی ۷۵ درصد بهتر نسبت به خودروهای سری E. در فرم واگن این خودرو، ظرفیت حمل وسایل به ۱۳ مترمکعب کاهش مییابد. فورد ترانزیت ۲۰۱۵، اکنون در مرحله تولید در کارخانه فورد واقع در کانزاس است. مدلهای سری E نیز هنوز در کنار ترانزیت به فروش خواهند رسید، ولی به زودی متوقف خواهند شد. فروش فورد ترانزیت ۲۰۱۵ از تابستان امسال آغاز میشود. مدل ون این خودرو دارای قیمت اولیه برابر با ۳۰۵۶۰ دلار خواهد بود و قیمت مدل واگن آن از ۳۳۰۹۵ دلار شروع میشود. این قیمتها شامل هزینه تحویل نیز میشوند.۱۹ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
زیگما
۲۰ خرداد ۱۳۹۳برو بابا کی میره این همه راهو
یه نیسان میخری کارت حل میشه دیگه….30 هزار دلار پول بی زبون رو بدی اینو بخری؟
من که زیر بار نمیرم….
NASSY
۲۰ خرداد ۱۳۹۳کار برد های مختلفی داره که با نیسان خودمون نمیشه انجام داد !!!
بیشتر شرکت های اینور اب از این نوع ماشین ها استفاده میکنن واسه جا به
جای وسایل و …(خیلی هم مطمئن و شیک و تمیزه برای تردد توو شهر(یه نوع زیبا سازی شهر محسوب میشه))
پس نیسان خودمون باید بازنشسته بشه!!!(از اهن غراضه تا انواع جانداران و پستانداران جا ب جا میکنن با نیسان)!!!!
(جالبه که اخ نمیگه!!!
گشنه
۲۰ خرداد ۱۳۹۳خوب بخاطر اینکه وضعیت اونورو نمیدونى میگى زیر بار نمیرم. ما اونجا یه آشنا داشتیم میگفت شرکت هامون اونجا مجبورن یدونه از اینا بگیرن، چون فورد خدمات بهترى میده که شامل تخفیف و سرویس و … میشه بهتره که فوردو بخریم. بعد تو یه شرکتو فرض کن که با نیسان میاد بهت جنس میده و یه شرکت دیگه هم فرض کن که با فورد ترانزیت میاد جنس میده، قطعا اونى که فورد داره تاثیر بیشترى روى مشترى میزاره. شاید بگى حرفت احمقانس ولى راسته. اونور خیلى به این نکات ریز اهمیت میدن. بیخود نیست که ترانزیت سالهاست داره تولید میشه. اهمیتش براى فورد چیزى کم از موستانگ نداره.
رضا
۲۱ خرداد ۱۳۹۳نیسان وطنی سالهاست که اسطوره شده حیف نیست با اینا مقایسش میکنین
حمادی
۲۰ خرداد ۱۳۹۳ارزش خرید رو داره
مک میسل
۲۰ خرداد ۱۳۹۳بیرونش زیاد جالب نیست ولی داخلش جالبه….ولی اینجور ماشین ها برای خانواد های5 نفر به بالا و فقط برای مسافرت
محمدرضا
۲۱ خرداد ۱۳۹۳چی دارین می گین ؟!
بابا این مدل واسه صنعته ؛ مگه میخوان پشتش روانداز پهن کنن پیک نیک بزنن ؟؟
NASSY
۲۰ خرداد ۱۳۹۳توو این کلاس مرسدس بنز خیلی بهتره , سواریش خیلی باحاله !!!!
طراحیش ام خوشکل تره!!!!!
مک میسل
۲۰ خرداد ۱۳۹۳فقط کاربردی برای خانواده های5+
NASSY
۲۰ خرداد ۱۳۹۳مک میسل بالا توضیح دادم !!!
بیشتر شرکت های اینور اب موظف هستن از این مدل ماشین ها استفاده کنن.(اداره پست,برق,مخابرات و … وشرکت های خصوصی)
برای زیبا سازی و ایمنی وسایل و ایمنی مردم و ….
مک میسل
۲۱ خرداد ۱۳۹۳تو ایران که نه……………تازشم من همین الان تحقیق کردم و دیدم که چون هیوندای در کره بازار یابی خوبی داره……هیوندای از این مدلیاش در امر یکا و افریقا و اروپا بازار یابی خوبی داره و نهاد ها (شرکتهای برق و دولتی) میتونن حق انتخاب بین3 خودرو رو داشته باشن که اینا داشته باشن و راننده هاشون میتون بین این چندتا ماشین یکیشو انتخاب کنن.این چند ماشین از قبیل:ford transit2013———–kia karniwal——–و……هستش که این 2 مدلش بود……..در اونجا راننده ها همم طبقه بندی دارن که اونایی که هم گواهیانامه ی پایه مبتدی(که فقط در اونجاست) و پایه 1 و گواهینامه ی رانندگی خودرو های بالای4 تن رو دارن میتونن بر این ونهای بزرگ رانندگی کنند…..در وانت فقط پایه مبتدی و پایه ی خودرو های سنگین و در سواری پایه مبتدی و پایه 1 رو میخوان.درضمن در اروپا پایه مبتدی رو میشه در17سالگی گرفت
مک میسل
۲۱ خرداد ۱۳۹۳ببخشید فورد ترانزیت نه:-ford seris(E…2013
زیگما
۲۱ خرداد ۱۳۹۳کیا و هیوندای خودرو های باریشون رو در امریکا بفروش نمی رسانند.
محمدرضا
۲۱ خرداد ۱۳۹۳با ناصر آقا موافقم
ولی قیمت اونا خیلی بالاتر از ایناس
امید
۲۰ خرداد ۱۳۹۳برای حمل کالاهای حساس خوبه با این ون کالا از تغییرات اب و هوا در امانه
Germany & Japan
۲۰ خرداد ۱۳۹۳داشبوردش رو از رو IX35 اسکی رفتن
PEUGEOT
۲۰ خرداد ۱۳۹۳چه قدرت موتوری داره
اگه این ایران بیاد و کسی اینو بخواد بخره باید هرچی که در میاره نصفشو بده واسه بنزین
اما داخلش قشنگه
احمدرضا
۲۱ خرداد ۱۳۹۳جالبه ولی بنز وی کلاس خییلی بهتره
رضا
۲۱ خرداد ۱۳۹۳اتاق جادار به این میگن. میشه توش زندگی کنی